BRD Si Relatia Cu Clientii |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
BRD Si Relatia Cu Clientii |
23 Sep 2005, 09:41 AM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.849 Inscris: 30 March 04 Din: Timisoara Forumist Nr.: 2.824 |
Astazi deja mi s-a umplut paharul pe care scrie BRD.
Merg de dimineata la ei ca sa ma interesez ce acte imi trebuie pentru deschiderea unui cont (pers juridica). Intreb la informatii si ma trimite tanti la biroul de consiliere. Mama, mama, ma gandesc eu, uite ca s-au mai civilizat si astia. Merg la biroul respectiv si intreb pe un nenea ce si cum. Amabil, ia doua formulare si imi marcheaza actele necesare. Nu termina bine ca-i suna telefonul. Se uita la numar si-mi zice: "Stati putin, e un client important". Cinci minute am stat si am ascultat ce tranzactii facea Dna Geta, asa se numea clientul ala tres important. Intr-un final, satisfacand-o pe Geta cu cursurile valutare, starea conturilor, starea vremii si alte alea, incheie convorbirea si isi indreapta atentia spre mine tinand neaparat sa-mi repete "era un client important". Deci eu nu eram decat un biet ciocoflender care a venit sa se milogeasca la el... Ma uit la el in ochi si-l intreb daca la ei clientii se impart in importanti si neimportanti, la care tipul imi raspunde "da, la fel ca la orice firma", iar eu il completez "ca la orice firma din Ro". Enervat, imi mai zice ceva in genul "daca nu-ti convine, poti sa pleci" (nu mai tin minte ce, ca eram deja nervos). Si am si plecat cu intentia sa nu mai trec prea des pe acolo. Daca ar fi fost prima experienta de genul asta, as fi zis ca e o intamplare dar sa va povestesc ce-am mai patit si altadata: 1) Primesc acasa o scrisoare cum ca daca am nevoie de consiliere, sunt invitat in data de la ora de la ei la banca. Curios, imi gasesc un motiv si merg la ei. Intreb la informatii unde trebe sa merg si ma trimite la un ghiseu unde trebe sa stau la coada! Dupa 15 min de stat la coada ii arat lu Geta casierita scrisoarea, iar ea imi zice ca da, daca am nevoie de ceva sa-i spun, dar scrisoarea a fost mai mult asa, de marketing. Deci tzeapaaaa. 2) Primesc de la ei un pliant cum ca si-au facut internet banking. Eu, percutez imediat. Intreb ce si cum si merg sa-mi fac internet banking-ul, care s-a dovedit a fi o mare gargara. Costa 1 euro pe luna, plus 50 de centi intretinerea contului (da, a trebuit sa-mi fac un cont nou, ca nu mergea pe contul in care primeam salariul). Ca sa fac transferuri trebuia sa transfer banii din contul de salariu in contul ala nou, si de acolo mai departe. Evident ca pentru fiecare tranzactie luau comision. In plus, o tranzactie dura cateva zile, ca sa nu mai vorbim de biroul care raspundea de chestia asta: cand aveam o problema stateam juma de ora la coada si juma de ora inauntru din cauza incompetentei care era acolo. Dupa vreo trei luni de nervi, am renuntat la gargara numita BRD-net, gargara care ma costa pe luna vreo 300.000 in plus. -------------------- Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
|
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 28 April 2024 - 11:40 PM |