Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Mogulii Din Presa Romaneasca
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Noutatilor > Politica interna si externa. Stiri din Romania. > Politica Interna
Pagini: 1, 2, 3, 4
turbo trabant
QUOTE(Michelle @ 21 Oct 2010, 09:02 PM) *
Presa romaneasca e aproape extincta. Si niciodata termenul de “canal” n-a fost mai potrivit pentru un post de televiziune ca acum.

dap. groapa de gunoi mai curand.

cartoon network va prezinta

http://www.realitatea.net/stenograme-voicu...uca_762919.html
Marduk
Nu va lasati pacaliti de aceasta diversiune care este menita sa arunce in derizoriu ceea ce se intampla cu stenogramele SOV. Cu alte cuvinte se poate si la altii sau si altii sunt ascultati, pana la urma se tinde catre concluzia ca toata lumea este ascultata. Mai sunt relevante discutiile lui SOV? nu totul devine normalitate fara directie sau actiune. Frumoasa lucratura sa vedem daca prinde.
turbo trabant
se pare ca apare din nou pe tapet asta cu felix in rolul lui patriciu si sov.

http://www.portalulrevolutiei.ro/arhiva/2004_92.html
March
Cum se face presa in trusturile mogulilor ”buni” Adica aia iubitori de Basea si pedelisti .

Rusine sa-ti fie Dinu Patriciu ca-i indraznit !
March
Vīntu şi Voiculescu, batuti de mogulii francezi

Preşedintele Traian Băsescu acuză televiziunile de ştiri şi pe "mogulii" care sunt īn spatele lor că īl atacă īn permanenţă. Avem dovada că realizatorii RTV şi A3 sunt mici copii pe lāngă o altă televiziune care l-a taxat cu adevărat dur pe şeful statului romān. Pe de altă parte, de remarcat este şi atitudinea īn oglindă a lui Sarkozy. După ce liderul de pe malurile Dāmboviţei l-a numit pe un jurnalist "găozar", cel de pe cheiurile Senei li s-a adresat reprezentanţilor mass-media cu apelativul "prieteni pedofili". Īn rest, pānă şi bloggerii bulgari au ajuns să rādă de T. Băsescu.


Rusine de 3 ori Patriciu ! Ca ai ramas de coada biggrin.gif
gigip
QUOTE(March @ 24 Nov 2010, 01:34 PM) *