lateralo parte din bordEchiparea golfuletului e "highline" si, printre altele, cuprinde
-ABS si ESP
-4 geamuri electrice
-oglinzi cu reglare electrica si incalzite
-Pachetul de iarna (scaune incalzite si spalator de faruri)
-Climatronic
-6 airbaguri (sofer+pasager, cortina si lateral scaune )
-volan imbracat in piele
-scaune tip "sport" nu va ganditi la Recaro
-cotiera
-sustinere pentru 2 pahare
-100 cai putere
Ulterior, ea a mai primit
-30 de cai putere si vreo 60Nm in plus prin remapare
-4 Nokian de iarna si 4 Nokian de vara
-4 jenti Borbet CA
-deh3600mp a lui Pioneer
-o distribuitie noua
Inca nu sint hotarat pentru schimbarea mastii fata si, eventual, pentru niste pleoape. Foarte vag, m-am gandit si la niste stopuri mai faine, dar la momentul actual mai aproape imi e concediul de vara.
Intre timp, am pus intr-un an cei 20 000 km care fac diesel-ul rentabil.
ne indreptam vertiginos spre bariera celor 150 000 km. Sint multumit de ea, arata bine interior si exterior (problema e culoarea : neagra ( superba timp de o zi dupa spalare), trage foarte bine (ma rog, mereu e loc de mai bine), ulei la 10 000 km cam 300 ml in conditiile in care a vazut de multe ori 4000-4300 rpm, iar consumul variaza pe afara intre aproximativ 5% (reusit o singura data, chinuitor de-a dreptul) si 6.7% (in conditii de span permanent) . Normal e 5.7%, iar in oras, pe o paleta larga, de la 7-10 % (ultimul in conditii de iarna -20 grade, cand datorita megalopolisului Bistrita, acul care indica temperatura apei nu se sinchiseste sa se miste de pe loc...)
aa, sa nu uit, e kombi.