Formula 1 |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Siteuri partenere: Auto-Dealer.RO
Formula 1 |
25 Apr 2005, 10:48 AM
Mesaj
#281
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Nu se poateeeeee, Micky is back. Cand l-am auzit, am si trecut pe RTL. Desi tin aia clar cu Schumacher (nu ca m-ar deranja ), macar nu abereaza. La final l-au prins la un interviu scurt pe Rolf, batranu' lu Schummi....era cu o pitzipoanca de mana. Buna gagica! Se pare ca Loganu rulz, si parerea mea e ca o sa castige campionatul cel putin la constructori. La piloti lupta o sa se dea intre Alonso, Reikkonen si Schummi.
Hmmm... Din moment ce facea pe tur, cu peste o secunda mai putin fata de Alonso, eu zic ca are in momentul asta cea mai buna masina. -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
||
|
|||
25 Apr 2005, 10:54 AM
Mesaj
#282
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Masina nu ii mai mergea la parametri optimi lui Alonso! Daca ii mergea nu ar fi fost diferenta aceea
-------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
25 Apr 2005, 03:20 PM
Mesaj
#283
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Ok. Nu am stiut.
PS: Sper ca nu o fi vreo duma de-a lu' Micky -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
|
|
Promo Contextual |
25 Apr 2005, 03:20 PM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
25 Apr 2005, 07:02 PM
Mesaj
#284
|
|||
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
bah, ma leshi? pai ce dracu te astepti de la logan? si neamtul e clar ca are o masina mai proasta, de aia frina in ultimul moment de scotea fum din roti, ca era singurul loc unde se putea apropia ce draq, s-a vazut si de la tv meu ca neamtul se apropia pe curbe si alonso prinde distanta pe drum drept. e bun pustiu' da' mai are -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
||
|
|||
26 Apr 2005, 07:13 PM
Mesaj
#285
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Fernando Alonso - Nota 10
Pentru cursa exemplara si mai ales pentru modul in care a rezistat presiunii impuse de Michael Schumacher in ultimele tururi. Daca cineva punea la indoiala calitatile nervilor sai, de acum incolo aceasta problema nu mai este de actualitate, spaniolul dovedind ca are nervi de otel si capacitatea de a gestiona fara greseala toate datele problemei. Michael Schumacher - Nota 10 A facut o cursa care poate fi echivalata cu o victorie. In urma ei, germanul a reusit sa inchida din nou gura detractorilor sai. Chiar daca nu a reusit sa domine cursa, acesta a demonstrat ca ramine acelasi pilot de valoare si ca numai dezastrul din calificari l-a privat de o foarte posibila victorie. Jenson Button - Nota 9 Dupa sezonul trecut nimeni nu mai putea sa puna la indoiala talentul britanicului, singura necunoscuta fiind legata de comportamentul masinii sale, care de data aceasta s-a ridicat la nivelul asteptarilor. Restul nu a insemnat decit o simpla formalitate pentru britanic. Alex Wurz - Nota 8 Austriacul s-a achitat cu brio de sarcina care i-a fost incredintata, onorind increderea pe care echipa i-a acordat-o cu aceasta ocazie. Pe viitor, Alex poate sa priveasca viata cu optimism, demonstratia sa de la Imola fiind una care ar putea sa-i deschida noi perspective in cariera sa de pilot de Formula 1. Takuma Sato - Nota 7 Japonezul a demonstrat din nou ca este capabil de un rezultat bun in conditiile in care masina este competitiva, asa cum a fost cazul de data aceasta. Astazi experienta sa ii poate permite sa vizeze podiumul in mod constant, ca si in cazul lui Button. Jacques Villeneuve - Nota 8 Canadianul reuseste sa revina pe linia de plutire, urmind ca la cursa urmatoare sa confirme rezultatul de aici. El sustine ca la Imola a reusit in sfirsit sa inteleaga comportamentul masinii astfel, incit a putut sa-i exploateze mult mai bine potentialul. Jarno Trulli - Nota 7 O evolutie relativ modesta pentru italian, dupa un inceput de sezon surprinzator de bun. Trulli si-a indeplinit obiectivul, terminind in puncte pe o pista pe care el si tehnicienii echipei nu o considerau favorabila masinii Toyota. Pentru Barcelona ambitiile lui Jarno sint mult mai mari. Nick Heidfeld - Nota 6 Are marele merit de a fi terminat cursa in fata coechipierului sau Mark Webber. In ceea ce priveste punctul pus in joc, poate fi considerat unul foarte norocos. El s-a datorat, in primul rind, neintelegerii pe care acesta a avut-o cu Ralf pe linia standurilor. sursa: ProSport.ro -------------------- humanity is overrated
|
|
|
29 Apr 2005, 11:03 PM
Mesaj
#286
|
|
Vornic Grup: Membri Mesaje: 266 Inscris: 12 May 03 Din: Bistrita Forumist Nr.: 284 |
vad ca se uita un lucru.
la Imola se depaseste extrem de greu..........aproape imposibil, lucru dovedit de dubla acrosare a lui Massa in incercarea de-al depasi pe Coulthard. Schumi l-a depasit pe Button in momentul apropirii de intarziati, englezul ezitand si alunecand nitel pe nisip adus de un derapaj precedent. repet : pe un drum cu o singura traiectorie de urmat, daca cel din fata nu greseste, e imposibil de depasit. acesta a fost meritul lui Alonso. ca nu a gresit. dar mai oricine putea sa realizeze acesta performanta. cat despre fumul aparut din cauciucurile lui Schumi, este proba indubitabila ce demonstreaza ca neamtul a fortat limitele in incercarea de a depasi. curioasa faza cu problemele la monopostul luui Alonso, dar am impresia ca la demaraj si linii drepte, in general, spaniolul se desprindea......... |
|
|
29 Apr 2005, 11:19 PM
Mesaj
#287
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.098 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
Sa ma corectati va rog daca nu am dreptate:
Am stat de vorba cu cineva si parerea mea a fost ca Schumi sa-si ia bagajele si sa se duca acasa. A reusit totul ce se poate reusi in F1: Cred ca e de-ajuns... In locui lui as termina inainte de ce sa mor... -------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
|
|
|
30 Apr 2005, 09:15 AM
Mesaj
#288
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 53 Inscris: 14 February 05 Forumist Nr.: 5.707 |
in realitate si din fericire, parerea ta nu conteaza. nu sunt fan Schumi, dar e aiurea sa faci o asemenea afirmatie. ai impresia ca se compromite daca nu mai cistiga cursa dupa cursa, ca in sezonul trecut? nici vorba. plus ca e departe de a fi aratat tot ce poate. dovada, ultima etapa. repet: nu sunt fan Schumi.
-------------------- "pentru ca existam, trebuie sa stim totul... " - Herman
|
|
|
30 Apr 2005, 06:32 PM
Mesaj
#289
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
In realitate si din nefericire tu necko vorbesti pe langa... Cum adica parerea lui Marius nu conteaza? Parerea lui conteaza. Ca nu e conforma cu a ta e una - dar ce spui tu e cu totul altceva...
-------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
30 Apr 2005, 07:59 PM
Mesaj
#290
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 53 Inscris: 14 February 05 Forumist Nr.: 5.707 |
cel care nu a inteles, esti tu Yoyo. am spus in REALITATE...
sigur ca parerea lui Marius conteaza, dar aici, doar pentru noi, ceea ce nu este suficient. si am mai spus din FERICIRE, pentru ca ar fi totusi trist ca Schumi "sa-si ia bagajele si sa se duca acasa", dupa parerea lui Marius... parerea mea -------------------- "pentru ca existam, trebuie sa stim totul... " - Herman
|
|
|
8 May 2005, 04:16 PM
Mesaj
#291
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
se impute afacerea la ferrari... nimic nu le iese, si cu toate astea Schumi arata ca nu degeaba a iesit campion de atitea ori
pe partea ailalta vesti bune de la mclaren au batut loganu' care a iesti doar pe doi, dar are oPtiune serioasa la titlu in fine... se pare ca anul asta o sa incep sa ma uit mai rar... nu imi place loganu, toyota ma scoate din sarite din oficiu, iar mercedes e departe de a ma incinta... asa ca o sa ma bucur doar de motogp sau de duminici fara F1 -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
24 May 2005, 07:57 PM
Mesaj
#292
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
ciudat...toata lumea blama ferrari pt ca nu mai lasau si pe altii sa cistige... de cind s-a dus ferrari la fund... a scazut interesul pt formula 1...
sa fie de fapt noul regulament cel ce enerveaza pe toti? -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
25 May 2005, 07:01 AM
Mesaj
#293
|
|
Vornic Grup: Membri Mesaje: 266 Inscris: 12 May 03 Din: Bistrita Forumist Nr.: 284 |
Monaco - fastest laps in the race :
1. Michael Schumacher - Ferrari - 1'15.842 - lap 40 2. Kimi Raikkonen - McLaren Mercedes - 1'15.921 - lap 41 3. Fernando Alonso - Renault - 1'16.600 - lap 19 4. Giancarlo Fisichella - Renault - 1'16.776 - lap 20 5. Jarno Trulli - Toyota - 1'16.812 - lap 38 6. Rubens Barrichello - Ferrari - 1'16.916 - lap 51 7. Mark Webber - Williams BMW - 1'16.971 - lap 77 8. Ralf Schumacher - Toyota - 1'17.070 - lap 11 9. Nick Heidfeld - Williams BMW - 1'17.159 - lap 15 10. Juan Pablo Montoya - McLaren Mercedes - 1'17.403 - lap 50 11. Jacques Villeneuve - Sauber Petronas - 1'17.482 - lap 17 12. David Coulthard - Red Bull Cosworth - 1'17.693 - lap 15 13. Felipe Massa - Sauber Petronas - 1'17.799 - lap 16 14. Vitantonio Liuzzi - Red Bull Cosworth - 1'18.030 - lap 43 15. Patrick Friesacher - Minardi Cosworth - 1'19.037 - lap 19 16. Christijan Albers - Minardi Cosworth - 1'20.237 - lap 22 17. Tiago Monteiro - Jordan Toyota - 1'20.747 - lap 12 18. Narain Karthikeyan - Jordan Toyota - 1'22.019 - lap 14 ma, da cine e magaru ala de M Schumacher, cum de are tupeul sa-i intreaca pe toti, doar conduce un jaf de masina si, in plus, nu e deloc tehnic pentru a se mula pe caracteristicile circuitului monegasc ???!?!??! mai bine de o sec decat Rubinhio !! |
|
|
29 May 2005, 03:47 PM
Mesaj
#294
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
hi hi, toata lumea critica noul regulament care interzice schimbarea pneurilor... dupa cursa de azi eu l-as tine in vigoare
spectacol la greu, masini distruse... tot ce vrei pacat de kimi, da' te mai uiti -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
29 May 2005, 06:40 PM
Mesaj
#295
|
|
forumistul sahist - cel mai pasionat forumist Grup: Moderator Mesaje: 3.308 Inscris: 26 January 04 Din: Bucuresti / Braila Forumist Nr.: 1.995 |
Ce se intampla, dom'le, cu Michael? Vreau sa vad depasiri!! Pai deja vad ca ordinea la sosire din cursa propriu-zisa a inceput sa semene cu cele din calificari... practic, calificarile decid cursa!
Da, pacat de Raikkonen... uneori parca, oricat ai vrea tu, cel de Sus vrea altfel -------------------- * * * Nu lãsa visele sã piarã, pentru cã dacã visele mor, viaşa nu este decât o pasãre cu aripi rupte care nu mai poate sã zboare! (Langston Hughes) * * *
Turneul de Sah HanuAncutei 2012 |
|
|
29 May 2005, 06:47 PM
Mesaj
#296
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
aia de la ferrari sunt vraiste din cauza cauciucurilor. cica misu a bagat data trecuta cel mai rapid tur de pista ca sa arate ca masina poate, el poate, dar gumele nu tine...
de la rezultatele proaste au inceput sa se si certe intre ei... -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
30 May 2005, 09:55 AM
Mesaj
#297
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Nu e vorba de ghinion, pentru ca si-a distrus singur roata.... -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
||
|
|||
30 May 2005, 11:43 AM
Mesaj
#298
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
da, asa e ... nu e vorba de ghinion, ci de calitatea materialului si stilul de condus...
daca avea alt stil nu era pe locul 1 cind s-a produs accidentul. cam la fel a patit si schumi, care de cind s-a fript cu 2 pene conduce mult mai moderat, dar nu are performanta daca erai atent la masina lui Rubens, avea jupele aerodinamice de dinaintea gurilor de aerisire complet distruse. gindeste ca daca avea ghinion, oricare din particulele de fibra de carbon/sticla din care e facuta caroseria, si care s-au desprins din aripioare, putea sa darime ceva pe la motor noul regulament cere pilotilor sa invete sa dozeze efortul, fata de vechiul regulament care le cerea sa scoata tot din masina, dozind doar utilizarea motorului -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
11 Jun 2005, 08:06 PM
Mesaj
#299
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
1 J. Button BAR 1:15.217
2 M. Schumacher Ferrari 1:15.475 +0:00.258 3 F. Alonso Renault 1:15.561 +0:00.344 4 G. Fisichella Renault 1:15.577 +0:00.360 5 J. Montoya McLaren 1:15.669 +0:00.452 6 T. Sato BAR 1:15.729 +0:00.512 7 K. Räikkönen McLaren 1:15.923 +0:00.706 8 J. Villeneuve Sauber 1:16.116 +0:00.899 9 J. Trulli Toyota 1:16.201 +0:00.984 10 R. Schumacher Toyota 1:16.362 +0:01.145 11 F. Massa Sauber 1:16.661 +0:01.444 12 D. Coulthard Red Bull 1:16.890 +0:01.673 13 N. Heidfeld Williams 1:17.081 +0:01.864 14 M. Webber Williams 1:17.749 +0:02.532 15 C. Albers Minardi 1:18.214 +0:02.997 16 C. Klien Red Bull 1:18.249 +0:03.032 17 N. Karthikeyan Jordan 1:18.664 +0:03.447 18 T. Monteiro Jordan 1:19.034 +0:03.817 19 P. Friesacher Minardi 1:19.174 +0:03.957 20 R. Barrichello Ferrari no time + Uraaaaaaaaa, in sfarsit il vad ceva mai aproape de varf pe Schumi!!! -------------------- humanity is overrated
|
|
|
12 Jun 2005, 09:58 AM
Mesaj
#300
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
oare il tin gumele de data asta?
ca mai nou asta e cea mai mare problema la toti -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
13 Jun 2005, 09:07 AM
Mesaj
#301
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
A fost o cursa palpitanta. Se pare ca Renault-ul da semne de slabiciune, iar Ferrari-urile incep incet incet sa-si revina. Din pacate Miki si Bonifaciu nu cred ca or sa-si revina vreodata. Au bagat aberatii la greu...
Campionatul este inca deschis, si cred ca lupta se va da intre Renault, McLaren si Ferrari. Cele mai mari sanse le dau la McLaren, peste 50%. -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
|
|
13 Jun 2005, 01:15 PM
Mesaj
#302
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
ieri s-a dovedit ca dupa noul regulament... F1 este3 un fel de raliu stradal, si cistiga ala de are rabdare si conserva mai bine masina
Ferrari a dovedit ca are masina buna si cauciucuri proaste in momentul in care Schumi a scos fastest lap si a intrat la boxe cu pana... Sunt convins ca daca s-ar fi pastrat vechiul regulament (in spiritul caruia a fost conceputa masina) si Misu si Rubens ar fi fost mult mai bine clasati pina acum... Ferrari a aratat clar ca incep sa isi adapteze strategia la noile cerinte (de ex Scummi a facut mai multe opriri ca sa mearga cu o masina mai usoara) ceilalti insa... au avut probleme de setare si fiabilitate ... cele mai multe abandonuri au fost din cauza discurilor de frina super incinse... -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
13 Jun 2005, 02:06 PM
Mesaj
#303
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Nu m-am uitat decat la primele 30 de secunde din cursa, adica la momentele in care Schumi a cazut de pe 2 pe 6 sau 7 (parca). Eram asa de furioasa incat nu am vrut sa vad restul cursei. Insa am vazut clipele in care Alonso tragea la boxe
-------------------- humanity is overrated
|
|
|
15 Jun 2005, 10:55 AM
Mesaj
#304
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Notele acordate de prosport.ro:
1 Kimi Raikkonen Nota 9 Dupa o calificare modesta, finlandezul s-a ridicat la inaltimea asteptarilor. Este foarte adevarat insa ca de data aceasta sansa a fost de partea sa, abandonul pilotilor de la Renault fiindu-i de mare ajutor. 2 M. Schumacher Nota 8 Poate ca Michael ar fi putut spera la o victorie, dar riscul de a pierde punctele acumulate pe parcursul cursei l-a facut sa nu forteze, dovedindu-si inca o data maturitatea. 3 R. Barrichello Nota 8 plus Brazilianul a beneficiat si el de numeroasele abandonuri inregistrate in aceasta cursa de catre favoriti. Cu toate acestea, meritul sau este incontestabil, dupa ce in urma problemelor din calificari a fost nevoit sa plece de pe ultima pozitie intr-o cursa in care sansa a fost elementul-cheie. 4 Felipe Massa Nota 8 Un excelent loc patru pentru tinarul brazilian care s-a dovedit redutabil, in ciuda unei masini relativ modeste. 5 Mark Webber Nota 6 Chiar daca a terminat in puncte, nici de data aceasta Mark Webber nu a convins pe nimeni de faptul ca alegerea sa de catre Williams este una meritata, australianul fiind incapabil de a se impune in fata lui Massa, a carui masina nu este nici pe departe la nivelul de performanta al masinilor Williams BMW. 6 R. Schumacher Nota 6 Nici Ralf nu a excelat in aceasta cursa. Abandonurile i-au usurat sarcina, punctele obtinute fiind in primul rind datorate sansei si nu combativitatii sale. 7 David Coulthard Nota 7 Este evident ca experienta acumulata de scotian este determinanta in obtinerea constanta a punctelor in acest sezon, in care, in ciuda unei masini modeste, Coulthard a surprins placut pe toata lumea. 8 Christian Klien Nota 7 Redevenit titular in cadrul echipei care l-a lansat, Christian si-a facut pe deplin datoria, obtinind ultimul punct pus in joc. Christian Klien are talent, iar prin experienta acumulata pe toata durata sezonului trecut si-a dovedit pe deplin utilitatea in aceasta cursa. Klien are nevoie ca echipa sa-i acorde in continuare sansa de a alerga si in urmatoarele curse. Numai asa el va putea sa-si demonstreze talentul. Descalificat J. P. Montoya Nota 0 O asemenea gafa nu este admisibila pentru un pilot cu experienta sa. Inacceptabil sa risipesti o ocazie enorma, in urma careia echipa ar fi putut recupera 18 puncte in clasamentul constructorilor intr-o singura cursa. -------------------- humanity is overrated
|
|
|
19 Jun 2005, 11:05 PM
Mesaj
#305
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.926 Inscris: 6 April 04 Forumist Nr.: 2.950 |
Eu nu inteleg nimic. Am ajuns cam tarziu, ce e drept, si m-am informat doar de pe site-urile Gazetei Sporturilor si Prosportului. Ce s-a intamplat acolo, in America ?
-------------------- Nu semnez.
I love flowers. |
|
|
20 Jun 2005, 09:12 AM
Mesaj
#306
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Sambata, in antrenamente, Toyota a avut doua pene, amandoua la roata dreapta spate (daca nu ma insel). Michelin a cercetat cazurile si a descoperit ca pista era mult mai abraziva decat pronosticasera ei, ceea ce ducea la erodarea prematura a cauciucurilor (nu tineau mai mult de 10 ture).
De ce nu au stiut cum arata suprafata? Pentru ca nu au putut, sau nu au avut voie sa faca teste pe circuit. De ce Brigestone a avut totusi cauciucuri bune? Pentru ca sunt provideri la diferite curse care se tin pe acel circuit si aveau toate datele. Vazand ca au dat-o-n bara, Michelin a cerut federatiei sa introduca o sicana in locul unde eroziunea era maxima, ceea ce ar fi dus la micsorarea vitezei si implicit la lungirea vietii cauciucurilor. Insa Ferrari si Brigestone s-a impotrivit (mi se pare normal) iar FIA a respins propunerea. Singurele solutii ramase au fost sa schimbe cauciucurile la fiecare 10 ture sau sa incetineasca benevol in curba respectiva. Pana la urma, constructorii care aveau pneuri Michelin s-au inteles intre ei sa nu mai participe deloc si dupa turul de incalzire au intrat la boxe. -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
|
|
20 Jun 2005, 09:21 AM
Mesaj
#307
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.926 Inscris: 6 April 04 Forumist Nr.: 2.950 |
Mda, nasoala situatie... Oricum, cred ca a fost cel mai mare balci din istoria Formulei 1.
-------------------- Nu semnez.
I love flowers. |
|
|
20 Jun 2005, 09:39 AM
Mesaj
#308
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Cel putin din cate am vazut eu pana acuma, a fost.
Din cate am inteles, televiziunile spaniola si franceza nici nu au transmis cursa. Acest topic a fost editat de Zorro: 20 Jun 2005, 09:39 AM -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
|
|
20 Jun 2005, 09:50 AM
Mesaj
#309
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.926 Inscris: 6 April 04 Forumist Nr.: 2.950 |
Si am inteles ca si spectatorii si-au manifestat nemultumirea intr-un mod... neconventional.
-------------------- Nu semnez.
I love flowers. |
|
|
20 Jun 2005, 10:14 AM
Mesaj
#310
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Uite asa cei de la Ferrari au mai castigat 75 de tururi de testare a masinii . Chiar a fost un mare balci, dar, sincer, nu mi s-ar fi parut corect ca FIA sa dea curs cererilor formulate de Michelin... La urma urmei, un circuit de formula 1 nu poate fi schimbat de la o zi la alta la cererea unui producator de pneuri...
-------------------- humanity is overrated
|
|
|
24 Jun 2005, 07:54 PM
Mesaj
#311
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
nici ziarele din uk nu au fost de acord cu cererile michelin. de fapt chiar au batut moneda pe asta, spunind ca firma franceza a mers prea departe
cei din uk spuneau ca fiecare echipa are dreptul la 2 seturi de cauciucuri, unele de top si altele mai putin performante dar mai rezistente, si ca michelin ar fi venit cu ambele seturi necorespunzatoare. li s-a dat dispensa sa aduca al treilea set de acasa care sa fie ok pentru cursa, dar se pare ca cei de la michelin si-au cam bagat picioarele, pentru ca nu aveau acest set pregatit sub nici o forma hmmm.. pute chestia asta.... -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
5 Jul 2005, 10:55 AM
Mesaj
#312
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Marele premiu al Frantei:
1 Nota 10 - Fernando Alonso Un Grand Prix perfect pentru spaniol, care inca o data a demonstrat ca in conditii normale este aproape imposibil de invins in acest sezon. Fernando reuseste cea de-a cincea victorie si se apropie din ce in ce mai mult de cistigarea primului sau titlu de campion mondial. 2 Nota 9 - Kimi Raikkonen Finlandezul nu are ce sa-si reproseze. Faptul ca a plecat doar de pe pozitia a treisprezecea nu i se poate imputa. Cursa sa a fost excelenta, Kimi fiind din nou foarte motivat. Din pacate pentru el, Fernando nu a avut nici un moment de slabiciune. 3 Nota 6 - M. Schumacher Dupa calificari, germanul le-a dat sperante fanilor sai, care insa s-au stins o data cu parcurgerea tururilor. Si de data aceasta cauciucurile au lasat mult de dorit, dar nici masina nu este la inaltimea asteptarilor. 4 Nota 7- Jenson Button Englezul a reusit, in fine, sa cistige primele puncte in acest sezon. Masina insa este departe de performantele de anul trecut. Pacat ca Jenson nu are la dispozitie un material cu care sa-si poata demonstra talentul. 5 Nota 6 - Jarno Trulli Inca o data dupa o calificare excelenta italianul nu a reusit sa concretizeze in cursa. Nu poate fi vorba numai despre masina, pilotul avind si el pacatele sale, de care nu reuseste sa se desparta. 6 Nota 6 - G. Fisichella De data aceasta italianul nu a mai avut ghinioane notorii, dar a fost inexplicabil de lent fata de coechipierul sau. Probabil ca echipa sa nu este foarte aproape de el, prioritatile acesteia fiind indreptate catre Alonso. 7 Nota 6 - R. Schumacher Germanul parcurge un sezon dificil, in care nu reuseste sa se evidentieze in nici un fel in fata coechipierului sau. Nu a fost usor pentru el sa revina dupa accidentul de la Indianapolis. 8 Nota 7- J. Villeneuve Canadianul reuseste sa termine in puncte, lucru care implicit inseamna o performanta, mai ales dupa atitea rateuri consecutive. O minune este oricind posibila, dar acest rezultat este remarcabil, dat fiind faptul ca masina este in continuare foarte lenta. -------------------- humanity is overrated
|
|
|
26 Jul 2005, 12:34 PM
Mesaj
#313
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Marele Premiu al Germaniei:
10 Juan Pablo Montoya Cursa eroica pentru columbian, care a plecat ultimul, dar a reusit sa se faca iertat de catre echipa sa pentru gafa din calificari, obtinand un meritoriu loc doi. Singura intrebare fireasca este legata de ceea ce s-ar fi intamplat daca Juan Pablo (foto medalion) ar fi reusit sa plece de pe primele pozitii ale grilei; mai mult ca sigur ca victoria i-ar fi revenit. 9 Fernando Alonso Spaniolul a profitat iar de ghinionul lui Kimi, care a fost tradat de masina sa ca urmare a unor probleme hidraulice. Dupa un start bun, Fernando a facut o cursa sigura, fara riscuri inutile, adjudecandu-si cea de-a sasea victorie din acest sezon. Pentru el titlul mondial a devenit aproape o realitate, care nu poate fi contrazisa decat matematic. 8 David Coulthard Cine nu are batrani sa-si cumpere. Aceasta zicala se potriveste perfect in cazul scotianului care, cu o masina modesta, a reusit si de data aceasta sa puncteze. Experienta lui David s-a dovedit determinanta in obtinerea rezultatului, gratie caruia echipa sa se mentine pe un loc onorabil, neasteptat la inceputul campionatului. 7Michael Schumacher Dupa un start exceptional, Michael a fost nevoit sa micsoreze ritmul, masina sa fiind mult sub nivelul pilotului. Lui nu i se poate imputa nimic, talentul sau si setea de victorii fiind aceleasi ca si in anii trecuti. Locul cinci se datoreaza in primul rand experientei campionului german, care si de data aceasta s-a batut cu ardoarea unui debutant. 7Ralf Schumacher Ralf a facut o cursa buna, iar in ultimul tur ne-a dat chiar impresia ca l-ar putea depasi pe fratele sau. Locul al saselea obtinut de el este unul muncit, la volanul unei masini care nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor inca din calificari. Totusi experienta lui Ralf a facut ca echipa sa sa plece acasa cu doua puncte. 7Felipe Massa Brazilianul a devenit un pilot sigur si experimentat. Masina sa este departe de a fi o racheta, dar el reuseste sa compenseze lipsurile bolidului. Este evident ca tanarul pilot sud-american merita o masina superioara pentru sezonul viitor si este tot atat de clar ca cel putin doua echipe sunt cu ochii pe el. 6Jenson Button Britanicul a avut sansa de a pleca de pe a doua pozitie. Din pacate el a ratat startul, locul trei obtinut in final nefiind la inaltimea asteptarilor. Ca scuza, Jenson Button nu poate invoca decat faptul ca pe parcursul a numeroase tururi a fost blocat de catre Michael Schumacher, mai lent, dar mult mai viclean. -------------------- humanity is overrated
|
|
|
27 Aug 2005, 08:36 AM
Mesaj
#314
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
ce s-a mai fleoscarit campionatul... noroc ca au inceput sa se mai concureze kimi cu alonso...
macar mai avem putin action dar spectacolul parca nu mai e la fel, desi ... am inceput sa gust penele de cauciuc din ce in ce mai frecvente -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
24 Sep 2005, 11:18 PM
Mesaj
#315
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Grila de start a Marelui Premiu al Braziliei:
1. Fernando Alonso (Renault) 2. Juan Pablo Montoya (McLaren-Mercedes) 3. Giancarlo Fisichella ( Renault) 4. Jenson Button (BAR-Honda) 5. Kimi Räikkönen (McLaren-Mercedes ) 6. Christian Klien (Red Bull Racing) 7. Michael Schumacher (Ferrari) 8. Jarno Trulli (Toyota) 9. Felipe Massa (Sauber-Petronas) 10. Rubens Barrichello (Ferrari) 11. Ralf Schumacher (Toyota) 12. Jacques Villeneuve (Sauber-Petronas) 13. Tiago Monteiro (Jordan-Toyota) 14. Mark Webber (Williams-BMW) 15. Antonio Pizzonia (Williams-BMW) 16. David Coulthard (Red Bull Racing) 17. Narain Karthikeyan (Jordan-Toyota) 18. Christijan Albers (Minardi-Cosworth) 19. Takuma Sato (BAR-Honda) 20. Robert Doornbos (Minardi-Cosworth) -------------------- humanity is overrated
|
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 29 April 2024 - 12:52 AM |