Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Pld - Pd Ultima Sperantza
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Noutatilor > Politica interna si externa. Stiri din Romania. > Politica Interna
ROBBYD
Sunt student la Universitatea AL. I . Cuza si sunt mandru ca mi-am vazut rectorul al 2-lea pe lista ...
sunt mandru ca el poate reprezenta Romania !!!
Dl. Oprea un om simplu dar intelectual care a ajutat timp de atatia ani studentii din Iasi,
Sunt mandru ca el este in PLD - partid nou curat , ca si PD-ul de fapt, PD-ul si PLD -ul o sa-i arda pe hotii astia,
curata politica Romaniei . M-am saturat de hotii de la PSD - care au furat atatia ani ...
exemple nu cred ca mai trebuiesc date dar ...
NASTASE - e unul din ele hotul ROMANIEI ce a reprezentat PSD-UL si inca il mai "conduce" din umbra ca si Iliescu ,
PSD- ul un PARTID DE HOTI !!!
Acum luam PNL-ul ... mda si aici e totul Clar !!! trag pe "turta lor" cat mai pot ...
sa vedem cat ca-i arde Basescu si Stolojan si pe astia ...
F***i Motoreta ma*i lu` Tariceanu ... om de fitze !!!
sa nu mai vb ca ii sufla in f**d la copilul lui cu carting-ul ... in loc sa conduca Romania il priveste la concursuri ...!!!!
fugi TARICEANE si condu Carturi !!! NU ROMANIA!!!

P.C.- UL ha ha ha gluma comunista proasta care are in spate posturi TV (antena 1, 2,3 )
cu care spala creierul romanilor !!!! HEY !!! PC-ule noi studentii nu ne uitam la TV wink.gif
Avem tupeu sa spunem pe nume tot !!! Voiculescule !!! cand ai sa te duci si tu alaturi
de oameni si ai sa intri Jumate in noroi ca Basescu sa mai ai tupeu sa candidezi pana atunci ...
Valeaaaaa Hotuleeeeeeeee !!!!!!

NU mai vb despre UDMR , ca nu-s romani !!! in tara lor cu ei !!!!!
PRM - Vadime !!! sa nu uiti sa iti iei medicamentele ca dupa aia iar ai sa spui ca antrenam
trupe teroriste pe teritoriul Romaniei !!! Chiar nu stiu ce cauta Vadim in politica asta e nebun !!!


Singura SPERANTZA (PLD - PD ) !!! STOLOJAN - OPREA - BASESCU !!! AM INCREDERE IN VOI !!!