Care Sunt Cele Mai Nasoale Reclame? |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Care Sunt Cele Mai Nasoale Reclame? |
12 Dec 2005, 02:53 PM
Mesaj
#36
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Nu-mi plac felinele.
Inghetata nu vrea sa te manance; inghetata nu vrea nimic. Pur si simplu niste oameni care, intamplator sau nu, sunt actionari la fabrica de inghetata vor sa faca profit. Totul se invarte in jurul profitului. Strategia de comunicare trebuie sa gaseasca acele cai prin care sa maximizeze profitul, in intervalul de timp dat. Apropo, domnule consilier de imagine, cum arata un astfel de brief? Care sunt intrarile si care sunt iesirile solicitate? -------------------- |
|
|
12 Dec 2005, 03:13 PM
Mesaj
#37
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.430 Inscris: 30 July 03 Forumist Nr.: 523 |
Scuze Abis. Sa nu personificam Inghetata. E vorba de INGHETATA PROCES. Tot ce dezvolt eu aici cu sprijinul vostru, cu adaugarea talentului si rabdarii voastre magice este o Noua Viziune asupra Universului-Ca-Proces. Voi aveti raspunsurile. Pentru asta va invidiez un pic. Cu prietenie, Ovidiu Bufnila consilier de imagine |
||
|
|||
12 Dec 2005, 03:25 PM
Mesaj
#38
|
|||
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Tema de lucru este urmatoarea: produsul P are cota de piata x1 (%) si dorim sa ajunga la x2. Awarnes-ul este y1 si vrem sa ajunga la y2. Produsul nostru are caracteristicile A, B, C care il diferentiaza de concurenta. Suma disponibila este M. Vrem sa ne adresam consumatorilor T si R. Care este primul pas? -------------------- |
||
|
|||
Promo Contextual |
12 Dec 2005, 03:25 PM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
12 Dec 2005, 05:31 PM
Mesaj
#39
|
|||||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.430 Inscris: 30 July 03 Forumist Nr.: 523 |
Abis, OK. Te-am inteles. Ca sa fim in procesualitatea ta de Marketing, pentru ca si marketingul e un proces, atunci, ca Inghetata sa devina Proces, constanta lui Plank trebuie modificata cu tocmai x-ul tau. Si atunci A, B, C vor putea fi folosite cu succes pentru ca alegerile din 2008 sa fie Valurite. Na, daca mai intelege careva ceva. Dar totusi asa este si asa se va intampla. |
||||
|
|||||
12 Dec 2005, 06:15 PM
Mesaj
#40
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Ovidiu Bufnila,
Te-am intrebat cum rezolvi o problema concreta, ca si "consilier de imagine". Reformulez problema, poate nu ai inteles-o: Inghetata ALBA IULIA (o marca fictiva!) are cota de piata de 7%. Notorietatea brandului este de 80%. Inghetata ALBA IULIA este cremoasa, facuta din lapte natural, cu ingrediente de calitate, printr-un proces tehnologic traditional, are arome variate (fructe, vanilie, ciocolata) si este disponibila in toate sortimentele, de la inghetata pe bat pana la cutii de 2 kg. Poate fi gasita in chioscuri, supermarket, restaurante. Din sondaje rezulta ca majoritatea celor care cumpara ALBA IULIA sunt tineri, dinamici, din mediul urban, in special din Muntenia si Ardeal si mai putin din Moldova, Dobrogea si Oltenia. Ei cumpara in special vara sortimentul de inghetata pe bat. Cerinta producatorului este ca, utilizand un buget de 50.000 euro, sa creasca cota de piata pana la 15%; notorietatea brandului fiind deja mare nu este importanta (am simplificat problema). Care este primul tau pas, ca si "consilier de imagine"? Si te rog fara aberatii gen "constanta lui Plank", daca se poate... Acest topic a fost editat de abis: 12 Dec 2005, 06:27 PM -------------------- |
|
|
18 Dec 2005, 03:18 AM
Mesaj
#41
|
|||||||||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.281 Inscris: 22 August 05 Forumist Nr.: 6.816 |
Ovidiu Bufnila
Ceea ce ma distreaza e seriozitatea lui abis, care totusi incerca sa explice....
-------------------- omega
|
||||||||
|
|||||||||
20 Dec 2005, 09:00 PM
Mesaj
#42
|
|
Ex-Colimator Grup: Membri Mesaje: 2.439 Inscris: 25 November 05 Din: Cosmos , Cetatean al Cosmosului Forumist Nr.: 7.332 |
O reclama ca sa nu devina plictisitoare trebuie sa aiba un magnet care va duce automat la cumpararea acelui produs .
Reclamele care deviaza de subiect , devenind in final agasante vor duce la un efect negativ , contrar . Acel produs va pierde teren , pentru ca reclama e sufletul comertului , iar fara reclama cu adevarat valoroasa produsul acela nu are nici o valoare in ochiul cumparatorului . Plutarh.Cetatean al Cosmosului Acest topic a fost editat de Plutarh: 20 Dec 2005, 09:01 PM -------------------- |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 4 May 2024 - 04:50 PM |