- vis a vis de ideea
spalarii creierului. Ea se aplica in egala masura si credinciosului si ateului. "Creier spalat" e notiunea care se refera la "a avea lipsuri la nivelul cunoasterii" pe diferite domenii existentiale. Din pacate si unii si altii se lasa pacaliti si manipulati de diferite "surse" carora, din lipsa de cunostere superioara, oculta (in cazul domeniului ocult-religios) si mai ales cunoasterea personala realizata "pe pielea ta" (deci asimilarea cunoasterii prin practica spirituala), lipsa unui discernamint superior, spiritual.
- in acest caz, se petrece un fenomen subtil ce scapa intelegerii comune atit al ateilor, cit si al credinciosilor de tip fanatizat, sau lipsiti de o cunostere ezoterica superioara.
1. in cazul credinciosului, fiinta sa launtrica are in componenta subtila focare de forta si rezonanta atit cu realitati profane, cit si cu realitati si energii divine, cit si malefice, de orientare demoniaca. Toate acestea in diferite proportii, functie de fiecare credincios in parte, functie de invatatura spirituala pe care o urmeaza si functie de nivelul de constiinta, de trezire spirituala al fiecaruia. El, cu toate aceste trei tipuri de "module" launtrice, rezoneaza, adica se afla in legatura, adica sub semnul influentei acestor realitati subtile. In acest fel, credinciosul poate fi influentat si "sustinut" in actiunile si spusele lui, in credinta lui, de toate cele trei tipuri de realitati:
profan,
divin,
demoniac.
- Influenta
profana se realizeaza prin deschiderea fiintei catre asa zisa stiinta si cunoastere lumeasca, prin apartenenta la diferitele egregoruri umane de tip profan samd, si de regula se face intr-un mod aproape automat si inconstient pt. fiinta, ea nedindu-si seama ca de cele mai multe ori nu gindeste (liber), ci este gindit (de altii, de teoriile altora, de gindurile forta emise in cadrul acelor egregoruri (suflete de grup) comune in care sint integrate).
- Influenta
divina se realizeaza prin deschiderea fiintei catre asa zisa stiinta si cunoastere spirituala, prin apartenenta la diferitele egregoruri de tip ocult-spiritual-religios samd, si de regula se face intr-un mod aproape automat, mai mult sau mai putin constient pt. fiinta, ea dindu-si seama de aceste influente si sustineri in masura nivelului sau de trezire spirituala (vibratie a constiintei) din partea lumilor si entitatilor divine, care, atentie, nu vor exercita un ajutor in forta si peste liberul arbitru al fiintei, ci in special in momentul in care sint invocate (chemate in ajutor). De cele mai multe ori fiinta gindeste (liber), sau este gindit (de altii, de teoriile grupului din care face parte, de gindurile forta emise in cadrul acelor egregoruri de grup spiritual in care sint integrate), functie de nivelul sau de trezire spirituala si de gradul de discernamint spiritual pe care l-a trezit prin practica spirituala autentica.
- Influenta
demoniaca se realizeaza prin deschiderea fiintei catre asa zisa stiinta si cunoastere lumeasca sau oculta (grupari pseudospirituale, grupari pseudoreligioase, grupari deviate, grupari sectante si habotnice, etc) de inspiratie demoniaca, prin apartenenta la diferitele egregoruri umane de tipul amintit anterior samd, si de regula se face intr-un mod aproape automat si inconstient pt. fiinta, ea nedindu-si seama ca de cele mai multe ori nu gindeste (liber), ci este gindit (de altii, de teoriile altora, de gindurile forta emise in cadrul acelor egregoruri umane de tipul amintit anterior in care sint integrate). In acest caz influenta subtila a lumilor si entitatilor demoniace se face trecindu-se peste liberul arbitru al fiintei si se face de cele mai multe ori in forta. Functie de cit de puternica este legatura/rezonanta intre fiinta (modulele sale launtrice) si lumile si entitatile demoniace starea de posesiune este mai mica sau mai mare/profunda, ajungindu-se chiar si pina la posesiunea totala, in care entitatile demoniace preiau total controlul corpului fizic, al gindirii si actiuniilor acelei fiinte si in parte si al sufletului sau, care poate fi "inlantuit" intr-o lume demoniaca, sau intr-o lume "aneantizata", ca si cum acel suflet s-ar afla intr-o stare "letargica", de "adormire". Anumite teorii oculte spun ca cei posedati total si-au vindut sufletul intr-o viata anterioara, sau/si au facut magie neagra, sau/si au facut mult mult rau semeilor sai, iar acum isi primesc "rasplata bine meritata" pt. aceste actiuni ale lor. Din acest motiv, este f. f. periculos si neindicat a se face (ritualuri de) exorcizare acolo unde voia divina nu permite asa ceva, caci o exorcizare se face
NUMAI cu voia si
ACCEPTUL si
GRATIA divina, iar daca Dumnezeu nu permite exorcizarea, cu ce drept o poate face sau incearca sa o faca un preot sau alta fiinta ?
Acel posedat isi merita soarta si
TREBUIE sa-si invete
LECTIA pt. ca alta data sa nu mai faca ce a facut. Din acest motiv
TREBUIE sa exista un real si obiectiv "dialog" intre exorcizant si Dumnezeu. Daca nu exista acest "dialog", acel exorcist nu face voia divina si face o grava greseala. El
incalca voia divina in numele unei asa zise "actiuni bune", sau "divine". Din acest motiv unele exorcizari nu reusesc sau starea de posesiune revine dupa un timp, sau pot avea "efecte secundare". Cazul preotului exorcist care e acuzat de omor se pare ca este un asemene caz de incalcare a voii divine, cit si unul de manipulare a fortelor oculte satanice care au planuit demult aceasta "lovitura" impotriva bisericii, a preotilor si a actului exorcizarii. Cine crede ca e o intimplare aceasta situatie si mai ales mediatizarea excesiva se afla intr-o stare CUMPLITA si CRASA ignoranta. Totul face parte dintr-un plan diabolic pus la punct, de multi ani, care acum a FOST PERSONALIZAT si aplicat pt. biserica crestina ortodoxa si preotul ortodox si pt. romani, special pt. a-i destabiliza increderea in biserica, in preoti si in riatualul de exorcizare. Care e efectul global obtinut ? Oamenii se vor feri si mai mult de biserica, de preoti si mai ales de exorcizare. Deci,
cine cistiga aici ? Demonii si lumea/rezonanta lor ! Repet, medierea excesiva si mai ales MINCINOASA, FALSA si NECONFORMA (decit partial) cu adevarul arata ca:
1. Mass media (in marea ei majoritate) e in mina fortelor demoniace ale planetei si Romaniei si ca ar trebui sa citim cel putin pe viitor (daca nu si in urma) printre rinduri la ceea ce ne prezinta aceasta mass medie aservita raului si sa vedem dincolo de ce vor reprezentantii mass mediei sa ne bage pe git, sa ne manipuleze si ca de cele mai multe ori, "raul" prezentat de ei este de fapt binele, iar "binele" e de fapt raul expus in lumini si culori diafane la exterior, dar care ascunde in spate te miri ce monstruozitati, precum in pilda "
lupul in haine de oaie", sau mai rau, "
lupul in haina de pastor", sau mai lumeste spus, "
la suprafata oameni de bine, iar la interior, oamenii raului".
2. Totul face parte dintr-un plan "bine" (diabolic) pus la punct de minti de inteligenta diabolica.
- fiinta umana, fie ca stie sau nu, se afla sub toate aceste trei mari tipuri de influenta, in diferite proportii, functie de nivelul de constiinta si de discernamint pe care il are. Nu conteaza ca esti profan, ateu, credincios, initiat, initiat avansat ... aceste trei tipuri de influenta actioneaza in mod proportional asupra ta. Cu cit nivelul de constiinta este mai elevat, cu atit influentele de tip profan si demoniac nu mai au priza pe fiinta, iar cele de tip divin se amplifica, pina cind fiinta este complet trezita spiritual, moment in care discernamintul sau ii permite sa trieze la vointa aceste tipuri de influente si sa ia numai ce vrea el. Acestia sint initiatii (extrem de) avansati, inteleptii, invatatorii spirituali, avatarii divini, etc.
- in cazul ateului sau profanului, fiinta sa launtrica are in componenta subtila focare de forta si rezonanta preponderent sau chiar unilateral (in cele mai multe cazuri) cu realitati profane, si f. f. putin sau deloc cu realitati si energii divine, cit si su realitati si energii malefice, de orientare demoniaca. Toate acestea in diferite proportii, functie de fiecare individ (ateu sau profan) in parte, functie de educatia primita si de cunoasterea la care a avut acces, cit apartenta sa la diferitele egregoruri umane. El este influentat de toate aceste trei tipuri de "module" launtrice, rezoneaza, adica se afla in legatura, adica sub semnul influentei acestor realitati subtile. In acest fel, ateul sau profanul poate fi influentat si "sustinut" in actiunile si spusele lui, in "credinta" lui, de toate cele trei tipuri de realitati:
profan,
divin,
demoniac, ca si in cazul credinciosului. In acest caz, proportia insa se inclina catre influenta profana si in parte catre cea demoniaca, proportional cu nivelul sau de discernamint, cit si cu tipul de karma pe care il are adunat in celelalte vieti anterioare ale sale. Liberul sau arbitru este f. puternic" cenzurat, cu toate ca de multe ori, in special ateul, crede ca e (mai) liber precum credinciosul. In realitate, cu totii se afla sub influenta egregorurilor de grup, sau asa zisa "
gindire sau apartenenta la turma". Multi atei se numesc "liberi" in gindire, dar de fapt ei repeta aceleasi "sloganuri" cu cei care apartin aceluiasi egragor caruia le apartin si ei. A fi liber in gindire inseamna a avea o gindire si raportare la lumea inconjuratoare UNICA si personala, dar cine e suficient de obiectiv si lucid, vede ca majoritatea ideilor lor sint fie "copiate" (preluate) de la altii, fie par "personale", dar daca cauta in jurul lui si in teoriile acestei planete, vede ca si altii au gindit si gindesc la fel, deci apartin cu totii aceluiasi tip de egregor si sint sub influenta fluxului energetic subtil al "
gindirii de turma al acelui grup/egregor.
- repet, cu totii sintem "ginditi" (influentati), in diferite proportii, pina cind nu ne vom trezi spiritual complet. Pina atunci, de noi depinde fata de care idei si egregoruri ne atasam in gindire, participare si actiune si in ce masura ne lasam influentati de aceste realitati (subtile). Cu alte cuvinte, cu totii sintem mai mult sau mai putin "posedati" (influentati) de lumile si entitatile subtile si fizice. Fiecare din noi avem nevoie de "exorcizare", de diferite tipuri si nivele. Cu totii avem nevoie de "exorcizarea" rezonantelor (focarelor launtrice, sau asa zisele "
module launtrice") inferioare sau chiar demoniace din fiinta si trezirea si amplificarea rezonantelor (focarelor launtrice, sau asa zisele "
module launtrice") superioare, elevate, divine. Insasi iesire de sub semnul efectului de turma este in mare pas in evolutia spirituala, indiferent in ce tip de egregor si tip de grup caruia ii apartii.
- a vorbi de exorcizare doar referindu-ne la acel tip de posedare totala este precum a vorbi de birna din ochii altuia, fara sa vedem paiele, si uneori chiar propriile birne din ochii nostri. Cine crede ca nu are influente/rezonate profane sau/si demoniace arata o stare de ignoranta mai mult sau mai putin crasa. A fi prost/posedat/influentat in diferite proportii nu este partea rea/grava a problemei, ci a nu fi constient de locul, nivelul si starea in care te afli si de aici si neputinta de a actiona in mod inteligent pt. a obtine efectele pe care le dorim. A fi prost nu este ceva rau, ci a ramine prost. A fi prost/ignorant face parte din realitatea macrosmica, din treptele prin care trece spiritul in drumul sau de (re)trezire. A ramine in acea stare, adica a stagna, sau chiar a involua este deja o stare de prostie crasa si de influenta preponderent demoniaca, caci asta e sensul starii demoniace, cel descendent, cel care te departeaza sau/si te tine la distanta de originea spiritului (de tine in ultima instanta, caci spiritul esti chiar tu, cititorule), de Dumnezeu.
- ceea ce trebuie sa intelegi tu si nu numai tu, e ca aceasta strategie nu apartine celor in cauza, ci lumilor si entitatilor demoniace cu care ei rezoneaza mai mult sau mai putin, cit si datorita influentelor egregorurilor carora apartin, adica din
turma din care fac parte. Aceasta "unitate" a lor arata ca acele tipuri de grupuri si egregoruri din care fac parte ei, si aparent de tipuri diferite (credinciosi si atei) sint sub semnul si influenta lumilor si entitatilor demoniace. Faptul ca asa zisi "dusmani" isi dau mina cind e vorba sa atace o anume realitate, arata ca si unii si altii au ca sursa de inspiratie si influenta aceiasi realitate, fie ea divina, fie profana, fie demoniaca. "
O imparatie nu lupta impotriva ei insasi". Chiar si tu si nu numai tu te-ai aflat in aceasta situatie de mai multe ori. Ai "dat mina" cu niste asa zisi "dusmani" cind era vorba sa aperi/sustii o anume realitate, iar alte dati te-ai diferentiat de ei si de viziunile lor. Se pune intrebarea fireasca, cum de religii sau confesiuni spirituale (aparent) diferite sustin lucruri comune, iar alte dati se opun ? Cind exista o influenta divina si cind una de turma sau chiar una demoniaca la unii sau la altii ?
- acei atei si acei credinciosi care isi dau mina de ex. la sustinerea unor falsuri sau negarea unor realitati divine se afla sub impulsul si influenta lumilor si entitatilor demoniace, chiar fara ca ei sa stie asta. Ei nu fac asta in mod voit si constient si de multe ori nici nu isi pun problema de ce la un moment dat sint de acord cu cei care alta data si cu alte ocazii si la alte subiecte sint atit de diferiti, ba chiar "dusmani" (oponenti). Raspunsul este in prezentarea de mai sus cu starile de influenta/rezonanta. Ei se afla sub influenta unor puternice fluxuri energetice (idei forta) ale unor egregoruri/grupuri din care fac parte, adica se afla sub influenta
gindirii de turma. Fiintele precum Iisus, sau alti invatatori si avatari divini tocmai prin asta au diferit de altii, Ei nefiind sub semnul acestei gindiri de turma, isi extrag invatatura si perceptia realitatii direct de la sursa lor, nefiltrata si impurificata de gindirile eronate ale turmei. Constiinta si discernamintul Lor sint conectate direct la SURSA INFINITA.
PS. Cine are urechi de auzit sa auda.