Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Ce Pot Face Aproximativ 64kb...
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia IT > Software, Hardware si Programare
CrazyGod
Da... 64kb? Hmmm, cam putin nu? Pai 64Kb poate sa aiba un fisier text, un document, o imagine de calitate medie... deci ce este asa de special? Daca v-as spune ca in 64Kb poti sa realizezi o prezentare de sa lasi cu gura cascata auditoriu, ma credetil? Cee? Nu este posibil? smile.gif Okey biggrin.gif
Dupa acest mic monolog iata si link-urile :
http://www.scene.org/front.php

in special:
http://www.scene.org/file.php?file=/partie...al.zip&fileinfo (65kb) si
http://www.scene.org/file.php?file=/partie...al.zip&fileinfo (168kb)

Astept parerile voastre.

Si pentru cei care se intreaba in ce limbaj de programare au fost realizate... Raspuns: asamblare. Enjoy! wink.gif

P.S. pentru rularea acestora recomand utilizatorilor de windows sa foloseasca minim DirectX8 si un sistem pe al aprox 450 Mhz minim.
Pentru utilizatorii de Linux recomand utilizarea winex 2.2.1 (minim) pentru a putea rula demo-urile.
Mihai
Good point!
Dar cati programatori experti in ASM sunt pe lumea asta?
CrazyGod
Programatori experti... hmmm... ma crezi daca iti spun ca fr08final (al doilea) a fost facut de un somer din Germania? smile.gif Sunt destui programatori in ASM dar trebuie sa ai si putina imaginatie si putin talent pentru a ajunge la un rezultat cum sunt demourile astea smile.gif .
Edi
Superb! Stiu de mult timp prezentarile astea! Cele mai adevarate. Ai uitat sa precizezi si cam de cata memorie ai nevoie...avand in vedere ca trec cateva sute de MB prin memorie cat timp ruleaza prezentarea.
CrazyGod
errr... da smile.gif . Este nevoie de aproximativ 128 Mb RAM.
Cain
Ceva de speriat... ce a putut sa faca ala in 64 k ... S U P E R B !!!
hellmaker
Nu stiu cati programatori de assembler sunt, dar The Product a fost facut folosind DirectX-ul iar comprimarea s-a facut cu un UPX modificat de ryg. Oricum au facut o treaba buna. Cei interesati pot sa downloadeze si alte demo-uri de pe site-urile de mai jos

Site-ul demo-ului: http://theproduct.de/
Site-ul "programatorului principal", dierk "chaos" ohlerich: http://www.xyzw.de/
Site-ul grupului care a facut demo-ul: http://www.farb-rausch.com/
trustbyte
Am colectie de asa ceva. Cateva cd-uri bune adunate de ceva vreme...

Sunt cativa artisti pe lumea asta care merita tot ce vor ei, pentru ceea ce lasa pe urma... thumb_yello.gif smile.gif
menthoru'
Sunt shokat ... bulversat ... incantat ... ce-am vazut e super adevarat.
axel
Nu prea a reusit sa ma impresioneze...
Are pe "gratis" acces la ditamai biblioteca DirectX si foloseste muzica midi de proasta calitate si texturi de foarte proasta calitate in 64KB! Sa vedem ce ar fi reusit sa faca in DOS cand ar fi trebuit sa puna tot codul de grafica 3D in codul lui. Probabil ca-i lua 256KB programatorului acesta!

Demo-ul care m-a impresionat cu adevarat a fost un demo de 4KB in DOS care simula primul nivel din Descent (jocul acela 3D cu nave spatiale aparut prin '95). Intr-adevar, traseul era predeterminat, dar reusea sa simuleze perfect inclusiv bulele acelea galbene si animate care te realimentau cu energie!
menthoru'
Axel: muzica nu este midi decat pe "preloader". restul e totul waveform si nici de prea proasta calitate nu e.
fargakos
Cu adevarat impresionant. wink.gif
manuel11g
Cu adevarat a fost foarte bun cel care a creat demo-urile acestea.
Asa ca ma puteti ajuta si pe mine sa invat ASM . Poate voi resusi si eu ceva la jumatate din frumusetea aceluia
Mai precis stiti vreun tutorial de calitate?
trustbyte
http://www.ojuice.net/ressources/links.htm


si apoi daca imi aduc bine aminte E.B.E. are o pasiune spre ASM. incearca sa-i dai un PM.

succes! thumb_yello.gif

altfel, ce parere aveti de asta:

http://http.se.scene.org/pub/demos/scene.o...mo/exd-spot.zip

unul din cele mai reusite, parerea mea.

smile.gif

Tudy
Cum spunea si hellmaker, demo-urile respective nu sunt facute in ASM. Ele sunt facute folosind DirectX, si apoi comprimate cu un UPX modificat... Toate texturile sunt generate la runtime, folosind formule matematice. Ca fapt divers, echipa respectiva de programatori a realizat recent un joc 3D de 96KB. Detalii in acest articol! spoton.gif
HabarNam
tudy eu am încercat să joc .kkrieger, jocul de care vorbeşti tu, şi mi-a fost cvasi imposibil. Deşi sistemul meu se afla deasupra cerinţelor minime, se mişcă mai rău ca un UT 2004 pe un Pentium 2.

Sistemul meu:
  • Barton 2500+
  • Radeon 9600 128 RAM
  • 512 DDR Kingmax
  • Abit NF7 s.2
Tudy
Pai jocul foloseste din plin functiile de DirectX 9. In fond, nu e nevoie sa scrii foarte mult cod, toate umbrele, efectele de lumini, bump mapping, anisotropic filtering, etc, sunt realizate cu efectele placii... Mie de exemplu imi merge chiar decent. smile.gif E drept, pe vechiul sistem, si eu jucam in frame-uri...

Oricum, daca se poate face asa ceva in 96K, oare ce s-ar putea pune pe un CD? hh.gif
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.