Clubul Pacientilor La Psihologie, saluta Clubul studentilor la Psihologie |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Va invitam la dezbateri pe teme diverse, avand in centrul lor Omul. Domeniu umanist complex, relativ greu de surprins in ecuatii sau teorii unice, psihologia va fi si un pretext pentru a discuta despre emotii, minte si suflet.
Clubul Pacientilor La Psihologie, saluta Clubul studentilor la Psihologie |
10 Dec 2005, 03:24 AM
Mesaj
#1
|
|
From Cooca Macaii Grup: Moderator Mesaje: 7.228 Inscris: 3 March 04 Din: Pe luna Forumist Nr.: 2.443 |
Cum fiecare dintre noi are destule intrebari din domeniul atat de fascinant al psihologiei si pentru a evita off-topicul pe alte subiecte, m-am gandit sa turnam aici toate intrebarile si nedumeririle cu privire la chestiuni psihologice, asteptand raspunsuri de la persoanele avizate. Incep eu:
- care sunt manifestarile in sindromul Munchausen? -------------------- Sometimes, the majority only means that all the fools are on the same side.
If you could reason with religious people there would be no religious people! Don't pray in my school, and I won't think in your church! Ziarul de Rimnic |
|
|
8 Feb 2006, 03:50 PM
Mesaj
#2
|
|||
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 17 Inscris: 6 February 06 Din: Iasi Forumist Nr.: 7.812 |
Cred ca bilantul facut e realist...desi 5000 de mesaje ar parea un numar mare. Sunt de parere ca cele mai multe mesaje persuasive apar in domeniul publicitar, unde suntem bombardati cu tot felul de super-oferte si nu numai. Se apeleaza la multe tertipuri pentru ca impactul asupra cumparatorului sa fie cat mai mare: ori se asociaza produsul cu ceva placut, frumos, agreat, ori sunt prezentati specialisti sau oameni care au folosit deja produsul, fiind foarte multumiti, ori mesajul se duce drept la suflet, pentru a aparea pareri pozitive cu privire la produs. Fiecare firma incearca sa ne convinga ca produsul ei e "cel mai cel", dar ar fi bine sa privim reclamele cu putina suspiciune. Nu totul e asa cum se prezinta, nu toti vor fi la fel de multumiti, pentru ca cerintele fiecaruia sunt diferite. Oricum ar fi, peste tot unde intorci capul vezi reclame...asta e cheia promovarii oricarui produs, intai lumea trebuie sa afle de el si de ceea ce face. Chiar daca imi place sa privesc publicitatea de la tv, admirand reclamele facute intr-un mod profesionist, tot incerc sa vad mai departe...sa vad daca nu ar fi si puncte slabe... -------------------- |
||
|
|||
Versiune Text-Only | Data este acum: 27 April 2024 - 09:54 PM |