Paula Seling este noua imagine Head&Shoulders in Romania
Campania ATL este semnata de Saatchi&Saatchi, iar bugetul de media este la Zenith Media
De la jumatatea lui aprilie o noua vedeta face testimonale pentru Head&Shoulders. Paula Seling este noua imagine a brandului. Campania ATL este conceputa de Saatchi&Saatchi, iar bugetul de media este gestionat de Zenith Media.
"Femeia care foloseste Head&Shoulders este dinamica, puternica, de succes, o persoana in care ai incredere si in preajma careia iti face placere sa te afli" explica reprezentantii Procter&Gamble.
Pe parcursul celor opt ani de existenta a brandului, P&G a apelat la diverse vedete pentru promovarea acestuia. Madalina Manole, sportiva Laura Badea, Iuliana Marciuc, Andreea Marin si Corina Danila si-au imprumutat pe rand imaginea produsului.
Testimonialul vedetelor este o caracteristica internationala a marcii Head&Shoulders. Peste hotare brandul a avut ca ambasadoare pe Courtney Cox, Selma Hayek sau stilista britanica Beverly Cobella.
In incercarea de a segmenta cat mai bine categoria sampoane, Head&Shoulders a adus pe piata romaneasca sapte variante ale marcii: Classic Clean, Classic Clean 2in1, Extra Volume, Smooth&Silky, Natural Menthol, Citrus Fresh, Sensitive.
Sursa: AdMaker.ro