am savurat toate apelurile telefonice date de catre "mystery shopper" la call-center. acum ascult inregistrarea cu cei de la CEC si nu incetez sa ma uimesc cum o "banca" de acest gen, cu un sistem comunist si inchistat isi inchipuie ca poate rezista pe piata, mai ales cand din 2007 sunt semnale clare ca bancile din afara, ce nu vor fi inchistate in normele BNR atat de dragi noua, vor face tot posibilul sa vina cu servicii profi pentru noi, clientii amarati care in acest moment trebuie sa suportam o atitudine de 2 bani, chiar si in banci "mari" cum ar fi BCR.
prin natura job-ului am intrat de mult ori in legatura cu diverse call-center de la mai multe banci, mai mari sau mai mici si pot spune ca de ex cei de la ABN sunt in general super pregatiti, cam cum era Connexu' pe vremuri (daca pot face o comparatie
) si cu raspuns pentru 90% din intrebari. si nu te directioneaza in sucursala (adica sa isi incarce colegii cu apeluri aiurea) ci chiar se chinuie sa te ajute daca nu stiu, te lasa 1 minut pe hold si apoi scuipa tot.
la OTP de ex, desi sunt client acolo...nu am reusit dupa 3-4 telefoane sa imi aflu IBAN-ul...de toata jena.
in rest...numai de bine.
G.
pese: mai sunt multe de povestit...promit sa revin.