Vreau Sa-mi Cumpar Masina |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Vreau Sa-mi Cumpar Masina |
17 Dec 2004, 01:58 PM
Mesaj
#71
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Eu asa am auzit. S-ar putea sa nu fie inca instalate pe noile masini... Sau s-ar putea sa nu fie corecta info...
-------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
18 Dec 2004, 04:05 AM
Mesaj
#72
|
|||||
Gica contra! Grup: Membri Mesaje: 501 Inscris: 17 August 03 Din: - Forumist Nr.: 619 |
Daca tot te dai rotund.. (nu stiu ce fizic ai.. ) sa stii ca VAG a produs pana anul trecut motorul 1.9 SDI care este diesel aspirat si scoate 64 CP (stiu, penibil de putin...) care este montat pe : Golf, Fabia, Caddy, Polo... deci nu e chiar asa de simplu. Te invit la forum la mine, www.vwforum.ro sa discutam detalii ale produselor VAG (VW, Audi, Skoda, Seat) -------------------- |
||||
|
|||||
18 Dec 2004, 04:08 AM
Mesaj
#73
|
|
Gica contra! Grup: Membri Mesaje: 501 Inscris: 17 August 03 Din: - Forumist Nr.: 619 |
Skysurfer, esti din Bucuresti? Daca da, eu te duc cu "expiratul" meu diesel de 10 ani vechime gratuit pe Buc-Pitesti (pana la Bolintin si inapoi), adica aprox 40 km dus-intors pe traseu de mare viteza. Sa vezi ce poate un diesel de 1,5 tone si 90 CP. Apoi vei aprecia ce poate un diesel de 1,2 tone si 120 CP
GRATUIT -------------------- |
|
|
Promo Contextual |
18 Dec 2004, 04:08 AM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
20 Dec 2004, 12:41 AM
Mesaj
#74
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Multzam Arktu!
-------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
20 Dec 2004, 03:16 AM
Mesaj
#75
|
|||||||||
Black Hat Lurker Grup: Membri Mesaje: 355 Inscris: 19 April 04 Forumist Nr.: 3.157 |
Si eu ce am spus? Motorul fara turbo compresor e entry-level, in nici un caz n-o sa-l vezi pe audi. Si hai sa fim seriosi, cine are bani de golf isi ia motor SDI?
Adica vwforum e al tau, esti administrator? Mira-m-as... mai cunosc si eu ceva lume p'acolo.
Te inseli amarnic. Doar daca e cutia etajata prost la benzinara o sa vezi asa ceva.
Da-mi voie sa zambesc... De cati ani ai permis? Poate tu ai impresia ca 140 e "mare viteza"... In Romania nu are rost sa te apuci de tunarit pentru max speed, faci masina de acceleratie. Si un diesel de 120 CP il bati cu un Kadett GSi pe care nu e nevoie sa dai mai mult de 3-4000 de euro cu tot cu banii pe care-i bagi in motor. Omu' are de cheltuit 19.000 de eurolaci si vrea masina puternica, eventual si noua. Daca vrea masina noua, gaseste 150-160 cai, daca vrea sh gaseste si de 200-220. Si tu ii recomanzi un Golf TDI. Ori nu vezi penibilul situatiei, ori lucrezi la Porsche Romania... -------------------- plutesc in alcool ca viermele-n tequila
|
||||||||
|
|||||||||
23 Dec 2004, 05:05 AM
Mesaj
#76
|
|||
Gica contra! Grup: Membri Mesaje: 501 Inscris: 17 August 03 Din: - Forumist Nr.: 619 |
Hai sa le luam pe rand. 1. VWForum nu este al meu. Eu sunt membru fondator si moderator acolo. Ma gasesti la aria Passat cu nick-ul "andREI". Pe cine cunosti acolo? Moderatori, membri?? Voinea de ex. a fost coleg 3 ani de zile cu mine la facultate, 2 venea la grupa mea la cursuri. AndiTDI a fost cel care mi-a incredintat realizarea primei interfete hardware de comunicatie OBD II. Am fost vreo 5-6 persoane entuziaste care am facut un vis realitate. Am fost prezentati si la ProTV, avem intalniri forumistice destul de des, proiecte, facilitati de la Porsche Romania si altele. 2. Ia un grafic (se gasesc cam greu stiu...) de viteza versus timp la un benzinar si o sa vezi cum accelereaza tare la inceput si incepe sa se plafoneze apoi repede si compara cu un diesel si vezi cum incepe mai lent dar creste mai constant fara acea plafonare. Poti sa ii pui orice cutie de viteze, daca vezi curba de cuplu la un diesel remarci diferenta mult mai mare acolo. Cu acel cuplu mai mare accelerezi de la viteze mari la mai mari mai repede ca un benzinar. Stii, cuplul se poate privi ca viteza cu care este generata puterea. 3. Permis am de 3 ani 4 luni, conduc zilnic (aproape), am parcurs 52.000 km pana acum. 4. Tunarit pentru max speed... cum naiba diferentezi max speed tuning de acceleration tuning? Ca daca ii faci tuning cresc amandoua. Cum faci tu sa creasca acceleratia fara sa creasca top speed (considerand ca etajarea cutiei nu e aberanta - mai ales in treapta ultima). 5.N-am nimica cu Kadet-ul GSI dar ala ce fiabilitate, consum, look, siguranta are? Crezi ca valoareaza 3-4 kEUR degeaba? Este ieftin pentru ca asa e si calitatea lui. Sigur ca GSI-ul de 150CP cu o caroserie de 900 kg (?) va fi mai rapid ca TDI-ul dar totul cu un cost care eu il consider inacceptabil. Asa ia un Cielo 2nd hand cu motor zob la 1500 EUR sau asa si pune motor 200 CP si cutie aferenta (de la vreo dezmembrare) si sa vezi performante.... Stii acel Daewoo Cielo cu motor GSI de 150 numit "Cielo EVO1" care zicea ca va rupe tot in calea lui, si Ceky cu al lui TDI 150 l-a facut muci. 6.Omul sa cumpere ce vrea el, nu ii dictez eu, eu cel mult dau un sfat. 7.Nu lucrez si nu am nici cea mai mica legatura cu Porsche Romania - apropos mai sunt si alti dealeri VW in Buc si/sau in Romania. Eu personal nu pot suferi Porsche RO pentru incompetenta mecanicilor de la VW/Audi/Skoda/Seat - la Porsche propriu zis nu ii stiu. Apelez la ei doar cand am nevoie de vreo piesa originala. -------------------- |
||
|
|||
23 Dec 2004, 10:07 AM
Mesaj
#77
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Ok hai sa va explic. Eu la anul vreau sa imi iau 2 masini: una in leasing sau in rate pana in 19 k ceva cumintel dar totusi sprintar, pe care sa il conduca viitoarea mea sotie si clar nu vrea diesel, si pt sufletelul meu o masina de maxim 5000 cu banii jos (binenteles) care sa se preteze la tunning dar pentru care modificarile sa nu coste asa de mult. (adica maxim 2500-3000)
Am condus pana acum: Citroen Xsara Picasso diesel, nu stiu ce motor avea, Citroen C5 cu motor de 2000 cc tot diesel, Passat din 97 tot diesel si pe benzina: Mercedes E320 4Matic, Golf 5 motor 1.6 automatic, Renault Megane si Cielo GLE/Ac. CEl mai multumit de performante am fost normal de Mercedes are 220 de CP si o acceleratie 0-100 KMH in 7 s. Apoi de Golf si de Megane. Diesel-urile au intr-adevar cuplul mai bun dar crede-ma ca desi la cele TUrbo intra turbina pe la 80 kmh cred tot nu se compara cu reprizele de la masinile pe benzina. La masina japoneza nu ma bag de noua ca trebuie sa ii platesc si vama si ajunge foarte scumpa, as fi vrut una germana. Daca ar fi totusi sa aleg un diesel as lua clar un peugeot 407 are cel mai bun motor diesel la ora actuala. Si totusi: e zgmotoasa si nu acel zgomot placut. Ca viteza nu cred ca mai conteaza daca tu ai diesel si eu te iau cu Megane in primii 100 m si apoi schimb la 4500 de turatii nu cred ca poti sa ma ajungi tinand cont ca am mers cu el si la 210 KMH. Nu ar fi primul diesel pe care il intrec. Eu am carnet de aproape 7 ani si numai anul asta am facut 35000 Kmh cam 15000 in afara oraselor si pot sa iti zic ca la drum lung m-am luat cu o gramada de masini. Au fost normal si o gramada de diesel-uri care m-au facut dar erau cele cu motoare mari si nici eu nu mergeam la limita. In schimb eu imi cunosc masina si stiu exact cand trebuie sa schimb treptele de viteza ca sa nu pierd din acceleratie. Aici am avantaj fata de unul care isi conduce un diesel si nu stie exact cand sa schimbe. Si daca Am avans de 50-70 de m la 120 kmh e de ajuns pentru ca si masina mea poate sa sara de 200 si e si mai usoara. Cel mai mult ma tenta Golf 5 totusi dar tinand cont ca are cineva din familie, vreau altceva, adica pe ala il pot conduce cand vreau si intr-adevar merge excelent. Si sa iti mai zic: cu motorul ala mic de la Megane m-am tinut dupa Mercedes la drum lung constant peste 140 kmh (Am facut Constanta - Arad in 8 ore) si s-a comportat excelent. Viteza maxima cu care am mers cu el a fost 210 pe autostrada cred ca mai mergea maxim pana la 225-230 nu garantez insa. Cu Mercedes-ul am mers cu 245 kmh desi pe bord are 260 kmh si ar mai fi mers maxim pana la 260 kmh. Golf-ul inca nu l-am testat sub aspectul vitezei insa ca acceleratie e sub Megane . Nu stiu de ce. Acest topic a fost editat de skysurfer: 23 Dec 2004, 10:28 AM -------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
6 Jan 2005, 08:26 PM
Mesaj
#78
|
|||||
Black Hat Lurker Grup: Membri Mesaje: 355 Inscris: 19 April 04 Forumist Nr.: 3.157 |
Recomandarile mele:
Skoda Octavia II Ambiente 2.0 FSI 150 CP cutie manuala, pret CIP 14.963, pret DDP 18.294 Euro
Nissan 300ZX modelul de la inceputul anilor '90 - 197 kW (268 CP)... daca gasesti asa ceva in Romania. -------------------- plutesc in alcool ca viermele-n tequila
|
||||
|
|||||
4 May 2005, 11:43 AM
Mesaj
#79
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Gata m-am hotarat si probabil ca in august la sfarsit sau in septembrie o sa fie a mea: Noul Passat. Dau masina pe care o avem si pt restul un leasing sau un credit bancar. Cel mai probabil o sa fie o motorizare FSI de 1,6 l cutie manuala. Ma tenta si un A3 Sportback dar e cam scumpa si are dotarile suplimentare fff scumpe. Cel mai mult m-a tentat insa Honda Accord, insa nu stiu exact cat are ajunge un model de 18000 pret CIP, s-ar putea sa fie f scump ca mai sunt si taxe vamale la ea.
Asa ca o sa iau : Culoarea asta sau neagra. Abia astept. Ma incadrez cam la fix cu banii dar cred eu ca merita. -------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
4 May 2005, 11:49 AM
Mesaj
#80
|
|
forumistul sahist - cel mai pasionat forumist Grup: Moderator Mesaje: 3.308 Inscris: 26 January 04 Din: Bucuresti / Braila Forumist Nr.: 1.995 |
Cum sa nu iubesti o asemenea podoaba?
-------------------- * * * Nu lãsa visele sã piarã, pentru cã dacã visele mor, viaþa nu este decât o pasãre cu aripi rupte care nu mai poate sã zboare! (Langston Hughes) * * *
Turneul de Sah HanuAncutei 2012 |
|
|
5 May 2005, 04:38 AM
Mesaj
#81
|
|
Vornic Grup: EmailInvalid Mesaje: 428 Inscris: 12 September 03 Forumist Nr.: 759 |
skysurfer neaparat sa ne impartasesti primele impresii.
-------------------- |
|
|
5 May 2005, 07:34 AM
Mesaj
#82
|
|||
Vornic Grup: Membri Mesaje: 266 Inscris: 12 May 03 Din: Bistrita Forumist Nr.: 284 |
vreau si eu niste statistici, ceva date care sa ateste ca un chip scurteaza drastic viata motorului. si nu vorbesc pur si simplu de chipuri "standard", ci de remapari maiestre, oarecum personalizate pe tipul si viata motorului respectiv. |
||
|
|||
5 May 2005, 09:56 AM
Mesaj
#83
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Pai primele impresii le am deja pentru ca am testat Noul Passat. Din pacate a fost un Diesel si nu m-a incantat foarte tare cel putin sub aspectul acceleratiei. Pentru ca varianta de testare era una standard, nu avea decat dotarile standard. Ce mi-a placut si ce nu: tinuta de drum mi s-a parut excelenta, destul de buna calitatea materialelor folosite, nu excela insa nici nu aveam prea multe sa ii reprosez. In curbe s-a tinut foarte bine insa pentru mine a testa o masina inseamna mult mai mult si nu pot spune ca m-am bucurat prea mult de masina. Mi-a placut ca avea 6 trepte de viteza destul de scurte ceea ce iar m-a incantat, motorul a fost destul de silentios, fara trepidatii, design-ul caroseriei de nota 10. Franele par bune o sa vad cu adevarat in trafic. Vizibilitatea foarte buna dar un mare minus ar fi dotarile destul de putine standard. Daca insa optez pt varianta Highline, care e si ceva mai scumpa dotarile standard sunt ceva mai multe. Daca as fi testat motorizarea de 1.6 FSI as fi fost mai incantat, dar la banii astia din cate m-am interesat pare cea mai buna masina si cea mai aratoasa. Despre fiabilitate, vorbim peste cativa ani, insa daca e sa ma iau dupa celelalte modele ar trebui sa nu am prea multe probleme.
-------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
5 May 2005, 10:03 AM
Mesaj
#84
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 6.255 Inscris: 3 October 03 Forumist Nr.: 899 |
Da' nu inteleg... de ce vrei sa-ti iei masina de mai multi bani decat ai (spuneai ca vrei sa-ti iei in rate/leasing, si ca masina care o ai acum ar acoperi down payment-ul) atata timp cat n-ai nevoie de o masina (ai deja una)?
-------------------- Azi avem.
|
|
|
5 May 2005, 10:23 AM
Mesaj
#85
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Am una dar a iesit din garantie si deja piesele sunt foarte scumpe si reviziile si mai si. In plus nu sta foarte bine la capitolul siguranta si mie imi place schimbarea asa ca m-am gandit ca daca tot mi-au marit salariul, avem casa, de ce nu as da masina pe care o am si sa iau alta? Dupa ce o vand pe cea pe care o am, mai pun maxim 2000 sau 3000 Euro si pentru restul probabil un credit pt ca la leasing e mai greu cand vreau sa ies din tara imi trebuie tot felul de hartii de la societatea de leasing. Poate pare un moft dar am trecut de la o Dacie veche la una mai noua, apoi la un Megane si acu vreau Passat. Megane-ul l-am luat tot in rate si daca tot am terminat, am zis sa nu imbatranesc cu el. E adevarat ca daca nu mi-ar fi crescut salariul in ultimul an nu as mai fi indraznit sa ma gandesc la schimbat masina.
-------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
5 May 2005, 10:29 AM
Mesaj
#86
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 6.255 Inscris: 3 October 03 Forumist Nr.: 899 |
Ignorand diferenta de pret, e de inteles dorinta de a trece de la masina turceasca la masina nemteasca -------------------- Azi avem.
|
||
|
|||
5 May 2005, 11:22 AM
Mesaj
#87
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Binenteles.
Cu toate astea sa stii ca Megane a fost destul de reusita, de fapt motorul si cutia. Caroseria nu are probleme ca la Opel, insa piesele sunt fff scumpe. Oricum trecerea e clara: de la Dacie, la masina (Megane) si apoi la masina cat de cat adevarata. (Passat). -------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
17 May 2005, 10:51 PM
Mesaj
#88
|
|
Gica contra! Grup: Membri Mesaje: 501 Inscris: 17 August 03 Din: - Forumist Nr.: 619 |
Care din cele 2 TDI-uri le-ai testat? Daca ai testat TDI-ul de 105CP inteleg ca nu esti prea multumit insa multi benzinari cand conduc un diesel se feresc sa il tureze "ca se strica" si de aici apare senzatia de lipsa de putere - falsa de altfel. Du-l fara griji langa rosu pe turometru.
Ma indoiesc ca TDI-ul de 140CP te-ar fi dezamagit. Si nu schimba treptele prea devreme!! Nu treci la urmatoarea daca nu ai deja 3000rpm ca altfel nu vezi nimic din ce poate. Numai dupa 2000rpm afli ce inseamna o turbina bine reglata. -------------------- |
|
|
7 Jun 2005, 08:04 AM
Mesaj
#89
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Da am testat diselul de 105 cai ca doar pe asta il aveau. Ma supara si faptul ca nu au un motor pe benzina de 1.8 ca cel de 2 l FSI consuma cam mult. Am auzit si eu ca motorul de 140 de cai diesel ar fi bun, problema e ca e si foarte scump si nici nu ne prea omoram dupa diesel-uri. O sa incerc sa vad cam care ar fi diferenta intre un 1.6 l de 102 cai, un 1.6 l FSI de 115 cai si 1.9 l diesel de 105 cai. Treptele la diesel le schimbam intre 3000 si 3500 rpm aveam grija sa nu o subturez dar sa nici nu sar de turatia optima la care se obtine cuplul maxim. E doar chestiunea de gust.
In alta ordine de idei, ai mei vor sa isi cumpere o masina second hand de maxim 6000 de euro. Prin ce oferte am studiat, am vazut ca posibilitati: opel corsa din 2001 intre 60000 km-80000km motorizare de 1l parca si de 1.2l, renault clio symbol si bicorp din 2001, opel vectra B peste 100000 km si benzina si diesel, fiat punto 1,9 JTD, ford Mondeo 2000-2001 in jur de 100.000 km. Pe ei ii tenteaza o masina care sa nu consume prea mult, asa ca ma gandesc fie la un diesel fie la o masina pe benzina cu motor mic. Ce sfaturi imi puteti da? Fara Tico, Mativ si Dacia, va rog . -------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
7 Jun 2005, 08:11 AM
Mesaj
#90
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.203 Inscris: 6 April 04 Din: On the Rhine Forumist Nr.: 2.942 |
stay away from opel, pentru tot ce-i construit intre 1995-cca. 2002.
in perioada aia masinile au avut probleme de calitate. evtl. un BMW de prin '96-97. intrebarea e, la ce-ti trebuie 140 CP in RO? -------------------- Black holes are where God divided by zero.
|
|
|
7 Jun 2005, 09:03 AM
Mesaj
#91
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Pentru ai mei un BMW? Ei vor ceva care sa consume putin . Oricum un BMW o sa fie si foarte calarit si probabil si cu KM multi si intretinerea costisitoare.
Iar cei 140 de cai sunt chiar putini. De obicei cand merg afara din localitate conduc o masina cu 230 cai desi am facut o excursie prin Europa si cu un Megane de 90 de cai. Pentru siguranta depasirilor si pentru viteza. Ce-i drept in oras nu prea ii folosesc decat poate o data pe saptamana cand ma apuca un pic de nebuneala. Voi opta insa cel mai probabil pentru o motorizare 1,6 FSI de 115 cai parca pt ca masina asta 80% o sa o conduca sotia si nu vreau sa ii dau motive sa mearga ca nebuna. E mai mult o masina de familie mai linistita, cand ma grabesc merg cu cea de 230 cai. -------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
7 Jun 2005, 09:47 AM
Mesaj
#92
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.102 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
skysurfer, crezi ca cu 230 CP faci mai bine slalom printre gropi decat cu 70-90 CP?
-------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
|
|
|
7 Jun 2005, 10:11 AM
Mesaj
#93
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Pai prea multe gropi in afara localitatii nu am vazut, pe bune. Fac destul de des drumuri: Constanta- Bucuresti- Sibiu-Arad- Pitesti. Putine sunt portiunile cu gropi, cea mai urata e autostrada Bucuresti -Pitesti. De evitat le evit mai bine cu 90 cai ca ma doare mai putin sufletul . Ideea nu e de gropi ca sunt parte integranta a Romaniei la fel ca si tuica de prune si mileurile de macrame sau carpetele cu Rapira din Serai ci care masina pare mai reusita?
-------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
7 Jun 2005, 10:58 AM
Mesaj
#94
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.816 Inscris: 16 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.605 |
Sunt bune si Opelurile chiar din perioada 95-02, statistic in perioada mentionata aveau mai putine defecte decat VW-urile si mult mai putine decat Fordurile.
Nu-ti lua masina diesel daca nu faci mai mult de 48,000 km pe an, orice marca, nu e rentabil economic. Una economica e pana in 110-130 cp. |
|
|
7 Jun 2005, 10:58 AM
Mesaj
#95
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.102 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
A fost mai degraba gluma, skysurfer
Dar gropi pe autostrada?? nasol de tot... In cazul asta, masina perfecta - Unimog -------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
|
|
|
7 Jun 2005, 11:12 AM
Mesaj
#96
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Adica asta
Mai bine o caruta Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
7 Jun 2005, 11:24 AM
Mesaj
#97
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.203 Inscris: 6 April 04 Din: On the Rhine Forumist Nr.: 2.942 |
toate cunostintele mele ce au opel/vauxhall din acea perioada au avut probleme. toate astea vin din cauza ieftinarelii introduse de Lopez, care si-a imaginat ca poate "maximiza profiturile prin a forta fabricantii de componente sa accepte reduceri de preturi. rezultatul a fost de scurta durata, producatorii de componente adaptindu-se prin economii la calitate. de unde vin problemele de calitate in perioada amintita si imaginea proasta care o au masinile Opel inca in ziua de azi, desi problemele de calitate sunt, in linii mari, rezolvate. alde Lopez a plecat apoi la VW, dar a zburat si de acolo, lasind in urma probleme similare ca la Opel. Acest topic a fost editat de dead-cat: 7 Jun 2005, 11:25 AM -------------------- Black holes are where God divided by zero.
|
||
|
|||
7 Jun 2005, 01:33 PM
Mesaj
#98
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.816 Inscris: 16 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.605 |
Lopez a fugit la VW in 97 parca, VW a pierdut proces cu GM in Germania (pentru Lopez care fugit cu 20 de oameni si 20 de camioane de hartii al VW). Atunci Opelu/GMC a catigat 1md. $ si obligati sa ia piese de 5 md de la GM in 5 ani.
Statistica de mai sus, pomenita de mine, era pentru Romania, in acea perioada. Lucram exact in domeniul ala...atunci . |
|
|
13 Oct 2005, 11:47 AM
Mesaj
#99
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Ieri tocmai am achitat avansul pentru.... un VW Passat Highline 2.0 FSI. Am ales intre o Honda Accord, Vw Passat si Alfa Romeo GT. Am ales-o pe cea mai confortabila si cea mai fiabila (sper). Din pacate si cea mai scumpa insa pt ce dotari are sa zicem ca merita. TInand cont ca voi plati in leasing, sa spunem ca a devenit suportabila aceasta cheltuiala.
Exteriorul a fi alb pt ca nu am mai vazut pana acum si interiorul bej. Masina va sosi cam peste 2 luni si jumatate, sper sa o primesc de sarbatori.
Descarca fisierul/ele
-------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
13 Oct 2005, 05:00 PM
Mesaj
#100
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 515 Inscris: 28 June 05 Din: Columbia Forumist Nr.: 6.518 |
Orice ati lua, nu cumparati d-astea facute la noi. Marfa interiorul ala de mai sus. Eu am un mercedes care e de-o seama cu mine, da nu l-as da pe 20 de logan, cielo etc.
-------------------- In a society that is drug - infested, violence - wracked and polluted by chemical greed, no one has ever died from a overdose of pornography.
|
|
|
15 Jan 2007, 07:35 PM
Mesaj
#101
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 979 Inscris: 29 August 06 Forumist Nr.: 8.611 |
Hai sa sterg de praf topicul asta.
ma intereseaza pareri despre Noul Clio ( Dinamique), Symbol (tot Dinamique) si Opel, noul Corsa, toate benzina. Are cineva ? Pareri, comparatii ? Thx. -------------------- Oamenii se impart in doua categorii: cei care impart oamenii in doua categorii si cei care n-o fac.
|
|
|
15 Jan 2007, 09:25 PM
Mesaj
#102
|
|
Domnitor Grup: Membri SpecialPM Mesaje: 2.145 Inscris: 30 January 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.040 |
Ca fost posesor de Renault si actual posesor de Opel, zic fara ezitare Opel. Plus ca noul Corsa este atat de frumos!
-------------------- Freedom is just another word for nothing left to lose.
|
|
|
16 Jan 2007, 05:24 AM
Mesaj
#103
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.816 Inscris: 16 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.605 |
Corsa e mai buna.
Clio se comporta prost la accidente mai serioase. |
|
|
16 Jan 2007, 02:06 PM
Mesaj
#104
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 979 Inscris: 29 August 06 Forumist Nr.: 8.611 |
Hm... interesant. Renault-ul, cu J de airbaguri... De fapt, Quantum, la ce te referi cand spui ca se comporta Opel mai bine la accident ?
De Ford Fiesta 5 usi, model 2005, ce stiti ? Ce parere aveti ? (costa mai putin decat astea doua noi). Eu nu vreau o masina mare. Nu stiu ce ma voi face cand va trebui sa imi cumpar "camion". Mi se pare ca nu imi ajunge strada nici pentru o masina mai mica ) De asta caut ceva mai mic, dar relativ puternic si nu foarte scump, ca nu traiesc numai pentru masina Ce alte variante mai recomandati ? Thx. again. -------------------- Oamenii se impart in doua categorii: cei care impart oamenii in doua categorii si cei care n-o fac.
|
|
|
16 Jan 2007, 02:14 PM
Mesaj
#105
|
|
bulina Grup: Membri Mesaje: 10.490 Inscris: 19 January 05 Forumist Nr.: 5.473 |
WV Polo, Kristin, ti-l recomand cu caldura. Noi ne-am cumparat unul din 2003, cu 98000km la bord (am cumparat-o in dec 2005 din germania), trei usi, pe motorina, pret 8000 euro. Era in stare foarte buna, foarte curata inauntru. E o masina mica, se conduce excelent, e destul de puternica, consuma 5%, demaraj puternic.
Intreaba-ma ce doresti despre ea. Edit: la ora actuala aceeasi masina costa la fel, deci valoarea ei scade f putin in timp => valoare de revanzare f buna. Acest topic a fost editat de Felina: 16 Jan 2007, 02:16 PM -------------------- "Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle."
Never asume. A friend told me I was delusional. I almost fell off of my unicorn. |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 16 June 2024 - 12:33 AM |