Singurele scripturi de care stiu sunt cele pentru Apophysis pentru editarea imaginii
Desi am scris despre ele un jurnal pe deviant, in ideea ca se pierde particularitatea artistului [alta tema de discutii este daca arta fractala este arta sau nu, probabil o sa fie si un topic cu subiectul asta] generalizand fractalii prin urmarirea unor linii de evolutie comune in locul explorarii unor noi solutii de redare vizuala si descoperie, "dezvelire" a formei fractale. [mai sus de exemplu mi-au iesit niste aripi-cu tot cu penaj, desi se vad mai bine la o dimensiune mai mare- din piatra]
In ce priveste incercarea, pentru Apo este recomandat un fundal negru sau alb, restul se pare ca tot ofera un rezultat care este rupt de fractal in sine, parerea mea fiind ca imaginea rezultata trebuie sa reprezinte un tot unitar. La UF se pot folosi si alte culori pentru bg dar are avantajul de a putea folosi layere si transparency pentru fiecare imagine in parte.
Marea majoritate dau un render cu bg transparent si prelucreaza apoi in PSP prin suprapunere peste fundal cu degradeuri sau uni in ton cu culorile fractalului, plus manipulari desi modificarile de culoare incluzand hue, saturation, contrast... bla..bla.. Eu unul prefer imaginea randata direct si ajustari in PSP doar pentru printuri, unde este nevoie.
Fractalul pana la urma este o imagine surprinsa din miscarea matematica pe care o are
Cat de curand o sa scriu un articol din diverse surse, cu intrerpretari.. probabil in cea mai mare parte traduceri dar cineva trebuie sa faca si asta. Pana la urma stiu sigur ca scriu despre ceva ce ma intereseaza si o sa ma ajute sa inteleg si partea teoretica, nu numai partea artistica.