Hai sa-mi zic si eu parerea, ca n-o fi foc.
In primul rand sa spun ca pentru mine o masina este ceva cu 4 roti si volan de care invarti ca sa misti rotile. Da, ceva cu directia aici...
OK, stiu ca are si motor si alte cele, stiu destul de vag si cum functioneaza acestea dar asta nu ca m-a interesat ci ca vrand-nevrand trebuie sa ascult ce-mi explica sotul meu... Ca altfel, trebuie sa castige si mecanicii o paine. Stiu sa schimb o roata insa.
Asa, deci. In primul si in primul rand, e chestie de estetica la mine. Daca nu-mi place cum arata, poate sa fie Rolls Royce ca nu ma emotioneaza. Nu-mi plac masinile mici-cutiuta, patratoase sau cu spatele ala de zici ca le-a taiat cineva jumatatea din spate. Nu imi placeau nici masinile mari (pe care inca le mai poreclesc "barci") dar dupa ce am petrecut vreo 7 ani intr-un Oldsmobile Cutlass '75 (hehe, clasica deja) si un Lincoln Continental '89 (cred) mi-am schimbat parerea. Imi place stabilitatea lor si spatiul.
Deci, daca trece de testul asta, ne uitam si la putere. Imi plac masinile puternice si imi place viteza (daca nu-s alti tampiti prin jur, si zic asta dupa 1 accident minor in care mi-am rupt gatul totusi) - si asta cu puterea e domeniul "sefului". El stie ce si cum, eu stiu ca au 4, 6, 8 sau cati or fi cilindri - dar nu stiu sa corelez restul de date tehnice.
(imi place de zambaretul asta).
Si sunt foarte de acord cu andREI ca trebuie sa te uiti si la siguranta - si cum spuneam, v-o zice Stan Patitul. Cu toata nepriceperea mea la masini cand ma uit la teste de fabrica, mi se ridica parul maciuca ce diferenta face de la o masina la alta. Uite, in cazul meu accidentul nu a fost suficient de puternic ca sa declanseze perna de aer (oricum nu avea decat pe partea soferului, s-a intamplat in Lincoln) si aveam si centura de siguranta (ne-a lovit stanga spate, la roata). Dar masina fiind grea si stabila, nu a zguduit-o cum ar fi zguduit un Tico sa zicem (hm...)