BRD Si Relatia Cu Clientii |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
BRD Si Relatia Cu Clientii |
23 Sep 2005, 09:41 AM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Astazi deja mi s-a umplut paharul pe care scrie BRD.
Merg de dimineata la ei ca sa ma interesez ce acte imi trebuie pentru deschiderea unui cont (pers juridica). Intreb la informatii si ma trimite tanti la biroul de consiliere. Mama, mama, ma gandesc eu, uite ca s-au mai civilizat si astia. Merg la biroul respectiv si intreb pe un nenea ce si cum. Amabil, ia doua formulare si imi marcheaza actele necesare. Nu termina bine ca-i suna telefonul. Se uita la numar si-mi zice: "Stati putin, e un client important". Cinci minute am stat si am ascultat ce tranzactii facea Dna Geta, asa se numea clientul ala tres important. Intr-un final, satisfacand-o pe Geta cu cursurile valutare, starea conturilor, starea vremii si alte alea, incheie convorbirea si isi indreapta atentia spre mine tinand neaparat sa-mi repete "era un client important". Deci eu nu eram decat un biet ciocoflender care a venit sa se milogeasca la el... Ma uit la el in ochi si-l intreb daca la ei clientii se impart in importanti si neimportanti, la care tipul imi raspunde "da, la fel ca la orice firma", iar eu il completez "ca la orice firma din Ro". Enervat, imi mai zice ceva in genul "daca nu-ti convine, poti sa pleci" (nu mai tin minte ce, ca eram deja nervos). Si am si plecat cu intentia sa nu mai trec prea des pe acolo. Daca ar fi fost prima experienta de genul asta, as fi zis ca e o intamplare dar sa va povestesc ce-am mai patit si altadata: 1) Primesc acasa o scrisoare cum ca daca am nevoie de consiliere, sunt invitat in data de la ora de la ei la banca. Curios, imi gasesc un motiv si merg la ei. Intreb la informatii unde trebe sa merg si ma trimite la un ghiseu unde trebe sa stau la coada! Dupa 15 min de stat la coada ii arat lu Geta casierita scrisoarea, iar ea imi zice ca da, daca am nevoie de ceva sa-i spun, dar scrisoarea a fost mai mult asa, de marketing. Deci tzeapaaaa. 2) Primesc de la ei un pliant cum ca si-au facut internet banking. Eu, percutez imediat. Intreb ce si cum si merg sa-mi fac internet banking-ul, care s-a dovedit a fi o mare gargara. Costa 1 euro pe luna, plus 50 de centi intretinerea contului (da, a trebuit sa-mi fac un cont nou, ca nu mergea pe contul in care primeam salariul). Ca sa fac transferuri trebuia sa transfer banii din contul de salariu in contul ala nou, si de acolo mai departe. Evident ca pentru fiecare tranzactie luau comision. In plus, o tranzactie dura cateva zile, ca sa nu mai vorbim de biroul care raspundea de chestia asta: cand aveam o problema stateam juma de ora la coada si juma de ora inauntru din cauza incompetentei care era acolo. Dupa vreo trei luni de nervi, am renuntat la gargara numita BRD-net, gargara care ma costa pe luna vreo 300.000 in plus. -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
|
|
26 Sep 2005, 01:01 PM
Mesaj
#2
|
|
bulina Grup: Membri Mesaje: 10.490 Inscris: 19 January 05 Forumist Nr.: 5.473 |
Poveste cu BRD. Vreau sa-mi maresc limita de creditare, dat fiind ca salariu meu se marise substantial fata de perioada deschiderii contului de credit. Bineinteles ca ei nu fac asta automat. Trebuie multe hartoage.
Ma duc la un ghiseu, explic problema, iar doamna cea draguta din spatele ghiseului imi face telefonic intrarea la biroul de vizavi. La biroul de vizavi e cineva inauntru. Cum nu am primit un numar de ordine, ma asez undeva langa usa, sa nu vina altii si sa se aseze inaintea mea, asa cum bine se obisnuieste in mult iubita noastra tara. Astept in picioare langa usa jumatate de ora. La un moment dat se aseaza in spatele meu doi domni bine care vorbesc despre primarie si afaceri cu grau. In cateva minute iese si clientul din birou, se iveste si doamna functionara a bancii in usa biroului, ma ocoleste elegant cu privirea si ii invita in birou pe cei doi domni din spatele meu. Cei doi domni elegant imbracati se conformeaza chemarii si ma ocolesc mai putin elegant. Usa e pe cale sa se inchida in fata mea iar eu stau inmarmurita cu ochii larg deschisi. In ultima clipa indraznesc sa prind glas si sa-ntreb stapana biroului eu cu ce am gresit de am fost perfect ignorata. Doamna cea eleganta si stapana biroului imi raspunde foarte rece, asa cum ii sta bine unei adevarate stapane, ca domnii sunt de la primarie si ca aveau programare inca de dimineata, dupa care inchide usa. Eu stau sa pleznesc de nervi. Ma intorc sa ma plang la doamna draguta de la birou. Aceasta mai da un telefon, dupa care imi spune foarte spasita si dezamagita de colega, ca nu poate face nimic. Intreb un paznic unde se poate face o reclamatie. Il pufneste rasul si ma intreaba daca vreau sa-l reclam pe el. Mai departe nu mai stie. Ma intorc la servici ca pauza imi expirase demult. Dar n-am stare. Ma confesez colegilor si unul se ofera sa vina cu mine. El stia unde se adreseaza plangerile intr-o banca. Mergem la biroul 'stapanei'. O intrebam cine ii este superiorul si unde poate fi gasit. Ne spune si plecam in cautarea sefei 'stapanei'. Suntem primiti foarte bine. Ni se da o coala de hartie si ceva de scris. Scriem impreuna plangerea. Apoi ma intreaba daca doresc ca aceasta plangere sa ramana doar in firma sau sa fie atasata la dosarul angajatei. Aleg sa ramana la dosarul angajatei. Dupa care este chemata 'stapana'. I se aduce la cunostinta ca are o plangere scrisa. La care 'stapana' incepe sa se dezvinovateasca, caci vedeti, erau domnii de la primarie si nu putea sa-i refuze. Dupa care catre mine 'Si inca odata scuze...'. Ma aprind din nou 'Care inca o data? ca n-am primit decat priviri si cuvinte arogante, nicidecum vreo scuza!'. In sfarsit, plecam cu plangerea la alt birou unde se inregistreaza asa ceva, primim un numar de inregistrare si o copie a plangerii. Plecam satisfacuti. Pe scari in jos ne intalnim cu 'stapana', care ne arunca din eleganta dumneaei un 'Asa sa va ajute Dumnezeu!' mai putin elegant, la care ne pufneste rasul. Inapoi la servici am fost dezaprobata de majoritatea colegilor. Acest topic a fost editat de Felina: 26 Sep 2005, 01:02 PM -------------------- "Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle."
Never asume. A friend told me I was delusional. I almost fell off of my unicorn. |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 14 May 2024 - 05:06 AM |