Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Influenta Jocurilor Asupra Personalitatii
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia IT > Jocuri
Morrison
Chiar discutam ieri cu un prieten si mi-a zis ca de cand joaca nustu ce joc a inceput sa se comporte ciudat smile.gif Jocul respectiv este Matrix. Acum nustu daca omul a inceput sa se urce pe pereti, dar sincer acum vreo 10 ani cand jucam doom ( biggrin.gif) dupa vreo 12 ore de omorat tot felul de bazaconii, ieseam din casa si aveam impresia ca ma misc in reluare. Plus ca eram alert tot timpul. Cand jucam transport tycoon ( cunoscatorii "stie" ), sunt grid-urile alea de iarba verde pe jos hashurate. Avem impresia apoi ca vad in fata ochilor tot felul de dungi si chestii biggrin.gif Nu, nu-s tampit ! eram curios daca mai stiti intamplari din astea (patite de voi) legate de jocuri ..cu mai multe detalii daca se poate smile.gif
dead-cat
hm... well... hm...
mi se mai intimpla in oras sa ma uit dupa spoturi avantajoase pentru un sniper. blink.gif
sau sa trec pe linga o cladire si sa-mi spun "nice rendering"...
sau sa nu stau cu spatele la usa intr-un birt biggrin.gif

niste amici spuneau ca aveau tendinta, cind treceau printr-un coridor intr-un camin si luau coltzul, sa se urce pe perete. asta dupe ce au jucat Descent.
Ovidius
Mie mi se facea rau cand jucam singur Doom sau Duke. In retea, in schimb, era o adevarata placere. Am mai auzit si pe altii care aveau "rau de Duke".

QUOTE (dead-cat)
mi se mai intimpla in oras sa ma uit dupa spoturi avantajoase pentru un sniper.

spoton.gif
Nightwind
Eu am ramas cu reminiscente de la Baldur's Gate si Icewind Dale, calculez totul in termeni de 'to hit' bonus si 'thac0' si intotdeauna am la mine zaruri poliedrice ...
Olaf
QUOTE (dead-cat @ 1 Feb 2005, 11:13 AM)
niste amici spuneau ca aveau tendinta, cind treceau printr-un coridor intr-un camin si luau coltzul, sa se urce pe perete. asta dupe ce au jucat Descent.

Cred ca asa a aparut "free running". biggrin.gif

Si mie imi venea greata la Duke. Da' cel mai tare la capitolu' greata a fost "System Shock". Dupa cateva ore eram de-a dreptul bolnav.
dead-cat
neadaptatiilor rofl.gif
io-te darwinism aplicat rofl.gif rofl.gif

on a more serious note: io cu din astea n-am avut inca probleme. la System Shock 2 doar mi s-a facut rece pe sira spinarii la citeva faze. una din ele cind il gasesti pe ala spinzurat in cabina lui.
stiu pe unul ce n-a putut sa joace System Shock 2 unmodded pentru ca avea arachnofobie.

la FarCry, nivelul unde trebuie sa fugi prin jungla sa ajungi la elicopter, am avut un fel de tunnel vision cind nu mai vedeam nimic in jur pina n-am ajuns la elicopter, iar atunci am remarcat ca nu mai luasem aer de vreo 45 sec. si aveam pulsul pe la 200 hh.gif
Ahriman
Era un joc mai vechi, din aceeasi categorie cu Doom I, ceva cu H... ala a fost singurul joc la care m-am speriat,deoarece avea niste sunete tare spooky si am facut greseala de a-l juca noaptea cu lumina stinsa...
dead-cat
Hexen?
desi ala nu era chiar scary. in schimb Witch Haven/Witch Haven 2 erau.
de fapt doom nu era scary. si nici quake 1 daca stau bine sa ma gindesc. ala era mai mult strange.

scary mai e Thief 3 hh.gif
Ovidius
QUOTE
Era un joc mai vechi, din aceeasi categorie cu Doom I, ceva cu H...

Heretic?

Pe cand jucam Duke a aparut un articol intr-un ziar cum ca un tip din Brazilia merge intr-un cinema cu un UZI si incepe sa traga in spectatori. La ancheta politiei a recunoscut ca a vrut sa vada cum arata live episodul "Hollywood Holocaust" din Duke. ohmy.gif Culmea, episodul esta era preferatul "clubului" nostru rolleyes.gif
mememe
La categoria Couter Strike cand ajungeam noaptea acasa si scara era intunecata aveam o oarecare tendinta sa intru in saritura smile.gif) glumesc doar ca din cand in cand vedeam cate un "camper" pe la colturi smile.gif)

A da si la clasicul TETRIS .... cand citeam subtitrarile la film deja le vedeam cum cad si se unesc si apoi dispar smile.gif))
Olaf
Da, si cand jucam si Dyno Blaster sau chestii de genul asta nu mai puteam sa citesc un text ca imi si imaginam cum o sa umplu spatiile goale. smile.gif

Mai devreme, cand ziceam de greata, nu era din cauza continutului imaginilor, ci de felul in care se misca sad.gif
actionmedia
Credeam ca e chiar referitor la personalitate.
In general eu joc jocuri de strategie asa ca pot sa spun ca ma ajuta, adica are efecte pozitive pentru ca imi exersez mintea la gandire strategica. Pot sa spun ca am invatat destul de multe lucruri din jocurile pe calculator.

Ca efecte negative: dependenta, sunt maniac, nu ma las de un joc pana nu il duc pana la capat. Nopti nedormite, gastrita, certuri cu prietena, neglijarea serviciului, etc.

Cand nu ma joc stau pe internet, alta manie. smile.gif
dojo
Prin vremurile imemoriale cand jucam Supaplex, am ajuns sa vad peste tot bilute mancatoare de infotroni smile.gif Si cel mai dragut era in perioada Heroes. Aveam mereu impresia ca orice miscare este impartita pe zile. O senzatie tare neplacuta sad.gif
Marcus
Stiintific s-a demonstrat ca cei care joaca shootere, isi dezvolta atentia. wink.gif
Si nici nu e de mirare, cand trebuie sa maresti ochii la cate cine stie ce adversar ascuns prin cine stie ce tufisuri, care trage ca nesatulul in tine, scrasnind din dinti... rofl.gif

In cazul meu, nu am preluat vreodata influente in comportamentul zilnic din nici un joc pe care l-am jucat. smile.gif Ca imi provoaca dependenta, aia-i altceva... rolleyes.gif
Titus Herbert
Cand jucam Mafia nu intra nimeni in camera, desi nu incuiam usa... devil.gif

ps. se stie ca la mafia nu poti salva ohyeah.gif
dead-cat
timpenia aia este si la GTA sau Operation Flashpoint (limitat la 1 save/misiune, dar exista workaround).
Titus Herbert
workaround? adicatelea un cheat? yikes.gif

Nu stiu, dar probabil ca nu ar mai fi avut acelasi farmec fara chinuri indelungate, mouse-uri zdrobite, degete intepenite biggrin.gif
dead-cat
alt-tab in timpul jocului, sters fisierul de save (ca rutina asta face, verifica daca fisierul exista) si se poate salva din nou.

io nu vad de ce mi-as irosi timpul jucind de 30 de ori aceeasi secventa pentru ca developerii s-au gindit sa substituie un AI avansat al inamiciilor cu un sistem pseudo-dificil prin setarea save-pointurilor in mod cretin.
s-a vazut la Dark Forces si cel mai bine la Operation Flashpoint unde inamicul uneori vede prin case, iar grenadele fumigene au un efect egal cu zero.

sistemul a fost incorporat si la FarCry, numa ca acolo save-pointurile in 95% din situatii faceau sens si AI-ul chiar a fost AI si nu secvente scriptate ca la HalfLife 2.
Fantasee
Shooterele îmi tocesc agresivitatea chiar şi acum, când am dublul vârstei la care am început cu ele. Când am o renegociere de contract vreau să fiu obosită, plictisită şi fără strălucire în ochi.
Aşa că iau o felie de-asta până pe la 1 a.m., iar dimineaţă am moaca optimă. biggrin.gif

Am nevoie de o recomandare de joc de strategie ceva care să-mi facă poftă de făcut curăţenie în casă. unsure.gif Ştie careva? Serios.
Data'q
Strategie pe Android: Boom Beach... Pe mine m-a prins.
Strategie pe PC: Civilization 4. Am pierdut multe zile, nopti cu acest joc.
Cla
QUOTE(Fantasee @ 3 Jun 2015, 09:10 AM) *
Am nevoie de o recomandare de joc de strategie ceva care să-mi facă poftă de făcut curăţenie în casă. unsure.gif Ştie careva? Serios.

Fantasee, exista asa un joc, se numeste Aspirator 2.0
Cla
Na Fantasee, ai gasit ? Joaca Domino sub plapuma, cu lanterna, habar n-ai ce mult praf si acarieni vezi si nu vezi... înarmeaza-te cu un Titan-Reactor Aspirator manual.
shapeshifter
QUOTE(Cla @ 10 Sep 2021, 07:39 AM) *
Na Fantasee, ai gasit ? Joaca Domino sub plapuma, cu lanterna, habar n-ai ce mult praf si acarieni vezi si nu vezi... înarmeaza-te cu un Titan-Reactor Aspirator manual.

adica ii dai idei ce sa faca cu un aspirator sub plapuma?
Cla
Pai de ce nu, pe când eram copil citeam Winnetou cu lanterna sub plapuma, acum se uita copiii sub plapuma cu celularul la porno.
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.