Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Adevarul Despre 9/11
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Noutatilor > Politica interna si externa. Stiri din Romania. > Politica Externa
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Blakut
Aia din documentarul Loose change sunt de negasit. Au incercat sa dea de ei, si au descoperit ca firmele si laboratoarele de cercetare erau inexistente...

Si da, sunt profesori de mineralogie, de biologie, asta vad si eu. Na, or fi si cativa tacaniti in domeniu care sa sustina prostii, dar nu poti spune ca 99% gresesc...
mutulica
jet li - putin probabil ca o sa gasesti ingineri structuristi care sa iti sustina prea mult ideile. au cazut poduri din cauza vantului, si s-au prabusit cladiri super proiectate, din mai putin de un avion intrat in ele.
orice inginer iti va spune ca realitatea din teren are prostul obicei sa nu se supuna intotdeauna calculelor. daca vrei un exemplu, e un pod in Resita, cunoscut sub numele "la Brooklyn" care trebuie asfaltat la fiecare doi ani pentru ca acoperirea bituminoasa nu resista; podul ala e un exemplu de gluma inginereasca, pentru ca dintr-o eroare a iesit cu dubla incastrare. e dat exemplu cam prin toate manualele, drept greseala inginereasca. ei bine, dupa aceleasi manuale, podul trebuia sa se rupa de mult, pentru ca vara, la caldura, nu are unde sa se dilate, si toate eforturile din structura se duc in maluri, prin incastrari. podul e bine mersi, doar ca se strica acoperisul asfaltic ...
jet li
mutulica - a 5 a oara, nu e o conspiratie doar pentru ca au cazut
De ce daca spun ca ceva e in neregula cu ele toata lumea se gandeste ca nu imi vine sa cred ca au cazut ? Imediat cum spun conspiratie vine intrebarea "aha deci nu crezi ca puteau sa cada ?". Citeste ce am mai scris de 4 ori in posturile de mai sus
Blakut
Bun, deci am punctat ca nu e conspiratie din cauza felului in care au cazut.

Alta dovada 'incontestabila'?
jet li
Stie cineva sa citeasca in tara asta ?