Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Timisoara
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Prietenilor > Peripetii la Gura Sobei > Intalniri Forumistice
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6
John B
Eu ajung in Timisoara cel mai probabil in 15-16 septembrie. Daca sunt forumisti amatori sa bem o bere impreuna, hai sa ne stabilim de pe acum. smile.gif
nefertiti-old
Eu nu stiu daca ma intorc pana atunci...
Endgegner
disponibil in perioada 19 - 21 septembrie..aeca dupa noospe' ca inainte is la Sales Convention
John B
Din pacate stau numa intre 15-17. Adica 15 seara ajung, 17 dimineata plec.
Erwin
John B, poate data viitoare! smile.gif

Timişoreni, până ţine vremea bună, aş zice să pregătim o întâlnire de toamnă. O să fie după ce se întoarce Nefe din peregrinări, cam peste vreo 2 săptămâni... o să o lăsăm câteva zile să-şi golească cutia poştală de facturi şi alte alea, pe urmă musai s-o întâmpinăm cum se cuvine. Ce ziceţi? Cine se înscrie?

nefertiti-old
smile.gif N-o să-mi ia aşa mult.
Erwin
Nefertiti a revenit, cine se înscrie?

Hello?
Erwin
Relansez invitatia pentru o intalnire la Timisoara. Pana acum suntem 3:
Adina
Passenger
Erwin

trebuie sa stabilim o data si un loc al intalnirii, pana mai tine vremea frumoasa! smile.gif
Cla
Pe nefe n-o luati cu voi? laugh.gif
Endgegner
QUOTE (Erwin @ 27 Oct 2006, 11:51 AM)

trebuie sa stabilim o data si un loc al intalnirii, pana mai tine vremea frumoasa! smile.gif

s-a dus si vremea frumoasa da pune-ma si pe mine pe lista rolleyes.gif
Erwin
Cla: pă Nefe n-o mai pui pă listă că trecu' amu dinspre partea lu' Adina rofl.gif
Endge: foarte bine, noi ăştilalţii suntem cu program lejerescu, propune tu o zi, într-o seară când eşti liber.
Serenity oare pe unde o bântui? Ar mai fi carrad si mutulică, dacă vin, că de MarianM şi Mirciox n-auzii demult
Nefertiti
Cu carrad şi Marian vorbesc eu mîine. Dar propuneţi o zi şi un loc. tongue.gif
passenger
Erwin
QUOTE
noi ăştilalţii suntem cu program lejerescu

ma bucur pentru voi laugh.gif