Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Noua Dacia L90 - Va Fi Lansata Miercuri
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Divertismentului > Sport > Masini si Motociclete
Pagini: 1, 2, 3, 4
Olaf
Oare ar putea cei de la Dacia sa tina seama de ce s-a intamplat si sa faca modificarile necesare?
Pe de alta parte: Oamenii astiua cum fac test drive? Merg o suta de metri in linie dreapta si zic ca e bine?
cactus
QUOTE (YoyoMan @ 13 Sep 2004, 11:18 AM)
QUOTE (cactus @ 12 Sep 2004, 09:03 PM)
Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de
aproximativ 825 kg datorita coroziunii.

Hahaha ce inteligenti ie unii si ce buni ie iei de facut poante...
De pe ce site le-ai cules astea cactus? 6.gif 6.gif

pe intranet - colegii au o colectie impresionanta ca toti is programatori, softisti, hardisti si alti tipi bine;
stai ca-ti mai dau una: asta-i din presa...

Marţi, 14 septembrie 2004, 11:48 AM

Nemtii poftesc la Logan
Cotidianul german Bild a publicat in numarul de ieri un articol dedicat noului model de Dacia, Logan, lansat saptamana trecuta pe piata din Romania. Concluzia autorilor este ca masina promite sa fie un succes, iar pentru ca Logan nu va fi comercializat in Germania, cei care doresc acest model sunt sfatuiti sa o cumpere din tarile vecine. "O masina de 5.000 de euro! Logan, modelul produs de firma Dacia, membra a grupului Renault, a batut toate recordurile inca din prima zi, cu 3.000 de exemplare vandute. in comparatie cu dotarile, ABS, airbag dublu, aer conditionat, pretul este un adevarat chilipir. intr-un sondaj realizat de Bild, 70% din persoanele chestionate au declarat ca ar vrea sa-si cumpere noul Logan. Nici nu e de mirare acest lucru avand in vedere ca, de exemplu, cel mai ieftin model de Opel Astra costa 15.200 de euro. Din pacate, Renault a anuntat ca nu intentioneaza sa comercializeze acest model pe piata germana in viitorul apropiat.

Citeste tot articolul pe pagina Libertatea

Articol de: Calin Stroila

Data: Marţi, 14 septembrie 2004
Sursa: Libertatea
Ovidius
Am citit si eu articolul din Bild. Ciudat mi s-a parut faptul ca ziceau despre ESP cum ca ar fi in dotarea Logan, ceea ce este fals...sau nu stiu eu? ohmy.gif
cactus
Eu nu l-am citit - din Bild - da dupa stiinta mea numai varianta de varf de la Logan are ABS (de unde atata ESP ? - eventual la Loganul facut sub numele de Renault Logan in alte tari care se respecta...)
Antont
Oricum modelul full-option e ceva mai mult de 5000 de euro rofl.gif ....mult mai mult rofl.gif
cactus
@ Ghost - din pacate is mincinosi; cel mai ieftin model costa acuma 5700 € si varianta de varf costa undeva pe la 8160 € Asa ca...sorry; Arktu cu formula DACI, cred ca are dreptate; la banii astia hh.gif
YoyoMan
QUOTE (Zorro @ 14 Sep 2004, 11:30 AM)
La impactul lateral nu se rastoarna nici o masina....

Ce indrugi tu acolo? hh.gif
Ovidius
YoyoMan...binenteles ca era o gluma wink.gif
mutulica
QUOTE (YoyoMan @ 14 Sep 2004, 02:01 PM)
QUOTE (Zorro @ 14 Sep 2004, 11:30 AM)
La impactul lateral nu se rastoarna nici o masina....

Ce indrugi tu acolo? hh.gif

Asa e... masinile nu se rastoarna...
YoyoMan
rofl.gif ohyeah.gif
Masinile se rastoarna. Nu si Logan! rofl.gif
Arktu
QUOTE (Zorro @ 14 Sep 2004, 12:30 PM)
QUOTE
Impacturile laterale trebuie studiate fiecare in parte. Din acel accident de la Craiova nu poti trage concluzia ca Logan are probleme de stabilitate.

Bei, ia mai termina cu prostiile! La impactul lateral nu se rastoarna nici o masina, ci doar Loganul! Ai inteles!?!? E o masina de cacao si cu asta basta! jamie.gif

Omu zice bine...
Am vazut dacii nova lovite din lateral ca naiba nu asa in oras ci in afara si nu s-au rasturnat... s-au invartit poate.
Sigur ca se poate rasturna o masina la impact lateral. Dar nu in oras la vitezele astea... si daca avea asa mare viteza matizul arata altfel dupa impact... ceva mai de nerecunoscut de exemplu. Uita-te si la Logan cat de deformate sunt portierele?!
mutulica
nu prea sunt deformate... cred ca asta e spilu. masina are o tehnica preluata de la judo, in loc sa isi indoiae tabla se da repede peste cap
YoyoMan
@mutulica rofl.gif

@ arktu: gandeste-te ca putea fi o bordura in partea opusa celei lovite de matiz. In loc sa alunece masina a lovit bordura cu rotile si s-a rasturnat. Mare scofala. Nu prea e ok sa vorbim cand nu stim toate detaliile....
cactus
QUOTE (YoyoMan @ 15 Sep 2004, 12:40 PM)

@ arktu: gandeste-te ca putea fi o bordura in partea opusa celei lovite de matiz. In loc sa alunece masina a lovit bordura cu rotile si s-a rasturnat. Mare scofala. Nu prea e ok sa vorbim cand nu stim toate detaliile....

Trebuia sa fi fost la fata locului spoton.gif Oricum, intrebarea e dialectica - de ce a rasturnat Matizu´Dacia...
(v. chestia cu gaina si autostrada roflmao.gif )
YoyoMan
QUOTE (cactus @ 15 Sep 2004, 12:47 PM)
(v. chestia cu gaina si autostrada roflmao.gif )

Cactus - tu ai o viziune amplificata a realitatii. Poanta era "De ce a trecut puiul strada?" si nu gaina autostrada roflmao.gif laugh.gif
Olaf
Eu ma gandesc la faptul ca matizu' seamana putin cu un fier de calcat, adica are o forma mai aerodinamica. Si poate a bagat botu' sub dacie si a dat-o cu cracii in sus.
YoyoMan
E si asta o idee... laugh.gif
cactus
QUOTE (YoyoMan @ 15 Sep 2004, 01:42 PM)
[Cactus - tu ai o viziune amplificata a realitatii. Poanta era "De ce a trecut puiul strada?" si nu gaina autostrada roflmao.gif laugh.gif

Trebuie sa recunosc ca ai dreptate si ma rusinez rofl.gif Este o eroare imensa sa compari Loganul cu o gaina matura; normal ca e numai un pui de galita ohno.gif Inca o data, sorry , pal pls.gif pls.gif
Antont
Asadar si prin urmare......o sa pun doua poze primite de la Mutulica. In prima este un Logan, fara modificari. Care arata naspa. Parerea mea, evident tongue.gif
Antont
In a doua poza apare tot un Logan, dar modificat. Aici se cam schimba lucrurile....In forma asta masina arata chiar bine ohyeah.gif spoton.gif ....
Va place?
YoyoMan
Man! Ai trecut cu albinuta pe langa mine seara asta smile.gif Eram la Taverna la bere biggrin.gif
Antont
rofl.gif Pe la 9 juma, nu? Posibil, mi-am facut releul de incarcare si am iesit cu un prieten sa ne dam cu motoarele spoton.gif
PS:
Imi permit iar sa merg noaptea, ca acu' am far rofl.gif ...
sorin666
QUOTE (Ghost @ 15 Sep 2004, 09:37 PM)
In a doua poza apare tot un Logan, dar modificat. Aici se cam schimba lucrurile....In forma asta masina arata chiar bine ohyeah.gif spoton.gif ....
Va place?

Sincer nu, tot cu un fier de calcat seamana, doar ca acum mai poate fi folosita si ca masina de tuns iarba, cu spoilerele alea... rolleyes.gif
YoyoMan
QUOTE (Ghost @ 16 Sep 2004, 12:34 AM)
Imi permit iar sa merg noaptea, ca acu' am far rofl.gif ...

Da... pe la 9 era spoton.gif
Pai cu lampa de-aia de mers in pestera nu se poate sa circuli? Trebe musai far? laugh.gif

Salutare tuturor si buna dimineata! biggrin.gif
Carmi
Cine drq pune Brembo pe Dacie??? sau nu vad eu bine....e vreo tehnica e judo ceva?? hh.gif ce urmeaza Momo , sparco, recaro si Xplod??
sorin666
QUOTE (Carmi @ 16 Sep 2004, 11:23 AM)
Cine drq pune Brembo pe Dacie??? sau nu vad eu bine....e vreo tehnica e judo ceva?? hh.gif ce urmeaza Momo , sparco, recaro si Xplod??

Mda, banii bagati in piese "destepte" risca sa fie mai multi decat cei data pe masina...
Pai hai sa-ti explic eu, ca vad ca nu ai inteles... wink.gif
Asta este "tuning virtual" (popular numit si "tuningul frustratilor") si face furori printre adolescentii epocii Internet, mai priceputi in Photoshop decat in mecanica si, oricum, cu toate fondurile inghitite de GSM si SMS ca sa mai aiba bani si de masina... smile.gif
YoyoMan
Am trecut azi pe langa salonul Dacia in drum spre servici si nu mai e atata lume... Poate inceptul o sa inceapa sa bata vantul iar in salonul ala biggrin.gif
Nu prea vad pe nimeni acolo nicodata si tot vand astia cele mai multe masini... hmm.gif
sorin666
Explicatia e simpla... pretul... rolleyes.gif
YoyoMan
Pai klar ca e pretul de vina smile.gif
yronick
Nu stiu daca ati auzit, am citit azi in Jurnalul National cum ca viitorul president in opinia optimistilor ar fi fost prima victima a Daciei Logan. Ce frumos suna Theodor StoLogan spoton.gif
mutulica
Azi am parcat intre 2 Loganuri... mi se par groaznice, urite ca niste catiri... Parca Solenta e mai draguta, mai supla...
Poate era bine sa fi facut mai un face-lift la ce aveau, decit abureala asta inalta, neterminata subtire ca un calcan flecit
carrad
QUOTE (mutulica @ 24 Oct 2004, 05:42 PM)
Azi am parcat intre 2 Loganuri... mi se par groaznice, urite ca niste catiri... Parca Solenta e mai draguta, mai supla...
Poate era bine sa fi facut mai un face-lift la ce aveau, decit abureala asta inalta, neterminata subtire ca un calcan flecit

total de acord!
eu am parcat azi in spatele unui logan...urat de nu se poate spatele asta!!! jamie.gif
mutulica
Am auzit ca fericitii posesori de Logan sunt asteptati la service pentru o problema la instalatia de frinare...
daca mai ajung intregi
cactus
SUPERB !!!!!!!!!!!!

"15.000 de autoturisme Logan vor fi retrase pentru remedierea defectiunilor

Automobile Dacia a decis să retragă, pentru verificări si remedierea unor defectiuni de fabricatie, peste 15.000 de autoturisme Logan, aproximativ două treimi din totalul vânzărilor de până acum, masini produse în intervalul 23 august – 20 noiembrie 2004.
„Operatiunea, începută în data de 10 ianuarie, va fi finalizată în momentul în care va fi verificat întregul lot de 15.169 de autoturisme. Este vorba despre posibile defecte ale cricului, defectiuni la unele cablaje ale motorului si probleme cu computerul de bord", a declarat, ieri, agentiei Mediafax, directorul de comunicare al companiei, Silviu Sepciu.

http://www.azi.ro/econom.htm

Sa mai zica cineva ca ce-i "romanesc" nu-i marfa buna... ohyeah.gif
Ovidius
Chestia asta se intampla in toate tarile civilizate.
Sa aduc aminte de Mercedes SLK (sper ca nu gresesc) care avea probleme cu franele (distanta de franare era dubla)? Si evident ca au fost chemate in fabrica toate masinili pentru reparatii.
Problema era daca Dacia isi baga picioarele in posesori.
cactus
QUOTE (Zorro @ 19 Jan 2005, 10:00 AM)
Problema era daca Dacia isi baga picioarele in posesori.

CORECT.....
YoyoMan
De acord... Si Mercedes a patit asta la A Klasse... Numai ca la Dacia e cu atat mai nasol cu cat au lansat Loganul cu atata tam-tam si pana la urma...
La Dacia e prima masina noua cu pretentii... Cam nasol...
Carmi
Vesti buune cool.gif

Logan a fost lansat pana in acest moment pe cinci piete externe - Croatia, Slovacia, Ungaria, Serbia, si Macedonia, urmand ca pana la sfarsitul anului sa ajunga si in Turcia, Cehia, Polonia, Bosnia si Siria. Din cele 8.095 de unitati Logan vandute pana in prezent de Dacia, 561 de masini au fost expediate pe pietele externe, a declarat Stroe.

Pentru a raspunde solicitarilor de productie, uzina Dacia urmeaza sa introduca incepand de la 1 ianuarie 2005 al treilea schimb, fapt ce va permite atingerea unui ritm de 450 de masini Logan pe zi, fata de nivelul de 300 de masini pe zi, prognozat pentru sfarsitul lunii noiembrie 2004. In prezent, sunt produse 270 de unitati Logan pe zi, conform declaratiilor oficialului companiei.

Datele publicate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile indica o crestere a vanzarilor Dacia pentru primele noua luni ale anului cu 29%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, desi intervalul analizat a cuprins iesirea din productie a modelului 1310 iar efectele lansarii modelului Logan nu sunt inca semnificative statistic.

sursa: Banii nostri 2004.10.20 respectiv http://dacialogan.traficdublu.ro/stiri-dacialogan.htm
Carmi
Mai in gluma mai in serios nu ma pot abtine de la chestia asta....enjoy doof.gif 35.gif

Dacia Logan
Dacia Logan - Caracteristici tehnice

- Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
- Capacitate cilindrica: 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
- Demaraj 0-100 km:
pana la serviciu - 18 s,
pana la socrii - 28 s,
pana la alimentara - 16 s,
pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s,
cu nevasta la volan - 96 h,
pana la tara - 17 s
de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s,
cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s,
la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.
- Franare de la 90 km/h la 0:
pe sosea uscata - 240m,
sosea uda - 340m,
piatra cubica umeda - 500 m,
sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.
- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
- Probabilitate inchidere portiere: fata 40%, spate 15% la o forta de inchidere de 800N/m.
- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.

Optionale:
- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.
- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).
- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
- Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).
- Veioza+sifonier spate.
- Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).
- Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
- Cric.
- Roata rezerva optional si janta.
- CD manele geam.
- Geamuri fumurii cu folie cu basici.
- Eleroane tip bengos.
- Proteza dentara universala in torpedou.
- 1 buc. tub superglue.
Carmi
Loganelul pick-up e notat cu 7,43 (din 10!!!)deocamdata (eu am votat 8) pe siteurile germane (sunt si bmwuri la 6 laugh.gif )

user posted image
Carmi
Si Loganelul Combi e notat cu 7 si ceva!!! Incredibil!!
user posted image

si sursa: http://www.stern.de/sport-motor/autowelt/e...ault/?id=527790
va rog uitati-va la bmw sau alfa!!
YoyoMan
Am auzit ca nu se mai face Solenza numai luna asta... Ce magari sunt astia de la Dacia. Era cea mai reusita dintre toate. Asa spun toti.


EDIT: PickUp-ul e naspa rau de tot. Insa cealalta (aia care cred ca o sa fie cat un autobus) arata bine wink.gif
Carmi
Pick-upul s-ar putea sa existe si in varianta double cab insa vom vedea in 2006.
Am auzit si eu zvonul cu Solenza...insa n-am auzit nimic sigur. rolleyes.gif Ma intreb cand va aparea roadsterul Logan cool.gif
March
I-auzi, ia !!

Premierul Tariceanu: "Logan va fi in Elvetia o alternativa la second-hand" tongue.gif
YoyoMan
Nu pot sa cred ca a zis asta Tariceanu. Incredibil... De-as fi in locul astora de la Dacia m-as criza ... klar! mad.gif
mutulica
da, cei de la dacia ar trebui sa se crizeze de ce masina proasta au putut face. toti amicii mei cu dacii sunt in favoarea solenza...

si apoi Tariceanu a laudat-o, inseamna ca un segment de piata f important (in toate tarile occidentale se vind si cumpara f multe masini la second hand) ar putea fi curios de o alternativa noua, in locul celei vechi, si aia sa fie Logan
YoyoMan
Poate ca nu e asa de rau - insa e o chestie de imagine ce spuneam eu. Adica una e sa se intample asta si sa stie toata lumea ca asa e si e cu totul altceva sa spuna prim ministrul asta...
Nu e atat de proasta cum se vorbeste. Insa Solnita e mai reusita fara discutii. Insa fix pe aia s-au decis sa nu o mai produca de la sf lunii asteia... Ceea ce eu nu prea pot intelege.... Solenza e cea mai buna Dacie care s-a produs pana acuma - toata lumea spune asta wink.gif
mutulica
sa fim seriosi, nu face deloc rau imaginii masinii. ca doara Logan nu se adreseaza segmentului de piata detinut de VW, Ford sau Opel, acolo abia face fata Megane...

in schimb ca o alternativa noua si ieftina pt cei cu posibilitati pe jumate, ar fi o varianta viabila
YoyoMan
Pai eu totusi cred ca avand in vadere ca e singura masina autohtona, cand primul ministru al tarii noastre frumoase si bogate spune asta.... eu as zice ca dauneaza in ideea ce cei de la Dacia Renault vor sa faca export masiv de Loganuri. Asa ca...
mutulica
nu e chiar singura masina, dar pare sa fie singura apta de export. e super beton sa poata sa faca export cu ea, inseamna cresterea prouctiei pt colibasi, mai multe locuri de munca, etc. intr-un cuvint crestere economica
e posibil ca prin asta sa devenim interesanti si pentru alti producatori de automobile, care sa preia fostul daewoo sau defunctul aro
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.