Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Noua Dacia L90 - Va Fi Lansata Miercuri
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Divertismentului > Sport > Masini si Motociclete
Pagini: 1, 2, 3, 4
YoyoMan
Pai aia ziceam si eu. Ca tre sa exportam Loganele.
Eu cred ca o sa iasa o treaba buna pana la urma cu Loganul. Sunt foarte curios daca varianta Diesel din toamna va fi reusita. Daca vor face ca si cu Solenza Diesel, atunci va fi dezastru.
abis
QUOTE (YoyoMan @ 7 Mar 2005, 11:10 AM)
Ca tre sa exportam Loganele.
YoyoMan
Acum nu ramane decat sa speram ca nu le vor face proaste, pentru ca odata ce belgienii sau cine le-or mai cumpara, o sa auda ca nu sunt bune, sau ca au probleme, nu le va mai cumpara nimeni nici cu 3000 de eur.
Asa ca sa-i tinem pumnii lui Logan smile.gif
abis
Logan face furori in Europa de Est

QUOTE
Dacia Logan a batut marci precum Toyota, Renault, Opel si Citroėn, cistigind titlul de „Masina Anului 2005“ in Serbia-Muntenegru. Juriul a tinut cont de raportul calitate-pret.

Cu un record absolut de 57 de puncte, Dacia Logan a devansat in aceasta competitie modele precum Toyota Prius, Ford Focus, Opel Astra, Citroėn C4 si Renault Modus. Juriul, alcatuit din jurnalisti specializati in domeniul auto, a apreciat raportul pret-calitate al autovehiculului Dacia Logan, spatiul interior si adaptarea la piata locala.
March
I-auzi, ia ! tongue.gif

Dacia de 5.000 de euro, doar o promisiune

Romanii care au visat la Loganul de 5.000 de euro, o pot face in continuare. Desi initial lansarea acestui model era programata pentru acest an, compania Dacia-Renault s-a razgandit. Versiunea de 5.000 de euro a modelului Logan nu va fi disponibila anul acesta. "Logan este un succes cu gama actuala de versiuni. Nu simtim nevoia sa introducem o versiune sub cea actuala de intrare in gama, pentru ca aceasta ar avea un nivel de echipare foarte sarac", a declarat ieri, pentru Rompres, noul director comercial al companiei, Jean Michel Sicre. Cu alte cuvinte, daca treaba merge asa nu mai e nevoie sa ne tinem de cuvant. Reprezentantul companiei Dacia a mai mentionat ca in toamna va fi lansata o versiune Diesel a Loganului, "pentru care preturile nu au fost inca stabilite, dar vor fi atractive". Pentru finalul anului 2006 e programata o versiune combi, care va avea un pret mai ridicat decat berlina. De la lansarea Logan, in septembrie 2004, acest model s-a vandut foarte bine. in 2005 Dacia va continua dezvoltarea vanzarilor o data cu comercializarea Logan in 35 de tari. Loganul va fi primit diferit de la tara la tara, dar se asteapta vanzari mai bune in Spania
. ( "Libertatea")
abis
Legea cererii si ofertei. Daca pentru modelul actual Dacia are comenzi atat de mari si vanzari atat de bune, ce sens ar avea sa scoata unul mai ieftin?
YoyoMan
Nu e vorba de cerere si oferta. Daca au spus ca va exista un model cu 5000 de eur trebuia sa il introduca in gama de autoturisme. Sau ce facem aici? Ne jucam? Pentru romani diferenta de 700 de eur conteaza.
mutulica
aici chiar nu ii inteleg pe cei de la Dacia-Renault.
e destul sa renunte la niste briz-brizuri, sa faca masina cit se poate de simpla si ar scoate repede o jucarie de 5000 euro.
daca ar fi luat Solenta, si ar fi facut-o ceva mai spartan, fara nimic cromat, tot plastic negru si tabla, puneau niste ceasuri de bord simple, bgau plastic peste tot pe unde se putea, sigur le iesea ceva mai ieftin

cred ca mai degraba nu fac asta ca ar buli vinzarile la Logan
Ovidius
QUOTE
Nu e vorba de cerere si oferta. Daca au spus ca va exista un model cu 5000 de eur trebuia sa il introduca in gama de autoturisme.

Asa este. Chiar daca la momentul asta, Loganul de 5000 nu se justifica fiindca majoritatea cererilor sunt pentru versiunile superioare (la fel ca si la Solenza), promisiunea trebuie respectata.

QUOTE
daca ar fi luat Solenta, si ar fi facut-o ceva mai spartan, fara nimic cromat, tot plastic negru si tabla, puneau niste ceasuri de bord simple, bgau plastic peste tot pe unde se putea, sigur le iesea ceva mai ieftin

Si atunci iar sareau carcotasii sa spuna ce infecta e masina si ca pe langa Maybach-ul lui Becali e naspa rau... jamie.gif
YoyoMan
De unde stiu ei ca nu exista cerere? Iti spun eu. Nu ii intereseaza daca exista sau nu cerere. Nici asa nu prea fac fata la comenzile pe care le au si atunci nu ii mai intereseaza promisiunile facute cu atata tam-tam. Sunt magari! Asta e adevarul. Daca au spus cu surle si trambite de "Loganul de 5000 de eur" trebuia sa il faca.
Si dupa cum am mai spus mai sus ar pentru un roman e f importanta diferenta aceea de 700 pana la cel mai ieftin Logan disponibil in momentul de fata.
Si are dreptate mutulica. Puteau macar sa lase Solenza pe piata, eventual sa o ieftineasca, pentru ca in felul asta reuseau sa castige un segment nou de piata, format din cei care isi cumpara acum rablamente din piata de vechituri pentru ca nu isi permit rate la o masina noua din salar. Dar, unde nu-i cap... hh.gif
mutulica
daca ar da astia si fabrice de daewoo din craiova la vreo firma mare si tare, sa vezi atunci ce isi respecta si renault promisiunea...
Ovidius
QUOTE
Puteau macar sa lase Solenza pe piata, eventual sa o ieftineasca, pentru ca in felul asta reuseau sa castige un segment nou de piata, format din cei care isi cumpara acum rablamente din piata de vechituri pentru ca nu isi permit rate la o masina noua din salar. Dar, unde nu-i cap...

YoyoMan, tu chiar crezi ca Renault-ul merge cu ochii inchisi? Crede-ma ca se fac studii de piata si nimic nu se face la voia intamplarii. Firma e mult prea de succes ca sa-si permita sa piarda segmente de piata, iar daca pierde unul, sunt convins ca-l pierde ca sa castige un altul mult mai mare.
mutulica
nu prea sunt ei de succes, au noroc ca piata franceza ii accepta asa cum sunt

si la noi... sunt cam singuri la pretul si dotarile pe care le ofera. cred ca daca ar scoate o masina mai spartana, cu motor de 1.6l si cu ceva forme sport ar avea succes mare in est, dar... ei nu se incurca cu asa ceva, sunt creators d'automobiles
mutulica
uite pe dacia veche ce bine poate sa arate la un tuning reusit.

ma intreb ce s-o putea face cu loganul care e cocosat din nastere
Arktu
QUOTE (abis @ 7 Mar 2005, 07:53 PM)
QUOTE (YoyoMan @ 7 Mar 2005, 11:10 AM)
Ca tre sa exportam Loganele.

E claaar... cry.gif hh.gif
vine sfarsitul lumii....

pacat .. a fost frumos...
mutulica
asta e pozata in statele unite....
sa n-avem vorbe, da?
SORIN
rofl.gif rofl.gif rofl.gif

Sorin.
Ovidius
Se pare ca Rennault-ul s-a tinut de cuvant cand a zis ca masina va avea 3 stele: http://www.euroncap.com/content/safety_rat...p?id1=6&id2=221
Carmi
Si Libertatea asa zice
http://www.libertatea.ro/index.jsp?page=ma...icle&aid=119188
YoyoMan
Daca as fi pus eu poza aia mutulica s-ar fi inteles... rofl.gif
Ai vazut ce zice la tast NCAP? Stable passenger cell! wink.gif
rofl.gif

Logan - supermasina! biggrin.gif
mutulica
stable mai inseamna si grajd ...
Mara
Reclama la noua Dacie Logan:
- Tataaa, iar ai trecut de scoala !

- In p*** mea, nu vezi ca nu ma mai tin franele ?


rofl.gif
abis
Succesul comercial al Loganului ii surprinde pana si pe cei de la Renault. In Franta se asteapta si patru luni pana cand doritorii pot intra in posesia unui Logan, desi la Pitesti se lucreaza deja de ceva vreme in trei schimburi de luni pana vineri si intr-un schimb sambata. Si asta in ciuda faptului ca publicitatea pentru Logan a fost cvasi-inexistenta! Renault estimase ca va vinde 5.000 de Logan in Franta in intreg anul 2005, dar aceasta cifra a fost depasita cu 20% in numai trei saptamani de la lansare.

In primele sase luni ale lui 2005 uzinele Dacia au raportat o crestere cu 89,5% a numarului de masini vandute fata de primele sase luni ale anului trecut. Exportul de Dacii a fost, in aceste sase luni, mai mare decat exportul din intregul an 2004.

Deschiderea in curand a fabricilor din Maroc si Columbia ar putea echilibra raportul dintre oferta si cerere...

Pana la urma, in afaceri nu conteaza sa faci cel mai grozav produs de pe piata. Conteaza sa faci produsul care se vinde cel mai bine...
March
I-auzi domn'e aici !

Dacia a depasit Renault, Citroen, Ford şi Opel īntr-un studiu privind satisfacţia clienţilor germani

@Cla daca n-ai, cumpara repede una biggrin.gif
Cla
Nu rāde, mie mi-ar ajunge un Sandero smile.gif Pentru mine, o masina n-a fost niciodata un obiect de prestigiu.
Dacia Forum german
Marduk
Pana la urma ce zic nemtii pe forumul ala, e buna sau nu, ca eu nu le am pe nemteste? Daca mi-aduc aminte nemtii din DDR chiar au avut cuvinte de lauda despre Dacia 1300, pe care au importat-o in anii comunismului.
Cla
Sunt multi pe forumul ala din DDR, Marduk. Si care au fost obisnuiti cu o Dacie, ori ca a fost aia cāndva o 1100, 1300 sau 1310.
Si, cānd au vazut ce bun (adica referit la pret si ce poate) e Logan-ul, si-au cumparat, oamenii astia nu au nevoie de fitze.
Foarte multe firme cumpara de ex. Logan MCV, pentru ca e imbatabil la pret-performanta. Nu numai in fostul RDG, ci si in vest.
Zugravi, de exemplu, sau oricine care are nevoie de un break bun si ieftin.
Si acum, fiind convinsi ca n-au facut o afacere rea, vine si Sandero, care e foarte bun ca "masina a doua", pentru nevasta, copil, etc.
Ei se impaca cu ideea ca, poate, ceva nu functioneaza cum trebuie, dar se ajuta reciproc cu idei, ca pe vremuri.
In schimb, au o masina ieftina care ii satisface.
Si mai ales, 2 Dacii costa cāt o fitza germana, japoneza, however.
Daca eu as avea nevoie neaparat de o masina, pe cuvānt daca nu mi-as lua un Sandero. Sau un MCV, pentru ca e practic si imi place cum arata.
Link-ul ala cu forumul german l-am pus doar sa arat ca au lobby, si ce scrie presa despre Dacia in Germania nu-s minciuni smile.gif
turbo trabant
QUOTE(Cla @ 25 Jun 2009, 09:35 PM) *
Nu numai in fostul RDG, ci si in vest.

In vest e plin de ele. MCV -ul a spart pur si simplu piata la breakuri folosite ca masina a doua in familie , in weekend prin vestul europei e plin de ele.
Dar atentie: arata mult mai bine ca cele vandute in romanica. sa fie oare din nou calitate de "export"?

Oricum au fost ajutati de prima de casare de 2,500 de euro si dacia si asiaticele ieftine. bmw, mercedes, audi nu prea.
@Cla: Sandero parca nu prea e asa popular ca MCV-ul.
Cla
Inca nu, dar eu l-am vazut live, e frumos, de dimensiunile īntre Polo si Golf.
Si raman la MCV: nonplusultra pt oameni care-si doresc un break bun si ieftin.
Cucu Mucu
Logan MCV a luat locul intai intr-un top al celor mai spatioase masini in clasa ei.


QUOTE(trabant turbodiesel 16V)
Dar atentie: arata mult mai bine ca cele vandute in romanica. sa fie oare din nou calitate de "export"?


Ei, pe dracu'!M-am mai contrazis eu pe aici, parca, cu unu care tot la fel sustinea. Sunt la fel ca astea din Ro, vanzarile din Germania sunt sustinute din stocurile pt Ro, unde Loganul nu s-a vandut chiar asa bine ca in Germania. Nu pot avea doua linii de asamblare diferite pt fiecare tip de logan (MCV, turism, Van, pick-up),si nici nu sunt scobitori sa faca una asa, una asa. rofl.gif

Am avut si eu un pick-up, alerga bine pt banii aia, si nici la consum nu statea rau (in jur de 6-7). Iar ca viteza, l-am alergat si cu 150 km/h semiincarcat (300-350 de chile). Cand e descarcata e mai instabila, se conduce bine pana pe la 120-130, maxim, peste mergi pe barba ta.
turbo trabant
QUOTE(Cucu Mucu @ 27 Jun 2009, 02:21 PM) *
Ei, pe dracu'!M-am mai contrazis eu pe aici, parca, cu unu care tot la fel sustinea.

s-ar putea sa fi fost ala:D

@Cla: sandero nu imi place da senzatie de ieftineala. mcv arata in schimb bine
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.