Eminescu Ucis De Masonerie.. |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Eminescu Ucis De Masonerie.. |
14 Jan 2007, 12:47 PM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.933 Inscris: 20 December 06 Din: London/Bucharest Forumist Nr.: 9.114 |
..dat fiind faptul ca astazi este ziua marelui nostru poet..as dori sa incercam o astfel de dezbatere...
"Un bătrân "farmazon" (fracmason) îmi împuia capul, prin clasele de sus ale liceului, cu fel de fel de cifre şi cabale. "Numără, îmi zicea mereu, parcă vrăjit de cuvântul acesta, numără tot ce vezi, tot ce e făcut de mână de om, ca să te convingi că..." Lua suta de lei, mi‑o aşterenea pe colţul mesei şi‑mi număra chenarele (o poate face oricine, oricând): erau 48, iar în medalion se găsea Nicolae Bălcescu, emblema Paşoptismului, şi la şcoală mi se spunea, după manualele rolleriste, că revoluţia burgezo‑democratică de la 1848 abia acum se desăvârşeşte, "în anii noştri". Îmi arăta ferestrele "Poştei", clădire nouă, mi le număra şi ieşeau... 48. Un covor oltenesc expus în vitrina magazinului avea 48 de cocoşi stilizaţi. Ajunsese, în fond, să mă agaseze cu explicaţiile lui că jumătatea lui 48 este 24, treimea este 16, care înmulţit cu 4 dă 64 şi mai departe trebuie luat în "calcul" şi 12 care, e‑hei!, se adaugă şi se scade în "sistem". Pierduse, pare‑mi‑se, un proces ‑ şi‑mi număra cuvintele sentinţei: formau una din aceste cifre ciudate şi bătrânul "farmazon" (fracmason) era convins că asta înseamnă trădare, aranjament, păi sigur că da, pedeapsă... Azi au apărut şi la noi o sumedenie de cărţi despre francmasonerie, unde grămezi de mistere sunt "revelate" ‑ astfel că nu cred să mai deranjeze pe cineva observaţiile mele privind actele de mai jos. Aceste texte pot interesa, în egală măsură, pe cifratori, dar omul tehnic trebuie avizat că se află în faţa unor documente de importanţă excepţională în înţelegerea destinului lui Eminescu. Ori, e un lanţ nesfârşit de coincidenţe, ori treaba e serioasă, şi atunci e groasă de tot. Iată, mai întâi, interogatoriul lui Eminescu, în ospiciul din strada Plantelor, la 12 iunie 1889, cu trei zile înainte de moarte: ‑ Cum te cheamă? ‑ Sunt Matei Basarab, am fost rănit la cap de către Petre Poenaru, milionar, pe care regele l‑a pus să mă împuşte cu puşca umplută cu pietre de diamant cât oul de mare. ‑ Pentru ce? ‑ Pentru că eu fiind moştenitorul lui Matei Basarab, regele se temea ca eu să nu‑i iau moştenirea. ‑ Ce‑ai de gând să faci când te vei face bine? ‑ Am să fac botanică, zoologie, mineralogie, gramatică chinezească, evreiască, italenească şi sanscrită. Ştiu 64 de limbi. ‑ Cine e Poenaru care te‑a lovit? ‑ Un om bogat care are 48 de moşii, 48 de râuri, 48 de garduri, 48 de case, 48 de sate şi care are 48 de milioane. Aceste 4 întrebări şi 4 răspunsuri constituie un text cu cele mai ciudate simetrii cu putinţă. Că Eminescu se compară pe sine cu Matei Basarab, nu e neapărat o ciudăţenie. Am arătat, în mai multe rânduri, că Matei Basarab este voievodul preferat al ziarului Timpul, citat foarte des în teoriile sociale din anii 1880‑1883, şi mai ales în contextul polemicii cu A.D. Xenopol şi ceilalţi istorici de la Românul pe marginea lui Tudor Vladimirescu. În 1882‑1883, în plin elan creator, Eminescu proiecta înfiinţarea unei societăţi "Matei Basarab" (aşa cum era "Societatea Carpaţii", aşa cum va fi "Societatea Petru Maior" în Transilvania), ale cărei scopuri rămân consemnate în manuscrisele sale: "O organizare între români asemenea societăţii francmasonilor şi iezuiţilor şi a bisericii catolice. Pretutindeni oameni care să ţie registru de tot sufletul românesc." citez A doua viata a lui Eminescu-Nicolae Georgescu -------------------- "Mă simt ca într-o barcă, singur, pe un lac necunoscut, dus de curenti din ce în ce mai departe de mal. Chiar dacă as striga "ajutor" nu m-ar auzi nimeni. Asa că prefer să tac si să cred că alunec printr-un vis. Spre ce? Habar n-am..."
Octavian Paler " Truth may seen, but cannot be : / beauty brag, but'tis not she; / truth and beauty buried be." W. S. "GIVE me women, wine, and snuff / Untill I cry out "hold, enough!" / To No. 7, just beyond the circus day / A winding-sheet, ah ME! I must be away!" John K. |
|
|
25 Jan 2007, 05:10 PM
Mesaj
#2
|
|||||||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.933 Inscris: 20 December 06 Din: London/Bucharest Forumist Nr.: 9.114 |
Daca un om este ucis nu trebuie neaparat sa ai nevoie de banii iti trebuie o simpla piatra si putina minte sa transformi viata unui om si sa-i faci pe ceilalti sa creada ca-i nebun...apoi alungandu-l in ospiciu de unde se stie ca nu mai ai scapare...
. Aceeasi sansa cum si celalalte odioase comploturi au ramas in tenebrele templului...nu are importanta ca sunt 112 sau 133 sau 164..si asa mai departe..important este ce fel de oameni sunt acolo...
Perfect de acord nimeni nu a spus ca aceste lucruri nu s-ar putea discuta in Templu...si pentru ca tot spui ca acolo nu se face mai nimic trebuie sa dam niste exemple ca sa ne edificam... Multi considera ca Revolutia franceza din 1789 a fost facuta de baietzii gri...pai atunci daca spui ca acestia nu comploteaza nu fac regii de ce a fost nevoie de omorarea cetatenilor si de lupte de strada.???..(a nu erau in templu) se stie de cele 2 tabere implicate...enciclopedisti (Diderot,Rousseau,Helvetius,D'Alembert,Voltaire) si practici,oamenii politici (Danton,Chaderlos de Laclos,Filip Egalite,Sieyes,Bailly,La Fayette,Condorcet,Saint-Just) care pentru ca nu le mai ajungea atata forta,putere au ajuns sa se lupte si intre ei...de ce??? pentru ca erau asa cum bine se stie in loji diferite sub alte obediente...si ce vor face dansii vor pune bazele primei marii etape din asa zisa viitoare guvernare mondiala (Declaratia Drepturilor Omului) sa nu-si imagineze cineva ca aceste drepturi au fost puse pe hartie pentru cetateni..lupta era dusa impotriva altcuiva..ehe impotriva aboliri drepturilor si privilegiilor preotilor catolici care in ultimul timp devenisera dusmanii aprigi ai Masoneriei...se cunosc episoadele luptei dintre Marele Orient al Frantei (care se va defini ca fiind agnostic-ateu) si in speta Vaticanul (lasand la o parte si faptul ca si in Biserica catolica sunt multe loji) ....sa nu mai vorbim de anul 1848, de atacul sangeros de la Sarajevo,sa nu mai vorbim de ilustrul maestru Giuseppe Mazzini...dar sa nu insistam ca apoi vom plictisi auditoriul..se revenim la tarisoara noastra De ce in momentul in care Alexandru Ioan Cuza a dorit desfiintarea lojei Steaua Dunarii in 1862 afland de complotul instituit de frati si inlocuirea cu una care sa-i poarte numele baietzii gri l-au facut in asa mod incat sa renunte la tron...(lojile Steaua Dunarii au fost infiintate de un frate francez pe nume Auguste Carance la Bucuresti,Iasi,Galati-considerata localitate mama a Masoneriei romanesti)...??? a devenise incomod si numai asculta de Fratie... Oare aceste lucruri s-au intamplat in templu si in tinuta sau pe strazi unde baietzii se vedeau ocazional la un pahar de vorba...??? sa fim seriosi... De ce a fost ales principele Carol de Hohenzollern-Sigmaringen sa domneasca asupra noastra (famile binecunoscuta masonica)...a pentru ca si-au dat seama fratii ca un principe autohton le poate leza interesele????? sa ma lase cei care spun ca ne-au impus tarile straine... De ce Ion C. Bratianu se desparte de masonerie atunci cand la sfarsitul secolului XIX urmand exemplul Marelui Orient de Franta lojile abandonasera orice insemn crestin,renuntasera la prezenta Carti Sfinte pe altarul de la Orient si eliminasera pana si referirile la Marele Arhitect ...???? sau era vorba de un nou complotel...???? sa redau un citat din revistele voastre unde totul este atat de clar si fara urma de vinovatie ... citez "Romania masonica" "Azi cu regret trebuie sa spunem ca mai nimic nu a ramas din trecutul glorios pe care l-a avut Franc-Masoneria in Romania,cei mai multi sunt scarbiti de neregula care stapaneste administratia Masoneriei noastre,din care cauza s-a starnit dezbinarea .." Cum poti sa-mi argumentezi (fiind in perioada de care vorbeam a mortii geniului Eminescu) ca in Templu si in Tinuta din aceea perioada exista un consens cand de fapt era o intreaga vrajba...???? Cum poti sa spui ca fratii puteau sa-l agreeze pe Geniu care ii ataca sistematic cand nu se puteau pune ei insisi de acord??? As putea sa continui dar iara o sa am posturi kilometrice..si ma opresc aici citand din Eminescu Multe flori sunt, dar puţine Rod în lume o să poarte, Toate bat la poarta vieţii, Dar se scutur multe moarte. E uşor a scrie versuri Când nimic nu ai a spune, Înşirând cuvinte goale Ce din coadă au să sune. Dar când inima-ţi frământă Doruri vii şi patimi multe, Ş-a lor glasuri a ta minte Stă pe toate să le-asculte, Ca şi flori în poarta vieţii Bat la porţile gândirii, Toate cer intrare-n lume, Cer veştmintele vorbirii. Pentru-a tale proprii patimi, Pentru propria-ţi viaţă, Unde ai judecătorii, Ne'nduraţii ochi de gheaţă? Ah! atuncea ţi se pare Că pe cap îţi cade cerul: Unde vei găsi cuvântul Ce exprimă adevărul? Critici voi, cu flori deşerte, Care roade n-aţi adus - E uşor a scrie versuri Când nimic nu ai de spus. ..so mote it be Acest topic a fost editat de cocosel: 25 Jan 2007, 05:17 PM -------------------- "Mă simt ca într-o barcă, singur, pe un lac necunoscut, dus de curenti din ce în ce mai departe de mal. Chiar dacă as striga "ajutor" nu m-ar auzi nimeni. Asa că prefer să tac si să cred că alunec printr-un vis. Spre ce? Habar n-am..."
Octavian Paler " Truth may seen, but cannot be : / beauty brag, but'tis not she; / truth and beauty buried be." W. S. "GIVE me women, wine, and snuff / Untill I cry out "hold, enough!" / To No. 7, just beyond the circus day / A winding-sheet, ah ME! I must be away!" John K. |
||||||
|
|||||||
Versiune Text-Only | Data este acum: 30 May 2024 - 02:08 AM |