Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Vreau Sa-mi Cumpar Masina
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Divertismentului > Sport > Masini si Motociclete
Pagini: 1, 2, 3
kristina
Nu va suparati pe mine pentru ca postez topicul asta - stiu ca puteti sa-mi spuneti sa citesc topicurile existente pentru a ma lamuri dar nu este asa pentru mine.

Vreau sa-mi cumpar masina pentru ca am nevoie de ea si nu stiu de care. Am intrebat cunoscutii si toti au pareri atat de diferite incat sunt intr-o mare dilema. Mai intai sa precizez ca nu am avut niciodata masina personala si am carnet de cinci ani dar nu am condus decat in primul an si atunci foarte putin. Am nevoie de o masina care sa-mi ofere siguranta, sa aiba un portbagaj spatios, sa consume putin, sa se conduca usor sorry.gif si sa nu se strice des. Credeti ca puteti sa-mi recomandati ceva din experienta voastra? Iar parerile cunoscutilor sunau cam asa: "nu-ti lua opel pentru ca are tabla proasta" - asta chiar m-a lasat masca, "nu-ti lua dacie ca nu-i buna", "ia-ti dacie pentru ca gasesti piese de schimb la orice pas si sunt ieftine"...........??
kristina
Sa zicem 8-10.000 Euro si nu e obligatoriu sa fie noua dar nici sa aiba 10 ani vechime.
Antont
@Kristina:

In orice caz nu-ti lua dacie, mai ales ca ai zis ca vrei masina nu caruta. Nu-ti ofera nici un fel de satisfactie, cheltuiesti o gramada pt piese, si tre' sa inveti mecanica.
Ares
Intervalul dat de tine e destul de "larg"... asa ca...
Sfatul meu este sa te orientezi spre o masina germana. Cu in jur de 10.000 Euro gasesti un Golf 4 superb. Masina impecabila si de care te poti bucura mult timp de acum incolo. (iar daca te orientezi spre o masina germana, cea mai buna solutie este sa apelezi la o firma care sa ti-o aduca de afara, fara sa fie rulata in Romania, asta garantandu-ti ca nu a luat toate gropile mioritice)
Alte solutii (in functie de gusturi) sunt Ford Escort (daca vrei mai ieftina si un pic mai veche), Opel Astra, Oper Vectra, etc.

Parerile sunt impartite, pentru ca fiecare are filozofia lui. Mie personal imi place sa-mi bag mainile prin motor si decat sa investesc o avere intr-o masina care sa o fac praf in gropile romanesti, prefer (pana la noi ordine) ceva autohton... Deja, cand ajungi la pareri relative la masini straine, e si mai rau ca fiecare are preferinte si a auzit tot felul de chestii din diverse surse...

Si ca sa-ti spun si vorba unui amic care are service... Nu-ti lua masini japoneze ca au piese foarte scumpe, frantzuzismele (Renault, Citronen, Peugeot) sunt OK, dar nu se apropie de masinile nemtzesti...

Aaaa... si sa nu uit... daca vrei ceva mai mic, merita sa arunci o privire si unui Golf Polo (varianta cu portbagaj).

PS. Cred ca aveam si niste link-uri, ca am cautat mult in ultima vreme asa ceva... daca le gasesc si te intereseaza, sa-mi spui...
kristina
Bineinteles ca ma intereseaza. wink.gif Si eu ma gandeam la un VW (Passat) sau Renault.
Ares
OK. O sa sap prin gramada de link-uri si iti trimit ce gasesc...
Dintre VW Passat si Renault nici nu cred ca ai nevoie de un alt sfat... Dar sa fii atenta ca Passat-ul e destul de mare si la conditiile de trafic din oras, o solutie mai buna este Bora (de exemplu...)
kristina
Multumesc. Sa stii ca nu m-am gandit la gabaritul Passat-ului cand mi s-a pus pata pe el, dar o sa ma gandesc de acum incolo avand in vedere ca n-am condus niciodata in Bucuresti......... sad.gif
sorin666
Golf 4 Diesel (daca ai bani) sau "clonele" lui din grupul VAG (Seat, Skoda) sau Opel Astra 1.7 DTi la bani mai putini (4.5 l/100 REAL)
Reno' = motor bun dar tabla slaba, la fel Pijo' si Citroen.
Evita motoarele diesel cu rampa comuna si/sau injectoare pompa, la fel cele cu electronica "multiplexata".
Daca circuli mai putin de 10 000 Km pe an si nu ai o sursa de motorina gratis in gradina, o masina pe benzina e mai "rentabila", daca nu, una Diesel. rolleyes.gif
Ares
Uite un link... tocmai am zarit un anunt al unui vanzator de WV Polo relativ nou...
http://forum.softpedia.com/showthread.php?s=&threadid=18825
O sa revin si cu restul linkurilor promise... am reusit sa gasesc o parte din ele biggrin.gif
sorin666
Du-te pe internet pe (de exemplu) MOBILE.DE sa alegi si dupa aia du-te, eventual cu un prieten, sa ti-o aduci singura. MERITA ! macar stii ce kilometraj are, nu iei masina unui reprezentant de comert care face 70 000 de KM pe an ! Caci, in mainile unui "specialist" kilometrajul poate spune ce vrea muschii dinsului! rolleyes.gif
Ares
Sorine, stii cumva site-ul ala german care-i spune chiar Second Hand Auto (dar tradus in germana)?
Ca-l caut de zor si nu-l gasesc...
sorin666
QUOTE (Ares @ Dec 1 2003, 12:37 PM)
Sorine, stii cumva site-ul ala german care-i spune chiar Second Hand Auto (dar tradus in germana)?
Ca-l caut de zor si nu-l gasesc...

Sincer sa fiu, nu cunosc, du-te insa pe situl de ti l-am dat, nu vei fi dezamagit(a), au si o interfata in l romana (se alege in partea de jos a paginii...), vezi de ex. ca exista Polo Diesel galbene (foste de la posta) pe la circa 4000 Euro, dar cu 2 scaune (restul tre' sa cumperi...) pe la 60-70 000 Km.
Oricum, un minim de cunostiinte de germana iti trebuie, caci descrierile introduse de vinzator (particular sau garaj) sint in limba originala.
Ares
http://www.zweitehand.de
http://www.zh-autos.de

Romanesti:
http://www.autovit.ro (cel mai mare de la noi... parerea mea)
http://www.romauto.ro
http://www.autoshop.ro
http://www.autoghid.ro (aici este si o lista cu dealeri de masini noi si de masini second hand)

Mai caut, ca mai aveam... Dar nu gasesc mai multe momentan sad.gif
kristina
ohmy.gif Imi convine alternativa cu drumul in Germania dar asta inseamna ca trebuie sa cumpar o masina cu Euro 3. Intrebarea mea este cum pot sa aflu de cand masinile din lista mea de prioritati - VW Passat TDi, Opel Astra TDi au inceput sa fie fabricate cu norma de poluare Euro 3 ? Stie cineva sa-mi zica ? Si pe langa costul masinii achizitionata din Germania care sunt taxele ce mai trebuiesc platite cand ajung cu ea in Romania si cat reprezinta ele din valoarea masinii ?


Multumesc pt. link-uri.
Ares
Faza cu Euro 3 cred ca e specificata, cel putin pe site-urile alea germane... Asa mi s-a parut...
Oricum, cred ca un search pe google, poate sa gaseasca faza... Daca dau de ceva, iti spun eu...
Cat despre taxe, exista site-ul Autoritatii Nationale a Vamilor - http://www.customs.ro dar nu merge momentan...
Aici ideal este sa intrebi la o firma specializata sau pe cineva cu ceva cunostinte legislative clare pentru ca stiu ca se emit separat de lege niste norme de aplicare in care sunt specificate clar procentele aplicate la vamuire... iar nenorocirile astea de norme nu se gasesc prea usor pe net...
sorin666
Norma "Euro" e indicata pe cartea masinii, sub forma unui cod numeric, detalii poti gasi pe WEB (am gasit repede, dar nu ma intereseaza personal)
Dupa cunostintele mele, toate Astra2 Diesel (in afara modelului de debut de cariera de 68 cai) sint EUro3, ai grija sa nu alegi un model cu suspensie "Sport" (pentru a fi folosita in RO), in principiu cele pe benzina sint si ele (a verifica!) este o alternativa valabila daca nu mergi mai mult de 8-10 000 pe an (sa zicem, 2 000 E mai putin la echipament similar, care-i "platesti" incet-incet la benzinarie, adica MULT mai tirziu.
O imensa parte a productiei Golf4 este si ea E4 (in principiu, orice model comercializat in UE incepind cu 1998...)
Cit despre taxe, nu stiu, dar nu sint asa de enorme, daca alegi un model european.
Iti mai ramine si solutia pietei de masini (daca ai cunostiinte mecanice sau pe cineva avizat linga tine...), eu asa am facut (fara probleme de vama sau compatibilitate Euro, insa...)
Bafta !
kristina
Sa-nteleg ca Passat-ul se fabrica cu Euro 3 din '98?
sorin666
QUOTE (kristina @ Dec 2 2003, 06:06 PM)
Sa-nteleg ca Passat-ul se fabrica cu Euro 3 din '98?

Cele vindute in CE aproape sigur (a se verifica codul pe certificatul masinii) Passatul este insa mare cit un tramvai si e o masina cu portbagaj (nu cu "usa" in spate ca si Golful de ex. ceea ce e mai putin practic (eu bagam mai mult in Corsa mea, cind o mai aveam inca, decit un prieten in Mercedesul lui...)
Cel mai sigur este (asa am auzit) sa contactezi in privat pe cineva de la Registrul Auto, ei au liste, dar nu le prea arata...
kristina
E musai sa fie pe motorina pentru ca am de facut multe drumuri zilnic si am nevoie si de portbagaj (mare). Acu' am vazut si eu ca VW Passat e cat un elefant in comparatie cu alte masini, dar stii cum e cand te opresti asupra unei optiuni - nu te mai gandesti decat la asta. Pana la urma cred ca voi face un drum in Germania pentru ca alternativa cu leasingul nu-mi convine deocamdata.
oaspetele
1.musai cand iti achizitionezi masina, trebuie sa dai un telefon din Germania la RAR, unde spui masina, anu si cel mai important, seria de la motot/sasiu. dupa aia, ei iti spun daca are sau nu Euro 3.
te sfatuiesc sa nu facu altfel, fiindca vei avea surprize.
2.nu iti lua o masina fabricata in afara europei.
3.trebuie sa iti scoti un certificat de origine EUR1. asta e total altceva fata de normele de poluare-atesta faptul ca masina e de provenienta europeana - inseamna taxe vamale 0
daca nu, taxe vamale 30% din valoarea de catalog.
4.taxe, deci, nu vei plati.
doare accize, ,functie de capacitatea motorului.
5.mai platesti TVA, 19% din valoarea de catalog. asa ca ar fi bine sa-ti inmatriculezi masina pe firma ta, sau daca nu o ai, poate ai un prieten de incredere care are. sau daca nu, iti faci .
eu am platit taxe cand mi-am inmatriculat masina 3000DM, din care 2000 TVA. pe care i-am recuperat in cateva luni. e ceva.
6.daca achizitionezi masina de la un autohaus (atentie la turci, majoritatea le cam smenuiesc) si primesti factura, cu un pic de stres vei putea sa-ti recuperezi TVA-ul la granita Austri/Ungaria. se numeste mehrwehrsteuer si la ei e de 16%. cu aia poti sa-ti platesti taxele la intrare in tara. dar intereseaza-te clar inainte.

daca mai ai nelamuriri si daca mai intru io pe sait, mai vorbim
sorin666
Uite niste sfaturi avizate... wink.gif din pacate eu nu puteam sa ti le dau, caci nu sint nici firmar, nici nu traiesc in Rom rolleyes.gif
In schimb pot sa-ti spun unde sa te duci in piata in Ger daca esti curioasa, dar atunci adio TVA ... rolleyes.gif
kristina
QUOTE (sorin666 @ Dec 9 2003, 07:46 AM)
In schimb pot sa-ti spun unde sa te duci in piata in Ger daca esti curioasa, dar atunci adio TVA ... rolleyes.gif

Da, mi-ar prinde bine sa-mi dai niste indicii de unde sa iau din piata.... chiar daca imi iau adio la TVA. Ma gandesc ca totusi poate as gasi si in piata o masina din care sa-mi pot recupera TVA-ul.
kristina
QUOTE (oaspetele @ Dec 9 2003, 07:37 AM)
1.musai cand iti achizitionezi masina, trebuie sa dai un telefon din Germania la RAR, unde spui masina, anu si cel mai important, seria de la motot/sasiu. dupa aia, ei iti spun daca are sau nu Euro 3.
te sfatuiesc sa nu facu altfel, fiindca vei avea surprize.
2.nu iti lua o masina fabricata in afara europei.
3.trebuie sa iti scoti un certificat de origine EUR1. asta e total altceva fata de normele de poluare-atesta faptul ca masina e de provenienta europeana - inseamna taxe vamale 0
daca nu, taxe vamale 30% din valoarea de catalog.
4.taxe, deci, nu vei plati.
doare accize, ,functie de capacitatea motorului.
5.mai platesti TVA, 19% din valoarea de catalog. asa ca ar fi bine sa-ti inmatriculezi masina pe firma ta, sau daca nu o ai, poate ai un prieten de incredere care are. sau daca nu, iti faci .
eu am platit taxe cand mi-am inmatriculat masina 3000DM, din care 2000 TVA. pe care i-am recuperat in cateva luni. e ceva.
6.daca achizitionezi masina de la un autohaus (atentie la turci, majoritatea le cam smenuiesc) si primesti factura, cu un pic de stres vei putea sa-ti recuperezi TVA-ul la granita Austri/Ungaria. se numeste mehrwehrsteuer si la ei e de 16%. cu aia poti sa-ti platesti taxele la intrare in tara. dar intereseaza-te clar inainte.

daca mai ai nelamuriri si daca mai intru io pe sait, mai vorbim

In primul rand multumesc frumos ptr. toate informatiile pe care mi le-ai dat

1. Poti sa-mi spui un nr. de telefon de la RAR, in cazul in care il stii si/sau o persoana de contact... smile.gif Chestia asta cu EURO 3 nu o pot verifica direct la cumpararea masinii in cartea ei de "identitate"?
3. Certificatul asta de origine EUR1, de unde se scoate... presupun ca tot din tara de unde cumpar masina.
6. Am vazut pe mobile.de anunturi la care se specifica in mod expres ca TVA-ul este recuperabil. Sa inteleg ca doar acele de la acele masini imi pot recupera TVA-ul?

Multumesc anticipat.
sorin666
Adica este o firma (garaj) care vinde cu MVST (TVA german, 16 %) si nu un particular, unde cumperi fara TVA.
Cu pusul pe firma, las-o mai moale, eu am un prieten ramas in RO care a facut-o si dupa aia statea cu ceasul in mina sa o poata vinde (ca s-a lacomit la inmatriculare rolleyes.gif ) desi "firma" era chiar el si asociat unic in plus laugh.gif
Pentru piata, poti merge linistita simbata dimineata FOARTE devreme la Cinemaul in aer liber din Koln, piata e organizata (gorile, politie, firma care -ti face transferul de acte si te asigura), atentie daca mergi mai tirziu de 8 dimineata, iei masini DAJA cumparate o data de turci de la papagalii care nu vreau sa astepte, nu risti de fapt nimic, dar dai un ban in plus sad.gif
Eu de acolo mi-am luat-o pe a mea (dar am fost "rasist" cind am ales vinzatorul) si de 4 ani si ceva circul, bine, mersi cu ea... hh.gif
oaspetele
1.asta nu prea am cum sa te ajut.
tre sa ai pe cineva in Romania care sa se intereseze, sau sa mergi chitita pe 2-3 variante, te duci la RAR si intrebi din ce am au Euro 3, costa ceva informatia da merita.
la nemti au alte norme de poliare, nu e musai sa fie euro 3 sau ba.
3.ceriticat de origine il scoti foarte usor de la un autohaus.
de fapt, este o confirmare a fabricantului ca masina marca...,cu seria..., samd, este fabricata in Europa.
6.nu stiu exact, dar in mod normal trebuie sa primesti o factura. fara factura, nu se deduce nici Tva.


NU inteleg care e treaba cu inmatriculatu pe firma ??
de ce nu o poti vinde ??

aaaaaaa, probabil ca a vrut sa o vanda mai repede de 5 ani, durata de amortizare.

altfel, masina inmatriculata pe firma scade TVA-ul datorat, impozitul datorat, plus ca permite si declararea unor cheltuieli mai mult sau mai putin justificate si reale : combustibil, piese schimb. chiar si spalatul masinii.
Tyra
kristina
cred ca tu nu ai fost niciodata in targ in Vitan. Ininte sa faci pasul urmator, adica plecarea in strainatate, iti recomand sa vii intr-o duminica dimineata si in Bucuresti, in Vitan.

Nu vei avea timp sa vezi nici jumatate din masini si vei fi surprinsa cate alternative si preturi sub 10000 vei gasi.

Bafta!
axel
QUOTE
afrodita
->
QUOTE
kristina

chiar ma miram... ca afrodita nu aparuse in topicul asta...
Ea vindea calculatorul, nu cumpara masina smile.gif
sorin666
QUOTE (Tyra @ Dec 11 2003, 03:44 AM)
kristina
cred ca tu nu ai fost niciodata in targ in Vitan. Ininte sa faci pasul urmator, adica plecarea in strainatate, iti recomand sa vii intr-o duminica dimineata si in Bucuresti, in Vitan.

Nu vei avea timp sa vezi nici jumatate din masini si vei fi surprinsa cate alternative si preturi sub 10000 vei gasi.

Bafta!

... toate calarite prin gropile mioritice pina curg tablele pe ele si cu contorul la jumatate din real... mecanicii RO sint foarte inventivi... laugh.gif
(si eu am 50 000 la bord, masina am luat-o la 120... wink.gif )
Tyra
Iar in afara au pe ce sa strice motoarele. La calcule, cred ca trebuie luata in seama si o masina de aici.
sorin666
QUOTE (Tyra @ Dec 13 2003, 03:51 AM)
Iar in afara au pe ce sa strice motoarele. La calcule, cred ca trebuie luata in seama si o masina de aici.

Mda, strugurii acri sint... smile.gif
Ulei bun, benzina fara apa, sosele bune, masina intretinuta in 95% din cazuri in garajul specific marcii, asta chiar ca strica motorul a naibii' smile.gif
Nu praful de pe soselele romanesti, nu mecanicii care repara cu ciocanul de 2 kilograme, nu uleiul turcesc la fel de eficient in motor ca si cel de floarea soarelui... NUUU asta face chiar bine...
Mergi deci in piata masinilor trucate din "mica tiganiada", ai garantie 30 de minute, sau pina dai coltul...
Acum niste ani buni am luat un Opel Corsa GT la 120 000 de km pe nimika toata (5000 Franci, sau circa 800 Euro) am facut Franta ROmania de aproape 20 de ori, si motorul era atit de "stricat" ca a mai tinut pina la (cel putin) 245 000, dupa care am revindut-o la rindul meu (cu... 10 000) laugh.gif
kristina
QUOTE (Tyra @ Dec 11 2003, 03:44 AM)
kristina
cred ca tu nu ai fost niciodata in targ in Vitan.

Ba da. De doua ori. Suficient. Cel mai tare mi-au displacut figurile de smecheri ale pustilor care vindeau cu mare usurinta masini de mii de Euro. mad.gif
sorin666
Kristina, du-te te rog la "ce masini aveti" si da-ti cu parerea, e una acolo pe care vreau s-o cumpar (iar aia neagra care apare in fundal e "actuala" wink.gif
Tyra
La calcule ma refeream si la drumul pana acolo, taxe si ce mai trebuie.

Cand iti cumperi o masina nu te uiti la fetele de smecheri de 2 bani ci la obiect. Pe el dai euroii, nu pe fraieri.
sorin666
QUOTE (Tyra @ Dec 17 2003, 02:33 AM)
La calcule ma refeream si la drumul pana acolo, taxe si ce mai trebuie.

Cand iti cumperi o masina nu te uiti la fetele de smecheri de 2 bani ci la obiect. Pe el dai euroii, nu pe fraieri.

Iar daca te uiti la obiect ca un profesionist, gasesti minuni... nu insista, ca nu e cazul... intre o piata libera in Occident cu masini de cela mai multe ori la "prima mina" si cu carnet de intretinere si una de smenari de periferie bucuresteana, eu o aleg pe prima smile.gif
YoyoMan
Inevitabil - ai ajuns la acelasi tip de sfaturi - ca si cele primite de la prietenii tai - nu lua din aia - ia din aia ca aia e mai buna si sclipeste mai frumos.
Si parerea mea e ca cea mai buna alegere posibila este un VW Golf IV. La 10 mii de euro iti iei una supermeseriasa. Insa ideea cu ineternetul si cu siteuri de genul mobile.de nu este cea mai buna. Sa zicem ca ai gasi una care iti convine pe net la mobile.de. Automat - banii pt masina sunt mai putini cu 1000 de euro. Te costa sa mergi dupa ea si nici nu stii ca ceea ce vezi in poza e si ceea ce gasesti. Deci exista posibilitatea sa mergi degeaba si sa cheltuiesti o groaza de bani. Sfatul meu e sa o iei din Ro. Sunt si in Ro masini bune. Nu cred ca imediat ce aduci o masina in RO si circuli cu ea 1000 de km poti sa o arunci.
Eu iti dau o idee: haide la Oradea. Duminica la targul de masini gasesti tot felul de masini de toate natiile si toate culorile - si gasesti si Golf IV. Gasesti si TDI si benzina. Sunt oameni care aduc masini - cu asta se ocupa - si nu sunt neaparat pusi pe fraiereala. Dimpotriva - fiindca se ocupa numai cu chestia asta - iti dai seama ca nu isi permit sa fraiereasca oamenii. Nu stiu cum e pe la Bucuresti pe la voi - dar aici sunt si oameni cinstiti spoton.gif Cele mai ieftine sunt cele aduse din Olanda. Unii spun ca sunt si mai proaste decat cele din DE. Nu stiu daca e asa. Un lucru e sigur - sunt masini excelente. Si cu preponderenta masini germane - "Bere si masini germane" ohyeah.gif Si - vorba aia - la Oradea e mai ieftin sa stai cateva zile sau un weekend decat la Frankfurt biggrin.gif
sorin666
Nu toti e hotzi, dar ca sa-si rotunjeasca veniturile in conditiile unei concurente crincene intre ei, de multe ori masinile au kilometrajul dat in jos (masini foarte noi, dar care parcurg multi KM pe an, de ex. masini de reprezentanti de comert)
Refacerea actelor NUE O PROBLEMA, iar datul in jos al contorului se face in Ungaria in mod "stiintific" si "industrial", cine are urechi, sa auda...
Meseria mea de baza mi-ar permite sa dau si lectii, cine vrea lectii, pe privat biggrin.gif
Tyra
Intotdeauna exista si optiunile din Romania. Cunosc multi baieti, stiu multe masini si motoarele sunt ieftine.

Cauta. Daca erai mai hotarata, pana acum probabil ca ne aratai si o poza cu noua ta masina.

Bafta!
kristina
Dupa ce imi cumpar masina din Germania (sau Olanda) TVA-ul (in cazul in care este recuperabil) de unde se recupereaza si in ce mod? Eventual cat dureaza? xmas.gif
kristina
QUOTE (yronick @ Dec 22 2003, 10:25 AM)
Mda...cu placere kristina

Pentru ce ?
Hydra
Ca sa alegi o masina trebuie sa te uiti la :ce ai in buzunar,adica sa bugetezi,la ce ai nevoie de ea,cati km.vei face pe an,cat cari cu ea,cat mergi in oras,cat afara.
De ce? este simplu, de exemplu,daca te gandesti sa cumperi o masina diesel,vei plati in medie cu 20-25la suta mai mult decat pe una cu benzina,daca mergi mult in oras dar si afara calculeaza in cat timp vei amortiza diferenta de pret,ca sa fie rentabil tre sa faci un minim de 10-12000km/an,daca meri doar in oras iti trebuie o masina de mic litraj,diesel sau benzina nu conteaza,daca vrei spatiu de depozitare mare ia un "combi"
Masina noua are costuri de intretinere relativ ridicate,in asta intra asigurare casco,intretinere la nr de km. etc.o masina de mana a doua este cate o data mai buna.dar iar depinde de ce vrei sa faci cu ea.De acea daca vrei un sfat serios spune ce vrei sa faci cu ea si iti pot spune ce as cumpara eu.
Nu iti spun sa iei un anume tip de masina..de ce?,pt.ca nu cred ca tipu este important,astazi majoritatea masinilor de aceasi clasa au acelasi caracteristici date de concurenta.......deci chestia cu aia este buna aia este proasta sunt subiective,eu de exemplu am un tuareg,si un matiz,ambele sunt bune,pt. ca le folosesc in mod optim.matiz in oras tuaregu in afara.Gandeste exact ce vrei si ce poti sa iti permiti ,si mai discutam.
YoyoMan
QUOTE (Hydra @ Dec 22 2003, 11:10 AM)

spune ce vrei sa faci cu ea si iti pot spune ce as cumpara eu.

De ce tot ziceti "mda"? unsure.gif
Da - zice ceva Hydra... are dreptate - cred ca e f important cum vei folosi acea masina. Eu cand am zis GolfIV m-am gandit intr-un fel si la asta - GolfulIV e o masina care se preteaza si la utilizare preponderenta in oras si si la drum lung poti merge cu ea fara probleme.... Zi-ne ce ai de gand sa faci cu masina pe care vrei sa o iei? thumb_yello.gif
kristina
Ok, ok, am inteles. Am mai zis dar mai zic odata: masina o voi folosi in interes de afaceri dar as vrea sa pot merge cu ea si la munte (nu pe munte smile.gif ). In ceea ce priveste circulatia raportul va fi cam de 65% in oras si 35% in afara lui. Bineinteles ca locuind in Bucuresti m-am gandit prima data la matiz dar totusi este o masina neincapatoare pentru mine. Si ar fi bine sa fie pe motorina pentru ca voi merge zilnic cu ea destul de mult (cam 5-10 ore). Iar bugetul este de 8-10.000 euro. Si va fi cumparata in luna ianuarie. Si mai trebuie sa zic ceva?
rossi
mda...Bmw-u' tot Bmw ramane...iubesc pisicile...smile.gif mai ales alea de rasa E36 rulz smile.gif ph34r.gif
kristina
Ehehe, am gasit-o pana la urma, acum ii fac actele. Saptama asta poate reusesc sa postez o fotografie cu ea. Greu la deal.
Ares
Pana la urma de unde ai luat-o? Si asteptam pozele biggrin.gif
kristina
Din Romania pentru ca dupa 1 ianuarie 2004 s-au mai introdus niste taxe la vama lucru care m-a facut sa dau inapoi. Oricum e adusa din Germania acum doua luni.
Hydra
Nu sau introdus taxe noi ci sau marit accizele taxa vamala pentru masinile europene (eur1) este 0lei dar accizele au crescut,nu se mai ia in calcul la vama anul ci capacitatea la asta se aplica acciza...ex.la un lupo din 2001 cu motor diesel de 1716cm2 accize 4,5%,tva19%,comision vamal 100eur,acte Germania 320Eur,drum 140Eur,spaga rar200$......total app 4200euro,atentie la o masina care in germania a costat 4900Euro,daca vreti sa luati o masina din germania nu va ganditi ca mai puteti lua chilipiruri deoarece nu se mai pot inmatricula decat masini euro3 diesel si euro 4 benzina,asta inseamna masini din 2001 cel mai devreme,daca vreti sa cumparati in schimb masini scumpe din germania..da inca mai renteaza.
ardavazt22
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue] Hydra! Multumesc! MULTUMESC, pentru rispuns, dar, DAR, nu stiu de ce toti de acolo va blocatii la Germania? Ati luat in consideratie ca se poate gasi in Statele Unite, si da va dau si locul si web-site si licitatii, masini exemplu Ford Mondeo, Statele Unite, Contour, da alt nume si EXACT la fel cu $2000 si an 1999, transport cam $650 si tot ieftin iese decit Germania? Da la asta ma am referit si uitata, dar tot nu inteleg taxele, vamale sau TVA, taxe sint sigur in viata, taxele si moartea sint cele 2 lucruri sigure care se vor intimpla. Nu ma feresc de platire, dar, este o ciudatenie ca eu da tot nu inteleg. Am cumparat acuma un Ford Contour, Mondeo, automat cu toate "nebuniile" pe ea, si plus instalatie DVD in masina cu ESTI PREGATIT? $2680, si am dus masina la Ford, cheltuit $500 si PUS TOTUL LA PUNCT, daca nu te uiti la km nu stii ca are 67000 km, care pentru Ford este ca si cum ai fii o "fecioara". Si masina este parcata si asteapta sa fie pusa pe vapor, dar tot nu stiu taxele, IERTARE, are am uitat sa spun 2.0L motor. Hirtiile unde se fac, ca documentatie ca este a mea am, si se va suii in vapor, di dupa ce fac? Cind soseste la Constanta? Iarasi multumesc, dar sint "tot zapacit"! Poate poate, poti, puteti sa ma luminati la minte! Da am introdus si photografia mea! In caz ca vreti sa stiti cine sint! Si pentru cei care doriti sa cumparati masina de ce nu de aicia? Va pot ajuta! ESTE MAI IEFTIN DECIT GERMANIA! Si sa stiti urmatorul, masini noi in Germania mai scumpe decit cele de aicia, acelasi model, acelasi an, acelasi totul, NUMAI CA PRETUL ESTE MAI IEFTIN, Eg. Mercedes 500s 2004 $63000, verificati pretul in Germania, nu spun!
ardavazt22
ohmy.gif [FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue] Si inca ceva, pentru cei care ma este teama, DA, TEAMA sa cumparati de pe internet, va pot trimite la aceste 2 locuri, unde se pot cumpara fara PROBLEME, si DA CU GARANTIE, plus va puteti uita sa vedeti ce probleme are sau a avut aceasta masina, si unde au fost reparatiile facute. Da, nu mai este asa de simplus sa fii "un pusti, si jemecher" ca se poate gasi, si daca este furata. www.autotrader.com si sau www.cars.com mai sint si licitatiile care vind masinile in conditii grozave, si poti sa mergi cit de sus sau jos vrei, si se spune de la inceput daca are probleme la ceva. Luati legatura cu mine si poate va pot ajuta. Si in concluzie, nu pot sa aduc masina mai veche de 2001 si sa imatriculez acolo? Da, cu benzina! cry.gif
Hydra
QUOTE (ardavazt22 @ 20 Mar 2004, 09:02 PM)
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue] Hydra! Multumesc! MULTUMESC, pentru rispuns, dar, DAR, nu stiu de ce toti de acolo va blocatii la Germania? Ati luat in consideratie ca se poate gasi in Statele Unite, si da va dau si locul si web-site si licitatii, masini exemplu Ford Mondeo, Statele Unite, Contour, da alt nume si EXACT la fel cu $2000 si an 1999, transport cam $650 si tot ieftin iese decit Germania? Da la asta ma am referit si uitata, dar tot nu inteleg taxele, vamale sau TVA, taxe sint sigur in viata, taxele si moartea sint cele 2 lucruri sigure care se vor intimpla. Nu ma feresc de platire, dar, este o ciudatenie ca eu da tot nu inteleg. Am cumparat acuma un Ford Contour, Mondeo, automat cu toate "nebuniile" pe ea, si plus instalatie DVD in masina cu ESTI PREGATIT? $2680, si am dus masina la Ford, cheltuit $500 si PUS TOTUL LA PUNCT, daca nu te uiti la km nu stii ca are 67000 km, care pentru Ford este ca si cum ai fii o "fecioara". Si masina este parcata si asteapta sa fie pusa pe vapor, dar tot nu stiu taxele, IERTARE, are am uitat sa spun 2.0L motor. Hirtiile unde se fac, ca documentatie ca este a mea am, si se va suii in vapor, di dupa ce fac? Cind soseste la Constanta? Iarasi multumesc, dar sint "tot zapacit"! Poate poate, poti, puteti sa ma luminati la minte! Da am introdus si photografia mea! In caz ca vreti sa stiti cine sint! Si pentru cei care doriti sa cumparati masina de ce nu de aicia? Va pot ajuta! ESTE MAI IEFTIN DECIT GERMANIA! Si sa stiti urmatorul, masini noi in Germania mai scumpe decit cele de aicia, acelasi model, acelasi an, acelasi totul, NUMAI CA PRETUL ESTE MAI IEFTIN, Eg. Mercedes 500s 2004 $63000, verificati pretul in Germania, nu spun!

ai uitat ca SUA nu este comunitatea europeana la acel mercedes mai pune 27000euro taxa vamala+18%tva+11%accize......cam asta este pretul la care ajungi cu mercedesul ala in romanaia:))
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.