![]() |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
![]() |
![]() ![]()
Mesaj
#1
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.677 Inscris: 29 March 03 Forumist Nr.: 141 ![]() |
Chiar asa, ce va atrage la o masina? Designul exterior? cel interior?Preferati confortul sau performanta? Puterea sau consumul?Cat de mult influenteaza marca alegerea dumneavoastra?
Cu alte cuvinte care sunt trasaturile esentiale si indispensabile ale unei masini "tari"? -------------------- Am zis!!
|
|
|
![]() |
![]()
Mesaj
#2
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 ![]() |
Pe mine nu ma atrage nimic... sa aiba roti, motor si un acoperis. Am o Honda Civic si un 406 iar in Romania am o Dacia din 88'.( o puteti vedea la Natura la manastirea Arnota ). Si inca Dacie cu aer conditionat. ![]() ![]() Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
![]()
Mesaj
#3
|
|
![]() Cel Mai Amuzant Forumist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 4.642 Inscris: 15 March 03 Din: Unde e cald si bine Forumist Nr.: 86 ![]() |
Sa fie destul de spatioasa incit sa nu te chinui cind esti cu una in ea. E naspa ca in mijlocul actiunii sa inceapa fata sa zica "scoate-o repede" si de fapt sa se refere la maneta de viteza.Confuziile astea sint cam..... ma rog, eu atit am avut de spus.
-------------------- ![]() - |
|
|
Promo Contextual |
![]()
Mesaj
#
|
![]() ContextuALL ![]() |
|
|
|
![]()
Mesaj
#4
|
|||
![]() Dregator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 993 Inscris: 30 March 03 Din: BUCURESTI Forumist Nr.: 144 ![]() |
Draga Carmi, pe mine ma atrage la o masina atit designul interior cit si la exterior in egala masura.Daca una din aceste 2 lucruri ii lipseste atunci pentru mine masina este incompleta. Referitor la confort/performanta(sau mai bine spus sportivitate), in momentul de fata inclin sa le aiba cite putin din amindoua, dar in trecut mergeam clar pe sportivitate.O prima cauza in schimbarea mea sint drumurile de la noi. Putere sau consumul?...clar puterea chiar daca, consuma mult. Marca conteaza foarte mult pt. mine. Masina tare, depinde ce intelegi prin asta...dar banuiesc ce vrei sa spui. 1.siguranta 2.putere,design exterior+interior,confort,stabila si usor de condus. 3.spatioasa+viata la bord. Bineinteles ca am pus un amalgam de calitati, unele se cam bat cap in cap(cum ar fi confortul cu stabilitatea), dar intotdeauna exista solutii de mijloc...cam acolo bat eu. -------------------- "Frica de Dumnezeu este inceputul intelepciunii"
|
||
|
|||
![]()
Mesaj
#5
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.677 Inscris: 29 March 03 Forumist Nr.: 141 ![]() |
BDl eu una sesizez ca tu ai ce ai cu schimbatoarele......ia marturiseste....ai avut o experienta urata?
Bubu tu vorbeai de o rulota cu reactie?(scuza-mi aciditatea e ok masina ta:)) -------------------- Am zis!!
|
|
|
![]()
Mesaj
#6
|
|
![]() Cel Mai Amuzant Forumist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 4.642 Inscris: 15 March 03 Din: Unde e cald si bine Forumist Nr.: 86 ![]() |
Am avut,
Nu asa cum se asteapta lumea dar am avut.Adica am lovit maneta si a sarit din viteza.Cum eram pe buza unei vai (nu prea adinci) am luat-o la vale. Fiind in mijlocul actiunii, normal ca n-am reactionat.Asa ca am avut nevoie de vreo 20 de oameni sa o scot de acolo(masina). -------------------- ![]() - |
|
|
![]()
Mesaj
#7
|
|||
![]() Dregator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 993 Inscris: 30 March 03 Din: BUCURESTI Forumist Nr.: 144 ![]() |
Ai specificat bine aici, ceva de genul asta ![]() -------------------- "Frica de Dumnezeu este inceputul intelepciunii"
|
||
|
|||
![]() ![]()
Mesaj
#8
|
|
Vataf ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 159 Inscris: 13 May 03 Din: ??! Forumist Nr.: 293 ![]() |
1. Siguranta - daca nu e sigura si eu mor ce rost au celelalte calitati?
Aici bag: * airbag-uri frontale, de preferinta in 2 trepte * airbag-uri laterale * airbag-uri pentru cap (windowbag) * ABS cu EBD * ESP * ranforsari in portiere * structura cu deformare programata -cat mai multe stele la EuroNCAP Apoi imobilizator electronic, alarma performanta s.a.m.d. 2. Motor: consum si dinamica (sa nu fie gurmand si nici puturos) 3. Confort (spatiu, servo*, aer conditionat, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite si rabatabile electric s.a.m.d.) 4. Design exterior 5. Design interior Au fost facute sondaje serioase la romani si cand a venit vorba de siguranta acestia si-au bagat... (banii la cec). Deci nu sunt surprins. Pai daca mori sau mai rau la ce iti mai folosesc celelalte. Sau "nu mi se intampla mie" ? mda.... |
|
|
![]()
Mesaj
#9
|
|||
![]() Dregator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 993 Inscris: 30 March 03 Din: BUCURESTI Forumist Nr.: 144 ![]() |
Corect Andrei, nu e bine sa neglijezi siguranta dar nici exagerat sa fii. Acum depinde si de buget. Daca dispui, e totul ok se poate merge la maxim cu siguranta. Dar cum media la noi este saraca sau relativ saraca atunci nu cred ca siguranta este un criteriu primordial de cumparare a unei masini. Nici o masina din lume de serie nu este sigura de la viteza de 60-70km/h in sus. Poti sa mori intr-un Mercedes la 70km/h si sa scapi cu un Tico la 100km/h... -------------------- "Frica de Dumnezeu este inceputul intelepciunii"
|
||
|
|||
![]()
Mesaj
#10
|
|
Vataf ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 159 Inscris: 13 May 03 Din: ??! Forumist Nr.: 293 ![]() |
Pai la 6000$ iti iei masina (Ford Mondeo 1995 de ex.) cu ABS si dublu airbag. Si alea frantuzesti au preturi acceptabile. Si unele mai ieftine nemtesti (Opel, VW) gasesti la banii astia.
Sa mori in mercedes la 70 si sa traiesti la 100 in tico.... Pai da se poate dar rar. De ex. daca mori de infarct sau batrenete in mercedes la 70 si daca calci pe un caine la 100 in tico. Imi pare rau dar comparatia ta e de a dreptul ridicola. Cu conditii egale (adica centura pusa sau nepusa in ambele masini si tipul de accident identic) nu se compara un mercedes cu un tico. Nici macar un A-klasse. Un C-klasse nici atat. Nu sunt de acord cu tine deloc. Am vazut un bmw lovit frontal cu un tico (tot frontal). bmw-istul nu a avut o zgarietura (desi masina i-a luat foc si a ars) iar tico-istul a murit. Numai in coditii total diferite poate sa aiba loc ce ai zis tu. Adica mercedes-ul merge cu 70 si se loveste frontal de un tir care merge cu 130 iar tico=ul loveste in fund un alt tico care mergea cu 10 km/h in plus. Cam asa. Dar ti se pare o comparatie asta?! Ma rog... prea mult nu am sa scriu pe tema asta. La urma urmei siguranta (sau lipsa ei) ii afecteaza pe cei din masina aceea. Nu pe mine. Treaba lor. Sunt insa cel putin mirat cand vad cum dau 6500$ pe o solenza care la capitolul siguranta nimic nu are. NIMIC. Si apoi zic ca nu isi permiteau siguranta. Repet: Treaba lor. Sa dea Dumnezeu sa nu aiba nevoie de ea. |
|
|
![]()
Mesaj
#11
|
|
![]() Dregator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 993 Inscris: 30 March 03 Din: BUCURESTI Forumist Nr.: 144 ![]() |
Andrei, bineinteles ca este vorba de accidente diferite.
Ce spui de Mercedes intra frontal intr-un copac la 70km/h si Tico la 100km/h sterge un copac cu laterala si se duce pe cimp(arat ![]() Vroiam doar sa evidentiez ca nu siguranta este pe primul loc cind iti cumperi o masina...atita tot. -------------------- "Frica de Dumnezeu este inceputul intelepciunii"
|
|
|
![]()
Mesaj
#12
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.677 Inscris: 29 March 03 Forumist Nr.: 141 ![]() |
aahhhh vorbeti de cutia de conserve.......ah tico-ul.....
am remarcat ca nici passaturile nu-s asa dotate cum ar trebui la capitolu siguranta.....la pretu ala..... ![]() Ma BDL urat moment.....deci sa inteleg ca preferi masinile cu cutii automate sau femile care nu dau de schimbator?? -------------------- Am zis!!
|
|
|
![]()
Mesaj
#13
|
|
![]() Cel Mai Amuzant Forumist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 4.642 Inscris: 15 March 03 Din: Unde e cald si bine Forumist Nr.: 86 ![]() |
Da.
![]() -------------------- ![]() - |
|
|
![]()
Mesaj
#14
|
|||
Vataf ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 159 Inscris: 13 May 03 Din: ??! Forumist Nr.: 293 ![]() |
Pfffff....... mda.... teoretic cam asa e. Poti lua de banii unui passat un laguna II cu 5 stele. SPer ca remediaza domnii de la VAG curand problema. |
||
|
|||
![]()
Mesaj
#15
|
|
![]() Cea Mai Impaciuitoare Forumista din 2003 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Moderator Mesaje: 2.395 Inscris: 25 April 03 Forumist Nr.: 240 ![]() |
Hai sa-mi zic si eu parerea, ca n-o fi foc.
In primul rand sa spun ca pentru mine o masina este ceva cu 4 roti si volan de care invarti ca sa misti rotile. Da, ceva cu directia aici... ![]() Asa, deci. In primul si in primul rand, e chestie de estetica la mine. Daca nu-mi place cum arata, poate sa fie Rolls Royce ca nu ma emotioneaza. Nu-mi plac masinile mici-cutiuta, patratoase sau cu spatele ala de zici ca le-a taiat cineva jumatatea din spate. Nu imi placeau nici masinile mari (pe care inca le mai poreclesc "barci") dar dupa ce am petrecut vreo 7 ani intr-un Oldsmobile Cutlass '75 (hehe, clasica deja) si un Lincoln Continental '89 (cred) mi-am schimbat parerea. Imi place stabilitatea lor si spatiul. Deci, daca trece de testul asta, ne uitam si la putere. Imi plac masinile puternice si imi place viteza (daca nu-s alti tampiti prin jur, si zic asta dupa 1 accident minor in care mi-am rupt gatul totusi) - si asta cu puterea e domeniul "sefului". El stie ce si cum, eu stiu ca au 4, 6, 8 sau cati or fi cilindri - dar nu stiu sa corelez restul de date tehnice. ![]() Si sunt foarte de acord cu andREI ca trebuie sa te uiti si la siguranta - si cum spuneam, v-o zice Stan Patitul. Cu toata nepriceperea mea la masini cand ma uit la teste de fabrica, mi se ridica parul maciuca ce diferenta face de la o masina la alta. Uite, in cazul meu accidentul nu a fost suficient de puternic ca sa declanseze perna de aer (oricum nu avea decat pe partea soferului, s-a intamplat in Lincoln) si aveam si centura de siguranta (ne-a lovit stanga spate, la roata). Dar masina fiind grea si stabila, nu a zguduit-o cum ar fi zguduit un Tico sa zicem (hm...) -------------------- Life is what happens to you while you're busy making other plans.
"An eye for an eye makes a blind world" - Ghandi |
|
|
![]()
Mesaj
#16
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.677 Inscris: 29 March 03 Forumist Nr.: 141 ![]() |
Pai cu Tico-ul xista anumite zone in care poti circula si mai ales viteze
![]() ![]() -------------------- Am zis!!
|
|
|
![]()
Mesaj
#17
|
|
Vataf ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 159 Inscris: 13 May 03 Din: ??! Forumist Nr.: 293 ![]() |
Tico-ul are avantajele lui:
pret redus de achizitie consum f.redus pt. o masina pe benzina dimensiune reduse -> usor de parcat. E gandit pentru oras exclusiv si transport de maxim 4 persoane. Nu este gandit pentru viteze mai serioase ori transport de bagaje/alte_chestii_similare decat daca duci maxim 2 persoane. La dezavantaje primul il consider siguranta pasiva (ca de siguranta activa nu putem vorbi - ABS, TCS, ESP etc.) si anume nici un airbag, nu tu structura deformabila programata, portiere ranforsate etc. Ca o masina SECUNDARA poate fi foarte bun. Ca singura masina nu. |
|
|
![]()
Mesaj
#18
|
|||
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 ![]() |
Orice marca imi place... cu conditia sa fie Opel ![]() Marime medie, consum cit mai mic si pe motorina daca se poate, calitati dinamice acceptabile, aer conditionat (nu, nu e un lux...) In rest... nici o preferinta ![]() |
||
|
|||
![]()
Mesaj
#19
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.677 Inscris: 29 March 03 Forumist Nr.: 141 ![]() |
Una dintre masinile prietenului meu a fost o corsa model mai vechi cu 2 usi si 90cp .....o regret si acuma...avea pedalier iluminat, jante de aluminiu, spolere si scaune sport si un casetofon cu mini-discuri Sony, consuma destul de putin si avea o "detenta" de zile mari de intrecea la stop un Mercedes....asa ca Sorin666 te inteleg
![]() Acest topic a fost editat de Carmi: 8 Sep 2003, 08:35 PM -------------------- Am zis!!
|
|
|
![]()
Mesaj
#20
|
|
![]() Dregator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 554 Inscris: 7 September 03 Din: Bucharest Forumist Nr.: 724 ![]() |
As putea sa spune ca ma atrag extremele: Bmw525i si 206-le cc, deci eleganta.
-------------------- Adevarul manuit cu pricepere este cea mai buna minciuna...
|
|
|
![]()
Mesaj
#21
|
|
![]() Vornic ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: EmailInvalid Mesaje: 476 Inscris: 15 August 03 Forumist Nr.: 609 ![]() |
Apropo de Tico: e o masina de oras. In oras se circula cu maxim 50 km/h deci conteaza sa te salveze din accident pāna īn viteza asta. Desigur, daca nu vine unul de pe contrasens cu 50 km/h īn tine. Oricum, stelele alea Euroncap zic multe.
|
|
|
![]()
Mesaj
#22
|
|||
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 ![]() |
HAHA HA am avut un Corsa GT pina acum 4 ani... cind mi s-a marit familia ![]() Am facut cu ea Paris - RO de aproape 20 de ori ![]() |
||
|
|||
![]() ![]()
Mesaj
#23
|
|||
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 ![]() |
Testele in laborator si realu=itatea sint doua lucruri diferite... Prefer o masina mai masiva "fara stele" decit o cutie de conserve cu mai multe stele decit roti... ![]() (schimb un pic subiectul) Problema la TIco nu e lungimea, ci latimea (serios...) ![]() |
||
|
|||
![]()
Mesaj
#24
|
|
![]() Vornic ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: EmailInvalid Mesaje: 476 Inscris: 15 August 03 Forumist Nr.: 609 ![]() |
Testele de laborator nu se fac de dragul de a da cu masini de ziduri īn laborator.
|
|
|
![]()
Mesaj
#25
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 ![]() |
La o masina ma atrag curbele caroseriei, fluiditatea si continuitatea designului.
-------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
![]()
Mesaj
#26
|
|||
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 ![]() |
Ba uite ca da ![]() ![]() |
||
|
|||
![]()
Mesaj
#27
|
|
![]() Vornic ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: EmailInvalid Mesaje: 476 Inscris: 15 August 03 Forumist Nr.: 609 ![]() |
Interesant, iar ingineria e alta stiinta de laborator facuta tot pentru revistele neofitilor, nu ?
|
|
|
![]()
Mesaj
#28
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.146 Inscris: 13 May 03 Din: Bukale Forumist Nr.: 287 ![]() |
La o masina ma atrage in primul rand soferita, iar in caz ca nu e... caracteristicile tehnice.
-------------------- Life is a sexually transmitted disease.
|
|
|
![]()
Mesaj
#29
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.951 Inscris: 19 October 03 Din: bucuresti Forumist Nr.: 1.018 ![]() |
Masina trebuie sa fie super-sport, dar sa aiba si cateva elemente de confort... geamuri electrice, aer conditionat (eventual clima), supart de pus paharele -absolut indispensabil-
![]() -------------------- Welcome to the jungle
|
|
|
![]() ![]()
Mesaj
#30
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 ![]() |
Nu neaparat, daca esti miss Universe, DA, in celelalte cazuri
![]() |
|
|
![]()
Mesaj
#31
|
|
![]() Musteriu ![]() Grup: Musterii Mesaje: 15 Inscris: 30 September 03 Din: Tg - Mures Forumist Nr.: 874 ![]() |
In primul rand, originalitatea....si sa aiba un motor puternic pe care sa il simti cum rage atunci cand apesi pedala de acceleratie. Bineinteles ca conteaza si confortul.
|
|
|
![]()
Mesaj
#32
|
|
![]() Domnitor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grup: Membri Mesaje: 1.951 Inscris: 19 October 03 Din: bucuresti Forumist Nr.: 1.018 ![]() |
Chiar daca masina e urata, daca are jante frumoase, aspectul sare spre bine uimitor de repede. Tot respectul pentru posesorii care tin la acest detaliu! -------------------- Welcome to the jungle
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Versiune Text-Only | Data este acum: 10 June 2024 - 03:44 PM |