Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Cea Mai Frumoasa Replica Dintr-un Film
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Dezbaterilor: Stiinta si Cultura > Teatru si Film
Mihai
Asemanator cu Replici Celebre, topicul de fata isi propune sa afle care este replica preferata din toate filmele pe care le-ati vizionat de-a lungul vremii.

Asadar, asteptam aici replica respectiva si, desigur, filmul din care aceasta face parte. smile.gif
Eris
"Mama always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Forrest Gump

Edit: Pot sa mai adaug ceva? Adaug oricum tongue.gif

"May the force be with you!" Star Wars

Dorel Visan : "... ai dracului cu melcii vostri cu tot" in "Senatorul Melcilor"

Michelle
Mi-am scotocit mult gandurile...sunt multe,dar una care mi-a placut mult, ca si filmul de altfel, este ultima replica din Duelistii al lui Ridley Scott

Armand D'Hubert: You have kept me at your beck and call for fifteen years. I shall never again do what you demand of me. By every rule of single combat, from this moment your life belongs to me. Is that not correct? Then I shall simply declare you dead. In all of your dealings with me, you'll do me the courtesy to conduct yourself as a dead man. I have submitted to your notions of honor long enough. You will now submit to mine.
wasp
I'll be back ! Terminatorul Schwartzenegger wink.gif
yronick
Gheorghe Dinica catre Mircea Diaconu in Filantropica:

"Nu e rusine sa ceri pomana, e rusine sa nu primesti" thumb_yello.gif
Vladimir Pana
nu stiu citatul exact:
"- But wait, what will happen to me?
- Frankly my dear, I don`t give a damn!"

Pe aripile vantului
bradu
"un fleac...m-au ciuruit" dinica

"I'll make him an offer he can't refuse." -al pacino- the godfather
coconut
"Trebuie să te faci mic, ca să ajungi mare!" Un film romānesc, nu mai ştiu care din ele, unul īn care joacă Draga Olteanu Matei
Era o familie care voia să-şi mărite fata şi aveau tot felul de "pretendenţi" la māna fetei etc. Cred că avea vreo 10ani cānd l-am văzut...
Elayla
Mi-a placut o replica din V de la Vendetta...chiar foarte mult:

Beneath this mask there is an idea, Mr. Creedy, and ideas are bulletproof.
bubbleart
"Este o cafea a dracului de buna" Twin Peaks.
Nu este o replica frumoasa in sensul clasic al termenului. Este o replica inspirata, care mie mi-a ramas pe creier.
symbolon
pişcoci īn ''a fost sau n-a fost'' : 'Am făcut şi noi revoluţie cum am putut..'
Rehael
Always Look For Trouble - Zorba
Melusine
Eu imi amintesc o replica din Orele, care ma obsedeaza. Tipa pe balcon cu iubitul ei, indragostiti se saruta. Peste timp povesteste despre scena: "I thought it was the beginning of happiness. It wasn't the beginning, it was happiness". Mereu ma impresioneaza perspectiva asta retrospectiva. Ca mereu proiectam fericirea in viitor, ca si cum acum, chiar daca ni se intampla lucruri extraordinare, suntem doar pe cale de a deveni fericiti, ca si cum fericirea nu exista niciodata in prezent. Avem nevoia teribila de a fantasma la un viitor fericit si uitam fericirea in clipa.
capsunicazambareatza
John Milton: Freedom, baby... is never having to say you're sorry.The Devil's Advocate (1997)

Kevin Lomax: What are you?
John Milton: Oh, I have so many names...
Kevin Lomax: Satan.
John Milton: Call me Dad.The Devil's Advocate (1997)

John Milton: Vanity, definitely my favorite sin.The Devil's Advocate (1997) devil.gif

Nu cred ca exista actor mai convingator decat Al Pacino in rolul diavolului. Mai sunt alte replici interesante, celebre pe care le apreciez ... voi mai nota pe parcurs.
rogvaiv
Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suit on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the f**k you are on Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons.

Trainspotting
rogvaiv
My precioussss!! THE LORD OF THE RINGS devil.gif

Run Forest, Run! Forrest Gump dog.gif
After all, tomorrow is another day! Gone with the wind thumb_yello.gif
Heeeeeere's Johnny!The Shining yikes.gif
Wendy, I'm home The Shining clapping.gif
Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room! Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb ohyeah.gif
Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship. Casablanca smoke.gif
One more man...just one... Schindler's list sad.gif
The Dude
Journalist at press conference: What do you think about British cinema?
Cesar Valentin: Oh! That would be a very good idea!

Wings of Fame (1990)
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.