Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Formula 1
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Divertismentului > Sport > Fotbal
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
mutulica
Aramis - cum ti-au placut comentatorii? biggrin.gif
se pare ca umbra lui Miki loveste adinc, au scos astia de ieri la prostii din ei...
cactus
Mie-mi pare rau de Rubens...oare toata cariera o sa vioara 2 sau crezi ca mai are vreo sansa ? ca-n rest, se pare ca-i ficior fain...
sorin666
De cand se stie cine va castiga campionatul de anu' asta si cele 3 care vor veni, nu ma mai uit la formula 1... mad.gif
Aramis
mutulica, de mult nu am mai ras asa la o cursa, l-au confundat pe Rubens cu Schumi de cel putin 5 ori, apoi cand vedeau un McLaren ziceau ca e BMW, erau durere... rolleyes.gif Cu toate acestea, tipul nou nu e atat de pedant ca mister Miki, se mai pricepe omul si da detalii tehnice fara sa vrea sa para superior.

Cactus, Rubens va ramane la vioara a doua, scaunul principal nu-i de el, nici daca ar avea sansa nu stiu daca s-ar incumeta sa-l ocupe. Cred ca lui ii convine pozitia asta si implicit titlul de vice-campion.
cactus
QUOTE (Aramis @ 30 Aug 2004, 10:35 AM)
mutulica, de mult nu am mai ras asa la o cursa, l-au confundat pe Rubens cu Schumi de cel putin 5 ori, apoi cand vedeau un McLaren ziceau ca e BMW, erau durere... rolleyes.gif Cu toate acestea, tipul nou nu e atat de pedant ca mister Miki, se mai pricepe omul si da detalii tehnice fara sa vrea sa para superior.

Cactus, Rubens va ramane la vioara a doua, scaunul principal nu-i de el, nici daca ar avea sansa nu stiu daca s-ar incumeta sa-l ocupe. Cred ca lui ii convine pozitia asta si implicit titlul de vice-campion.

Si io cred ca-i convine; da-s cam putini banii....(dupa cum zice presa)
mutulica
@Cactus - or fi putini banii, dar si sa iesi tot in mijloc cu acelasi material rulant la dispozitie...

Rubens are zile de exceptie cind bate pe toti, inclusiv Schumi, dar are si zile negre cind nu e bun de nimic.
Neamtul e constant, de aia a si ajuns unde a ajuns...


@Aramis - cred ca era emotionat, de citeva ori s-a corectat si cerut scuze. cred ca Miki a ris putin in barba, cind l-a auzit cum se face de basca...
Aramis
Rubens nu are material de "primadona", dar e perfect in rolul pe care-l joaca momentan. In ceea ce priveste banii, e drept ca salariul lui e mai mic, dar nu uitati de sponsori si de reclamele in care apare pe italieni...
Radu X si-a cerut scuze, e adevarat, de aceea mi-a si placut spoton.gif
cactus
QUOTE (Aramis @ 30 Aug 2004, 11:19 AM)
Rubens nu are material de "primadona", dar e perfect in rolul pe care-l joaca momentan. In ceea ce priveste banii, e drept ca salariul lui e mai mic, dar nu uitati de sponsori si de reclamele in care apare pe italieni...
Radu X si-a cerut scuze, e adevarat, de aceea mi-a si placut spoton.gif

Si ceva imi spune ca Rubens mai primeste ceva si ca sa stea cuminte si sa-si faca temele de casa cum i se zice; nu-i musai sa stie toata lumea ce si cat....(ma gandesc). Chestia ca-i inconstant - ai perfecta dreptate.
Marcus
Clasament piloti:

1. M.Schumacher 128p
2. Barrichello 88p
3. Button 65p
4. Trulli 46p
5. Alonso 45p
6. Montoya 38p
7. Raikkonen 28p
8. Coulthard 21p
9. Sato 18p
10. Fisichella 18p
11. R.Schumacher 12p
12. Massa 10p
13. Webber 7p
14. Panis 6p
15. Pizzonia 4p
16. Klien 3p
17. Da Matta 3p
18. Heidfeld 3p
19. Glock 2p
20. Baumgartner 1p

Clasament constructori:

1. Ferrari 216p
2. Renault 91p
3. BAR 83p
4. Williams 54p
5. McLaren 49p
6. Sauber 28p
7. Jaguar 10p
8. Toyota 9p
9. Jordan 5p
10. Minardi 1p

Nu e nici o mirare ca Schumacher e campion mondial, dar mi-ar placea foarte mult sa aiba un sezon perfekt, cu victorii in toate cursele. biggrin.gif Poate sezonul viitor.
Aramis
Cu o mica intarziere, rezultatele MP al Italiei:

1 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari  1:15:18.448
2 Michael Schumacher (GER) Ferrari  1.3
3 Jenson Button (GBR) BAR  10.1
4 Takuma Sato (JPN) BAR 15.3
5 Juan Pablo Montoya (COL) Williams  32.3
6 David Coulthard (GBR) McLaren  33.4
7 Antonio Pizzonia (BRA) Williams 33.7
8 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber 25.4
9 Mark Webber (AUS) Jaguar 56.7
10 Jarno Trulli (ITA) Renault  66.3
11 Ricardo Zonta (BRA) Toyota 82.5
12 Felipe Massa (BRA) Sauber at 1 lap
13 Christian Klien (AUT) Jaguar  at 1 lap
14 Nick Heidfeld (GER) Jordan at 1 lap
15 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi at 3 laps
 
Cui nu a vazut cursa si ar vrea un rezumat, ii recomand site-urile de specialitate, deoarece eu am vazut doar inceputul si sfasitul cursei, in restul timpului dormind tongue.gif
Ovidius
Io nu stiu de ce naiba se mai chinuie Schumi asta sa ia poluri cand poate pleca lejer de pe ultima pozitie si tot el sa iasa primul, asa cum era cat pe ce sa o faca in cursa asta. Dar na, pentru cate a facut Barichello pentru el, trebuia sa-l lasa sa castige.
YoyoMan
Mi s-a parut ca Schumacher il lasa sa castige pe Barichello. La interviuri au scaldat-o ei ca li s-a transmis in casca sa nu mai forteze motoarele pe sfarsitul cursei da' eu nu ii cred. Asta nu imi place in F1.
mutulica
isi mai plateste din datorii. sa nu uitam ca si Rubinio l-a ajutat...
Aramis
Pe mine nu ma deranjeaza daca l-a lasat sa castige... La o adica Rubinho mereu a fost in fata lui, daca s-ar fi lasat Schumi depasit atunci da... dar asa smile.gif Si, la o adica, nu merita si acest etern locotenent o bucurie?
YoyoMan
Ba da - merita si el o victorie - dar chiar asa? Sa il lase? Daca eram in locul lui Barichello si mi se spunea ca ma lasa Schumi sa castig trageam pe dreapta si il lasam sa treaca. Pe bune. Pai ce? Are nevoie de mila echipei? hh.gif
oaspetele
haideti mai, la cat s-a bucurat brazilianu, ziceai ca a castigat campionatu mondial............
dar asta e, a avut privilegiul sa se numere printre putinii castigatori de anu asta a caroro initiale nu sint M.S.
laugh.gif

sa asteptam China cu infrigurare, poate deabia s-au pornit cursele cu deznodamant neprevazut.

si s anu uitam sa aplaudam echipa tehnica Ferrari, care in cursa asta si-a dovedit intregul potential. in sfarsit, recunosc pana si eu faptul ca maniera zdrobitoare in care Schumi a castigat anul acesta se datoreaza echipei Ferrari, mai putin lui.
dar, la urma urmei, si Barri a avut aceeasi masina si echipa la dispozitie, nu-i asa ?
mutulica
daca imi place de Schumi pt ca are singele ala rece calculat cu care ia decizii la moment,
il stimez pt calitati clare de leader si pt ca stie sa creeze echipa si sa o conduca
Aramis
Absolut de acord, mutulica. Parerea mea este ca daca omul asta a reusit sa faca atat de multe la Ferrari, atunci meritul este atat al lui cat si al echipei, dar in primul rand al lui, pentru ca nu trebuie sa uitam ca el a adus Scuderia unde este acum...
Ovidius
Intr-adevar Schumi este un geniu, dar sa nu uitam ca la Ferari mai coexista alte doua genii: Ross Brown si Jean Todt si doar impreuna au reusit sa ajunga unde sunt.
YoyoMan
QUOTE (oaspetele @ 15 Sep 2004, 12:21 AM)
sa asteptam China cu infrigurare, poate deabia s-au pornit cursele cu deznodamant neprevazut.

...in sfarsit, recunosc pana si eu faptul ca maniera zdrobitoare in care Schumi a castigat anul acesta se datoreaza echipei Ferrari, mai putin lui.

Curse cu deznodamant neprevazut nu vor mai exista in Formula1 atata timp cat exista Schumacher.

Meritul este in proportie de 90% al lui si restul al echipei. Pai cand a venit Schumacher la Ferrari la astia le explodau motoarele mai ceva ca la McLaren Mercedes laugh.gif Si apoi, intr-un an de zile au schimbat pana si motorul (au trecut de la vechiul motor de 12 cilindri la cel de 10 cilindri) si asta tot la indrumarile lui Schumi.

Schumacher si daca ar merge la Mercedes sau la BMW ar castiga tot, sa nu mai vorbim de Renault wink.gif



PS: stiati ca la Ferrari exista o tipa din Romania care studiaza aliajele din care se fac motoarele pentru F1 Ferrari?
Ovidius
QUOTE
Meritul este in proportie de 90% al lui si restul al echipei. Pai cand a venit Schumacher la Ferrari la astia le explodau motoarele mai ceva ca la McLaren Mercedes

Primul adus la Ferrari ca sa faca ordine a fost Jean Todt, care la randul lui l-a adus pe Schumacher, care Schumacher nu a vrut sa vina fara Ross Brown...cam asta e ordinea. Eu zic ca Jean Todt are cel mai greu cuvant de spus in organizarea echipei. Nu degeaba i se spune Micutul Napoleon. Pe locul 2 vine Schumacher.
valentinu
sunt mare fan ferrari de pe vremea lui alain prost
dupa atatea campionate luate de shumacher cred ca sunt vindecat de microbul F1 biggrin.gif

imi era antipatic shumacher cand a castigat titlul la benneton dar dupa ce a trecut la ferrari am tinut automat cu el pana dupa campionatele alea de mare lupta cu hakinnen; de mai bine de un sezon nu mai urmaresc f1 deloc..

am postat pt ca din ce imi aduc aminte ferrari era o echipa foarte slaba inainte de shumacher: ii aveau pe alessi si berger nu? intradevar nu terminau multe curse biggrin.gif si asta s-a intamplat si in primul sezon al lui shumacher pt italieni dar in al doilea sezon au adus aproape tot stafful tehnic de la benneton si din momentul ala au devenit competitivi; nu e adevarat ca succesul lor deriva din know how-ul mostenit de la benneton? trebuie sa va amintiti primul sezon al lui shumacher la ferrari: a fost un dezastru

chiar am sa caut informatii mai precise smile.gif
YoyoMan
QUOTE (valentinu @ 15 Sep 2004, 03:15 PM)
dupa atatea campionate luate de shumacher cred ca sunt vindecat de microbul F1 biggrin.gif

Pai fix asta e partea nasoala... ca te cam vindeci de F1 de tot cand vezi ce face Schumaher.... hh.gif
Ovidius
@valentinu
QUOTE
nu e adevarat ca succesul lor deriva din know how-ul mostenit de la benneton?

Ba da, multi tehnicieni au venit de la Benetton, dar asta este ceva normal in Formula 1. Se obisnuieste ca echipele sa-si "fure" unii altora tehnicienii. Si cine sunt cei mai mari hoti? Aia care la momentul respectiv au cei mai multi bani... rolleyes.gif

QUOTE
trebuie sa va amintiti primul sezon al lui shumacher la ferrari: a fost un dezastru

Numai primul? Abia dupa 4 ani cu Ferrari a reusit Schumacher sa ia titlul... Si acum imi aduc aminte ce nasol a fost in aia patru ani cand asteptam ca Schumi sa ias campion si tot dadea chix cry.gif Dar acuma sunt super satisfacut wub.gif
oaspetele
QUOTE (valentinu @ 15 Sep 2004, 04:15 PM)
trebuie sa va amintiti primul sezon al lui shumacher la ferrari: a fost un dezastru


te ajut eu, feciorule.
in profida slabelor calitati ale monopostului rosu, Schumi a reusit sa castige dupa multi ani 3 curse intr-un sezon pentru scuderie.
deci, e impropriu sa spunen un sezon dezastruos.
a castigat in Italia, Belgia si Spania...........
a abandonat de 6 ori..........
Aramis
Imi amintesc de cursele din '98 si '99, ce aproape era sa castige campionatul atunci... Prima oara a dat chix la Suzuka atunci cand i-a explodat un cauciuc, iar in anul urmator a avut acel accident ingrozitor de la Silverstone. Acei ani au fost cu adevarat teribili...
Ovidius
QUOTE
iar in anul urmator a avut acel accident ingrozitor de la Silverstone

Bine ca ai adus aminte de Silverstone. Accidentul a fost pentru Schumi un moment foarte important care i-a adus relaxare si liniste. Inainte era plin de stres si de necaz ca nu castiga curse asa cum isi dorea. Efectiv se vedea pe fata lui. Dupa accident insa era alt om mult mai relaxat si poate cu 5 minute mai intelept.
Marcus
Chinezii au dovedit ca habar nu au de Formula 1, dupa ce jurnalistii chinezi l-au intrebat pe Schumacher daca crede ca se poate socoti campion mondial inca de pe acum. hh.gif Of, of, of...
Aramis
Rezultatele calificarilor pentru MP al Chinei:

1 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari 1:34.012
2 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren  1:34.178 +0:00.166 
3 Jenson Button (GBR) BAR  1:34.295 +0:00.283 
4 Felipe Massa (BRA) Sauber  1:34.759 +0:00.747 
5 Ralf Schumacher (GER) Williams  1:34.891 +0:00.879 
6 Fernando Alonso (ESP) Renault  1:34.917 +0:00.905 
7 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber 1:34.951 +0:00.939 
8 Olivier Panis (FRA) Toyota  1:34.975 +0:00.963 
9 David Coulthard (GBR) McLaren  1:35.029 +0:01.017 
10 Juan Pablo Montoya (COL) Williams  1:35.245 +0:01.233 
11 Mark Webber (AUS) Jaguar  1:35.286 +0:01.274 
12 Jacques Villeneuve (CAN) Renault  1:35.384 +0:01.372 
13 Ricardo Zonta (BRA) Toyota  1:35.410 +0:01.398 
14 Nick Heidfeld (GER) Jordan  1:36.507 +0:02.495 
15 Christian Klien (AUT) Jaguar  1:36.535 +0:02.523 
16 Timo Glock (GER) Jordan  1:37.140 +0:03.128 
17 Michael Schumacher (GER) Ferrari  out
18 Gianmaria Bruni (ITA) Minardi  out
19 Takuma Sato (JPN) BAR  1:34.993 +0:00.981 
20 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi  1:40.240 +0:06.228

"Bravo" Schumi! 50.gif
oaspetele
ciudat tur de calificare..........chiar cand a apasat hotarat pe peadala, inainte de linia dreapta cu care debuta turul de calificare, a derapat nitel.
apoi, in prima curba la dreapta de dupa finalul liniei drepte a derapat usurel, fara a se vedea vreo corectura din volan, smucitura sau frana. ceva gen Alonso, acum 1 sau 2 ture.

???????????

Schumi porneste de la boxe, pare-mi-se.
io zic ca e o gresala. nu va putea depasi la start 4-5 masini, ci va trebui sa-i ia pe rand.
bine, de la boxe poate sa plece cu benzina plin si cauciucuri mai putin moi, ca sa-l tina pe circuit mai mult.

oricum, in pre-calificari, Schumi a fost primul, cu 0.350 se cinaintea lui Kimi, 0.5 inaintea lui Fisico si 0.6 inaintea lui Barri.
asta ca sa va faceti o parere.
oaspetele
m-au auzit astia de la Ferrari
"Michael Schumacher will start the Chinese GP from pitlane or last place on the grid after a new engine was fitted to his Ferrari. The German spun in final qualifying, relocating him to the back. ''Depending on which strategy looks best,'' said technical director Ross Brawn, ''we will go for one or the other (option).''"
mi-a placut mult si articolul asta, sper ca baietii de la F1Central.com sa nu se supere pe mine :
Rubens Barrichello sat, silent, for nearly half a minute when world champion team-mate Michael Schumacher inexplicably spun the red car in China.

''I was shocked,'' the Brazilian pole sitter explained. ''It's not often you see him make a mistake that that in a final qualifying.''

Team players, like Ferrari chief Jean Todt, reported that there was nothing to report about the odd incident.

''Right now,'' said the Frenchman, ''we have not discovered what happened. Obviously we would have preferred both cars on the front row.''

Michael, himself, is also 'not sure' what happened, as the never-ending Turn One at Shanghai usually produces understeer, not the chronic oversteer that spun him round.

''The data is not telling,'' said the German, so we have to look very deeply into it. If there was nothing (wrong with) the car, maybe it is down to what is between the fuel tank and the steering wheel ...''

For the less astute, that's the driver.

Schumacher fought through the field in Monza to finish second, ''but I was hoping that was the last time. So I try again. I never give up. I am Michael Schumacher.''
oaspetele
Montoya, egoist - egoist - egoist ......... a, sa nu uit : plangacios si paracios.

Ralf Schumacher is getting most of Williams' attention in Shanghai, slower-in-qualifying team-mate Juan Pablo Montoya said.

The English team has 'moved the focus' away from Montoya's side of the garage and onto the Schumacher camp, the Colombian driver claims.

He said: ''It is a bit frustrating, because I'm trying really hard to get good results.''

Montoya, 29, was asked whether he was happy to see Schumacher back from back injuries that might have killed him at Indianapolis. ''Good for him,'' he shrugged.

''I don't really care who my team mate is, to be honest. We're both leaving at the end of the year


Max Mosley e hotarat sa modifice regulamentul in ceea ce priveste motoarele, asa ca se pare ca echipele vor trebui sa se puna pe treaba sa conceapa un nou V8 de 2.4 litri.
se tine si de glumite : ''A V8 is just cheaper,'' Max said plainly. ''They're lying when they say it's going to cost them all this money to develop a new engine -- well, do you think they are going to keep their existing engine the same?''
_________________
Marcus
Tocmai ce s-a terminat Marele Premiu al Chinei, o cursa plina de peripetii. jamie.gif
Cursa a fost castigata de Barrichello, brazilianul care l-a intrecut la un moment dat pe Schumi cu peste un tur de pista!
yikes.gif Cine-ar fi crezut?
Se vede treaba ca peste Schumi au dat ghinioanele, care s-au tinut lant.

Alaturi de brazilian, pe podium s-au mai clasat Button si Raikkonen. De altfel, mie mi-a placut cel mai mult Button in cursa asta, si se vede treaba ca daca ar avea o masina de genul celei de la Ferrari, ar fi aproape invincibil.
Aramis
offf, ce mai cursa smile.gif

1 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari 1:29:12.420
2 Jenson Button (GBR) BAR 1.035
3 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren 1.469
4 Fernando Alonso (ESP) Renault 32.510
5 Juan Pablo Montoya (COL) Williams 45.193
6 Takuma Sato (JPN) BAR 54.791
7 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber 1:05.464
8 Felipe Massa (BRA) Sauber 1:20.080
9 David Coulthard (GBR) McLaren 1:20.619
10 Mark Webber (AUS) Jaguar at 1 lap
11 Jacques Villeneuve (CAN) Renault at 1 lap
12 Michael Schumacher (GER) Ferrari at 1 lap
13 Nick Heidfeld (GER) Jordan at 1 lap
14 Olivier Panis (FRA) Toyota at 1 lap
15 Timo Glock (GER) Jordan at 1 lap
16 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi at 3 laps
17 Gianmaria Bruni (ITA) Minardi out
18 Ralf Schumacher (GER) Williams out
19 Ricardo Zonta (BRA) Toyota out
20 Christian Klien (AUT) Jaguar out
Ovidius
Frumoasa cursa asta din China. Frumos si circuitul...
Ca sa evit nervii, de data asta nu m-am mai uitat la TVR1 ci pe RTL. Comentatorii sunt ok, mai ales ca acum de cand nu mai comenteaza Niki Lauda inteleg si eu ohyeah.gif Din pacate nemtii baga reclame de vreo 2-3 ori si atunci am schimbat pe tvr1. Si evident ca m-am enervat cand am auzit iar laudele lu Bonifaciu la adresa lu' Vilneuve cand a incercat Coulthard sa-l depaseasca. Mi-a placut de Button, care de la cursa la cursa se ridica tot mai sus. Sa speram ca daca o sa treaca la bmw n-o sa se ingroape.
cactus
Faina ma, da“N. Lauda tot a mai zis cate ceva. S-a vehiculat pe acolo si ideea ca Schumi practic testeaza niste chestii pentru masina de anul viitor; acuma ca-si permite sa piarda. Am totusi impresia ca Barichelo nu-i in stare sa devina campion mondial. Tare mi se pare mie ca astia doi se vor retrage impreuna si nu cred ca Ferari o s-o duca bine dupa ce pleaca ei...Om vede. Oricum, eu numai pe RTL ma uit
Aramis
Calificarile pentru M.P. al Japoniei au fost amanate pentru ziua de duminica din cauza unui taifun ce s-a abatut asupra pistei de la Sepang. Daca nici maine nu se va putea tine sesiunea de calificari grila de start va fi aceeasi cu cea a ultimului M.P. disputat, acela al Chinei. Ceea ce inseamna ca Rubinho va fi primul si Schumi ultimul hh.gif
cactus
Mari magari japonezii; de ce n-au aratat ce-o fost cu Barichello ?
Mentosana in corpore sano
QUOTE (Aramis @ 9 Oct 2004, 01:19 PM)
Calificarile pentru M.P. al Japoniei au fost amanate pentru ziua de duminica din cauza unui taifun ce s-a abatut asupra pistei de la Sepang.

AHEM! La Sepang s-au intrecut azi dimineata alti vitezisti, cei din MotoGP... asta pentru ca Sepang e in Malaesia tongue.gif

Pe de alta parte, la Suzuka nimic nou sub soare (o expresie nu foarte potrivita pentru asemenea vreme, nu-i asa?). Asteptam sezonul viitor, cu Montoya la McLaren. Pana atunci cursele de F1 vor ramane la fel de palpitante ca si urmarirea unui meci de snooker ph34r.gif
Aramis
iertare, am scris Sepang si ma gandeam la Suzuka... Ametita mai sunt tongue.gif
In alta ordine de idei, transmisiunea a fost cea mai de cacao din intreg sezonul...
Aramis

1 Michael Schumacher (GER) Ferrari  1:24:26.9
2 Ralf Schumacher (GER) Williams 14.0 
3 Jenson Button (GBR) BAR  19.6
4 Takuma Sato (JPN) BAR  31.7
5 Fernando Alonso (ESP) Renault  37.7
6 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren  39.3
7 Juan Pablo Montoya (COL) Williams 55.3
8 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber 56.2
9 Felipe Massa (BRA) Sauber  89.6
10 Jacques Villeneuve (CAN) Renault  at 1 lap
11 Jarno Trulli (ITA) Toyota  at 1 lap
12 Christian Klien (AUT) Jaguar at 1 lap
13 Nick Heidfeld (GER) Jordan at 1 lap
14 Olivier Panis (FRA) Toyota  at 1 lap
15 Timo Glock (GER) Jordan  at 1 lap
16 Gianmaria Bruni (ITA) Minardi  at 1 lap
17 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi out
18 David Coulthard (GBR) McLaren out
19 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari  out
20 Mark Webber (AUS) Jaguar  out

La inceputul cursei mi s-a parut ca Ralf chiar se tine dupa Schumi, in sensul ca il duce motorul... A fost doar o parere... Ceea ce mi-a placut a fost cum l-a depasit Massa pe "marele" Villeneuve. Saracul Miki era stupefiat si tot zicea ca Fisichella l-a depasit, pana a vazut si el pe monitoare ca scria... Massa! spoton.gif
Aramis
S-a terminat si acest campionat. Ultima cursa, pe care nu am vazut-o decat "printre picaturi", a fost dezastruoasa pentru cei de la Ferrari si perfecta pentru Montoya care s-a batut pentru primul loc pe podium cu viitorul sau coechipier - Kimi Raikonnen.
oaspetele
circuit de F1 in Romania ??
de pe f1central.net


F1 is looking to stage two more grands prix in Eastern Europe.

In 2005, only Hungary will represent the region on the grand prix calendar. But both Romania and Bulgaria have expressed interest in welcoming the travelling circus to town.

A Romanian race may take place in the Arad region, with HOK - the company involved in Arsenal's new football stadium - commissioned to design a track.

''There's no reason why we can't have a circuit with as much character as Spa (in Belgium),'' said architect Clive Brown.

Up to $100 million may have been put aside for the project by the Romanian government.


yikes.gif
Aramis
Cred ca ar fi o investitie buna, daca s-ar gasi fonduri pentru ducerea la bun sfarsit a unui asemenea proiect smile.gif Plus ca asa mi s-ar indeplini mai repede visul de a merge la o cursa de F1.
Dar pana la un asemenea moment, cred ca vor mai trece ani buni...
oaspetele
GMM -- Jan.5) F1 world champion Michael Schumacher donated $10 million (US) to the relief effort following Boxing Day's devastating tsunami disaster in south Asia.

The German's pledge, announced by agent Willi Weber on a German TV fundraiser for the UN Children's Fund and German Red Cross, is the biggest so far in the world of sport, and possibly of any individual.
''What happened to so many people is so unfathomable and horrible,'' 36-year-old Schumacher, the Ferrari driver, said. ''One cannot simply blind it out -- we're suffering with them.''


thumb_yello.gif
mutulica
pare ca se plictiseste groaznic in afara campionatului
Ahriman
Are careva idee unde pot gasi si eu fisierul audio cu declaratia lui Schumacher dupa ce a trecut linia de sosire in 2000 la Suzuka?
Daca imi puteti spune,trimiteti-mi un mesaj privat,va rog!
Multumesc!
Aramis
GRILA DE START
Marele Premiu al Australiei

Giancarlo Fisichella - Renault
 
 
Jarno Trulli - Toyota
Mark Webber - Williams-BMW
 
 
Jacques Villeneuve - Sauber-Petronas
David Coulthard - Red Bull Racing
 
 
Christian Klien - Red Bull Racing
Nick Heidfeld - Williams-BMW
 
 
Jenson Button - BAR-Honda
Juan Pablo Montoya - McLaren-Mercedes
 
 
Kimi Räikkönen - McLaren-Mercedes
Rubens Barrichello - Ferrari
 
 
Narain Karthikeyan - Jordan-Toyota
Fernando Alonso - Renault
 
 
Tiago Monteiro - Jordan-Toyota
Ralf Schumacher - Minardi-Cosworth
 
 
Patrick Friesacher - Minardi-Cosworth
Christijan Albers - Toyota
 
 
Michael Schumacher - Ferrari
Takuma Sato - BAR-Honda
 
 
Felipe Massa - Sauber-Petronas
 

Reac?iile pilo?ilor dup? Marele Premiu al Australiei
 

?Acesta a fost un weekend fantastic ?i o cale grozav? de a marca debutul meu la Renault! Monopostul R25 s-a comportat bine de-a lungul īntregii curse, fiind constant ?i u?or de condus. Astfel, am putut s? fiu atent la ecartul fa?? de ma?inile ce m? urmau ?i la pneuri, f?r? a fi deranjat. Aceast? curs? demonstreaz? poten?ialul pe care echipa īl are īn acest sezon; se lucreaz? intens la dezvoltarea monopostului ?i cred c? putem dezvolta acest start bun de-a lungul sezonului. Deja suntem foarte optimi?ti pentru cursa viitoare, din Malaezia.?
Giancarlo Fisichella, Renault (locul 1)

?Am savurat fiecare secund? a acestei curse. Celelalte echipe, īn mod evident, au evoluat, dar trebuie s? felicit echipa noastr? pentru c? a produs un monopost bun. Pneurile au fost ?i ele rezistente, cred c? mai rezistau īnc? o curs?. Am avut un start bun ?i l-am dep??it pe Button imediat; apoi am avut dou? curbe excep?ionale ce mi-au permis s?-l dep??esc pe Villeneuve, ceea ce ?tiam c? este esen?ial. Dup? 15 tururi, frīnele din spate au īnceput s? se blocheze, echilibrul s-a dus c?tre spatele ma?inii ?i m? sim?eam ca ?i cum a? fi condus un kart. Spre final, īl presam pe Fisichella deoarece Alonso era īn spatele meu, dar am īncercat s? nu for?ez motorul, gīndindu-m? la Malaezia ?i la temperaturile ei ridicate (not?: conform regulilor FIA, un monopost trebuie s? foloseasc? acela?i motor pentru 2 curse consecutive; dac? motorul este schimbat, pilotul este retrogradat 10 locuri pe grila de start). Am avut cīteva probleme cu traficul; mai erau cī?iva pilo?i noi care au stat de cīteva ori īn drum, presupun c? trebuie s? le d?m timp s? se obi?nuiasc? cu Formula 1. Am demonstrat ast?zi c? acest monopost este īn continuare competitiv, de?i cel nou va fi mai rapid?
Rubens Barrichello, Ferrari (locul 2)

?Nu am crezut c? pot termina pe podium ast?zi, dar a fost un sentiment grozav s? fiu acolo sus! Am avut noroc īn timpul cursei s? am cīteva tururi īn care s? nu dau peste trafic care s? m? opreasc?, astfel c? am putut s? trag tare pentru a cī?tiga cīteva pozi?ii. Ne bucur?m s? avem un monopost precum R25, deoarece, dup? cum a demonstrat ?i ast?zi, este suficient de rapid? pe por?iunile drepte ?i īn curbe pentru a permite dep??irea rivalilor. Mul?umesc ?i celor de la Michelin: īn timpul cursei am atacat īn timpul fiec?rui tur din cele 57, iar pneurile nu au sc?zut īn perfoman??! Singurul lucru pe care l-a? fi schimbat īn acest weekend e vremea de ieri dup?-amiaz??
Fernando Alonso, Renault (locul 3)

?Am avut un start bun ?i am reu?it s? ajung pe locul 3. M-am chinuit pu?in la īnceput cu rezervorul īnc?rcat, iar apoi am avut probleme cu traficul ?i am pierdut ceva timp. Am lovit un Minardi la un moment dat. Cred c? a? fi putut termina pe podium ast?zi - ar fi fost un debut de vis la Red Bull, la care chiar īncepusem s? visez la un moment dat, dar nu m? plīng de locul 4. Este mult mai mult decīt m-a? fi a?teptat! Iar ?inīnd cont c? ?i Christian a reu?it ast?zi s? termine īn puncte (not?: este vorba de Christian Klien, coechipierul s?u, ce a terminat pe locul 7 cursa), este un debut fabulos pentru Red Bull Racing?
David Coulthard, Red Bull (locul 4)

?A termina pe locul 5 nu e deloc un start r?u, dar cred c? exista o ?ans? real? pentru un rezultat mai bun ast?zi. Am pierdut un loc fa?? de Coulthard la prima curb?, cīnd eram atent la pneuri, īncercīnd s? nu calez ro?ile. Dup? aceea am r?mas blocat īn spatele lui, ceea ce era frustrant. Acum am trecut de prima curs? ?i am īnv??at multe despre monopost ?i pneuri. Ma?ina s-a dovedit de īncredere ?i asta e foarte important?
Mark Webber, Williams (locul 5)

?Sunt īncīntat, deoarece se pare c? avem vitez? cu monopostul MP4-20, ?i a? fi reu?it s? termin mai sus dac? lucrurile ar fi mers dup? cum mi-a? fi dorit. Am piedut timp pre?ios īn turul 2, cīnd aveam vitez? mare ?i am ie?it pu?in pe iarb? la curba Hill. Mai tīrziu a existat o neīn?elegere cu unul din pilo?ii Jordan ?i am fost īmpins de pe pist?. Spre sfīr?it am mers mai īncet pentru a conserva monopostul pentru cursa din Malaezia. Dup? curs? mi s-a atras aten?ia c? am pierdut un deflector, ceea ce, īn mod evident, a afectat viteza ?i controlul monopostului?
Juan Pablo Montoya, McLaren (locul 6)

?Startul meu a fost OK, de?i am pierdut o pozi?ie īn fa?a Williams-ului lui Nick Heidfeld. Apoi am reu?it s?-l dep??esc pe Villeneuve ?i am revenit pe locul 6, dup? care cursa a p?rut īn regul?. Monopostul era consistent ?i opririle la boxe au fost OK, astfel c? a fost o curs? foarte pozitiv? pentru noi. Este grozav c? am reu?it s? adun?m puncte īn prima noastr? curs? a sezonului?
Christian Klien, Red Bull (locul 7)

?Rezultatul poate c? nu o arat?, dar avem ritmul necesar pentru a ob?ine victorii, ceea ce e grozav. Cursa mea de ast?zi s-a terminat īn momentul cīnd am calat ma?ina la īnceput ?i a trebuit s? īncep de la boxe. Īn tururile de īnceput am r?mas blocat īn spatele lui Michael Schumacer, astfel am pierdut ceva timp, dar cīnd am reu?it s? trec de el dup? prima oprire la boxe, am putut s? iau vitez? din nou. Din nefericire deflectorul meu s-a desprins ?i s-a dus sub monopost. Echipa a reu?it s?-l scoat? la a doua oprire la boxe, dar pierderea aceasta afecta clar controlul ma?inii īn tururile de final. A?tept cu ner?bdare Malaezia unde sper s? ob?inem rezultatul de care credem c? suntem capabil; de asemenea, sper s? avem parte de condi?ii meteo mai constante?
Kimi Raikkonen, McLaren (locul 8)

?Startul cursei a fost foarte special, ?inīnd cont c? reu?isem s? ob?in cel mai bun rezultat īn calific?ri pe care le-a avut vreodat? Toyota ?i o pozi?ie pe primul rīnd al grilei de start. Am pornit bine, mi-am p?strat locul secund īn prima curb? ?i am avut un tur reu?it, luptīndu-m? īn fa??. Dup? oprirea la boxe, am avut o problem? cu pneul din spate ce m-a scos din lupta pentru puncte. Este p?cat c? am ratat o ?ans? bun? de a ob?ine puncte, dar sunt īncurajat de felul īn care s-a comportat monopostul TF105 ?i m? īndrept spre Malaezia, unde vom īncerca s? compens?m comportamentul dezam?gitor de azi.?
Jarno Trulli, Toyota (locul 9)

?Este destul dificil s? conduci un monopost cu mult combustibil la bord, dar am reu?it timpi buni ?i m-am p?strat īn fa?a lui Michael ?i a lui Kimi pīn? cīnd m-am apropiat de Nick ?i am pierdut controlul din cauza turbulen?elor provocate de el. Oricum, am f?cut ce am putut, astfel c? nu e chiar a?a de r?u s? termini pe 10 ?inīnd cont de unde am pornit. Īn circumstan?ele īn care se g?sea cu rezervorul plin, monopostul s-a comportat bine.?
Felipe Massa, Sauber (locul 10)

?Am avut un start slab ?i pierdeam pīn? la 3 secunde pe tur cīnd eram īn spatele lui Villeneuve. Odat? ce l-am dep??it dup? a doua oprire la standuri, ma?ina s-a comportat bine. Monopostul a fost bun, dar īn mod cert nu aceasta a fost calea īn care doream s? pornim acest sezon, a?a c? avem mult de muncit pentru a revenit sus unde trebuie s? fim.?
Jenson Button, BAR (locul 11)

?Este p?cat, deoarece am avut un start bun ?i totul mergea bine. Nu am putut s? dep??esc la īnceput, din nefericire, deoarece nu puteam s? fiu suficient de aproape pentru a īncepe manevrele de dep??ire. Apoi am avut o problem? cu centura de siguran??, problem? ce m-a for?at s? mai opresc o dat? la standuri. De atunci, cursa deja se sfīr?ise pentru mine, dar am for?at īn continuare pentru c? nu ?tii niciodat? ce se poate īntīmpla la Melbourne. Vreau s? felicit īntreaga echip? pentru eforturile ei excep?ionale. Monopostul a fost īntr-o form? bun?, cu un echilibru bun, iar pit-stopurile au fost bine executate. Puteam s? avem un rezultat grozav azi.?
Ralf Schumacher, Toyota (locul 12):

?A fost o curs? foarte dezam?gitoare. Am fost mai len?i decīt am crezut c? vom fi. Monopostul a fost greu de condus, iar la startul cursei nu aveam deloc control asupra sa. Asta-i tot.?
Jacques Villeneuve, Sauber (locul 13):

?A fost un weekend dificil pentru noi to?i, mai ales īn timpul cursei, eu pornind din spatele grilei. Echipa a f?cut o treab? excep?ional? azi reparīnd monopostul; evident, am condus cīt am putut de bine pentru a recupera cīteva pozi?ii, dar īn genere nu eram īn ritm, astfel c? vom munci din greu pentru a schima asta īn cursa urm?toare?
Takuma Sato, BAR (locul 14)

?Am avut un start foarte prost ?i apoi am fost īn spatele lui Monteiro pentru o perioad? de timp. Dup? prima oprire la boxe, am for?at ?i a fost o curs? lipsit? de probleme. M? simt foarte bine c? am putut termina primul Mare Premiu al sezonului ?i a?tept cu ner?bdare urm?toarea curs?, chiar dac? vremea va fi mai c?lduroas? ?i cu mai mult? umiditate?
Narain Karthikeyan, Jordan (locul 15)

??inta era s? termin aceast? curs? ?i asta am reu?it s? ob?inem. Nu suntem singura echip?, se pare, toate monoposturile au p?rut rezistente. Dup? cum am spus ?i īn weekend, trebuie s? termin?m curse ?i s? acumul?m cīt mai multe informa?ii posibil. Sunt atītea lucruri pe care le-am īnv??at ast?zi ?i asta este cel mai important. Pentru cursa viitoare, mi-ar pl?cea s? fac cīteva schimb?ri pozi?iei scaunului ?i a centurii de siguran??. Am avut un start bun, dar am pierdut ceva timp cīnd ceilal?i pilo?i m? dep??eau, astfel c? mai am de lucrat īn acest aspect, dar altfel sunt īncīntat c? am reu?it s? termin cursa?
Tiago Monteiro, Jordan (locul 16)

?A fost o curs? dificil?, dar m? bucur c? am reu?it s? termin primul meu Mare Premiu, mai ales pentru c? nu testasem monopostul īn aceste condi?ii īnainte. Am descoperit c? deveneam mai īncrez?tor īn monopost dup? fiecare tur, de?i controlul nu era exact cum mi-a? fi dorit. Doresc s? mul?umesc īn mod deosebit echipei, care au f?cut o treab? grozav? cīnd au modificat monopostul la specifica?iile din 2005 ?i care m-au ajutat s? termin prima mea curs? din Formula 1.?
Patrick Friesacher, Minardi (locul 17)

?Pīn? la urm?, sunt elemente pozitive de privit īn aceast? curs?. Am fost competitivi - Rubens chiar a avut o curs? super - chiar dac? am folosit monopostul de anul trecut. Am avut un ritm bun ?i sunt sigur c? l-a? fi putut dep??i pe Klien. Putem fi satisf?cu?i de acest weekend ?i s?-l privim drept un semn bun pentru restul campionatului. Cīt despre incidentul cu Heidfeld, īntotdeauna vor fi opinii contradictorii, iar a mea este c? nu este nici unul vinovat. L-am v?zut īn spatele meu īn timp ce ie?eam de la boxe ?i am fost clar c? īmi voi ap?ra pozi?ia. La un moment dat l-am pierdut din oglinzi ?i am intrat īn viraj, cīnd am sim?it c? am fost lovit. Am v?zut incidentul pe film: Heidfeld era pe iarb? ?i, deci, nu era īn controlul total al monopostului s?u. Nu-l pot īnvinov??i pentru c? a īncercat s? m? dep??easc?. Monopostul meu a fost u?or stricat din cauza coliziei ?i nu mai avea sens s? continuu.?
Michael Schumacher, Ferrari (abandon)

?Am cī?tigat 2 locuri la start ?i apoi am avut o perioad? bun? īn tururile de īnceput pe locul 5, dar dup? prima oprire la boxe am r?mas blocat īn spatele lui Trullia ?i a lui Klien f?r? s? pot face ceva. Īn privin?a accidentului cu Michael, cred c? am f?cut o mutare bun?. Michael ie?ea de la boxe ?i avea o ie?ire proast? din prima ?ican?, pentru c? nu era pe linia ideal?. Am mers al?turi de el ?i a? fi putut s? frīnez, dar nu mi-a acordat spa?iu ?i m-a īmpins īn decor, unde frīnarea este imposibil?. Cu excep?ia acestui final nefericit, am avut un weekend bun aici, probabil chiar mai bun decīt a?teptat, iar Mark a terminat īn puncte.?
Nick Heidfeld, Williams (abandon)

?Am pierdut treapta a doua īn turul de formare, asta provocīndu-mi probleme la start, trebuind s? schimb din treapta I īn treapta a treia. Drept rezultat, cursa a fost dificil?, deoarece sunt multe curbe aici ce necesit? treapta a doua. Pierdeam timp īn fiecare din aceste curbe. Totu?i, m-a? fi mul?umit s? merg odat? cu Patrick, dar apoi am pierdut ?i treapta 1. ?tiam atunci cīnd am oprit la boxe c? sunt ?anse reduse s? plec. Sper s? am mai mult noroc īn Malaezia?
Christijan Albers, Minardi (abandon)
mutulica
Aramis - merci pt comentarii. Impresia mea e ca vulpea de Schumi a provocat pe heidfeld si accidentul pt ca se plictisise acolo in spate si nu prea mai avea la ce sa continue. A fost cel mai onorabil mod de a se cara din cursa
Aramis
In primul rand, imi cer scuze pentru numeroasele semne de intrebare. Ieri nu am mai apucat sa spun de unde am luat comentariile: www.gazetasporturilor.ro. Eu am dat doar copy - paste... erorile apar din cauza literelor ce apartin alfabetului romanesc si care nu apar pe han...
Eu nu am vazut cursa si nici nu-mi prea pare rau biggrin.gif
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.