QUOTE(gypsyhart @ 24 Nov 2009, 09:58 AM)
@dulgherul2. Nu mi'ai raspuns la intrebare. Intrebarea era:
Cand zici "buna" ce ai in minte mai exact?
3. Da, geometric poti segmenta diferit o suprafata anume (de 36 de unitati, sau de 666 de unitati). Dar, ca sa obtii numarul fiarei
adunand numerele de la 1 la 36 te folosesti de o operatie ARITMETICA! Si asa cum spuneam, aritmetic vorbind, nu poti spune daca numarul 666 este obtinut pe o cale sau alta. Asta e una.
Apoi, daca o iei pe calea geometrica, tot nu mi'ai aratat o reprezentare grafica a lui 666 in care sa apara numarul 36 (eventual cu cele doua variante de care tot zici).
4. Pai discut ca poate, poate imi spui (sau aflu singur) care este semnificatia acestor diferente.
5. Mai bine imi dai textul in engleza, ca masinaria google nu traduce intr'un mod inteligibil.
6. Aa, adica ti'a facut placere sa iei lectii de gramatica
. A, bun. Iti mai fac o observatie atunci: se scrie
"m-ati", nu
"ma-ti". Caci
"m" e de la pronume, iar
"ati" e de la verb.
PS. Din partea mea poti sa mi te adresezi la persoana a doua singular (tu), nu e nevoie de "dvs", etc... Domnule gypsy,
Problema se vede si din avion. Ce argumente sa mai aduc, ca aritmetica in limba engleza nu stiu.
Nu pot eu gindi in locul dumitale. Ramine sa stabiliti dv. daca VEDETI ca:
In tabla inmultirii sint CINCI numere duble si care au provenienta diferita.
Acestea sint 12, 16, 18, 24 si 36. Stiti si altele?(desigur ca este vorba de "imultirea" fireasca a...CIFRELOR(care sint de la 1 la 9, sau stiti si altfel de cifre?)
Ramine sa stabiliti care din cei doi de 36 ii folositi in a obtine numarul 666.
Mai ramine sa stabiliti: de ce intr-o carte atit de controversata ca Biblia se gasesc numere, LA DIFERITE CAPITOLE, care nu au acelasi autor si nu au fost scrise in acelasi timp. Ce intimplare ciudata face ca acele numere sa aiba legatura intre ele?
NICI EU NU STIU care din cei doi de 36 ar fi MAI BUN si daca stabilim unul din cele doua numere in calcul ce ar avea celalalt.
Asta este o enigma care nu imi este dat sa o inteleg. Asta probabil pentru ca sint dulgher si profesiunea MA OBLIGA sa VAD si SA "CITESC"...INVERS ceia ce a desenat proiectantul. Proiectantul imi deseneaza cum o sa arate constructia NU CUM SA FAC EU TIPARUL. Pentru dumneata , care nu esti obligat sa "citesti" detaliu...in OGLINDA este simplu si firesc sa iei lucrurile cum se vad. Problema ca in "spatele" tuturor lucrurilor sta ascuns ceva. De ex.:
...1,...2,...3,...4,...5,...6,...7,...8,...9,..10
...2,...4,...6,...8,.10,.12,.14,.16,.18,.20
...3,...6,...9,.12,.15,.18,.21,.24,.27,.30
...4,...8,.12,.16,.20,.24,.28,.32,.36,.4o
...5,.10,.15,.20,.25,.30,.35,.40,.45,.50
...6,.12,.18,.24,.30,.36,.42,.48,.54,.60
...7,.14,.21,.28,.35,.42,.49,.56,.63,.70
...8,.16,.24,.32,.40,.48,.56,.64,.72,.80
...9,.18,.27,.36,.45,.56,.63,.72,.81,.90
.10,.20,.30,.40,.50,.60,.70,.80,.90,100
Aceasta este tabla inmultiri si uta ce sta "ascuns" in spatele ei:
Asta,
...3,...4,...5,...6,...7,...8,...9,.10,.11
...4,...5,...6,...7,...8,...9,.10,.11,.12
...5,...6,...7,...8,...9,.10,.11,.12,.13
...6,...7,...8,...9,.10,.11,.12,.13,.14
...7,...8,...9,.10,.11,.12,.13,.14,.15
...8,...9,.10,.11,.12,.13,.14,.15,.16
...9,.10,.11,.12,.13,.14,.15,.16,.17
.10,.11,.12,.13,.14,.15,.16,.17,.18
.11,.12,.13,.14,.15,.16,.17,.18,..19
Si asta:
..0,..1,..2,..3,..4,..5,..6,..7,..8
..1,..0,..1,..2,..3,..4,..5,..6,..7
..2,..1,..0,..1,..2,..3,..4,..5,..6
..3,..2,..1,..0,..1,..2,..3,..4,..5
..4,..3,..2,..1,..0,..1,..2,..3,..4
..5,..4,..3,..2,..1,..0,..1,..2,..3
..6,..5,..4,..3,..2,..1,..0,..1,..2
..7,..6,..5,..4,..3,..2,..1,..0,..1
..8,..7,..6,..5,..4,..3,..2,..1,..0
Ca sa intelegeti si sa "VEDETI" aceste aspecte trbuie facute calcule in...digonala.
Ciudat , nu?
Si cite "ciudatenii" nu sint in...spatele lucrurilor ascunse la VEDERE.
( unde am folosit majuscule sa nu se inteleaga ca strig la cineva)