Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Fotbal Pe Calculator - Seria Fifa
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia IT > Jocuri
Marcus
Sunt pe aici si amatori de fotbal pe calculator, din seria FIFA?

Eu "devorez" saptamanal, uneori chiar zilnic, cateva partide de fotbal pe calculator. smile.gif
Imi place sa joc mai ales cu Italia, atat la nivel de echipa nationala, cat si la nivel de echipe de club (mai ales Juventus Torino).

Primul joc de fotbal pe care l-am jucat a fost FIFA 98, la care evoluasem atat de mult incat bateam cu cea mai slaba echipa din joc (Insulele Maldive), echipe ca Brazilia, Franta sau Argentina la World Class. Incepusem sa creez echipe, aveam chiar si Divizia A creata de mine, in locul campionatului olandez. De atunci am jucat tot, tot, tot din seria FIFA.

Si cand la FIFA 99 aparusera pentru prima data primele echipe romanesti de club (Steaua si Rapid), sa vezi iar investitie de ore in joc! smile.gif Cu Rapid nu prea jucasem, fiind reprezentata foarte slab, dar cu Steaua am reusit chiar sa castig in cateva randuri Liga Campionilor la nivel World Class, bineinteles. smile.gif

FIFA 2000 am jucat foarte putin, mai mult sa vad ce hram poarta, si nu am obtinut nici o performanta notabila.

FIFA 2001 si FIFA 2002 am jucat mult si am castigat tot ce se putea. La FIFA 2001, la fel ca si la FIFA 98, bateam orice echipa la World Class, eu jucand cu cea mai slab cotata din joc. La FIFA 2002 nu mi-a placut ca, jucand cu Romania pentru Campionatul Mondial, jocul se intrerupea dupa calificare. Cu alte cuvinte, nu mai apucai sa joci propriu-zis la Cupa Mondiala.

FIFA 2003 am jucat moderat (ca si timp investit in joc) si, tocmai cand incepusem sa bat primele echipe la World Class (dupa niste partide crancene incheiate cu scoruri de 3-2 cu Manchester United, eu jucand cu Juventus Torino), a aparut FIFA 2004. smile.gif Am jucat foarte mult cu Chelsea, intrucat venise vremea cand Mutu se alaturase "gastii" adunate de Abramovici.