QUOTE(Cucu Mucu @ 24 Jul 2012, 10:35 AM)
Strada aia e minoritara celei care il vrea pe Base plecat.
Care, la randul ei, e minoritara "strazii" care nu este interesata de subiect.
QUOTE
Deci, sa fim democratici, dragilor, si sa nu judecam cu dubla masura.
Am putea, de exemplu, sa incepem sa fim democratici respectand Constitutia si legile tarii. Lucru pe care USL-ul nu l-a facut.
O recapitulare:
1. Imediat dupa preluarea puterii, guvernul USL, in prima sedinta, a decis schimbarea conducerii Inspectoratului de Stat in Constructii. Era cel mai urgent lucru care trebuia facut... A fost instalat celebrul (de-acum) Grajdan, a carui prima actiune a fost incercarea de a-l salva pe Nastase din mana Justitiei.
Pot fi de acord cu acest tip de comportament, daca nu ilegal, atunci cel putin imoral?
2. Dupa condamnarea lui Nastase atat guvernul, prin Ministerul de Interne, cat si medicii de la Spitalul Floreasca (intamplator oare majoritatea membri de vaza ai PSD, unii cu propriile lor probleme cu Justitia) s-au facut scut pentru a preveni ori amana momentul in care Nastase va ajunge la inchisoare. Suspiciunile ca "sinuciderea" lui Nastase a fost regizata se bazeaza pe argumente si intrebari care inca nu au primit un raspuns.
Pot fi de acord cu folosirea institutiilor statului pentru a salva de la inchisoare un condamnat?
3. Curtea Constitutionala a decis ca la Consiliul European merge presedintele, nu premierul. Asa rezulta din textul Constitutiei. Premierul a sfidat Curtea Constitutionala si a decis sa mearga el.
Pot fi de acord ca deciziile Justitiei (Curtea Constitutionala fiind singura competenta sa se pronunte in astfel de cazuri) sunt optionale ori facultative? Ca deciziile Justitiei pot fi incalcate dupa bunul plac?
4. Agentia Nationala de Integritate a constatat ca doi parlamentari (intamplator ai Puterii) sunt incompatibili. Inalta Curte de Casatie si Justie a dat castig de cauza ANI. Conform legii, cei doi deputati isi pierd automat mandatul. Insa Parlamentul a decis prin votul Comisiei Juridice sa nu tina seama de hotarerea definitiva si executorie a ICCJ, iar cei doi sunt in continuare bine-mersi in parlament.
Pot fi de acord ca Parlamentul este mai presus de lege? Ca Parlamentul da legi pe care apoi le incalca?
5. Puterea USL a schimbat din functie Avocatul Poporului desi legea nu ii permitea sa faca acest lucru. Deasemenea, a numit ca presedinte interimar al institutiei Avocatul Poporului un pesedist, desi legea nu prevede interimatul functiei:
"Mandatul Avocatului Poporului durează pānă la depunerea jurămāntului de către noul Avocat al Poporului", scrie legea.
Pot fi de acord ca Parlamentul este mai presus de lege? Ca Parlamentul da legi pe care apoi le incalca?
6. Convocarea sesiunii extraordinare, și la Cameră, și la Senat, s-a făcut fără acordul președinților celor două Camere, īn contextul īn care art 66 alin. 3 din Constituția Romāniei prevede că īn sesiunea extraordinară
"convocarea Camerelor se face de preşedinţii acestora". Faptul este prevăzut și īn regulamentele de funcționare ale celor două Camere
Pot fi de acord ca Parlamentul poate incalca prevederile Constitutiei?
7. Schimbarea din functie a presedintilor Camerelor s-a facut fara a respecta Regulamentele Camerelor, Constitutia si deciziile anterioare ale Curtii Constitutionale. Fosta putere pedelista a asteptat ani buni pana cand a putut prelua presedintia Camerelor, desi avea majoritatea, pentru ca prevederile Constitutiei si deciziile CCR nu i-au permis acest lucru. Actuala putere uselista nu a tinut inca cont de nimic.
Pot fi de acord ca Parlamentul poate incalca prevederile Constitutiei?
8. Guvernul a decis preluarea Monitorului Oficial pentru a jongla cum doreste cu publicarea rapida sau intarziata a actelor normative; in acest fel a fost salvat Voiculescu de un verdict in cazul procesului sau. Publicarea deciziilor CCR neconvenabile guvernului este amanata cat se poate, iar cele convenabile sunt publicate in cateva minute
Pot fi de acord cu astfel de practici?
9. Acuzat fiind de plagiat, premierul Ponta a desfiintat organismul care era indreptatit sa dea o decizie oficiala (CNDATC) practic in timp ce acesta dezbatea teza sa de doctorat; a modificat substantial componenta Comisiei Nationale de Etica, chiar inainte de a fi dezbatut cazul Mang. Neglijeaza cu impertinenta decizia Universitatii
Pot fi de acord cu subordonarea institutiilor statului pentru a acoperi o hotie a premierului (caci plagiatul este o hotie)?
10. Guvernul a emis cateva Ordonante de Urgenta prin care a modificat atat atributiile Curtii Constitutionale, cat si legea referendumului, desi potrivit Constitutiei nu avea acest drept. Singura institutie care poate ataca la CCR aceste Ordonante este Avocatul Poporului. Insa, cu noua conducere ilegala si interimara, in ciuda avalansei de solicitari primite, Avocatul Poporului nu sesizeaza CCR pentru a verifica in ce masura OUG-urile incriminate respecta sau nu Constitutia.
Pot fi de acord cu emiterea unor ordonante evident necontitutionale, insa "securizate" prin faptul ca institutita care trebuia sa ceara verificarea lor nu-si face datoria?
Sa vad intai ca guvernul revine la o practica normala si democratica si dupa aceea voi spune si eu ca tine: sa fim democratici, sa nu judecam cu dubla masura.
QUOTE
Poporul il vrea plecat pe Base
Cine il vrea plecat voteaza. Cine nu il vrea plecat, nu voteaza. Simplu.
QUOTE
nu prea o sa ii mai mearga furaciunea la referendum
In conditiile in care administratia locala este aproape in intregime pesedista ori penelista, in conditiile in care MAI-ul lui Rus organizeaza referendumul, in conditiile in care modificari de ultima ora ale legislatiei prevad tot felul de chestii aiuritoare, e penibil sa gandesti ca altcineva decat puterea are capacitatea de a frauda.
Exemple:
1. Spre deosebire de varianta anterioară a legii, aşa cum fusese modificată prin OUG 103/2009, actuala formă prevede ca īn procesele verbale īncheiate, īn fiecare secţie de votare, după numărarea voturilor să nu se mai menţioneze separat numărul persoanelor care, neaflāndu- se la domiciliu, votează pe listele separate.
Mai grav, procesele verbale nu vor menţiona nici cāţi dintre cetăţenii arondaţi de drept la respectiva secţie de votare au votat şi cāţi dintre aceştia nu s-au prezentat la vot.
Acest lucru face mai dificilă verificarea corectitudinii votului, pentru că orice discrepanţă ar putea fi explicată prin faptul că "au votat mulţi pe listele speciale"
2. Nici numărul voturilor exprimate cu ajutorul urnei mobile (cetăţenii nedeplasabili, aflaţi fie la domiciliu, fie īn spitale, unităţi militare sau penitenciare) nu va fi menţionat separat īn procesul verbal.
3. Pe litoral vor fi īnfiinţate secţii de votare īn hoteluri şi restaurante, securitatea va fi maxima acolo?
4. Procesele verbale nu vor mai menţiona nici incidentele legate de buletinele de vot, cum ar fi dacă numărul de buletine găsite īn urne diferă de numărul alegătorilor care figurează că au votat.
5. Procesele verbale finale nu vor menţiona nici cāte ştampile de vot existau īn secţia respectivă la īnceperea votării, nici dacă vreuna a dispărut cumva pānă la sfārşitul zilei. De asemenea,
starea sigiliilor de pe urnele de vot nu va mai fi menţionată6. La referendum nu se mai organizează Birouri Electorale locale, īn comune şi oraşe, ci numai cāte un Birou Judeţean, ceea ce va face ca procesul de contestare (si de solutionare!) a neregulilor sa fie mult mai anevoios.
Si noi vorbim despre cum poate frauda Basescu?!