Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Cosmote - Telefonie Mobila, Cu Abonament Sau Cartela
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia IT > Telefonie fixa si mobila - GSM
Energie
Va invit ca, in cadrul acestui topic, sa vorbim despre produsele si serviciile Cosmote in Romania - telefonia mobila, prepay sau cu abonament.
Totodata, despre experientele (placute sau nu) pe care le-ati avut in relatia cu aceasta companie.
Energie
O noua promotie Cosmote:

"În perioada 7 februarie - 7 aprilie 2008, pentru orice reîncărcare realizată, COSMOTE oferă utilizatorilor de cartele preplătite şansa de a caştiga în fiecare zi credit de comunicare în valoare de 10 euro şi două premii lunare de câte 20.000 euro.

Toţi utilizatorii care îşi alimentează contul de comunicare în perioada menţionată sunt înscrişi automat pentru tragerile la sorţi zilnice şi lunare, în baza unui sistem de puncte. Pentru fiecare euro pe care îl reîncarcă, utilizatorii de Cartela COSMOTE primesc câte un punct, ceea ce reprezintă o şansă pentru tragerea la sorţi. La fiecare două reîncărcări efectuate în perioada concursului, utilizatorii primesc suplimentar 10 puncte. Astfel, cu cât numărul de reîncărcări creşte, cu atât şansele de a caştiga premii se măresc."
Mihai
Sincer, nu ma asteptam sa aiba asemenea succes la lansarea din decembrie 2005. Dar campania lor pentru cartele a fost geniala, se mula perfect pe targetul lor.

Folosesc Cosmote-ul pentru convorbiri cu un numar limitat de persoane si sunt multumit, atat de calitatea serviciului de telefonie, cat si de preturi (cartela, cu oferta de 300 minute cosmote, 300 sms-uri, 50 mms-uri, 50 minute romtelecom - 3 euro pe luna).

Si-au extins considerabil semnalul si un alt atu este acea notificare de apeluri pierdute (care la orange e contracost, din cate stiu).

La inceput aveau si "credit suplimentar" de 1 euro, daca se termina creditul de pe cartela (1 euro care era scazut la urmatoarea reincarcare), dar ulterior aceasta optiune a fost dezactivata. Deh...
Energie
Eu cred ca politica preturilor de dumping pe care au practicat-o la inceput o sa-i loveasca in momentul in care vor trece la tarife serioase, care sa-i ajute sa spere la profit. Clientii adunati pentru ca au preturi mici nu vor fi incantati sa plateasca alte tarife, iar cu cele actuale ma indoiesc ca pot spera la profit.

QUOTE
Si-au extins considerabil semnalul si un alt atu este acea notificare de apeluri pierdute (care la orange e contracost, din cate stiu).


Ce notificare? Te referi la cazul in care telefonul e inchis?

Ca veni vorba, au reusit in cele din urma sa implementeze cost controlul pentru abonamente? Stiam ca pana anul trecut nu facusera asta. Exista un fel de cost control, dar care functiona la parametri indoielnici. Mi se pare ca se afisa consumul de minute incluse, dar nimic cu privire la costul suplimentar...
Mihai
Foarte probabil ca anul acesta vor intra pe profit operational. wink.gif

QUOTE
Ce notificare? Te referi la cazul in care telefonul e inchis?

Dap.

De serviciul postpaid, nu stiu... unsure.gif
Energie
Directorul lor financiar crede ca asta se va intampla in 2009.
Serenity
Si eu am chiar din decembrie 2005 cartela Cosmote... o perioada a fost oferta cu 2000 de minute + 2 euro in fiecare luna timp de un an (mie mi-au intrat pe o perioada mai lunga de 12 luni tongue.gif), iar acum au fost reduse la 300 de sms-uri si 300 de mesaje. Deocamdata sunt foarte multumita... am ajuns sa am semnal mai bun la bunici la tara decat pe Orange sau Vodafone.

La abonament insa nu as trece, desi m-a batut gandul o perioada. De ce? Pentru ca stiu un caz (e drept, e singurul) in care respectiva domnisoara care isi facuse abonament tongue.gif a trimis mesajul pentru activarea optiunii cu 300 de minute, banii i-au fost luati si optiunea nu i-a mai fost activata. Si am impresia ca i-a venit si extrem demult factura (e vorba de colega de camera a unei prietene bune, nu mai stiu foarte exact povestea... dar stiu ca a patit-o urat cu cei de la Cosmo).
Energie
A fost despagubita in vreun fel? blink.gif
Serenity
Nu, bine-nteles... blink.gif Dar nu stiu cat de departe a mers cu reclamatia...
Energie
Daca mergea suficient de departe, sigur primea un raspuns favorabil. wink.gif
Mihai
QUOTE(Energie @ 18 Feb 2008, 01:46 PM) *
Directorul lor financiar crede ca asta se va intampla in 2009.

EBITDA = Profit operational tongue.gif
Energie
A... adica cel fara impozite/taxe etc., nu? blink.gif
Dar nu vad relevanta lui. E un fel de "ce de bani as fi avut daca nu erau impozite"...
Mihai
Reprezinta o tendinta si in majoritatea cazurilor anul urmator profitului operational se face trecerea pe profit real.

@Serenity: poate respectiva domnisoara ar fi facut bine sa insiste. tongue.gif
March
Discutia despre Cosmote implica si reclama pentru aceasta retea ? unsure.gif
Mihai
Adica? hmm.gif
Sunt discutii despre fiecare provider. wink.gif
March
QUOTE(Mihai @ 18 Feb 2008, 09:13 PM) *
Adica?


Daca asta e o discutie numai despre provider , atunci io imi pun cenusa in cap fata de cele intrebate de mine mai sus. smile.gif

O noua promotie Cosmote:

"În perioada 7 februarie - 7 aprilie 2008, pentru orice reîncărcare realizată, COSMOTE oferă utilizatorilor de cartele preplătite şansa de a caştiga în fiecare zi credit de comunicare în valoare de 10 euro şi două premii lunare de câte 20.000 euro.

Toţi utilizatorii care îşi alimentează contul de comunicare în perioada menţionată sunt înscrişi automat pentru tragerile la sorţi zilnice şi lunare, în baza unui sistem de puncte. Pentru fiecare euro pe care îl reîncarcă, utilizatorii de Cartela COSMOTE primesc câte un punct, ceea ce reprezintă o şansă pentru tragerea la sorţi. La fiecare două reîncărcări efectuate în perioada concursului, utilizatorii primesc suplimentar 10 puncte. Astfel, cu cât numărul de reîncărcări creşte, cu atât şansele de a caştiga premii se măresc."
Mihai
hmm.gif Uitasem. Acum ceva timp voiam un numar de telefon preferential pe Cosmote (desigur, pe abonament, persoana juridica). Merg la un Germanos (care e magazin de-ale lor), nu stiau detalii, ma indruma vizavi, la o reprezentanta Cosmote.
Merg la reprezentanta, imi sugereaza sa dau telefon la relatii cu clientii.

Oook... dau telefon la relatii cu clientii in seara respectiva, ii spun tipei care raspunde despre ce e vorba, imi face legatura cu departamentul Abonamente. Nu raspunde nimeni, imi spune sa revin.
Revin a doua zi, tot seara. De data asta era un tip... ii explic, in speranta ca ma va redirectiona spre departamentul Abonamente.
"Hmm... pai aveti cartela, nu puteti discuta cu cineva de la departamentul Abonamente."
brow.gif "Pai vreau sa-mi fac abonament, v-am zis."
"Da, dar acum aveti cartela, trebuie sa va faceti intai abonament pentru a putea sa vorbiti cu cineva de acolo."
brow.gif "Cum sa-mi fac abonament daca nu stiu detalii?"
"Imi pare rau, nu va pot ajuta."

Si a durat asa discutia vreo 20 de minute, pana cand eu i-am cerut numele (il am si acum ohyeah.gif) si i-am spus ca-l reclam, iar el mi-a inchis telefonul.

A doua zi dimineata, dau telefon, imi face legatura la departamentul Abonamente, insa numarul respectiv nu putea fi alocat (hmm.gif mda, pe zona 0764 nu se fac rezervari...)
Energie
Trebuia oricum sa-i faci reclamatie, banuiesc ca-si inregistreaza apelurile... blink.gif

Si cred ca e ok sa se prezinte ofertele promotionale, ajuta la informarea utilizatorilor.
Totodata, pot fi dezbatute. Nu de alta, da' e mai usor sa descoperi "stelutele" cand dezbati. jamie.gif
Ovidius
QUOTE
Eu cred ca politica preturilor de dumping pe care au practicat-o la inceput o sa-i loveasca in momentul in care vor trece la tarife serioase, care sa-i ajute sa spere la profit. Clientii adunati pentru ca au preturi mici nu vor fi incantati sa plateasca alte tarife, iar cu cele actuale ma indoiesc ca pot spera la profit.

Acum cativa ani, Orange-ul si Conexul aveau profit aprox 25% din cifra de afaceri, deci nu cred ca preturile cosmote ar fi de dumping. Mai degraba le poti numi realiste, dar nu de dumping. Ca sa nu mai vorbim de preturile de dincolo, unde de ex. taxarea se face la secunda chiar si pe cartela, iar la abonament primesti telefoane gratis...si nu orice jaf de telefon.
Energie
unsure.gif Un pret care nu poate aduce profit nu e de dumping? unsure.gif
Ovidius
Nu e chiar asa. Eu cred ca nu preturile mici sunt cauza deficitului, ci alte costuri, gen publicitate, investitii in extinderea retelei, magazine, etc. Si asta au trebuit sa o faca extrem de rapid (= bani si mai multi) ca sa poata fi in pas cu concurenta, altfel aveau soarta celorlalti provideri aparuti tarziu pe piata.
Energie
Poate fi si asa. Oricum, cu cat mai multi operatori puternici, cu atat mai bine pentru noi, clientii. ohyeah.gif
Anca_M.
Ca zappul a fost preluat de Cosmote se stie deja, ce s-a preluat de la zapp si imbunatatit sunt serviciile de internet mobil acel Connect CDMA cu acoperirea zapp-ului si mai este fix-tel un serviciu de telefonie fixa cu minute in zapp,cosmote,nationale si trafic pentru internet. Printre celelalte noutati ale Cosmote-ului mai sunt internetul mobil 3G cu doua tipuri de modem ZTE 637 cu viteza de pana la 7.2 mbps si ZTE 667 cu viteza de pana la 21.6 mbps. Ala noutate.... pachetul prepaid de internet 3G cu modem ZTE637 cu sim inclus cu 10 euro credit, cu 10 euro se poate activa extraoptiune cu 2gb trafic valabil 30 de zile,pretul pachetului este de 187 de ron. Alt avantaj este oferta de portare foarte buna:minute nationale suplimentare pe care clientul care se poarteaza de la un abonament din alta retea la un abonament in Cosmote le primeste in primele 12 luni (min 30 de min nationale) si preturi speciale la telefoane. Mai este acea oferta cu min din retea care se pot consuma vb in romtelecom etc.
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.