Albumul Anului 2005 |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Albumul Anului 2005 |
28 Feb 2006, 12:49 AM
Mesaj
#1
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 23 Inscris: 16 July 05 Forumist Nr.: 6.635 |
Hai sa incercam sa scriem vreo 10 albume care ne-au placut foarte tare in 2005:
1.Van Der Graaf - Present 2.A Silver Mt.Zion - Horses In The Sky 3.Arild Andersen - Electra 4.Brad Mehldau - Day Is Done 5.Current 93 - Juds As Black Moth 6.Esbjorn Svensson Trio - Viaticum 7.Glass Hammer - The Inconsolable Secret 8.Cream - Royal Albert Hall 9.Klaus Schulze - Moonlake 10.The Mars Volta - Frances The Mute si ar mai fi vreo 40-50!!! |
|
|
2 Mar 2006, 06:09 PM
Mesaj
#2
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 515 Inscris: 7 April 04 Din: Cluj Napoca Forumist Nr.: 2.968 |
1. Porcupine Tree - Deadwing
2. Antimatter - Planetary Confinement 3. The Mars Volta - Frances the Mute 4. Klimt 1918 - Dopoguerra 5. Arcturus - The SIdeshow Symphonies 6. Spiritual Beggars - Demons 7. Paradise Lost - Paradise Lost 8. Deine Lakaien - April Skies 9. Echolyn - The End Is Beautiful 10.Dream Theater - Octavarium - cu niste rezerve. nu prea aprofundat asa ca s-ar putea sa mai urce. mentiune speciala - am facut rost de vdgg abia saptamana trecuta si inca n-am apucat sa-l parcurg constiincios dar cred ca isi face loc intre primii 3 alta mentiune - topu meu e cam varza, sunt albume din prea multe arii muzicale care probabil nu suporta comparatie. ce sa`i faci. pe undeva pe acolo trebuia sa strecor si sigur ros. mai astept vr`un binevoitor sa`mi trimita fields of the nephilim. si kate bush si mi-a placut si gorillaz. sic edit: am uitat(!!!) de ulver - blood inside. cum inca ma intriga peste poate nu-l includ (inca) in top. si zmeuroaia pentru cel mai prost album merge catre lacrimosa - lichtgestalt. am zis Acest topic a fost editat de Arlequine: 2 Mar 2006, 06:15 PM -------------------- Mi alma es una caverna colmada por la marea alta,
y mi idea de soρarte una caravana de histriones... |
|
|
3 Mar 2006, 02:24 AM
Mesaj
#3
|
|
Vornic Grup: Membri Mesaje: 250 Inscris: 27 April 04 Forumist Nr.: 3.268 |
io nu m-a putut abtzine, asea ca pun cite 10 ... sa vada si ascultatorii!
ordinea e cea fireasca numai la primele 2 pozitii, in rest cum mi-a venit ... 1. Van Der Graaf Generator Present 2. Judas Priest Angel of Retribution 3. The Rolling Stones A Bigger Bang 4. Depeche Mode Playing The Angel 5. Porcupine Tree Deadwing 6. Anthony & The Johnsons I Am A Bird Now 7. Spocks Beard Octane 8. Dream Theater Octavarium 9. Kino Picture 10. Sevendust Next (la rock) 1. Terje Rypdal Vossabrygg 2. EST Viaticum 3. Wayne Shorter Beyound The Sound Barrier 4. Charles lloyd Jumping The Creek 5. Terence Blanchard Flow 6. Dave Douglas Mountain Passages 7. John Zorns Masada Sanhredrin 8. Anour Brahem Trio Le Voyage de Sahar 9. Manu Katche Neighbourhood 10. Bobo Stenson Trio Goodbye (la jazz) -------------------- " A-ti rata viata inseamna sa ajungi la poezie fara ajutorul talentului" Emil Cioran
|
|
|
Promo Contextual |
3 Mar 2006, 02:24 AM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
3 Mar 2006, 04:19 PM
Mesaj
#4
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 73 Inscris: 22 February 06 Forumist Nr.: 7.907 |
Eu AM sa pun piesele cele mai indragite in 2005 ~~~!!!~~~
Deep Purple - Child in time Elton John & Alessandro Safina - Your song The Cranberries - Empty Nightwish - Moondance Otis Redding - (Sitting on the) Dock of the bay The Cult - Painted On My Heart LOT - Homecoming Stakka Bo - Here we go again Katie Melua - Nine Million Bicycles Iggy Pop - Lust for life Acest topic a fost editat de Balama: 3 Mar 2006, 04:20 PM -------------------- "Femeia fara sani e ca patul fara perne."
Anatole France |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 13 May 2024 - 08:53 AM |