Aici oamenii in we fac
shopping. asta e indeletnicirea de baza. nu conteaza daca ploua, ninge sau fulgera (apropo, aici n-am auzit tunete si n-am vazut fulgere pana acum
, oare cum vine asta?), oamenii
vor sa faca shopping.
pe strada se imbulzesc, fiecare spre magazinul cautat, se impiedica in sacosele de hartie (inscriptionate, pe care invariabil le primesti la fiecare magazin din care cumperi ceva) si se imbulzesc la scarile rulante. nu conteaza ca hainele pica de pe umerase, de pe rafturi, sunt calcate in picioare, scoase de pe umerase si lasate la cabinele de proba, langa oglinzi, sau oriunde aiurea. conteaza ca oamenii fac shopping si pleaca acasa satisfacuti, transpirati si cu sacosele pline.
daca mai sunt si reduceri, nebunia shoppingului creste, creste si febra cumparatorului, care, ametit de atatea oferte pleaca spre casa mai incarcat decat si-a propus, cu pantofi nepotriviti ca numar, cu sutiene neprobate si cu creditcardul mai usor.
tocmai pentru aceasta febra a shoppingului, occidentul a inventat costumer-service-ul la care te poti duce oricand sa returnezi marfa 'in exces' luata acum cateva zile, fara sa te intrebe nimeni de ce anume o returnezi. ha!