BRD Si Relatia Cu Clientii |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
BRD Si Relatia Cu Clientii |
23 Sep 2005, 09:41 AM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Astazi deja mi s-a umplut paharul pe care scrie BRD.
Merg de dimineata la ei ca sa ma interesez ce acte imi trebuie pentru deschiderea unui cont (pers juridica). Intreb la informatii si ma trimite tanti la biroul de consiliere. Mama, mama, ma gandesc eu, uite ca s-au mai civilizat si astia. Merg la biroul respectiv si intreb pe un nenea ce si cum. Amabil, ia doua formulare si imi marcheaza actele necesare. Nu termina bine ca-i suna telefonul. Se uita la numar si-mi zice: "Stati putin, e un client important". Cinci minute am stat si am ascultat ce tranzactii facea Dna Geta, asa se numea clientul ala tres important. Intr-un final, satisfacand-o pe Geta cu cursurile valutare, starea conturilor, starea vremii si alte alea, incheie convorbirea si isi indreapta atentia spre mine tinand neaparat sa-mi repete "era un client important". Deci eu nu eram decat un biet ciocoflender care a venit sa se milogeasca la el... Ma uit la el in ochi si-l intreb daca la ei clientii se impart in importanti si neimportanti, la care tipul imi raspunde "da, la fel ca la orice firma", iar eu il completez "ca la orice firma din Ro". Enervat, imi mai zice ceva in genul "daca nu-ti convine, poti sa pleci" (nu mai tin minte ce, ca eram deja nervos). Si am si plecat cu intentia sa nu mai trec prea des pe acolo. Daca ar fi fost prima experienta de genul asta, as fi zis ca e o intamplare dar sa va povestesc ce-am mai patit si altadata: 1) Primesc acasa o scrisoare cum ca daca am nevoie de consiliere, sunt invitat in data de la ora de la ei la banca. Curios, imi gasesc un motiv si merg la ei. Intreb la informatii unde trebe sa merg si ma trimite la un ghiseu unde trebe sa stau la coada! Dupa 15 min de stat la coada ii arat lu Geta casierita scrisoarea, iar ea imi zice ca da, daca am nevoie de ceva sa-i spun, dar scrisoarea a fost mai mult asa, de marketing. Deci tzeapaaaa. 2) Primesc de la ei un pliant cum ca si-au facut internet banking. Eu, percutez imediat. Intreb ce si cum si merg sa-mi fac internet banking-ul, care s-a dovedit a fi o mare gargara. Costa 1 euro pe luna, plus 50 de centi intretinerea contului (da, a trebuit sa-mi fac un cont nou, ca nu mergea pe contul in care primeam salariul). Ca sa fac transferuri trebuia sa transfer banii din contul de salariu in contul ala nou, si de acolo mai departe. Evident ca pentru fiecare tranzactie luau comision. In plus, o tranzactie dura cateva zile, ca sa nu mai vorbim de biroul care raspundea de chestia asta: cand aveam o problema stateam juma de ora la coada si juma de ora inauntru din cauza incompetentei care era acolo. Dupa vreo trei luni de nervi, am renuntat la gargara numita BRD-net, gargara care ma costa pe luna vreo 300.000 in plus. -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
|
|
23 Sep 2005, 10:32 AM
Mesaj
#2
|
|
Domnitor Grup: Membri SpecialPM Mesaje: 2.145 Inscris: 30 January 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.040 |
Am lucrat cam un an jumatate cu Raiffeisen Bank si ziua in care ma hotaram sa merg la banca era din start o zi proasta pentru moralul meu. Ce folos ca ma inarmam cu rabdare... pai ca sa retrag niste bani trebuia sa stau intai la coada la front desk ca sa mi se puna stampila pe formularul de retragere, apoi la casierie la alta coada, la un loc cu persoanele fizice!, ca sa retrag banii! Dura cam o ora statul la cozi! Si deh, dupa ce esti obisnuit sa lucrezi cu Abn Amro, unde plecam fluierand din banca in maxim 5 minute, o ora de stat la cozi e cam mult! Sa nu mai spun ca daca aveam de facut o plata externa ca ma plimbam pe la 2-3 persoane... Plus ceva tare ciudat: astia sunt multitalentati! Adica fiecare om la ei face de toate, ceea ce mi se pare absurd. Ok sa stie ce se intampla in banca, dar sa fie azi la casierie, apoi la front desk si alta data la credite?!
Referitor la comisioanele BRD, are un prieten o vorba: iti iau banii numai cand te apropii de ATM! BCR??? Ooh, BCR Leasing sunt niste vechi "prieteni" la cat ne-am certat acum un an... va sfatuiesc sa nu lucrati cu ei, in special daca aveti vreo cerinta mai "deosebita", cum ar fi terminarea anticipata a unui leasing. Eu n-am intalnit nici macar la raiffeisen asa adunatura de incompetenti! Tot la capitolul PF, am solicitat o calculatie pentru un credit de nevoi de la Volksbank si BankPost... eeh, au incercat sa ma expedieze la modul cel mai stupid cu putinta, mai ca mai aveam putin si ma uitam in oglinda sa vad daca arat chiar atat de proasta precum cred ei. Asa ca le-am explicat de ce rationamentul lor e ridicol si le-am spus ca nu ma intereseaza sa lucrez cu banci care nu-si instruiesc corespunzator angajatii. -------------------- Freedom is just another word for nothing left to lose.
|
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 14 May 2024 - 10:51 AM |