Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Realism In Shootere
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia IT > Jocuri
Dorin_ccdj
Am deschis acest topic din dorinta unui amic de a-si exprima opinia referitor la anumite jocuri care desi sunt alcatuite dupa principii simple, nu urmeaza realitatea ori macar atentia la detalii dintre cele mai importante. Salutari.

QUOTE
Exista multi care ridica in slavi Counter Strike-ul, eu nu ma aflu printre ei deoarece mi se pare a fi un shooter in care realismul este sublim dar lipseste cu desavarsire, nu stiu daca anumite inadventente ce produc frustrare in randul gamerilor sunt buguri ale jocului ori elemente introduse voit de creatorii sai, dar sunt anumite faze care, in opinia mea sfideaza logica, exemple in acest sens fiind algoritmul grenadei explozive care ne permite sa eliminam 4-5 adversari si in acelasi timp ajungi in situatia cel putin ciudata in care un adversar supravietuieste la 3-4 grenade de acelasi tip aruncate in apropiere care produc un damage neglijabil; mai exista un alt caz enervant in sensul ca atunci cand mai ai 5 la viata nu e normal sa te misti ca si cum ai fi dormit toata ziua cu burta la soare, cum nu este normal nici sa golesti incarcatoare intregi in adversari de aproape si sa-i faci un damage neglijabil indiferent de arma folosita de ai fi in stare sa juri ca este vreun ,, agent ,, din Matrix. Alta ar fi fata CS-ului daca ar imprumuta din elementele care fac din jocuri ca Medal of Honor sau Call of Duty shootere realiste. A.N. va saluta.
black ice
Problema realismului in jocuri e destul de 'spinoasa'. In mare parte depinde de publicul caruia i se adreseaza jocul si de ceea ce se vrea a fi acel joc.

Inadvertentele apar atunci cand jocul se vrea a fi un simulator fara sa fie cu adevarat. In privinta CS problema asta, a realismului, e doar in parte o 'problema' cu adevarat. Nu mai stiu sigur daca CS la inceputurile lui s-a vrut un simulator sau doar un arcade insa stiu sigur ca gradul sau de realism nu se poate compara cu SWAT 4, de exemplu. De la tactici si pana la impactul armelor asupra personajelor un arcade [sau semi-arcade daca doriti] nu se poate compara cu un simulator bine facut.
Iar faptul ca acest joc, CS, poate fi jucat fara nici o problema de pusti de 8-9 ani cred ca spune multe despre...gradul sau de realism sau despre ceea ce este el de fapt: un simplu joc [amuzant ar spune unii] in care gradul de realism este aproape de minim.

Pentru a nu fi un topic strict despre realismul din CS, am sa modific putin titlul pentru a putea vorbi la modul general despre 'Realismul din jocuri'.
dead-cat
shootere "realiste" n-au success ca audienta n-are chef sa studieze manuale despre comportamnetul armelor etc.

cel mai bun exemplu e "Operation Flashpoint".
Dorin_ccdj
Va multumesc pentru mesaje, aidoma va saluta si colegul meu Alex N.
Happy shooting! wink.gif
mememe
La un moment dat prin 98 cand se juca Quake2 si halflifeul abia aparuse exista un Mod de Quake numit Action Quake , care indeplinea oarecum cerintele de mai sus si anume in functie de locul ranii sangerai mai mult sau mai putin , schipatai , nu puteai ridica arma si asa mai departe doar ca era extrem de obositor sa il joci , dat fiind ca dupa fiecare "lupta" erai nevoit sa mergi sa te ascunzi sa iti aplici un bandaj pe rana, astfel cum la vremea respectiva platei 5000 de lei / ora de jocuri .... nu prea iti convenea sa joci 10 minute si restul sa stai ascuns sa te bandajezi sau sa fugi schipatand incercand sa ramai in viata ....... nu cred ca un joc realist ar fi prea jucabil.
counter-ul din fericire face mici compromisuri la capitolul realism pt a-ti da si placerea jocului , considera ca armele au recul , cand sari incetinesti , cand se trage asupra ta ...te paralizeaza oarecum , damage in functie de zona corpului dar in acelasi timp nu te plictiseste cel putin la mine il joc de la versiunea 1.0


Si detin tot pachetul valve ( fiind singurul joc pe care l-am cumparat ) .
axel
Pare-se ca realismul nu e cel mai bun obiectiv in toate felurile de jocuri.
Tin minte cum se vorbea de jocuri viitoare in care se spunea "mama-mama, ce tare o sa mai fie, o sa vezi si n-o sa crezi" si cum au esuat toate. In schimb producatorii care s-au concentrat pe obiectivul jucabilitate (traducerea mea de la playability) au avut [aproape] intotdeauna succes.

Tin minte ca se vorbea intr-o vreme de "Black and White", cat de tare o sa fie, bla bla bla. L-am luat, l-am jucat vreo ora-doua si l-am pus deoparte.
In schimb jocuri ca Diablo, Warcraft II, Syndicate, Settlers II cat le-am mai jucat...
Darth Revan
Jocurile si realismul sunt ca baba si mitraliera. Cine vrea realism, sa se duca in Afganistan. Prefer sa raman acasa si sa admir gameplay-ul din farcry fara sa dau doi bani pe ce inseamna un oicw sau un rc-p90... in realitate. Nu am crezut niciodata in ideea de a transforma jocurile ( care sunt valoroase pentru ceea ce ofera ca fantezii ) in simulatoare monotone.
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.