ypsilonalpha
18 Apr 2006, 11:16 AM
Şi cum e cu scalarea puterii inamicilor funcţie de nivelul atins de jucător? Că asta īnjurau cei de la ComputerGames.ro ...
http://www.computergames.ro/site/p/article...o/articles.html
dead-cat
18 Apr 2006, 12:32 PM
aia mai necesita fine-tuning.
in principiu au adresat o problema de Morrowind: dupa nivelul 20 cam erai invincibil.
io in Morrowind, primul lucru ce l-am facut cind am pus mina pe un soul-gem suficient de mare a fost sa-mi enchantui o centura cu "restore fatigue" constant effect. deci puteam alerga in continuu fara sa mai obosesc. si care vroia sa fie porc isi facea "restore health" constant effect si-si enchantuia o camasa, pantaloni si o centura cu asta, si apoi vreau sa vad cine-l mai omoara.
in "Tribunal" au incercat sa ridice dificultatea prin creaturi mai puternice, dar dupa nivelul 30 nici alea nu mai erau o problema, 1 exceptie un lich care scuipa un fireball la vreo 250 si era invulnerabil la magie.
in "Bloodmoon" inca o data au incercat sa ridice dificultatea cu haite de lupi/mistreti + mercenari care aveau arme cu "drain strength" dar cu chestia de mai sus iara nu era nici o problema.
problema la Oblivion e, ca scalingul monstriilor e prea 1:1 fata de eroul propriu. adica o lupta de nivelul 2 e in principiu la fel de dificila ca una de nivelul 20.
scalingul monstriilor ar trebui sa fie ceva mai lent, exceptind bosii.
alta problema e scalingul artefactelor.
io-s la nivelul 23 si incep sa dau pe drum de banditi ce au echipament ebony si daedric. in principiu am bani girla ca artefacte scumpe acum se gasesc la tot pasul.
astea imho, ar trebui sa fie mult mai rare.
in principiu incercearca sa te impiedice sa faci rost de artefacte puternice deja de la inceput care sa debalanseze jocul. io pot sa traiesc cu treaba asta, avind in vedere ca:
in Morrowind, cu "Bloodmoon" instalat, cind eram de nivelul 6 m-am dus pe insula Solstheim si m-am furisat pina in Thirsk, unde am cumparat un set de arme argintii la un pret derizoriu care pentru Vvardenfel erau ridicol de puternice.
de asemenea, intr-un ciot de copac se gaseste "ring of the raven" cu +10 marksmanship si 5 arrows of slaying cu 5000 puncte damage health on strike.
avind in vedere ca exista in tot morrowind-u 4-5 bosi demni de luat in seama (Vivec, Dagoth-Ur, Almalexia si Hricine+ lichul amintit mai sus) in principu nu exista creatura pe care la nivelul 6 n-o poti omori dintr-o singura sageata.
cu tot cu scalingul nefinisat din oblivion, nu mai esti chiar invincibil si trebuie sa muncesti nitzelus sa-ti termini questurile.
unde mai pui ca recordul pentru a termina Morrowind e undeva pe la 7 minute.
io crashuri n-am avut decit vreo 2-3 in total.
ypsilonalpha
19 Apr 2006, 11:23 AM
Mde, pesemne mai bine lăsau sistemul dezechilibrat din Morrowind şi băgau mai des, randonmly, ceva inamici mai puternici ... zic şi eu, care nu mă pricep defel la RPG-uri, decīt ca teorie
Pe de altă parte, a apărut urmarea renumitului adventure The Longest Journey, sequel numit
Dreamfall. Abia aştept să pun mīna pe el! Din prikul review citit (
http://pc.gamespy.com/pc/dreamfall/702029p1.html ) rezultă că ar fi
Outstanding .
dead-cat
15 May 2006, 10:24 AM
no, is lvl. 27 si am cca 150 de ore de joc.
am terminat seria de questuri fighter guild si thieves guild, mages guild e pe terminate si dark brotherhood e pe la 1/3 + un sac intreg de side-questuri.
nu prea mai ai probleme la nivelul asta cu un caracter de tip fighter dezvoltat cit de cit calumea, decit daca te bati cu vreo 4-5 inamici pe un spatiu strimt.
oricum e ceva mai challenging decit Morrowind la nivelul asta.
am mai avut inca un CTD, in rest merge stabil. buguri de quest n-am gasit decit putine, niciunul major in asa fel incit sa nu pot termina questul.
ypsilonalpha
20 Oct 2006, 08:59 AM
Deci, pentru amatorii de god-games/city-builders, au apărut
Caesar IV şi remake-ul de
Settlers 2 , cu subtitlul
The 10th Anniversary
Blakut
19 May 2007, 02:56 PM
AAHAAHAAH!!! Finally!!! STARCRAFT 2!!!
STARCRAFT2vine vine vine... nu se stie cand.
nicolin
21 May 2007, 11:33 AM
Personal astept cu nerabdare aparitia lui
Clive Barker's Jericho.
Daca gameplay-ul va fi la inaltimea precursorului, precum si a screenshot-urilor, cred ca vom avea parte de ceva care sa ne ocupe destul de mult timpul liber.
dead-cat
15 Nov 2007, 01:32 PM
de azi, Crysis in magazine