Uitasem. Acum ceva timp voiam un numar de telefon preferential pe Cosmote (desigur, pe abonament, persoana juridica). Merg la un Germanos (care e magazin de-ale lor), nu stiau detalii, ma indruma vizavi, la o reprezentanta Cosmote.
Merg la reprezentanta, imi sugereaza sa dau telefon la relatii cu clientii.
Oook... dau telefon la relatii cu clientii in seara respectiva, ii spun tipei care raspunde despre ce e vorba, imi face legatura cu departamentul Abonamente. Nu raspunde nimeni, imi spune sa revin.
Revin a doua zi, tot seara. De data asta era un tip... ii explic, in speranta ca ma va redirectiona spre departamentul Abonamente.
"Hmm... pai aveti cartela, nu puteti discuta cu cineva de la departamentul Abonamente."
"Pai vreau sa-mi fac abonament, v-am zis."
"Da, dar acum aveti cartela, trebuie sa va faceti intai abonament pentru a putea sa vorbiti cu cineva de acolo."
"Cum sa-mi fac abonament daca nu stiu detalii?"
"Imi pare rau, nu va pot ajuta."
Si a durat asa discutia vreo 20 de minute, pana cand eu i-am cerut numele (il am si acum
) si i-am spus ca-l reclam, iar el mi-a inchis telefonul.
A doua zi dimineata, dau telefon, imi face legatura la departamentul Abonamente, insa numarul respectiv nu putea fi alocat (
mda, pe zona 0764 nu se fac rezervari...)