Paula Selling, Noua imagine Head&Shoulders in Romania |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Paula Selling, Noua imagine Head&Shoulders in Romania |
7 May 2004, 02:54 PM
Mesaj
#1
|
|
Gazda Hanului Grup: Admin Mesaje: 8.578 Inscris: 22 February 03 Din: Hanu Ancutei Forumist Nr.: 1 |
Paula Seling este noua imagine Head&Shoulders in Romania
Campania ATL este semnata de Saatchi&Saatchi, iar bugetul de media este la Zenith Media De la jumatatea lui aprilie o noua vedeta face testimonale pentru Head&Shoulders. Paula Seling este noua imagine a brandului. Campania ATL este conceputa de Saatchi&Saatchi, iar bugetul de media este gestionat de Zenith Media. "Femeia care foloseste Head&Shoulders este dinamica, puternica, de succes, o persoana in care ai incredere si in preajma careia iti face placere sa te afli" explica reprezentantii Procter&Gamble. Pe parcursul celor opt ani de existenta a brandului, P&G a apelat la diverse vedete pentru promovarea acestuia. Madalina Manole, sportiva Laura Badea, Iuliana Marciuc, Andreea Marin si Corina Danila si-au imprumutat pe rand imaginea produsului. Testimonialul vedetelor este o caracteristica internationala a marcii Head&Shoulders. Peste hotare brandul a avut ca ambasadoare pe Courtney Cox, Selma Hayek sau stilista britanica Beverly Cobella. In incercarea de a segmenta cat mai bine categoria sampoane, Head&Shoulders a adus pe piata romaneasca sapte variante ale marcii: Classic Clean, Classic Clean 2in1, Extra Volume, Smooth&Silky, Natural Menthol, Citrus Fresh, Sensitive. Sursa: AdMaker.ro -------------------- |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 29 April 2024 - 04:19 PM |