Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Half - Life® 2
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia IT > Jocuri
Tudy
După cum probabil se ştie, marţi a avut loc lansarea oficială a mult-aşteptatului (şi poate prea-mult-amânatului) Half-Life 2. Marţi după-masă, pe la vreo 2, am efectuat achiziţia prin Steam pentru pachetul SILVER (59,95$). Imediat după aceea, l-am download-at (tot prin Steam), şi apoi i-am făcut un backup (fisierele au in total 8 GB - noroc că am avut bandă de 10 MB/s pe server-ul din campus). După o tentativă nereuşită de a dezarhiva backup-ul făcut de Steam marţi după-masă (pe la vreo 80% primeam un internal error de toată frumuseţea), miercuri dimineaţă am decis să refac backup-ul "RAR-style". De data asta a mers, şi astfel miercuri la ora 14:00 am avut în sfârşit opţiunea de a da "Launch game..."

Ieri seară am reuşit să-l termin, şi tot ce pot sa spun e... yikes.gif drool.gif clapping.gif spoton.gif ohyeah.gif

Celor care n-au avut ocazia să-l joace, le pot transmite că merită din plin să îl încerce... thumbs-up.gif

Concluzia: Half-Life 2 rulez!
Yoshi
Cu ce ai plătit pachetul? Cu un card bănuiesc. Întreb pentru că m-ar interesa să-mi fac şi eu un asemenea card şi nu ştiu asupra căruia să mă decid.
actionmedia
QUOTE (Tudy @ 19 Nov 2004, 08:53 PM)
Concluzia: Half-Life 2 rulez!

Si eu sunt maniac cu jocurile dar nu pot sa-i intleg pe cei care joaca "Pac-Pac-uri" dintrastea. Am jucat si eu Medal of Honor dar nu pot sa spunca se compara cu un joc de strategie autentic gen Warcraft, Starcraft, Age of Empire sau genul turn based cum sunt Civilisation (I, II, III); Heroes OMM etc.
De jocurile de strategie nu ma plictisesc niciodata. Astea cu pac-pac le joc doar daca nu am nimic altceva de facut.
Blakut
Half life nu e un simplu joc cu pac pac, ala e quake. Half life e altfel...
actionmedia
QUOTE (Blakut @ 23 Nov 2004, 03:05 PM)
Half life nu e un simplu joc cu pac pac, ala e quake. Half life e altfel...

Altfel cum? Marturisesc sincer ca nu am jucat niciodata Counter Strike sau Half Life. Am intrat in net-cafeuri si am vazut copiii acolo jucand in retea si impuscandu-se virtual unii pe altii dar nu am avut niciodata tentatia de a incerca macar jocul asta. Probabil si din cauza ca devenise o manie generala (CS).
Stiu doar ca provine din aceeasi familie cu C.S. Stiu ca e cu impuscaturi si ca se aseamana cu Quake, Duke, MOHA, etc.
Sunt curios sa aflu de la impatimitii acestui joc (Half Life) ce ii atrage la el. Ce le place, ce il face deosebit de celelalte.
Ma interereseaza pareri subiective binenteles.
Evolution
well gandeste-te ca interactioneaza cu toate obiectele, iar dynamics e super tare... poti bloca o usa cu o tulumba de gunoi, tulumba care se poate rostogoli la o adica, si multe alte kesti care il fac real... no more invisible doors si obiecte "lipite" gen Vice City cand iti faci praf masina lovind un scaun de plastic de la o terasa... si bineneteles scaunul ramane neclintit.
actionmedia
O.K. am retinut, este mai realistic pentru ca poti interactiona cu mai multe obiecte. Alte pareri?
Nu inteleg insa care e problema cu usile invizibile, ce daca nu mai exista. Daca ar exista care ar fi problema?
Referitor la obiectele "lipite" exemplul cu scaunul mi se pare edificator pentru o eroare de programare, e vorba despre un detaliu care le-a scpat programatorilor.
Intrebare? Poti sa darami orice zid cu un buldozer sau un tanc sau cel putin cu cateva grenade? Daca da jos palaria. Daca nu inseamna ca nu poti interactiona cu toate obiectele. rolleyes.gif
ypsilonalpha
Am profitat si eu de super-oferta din Carrefour (1.150.000 lei thumb_yello.gif ) si mi-am luat HL2 .. .dupa 2 seri in care am injurat si blestemat pe #@$@%$*$ ala de Steam si pe desteptul de #%$^%#$ care a avut ideea, am reusit sa-mi activez contul si am inceput sa joc.

HL2 e acaparant ... daca n-as fi fost constient ca azi trebe totusi sa merg la serviciu, cred ca as fi jucat toata noaptea. Gradarea dificultatii e excelenta (primesti noi arme doar atunci cind realmente ai nevoie de ele), puzzle-urile sint chiar simpatice (ex. butoaiele explozive pe care le "pasezi" limbilor-atirnatoare ca sa le faci felul la gramada), iar story-ul chiar daca (inca) nu exista tongue.gif ma face sa progrsez, in ideea ca poate dupa usa urmatoare (sau in nivelul urmator) o sa aflu ceva nou ... wink.gif

Acum am ajuns la fzele in care sint asaltat de discurile zburatoare-taietoare. smile.gif
FaiLuRe
Ce ciuda mi-e pe voi, astia care deja il jucati... ca mie nu-mi merge... cry.gif
Antont
Azi l-am terminat si eu, si sincer, m-a dezamagit. Poate pt ca ma asteptam sa fie o capodopera ca si primul Half-Life, dar nu-l ajunge nici pe departe. Un joc destul de ok, dar atit. Pacat de idee, sper ca al treilea joc al seriei sa fie un urmas demn al HL1 (oricum, dupa cum s-a terminat, e clar ca va urma si partea a treia rofl.gif ) . Armele sint foarte aiurea fata de prima parte(in afara de gravity gun care e o idee buna) , personajele idem, de story-line nici nu mai zic. Grafica misto, ca deh, permite tehnologia. Sunetu' e ca porcu. Interactiunea cu obiectele din joc e misto realizata. Muzica mai proasta ca in HL1, monstrii idem. Mi-a placut faza cind puteau fi folositi ant-lions. De asemenea Dog e un personaj super adevarat mai ales cind il vezi in actiune spoton.gif . Una peste alta, pt mine e un joc banal, care a stricat o legenda. Nici macar nu il inscriu la categorie de jocuri pe care sa le joc de mai multe ori. Bine ca n-am dat bani pe el evil.gif .....
dead-cat
io l-am luat, am jucat cam 2 zile si deocamdata nu-mi pare rau de banii cheltuiti. grafica e excellenta si storyline-ul e OK din punctul meu de vedere. nivelurile sunt putin prea liniare pentru gustul meu, dar oh well...
mememe
L-am luat direct de pe steam .... l-am jucat , l-am terminat si vreau sa spun ca desi ziua munceam , noaptea pana la 3 ramaneam sa ma joc. Jocul e super , mi-a placut si imi place . Ideea e ca pt a-l gusta cu adevarat trebuie sa il joci macar la NORMAL ... ca la easy e un par la ceas.

Acum in asteptarea VAC2 pt CS.source si dupa aia totul e ok cu valvalaul.
Tudy
Pentru CS:Source, cei care aveti jocul original (si nu numai), eu am un server dedicat 24/7 online: map.cs.ubbcluj.ro:27015. spoton.gif
dead-cat
l-am terminat pe hard si mi s-a parut mult mai usor ca pe "normal".
probabil pentru ca m-am prins cum sa trec prin "We Don't Go To Ravenholm" fara a consuma munitie.

Thief3 si FarCry sunt mai challenging. La FarCry adversarii sunt in mod clar mai destepti. dupa ce am trecut de efectul de "scare" la headcrabs&zombies a ramas doar antlionul ca adversar chiar periculos, care-l intilnesti de max. 3 ori, si o data-l poti pacali ca sa nici n-ajunga la tine.

colac peste pupaza, baietii puteau sa munceasca ceva mai mult la AI (prea multe evenimente scripted) si la level design (mai putin linear). dejaba am barca cu motor si un buggy, daca ma misc in canioane tot timpul. o libertate de miscare a-la operation flashpoint sau morrowind, cu questuri si subquesturi ar fi fost mai preferabil ca un nivel de evenimente scripted, care de fiecare data au loc in acelasi fel.
Darth Revan
Half Life 2 este marele campion al primei impresii. Primele 15 minute din joc pur si simplu m-au fascinat. Dupa primele minute insa, si pana ce l-am terminat, am trait sentimentul jocului facut sa se vanda bine grupului tinta format din gospodine si copii pana in 14 ani. Tot ce promite in deschidere este dat laoparte de elementele de arcade & for stupid only dificulty game. Mediul ambient si costumele sunt insa impresionante. Despre ceea ce vezi ( ! ) in joc pot spune ca este o experienta senzationala. Insa gameplay-ul si scenariul sunt de-a dreptul cretine.
dead-cat
dupa cum am zis, ma enerveaza ca-i prea scripted.
chestia cu hovercraftu a fost ok, dar buggy-ul e cam degeaba, pt ca level designul e de asa natura incit intr-o singura directie poti merge si gata. mai bine faceau un tren.

dificil (pe hard) e doar intrarea in nova-prospekt (2 gunship-uri), si primul antlion. restu-l poti smecherii.

iara aparent dificila e faza din interorul puscariei unde trebuie sa te barricadezi cu 3 turele, pentru ca poti construi o scara din lazi si sa te cari de-acolo.

in general, prea liniar (level design cam prost) si prea multe eventuri scriptate.

si ma enerveaza arbaleta. mai bine puneau o pusca cu luneta.
ypsilonalpha
QUOTE (dead-cat @ 14 Mar 2005, 09:30 PM)
La FarCry adversarii sunt in mod clar mai destepti. dupa ce am trecut de efectul de "scare" la headcrabs&zombies a ramas doar antlionul ca adversar chiar periculos, care-l intilnesti de max. 3 ori, si o data-l poti pacali ca sa nici n-ajunga la tine.

Eee, dar cine a stat sa se lupte cu leii-furnicilor, ca oricum faceau respawn la greu ... cind ii vedeam, ambalam buggy-ul la maxim si ma duceam la proximul Bocanila - ca asa le-am zis io la turnurile alea automate care bateau in pamint cu ditamai maiul si vibratiile terorizau bietele tongue.gif insecte.

Chestiile alea imi adusesera aminte de tobosharii din Dune - dar aia atrageau viermii de nisip, nu-i inspaimintau ... spoton.gif
Dualist
Am jucat un pic ... grafica superba, sunet superb, dar nu stiu ce sa fac ... am jucat la nimereala. Nu stii ce ai de facut sad.gif
dead-cat
cum nu? doar iti zice huh.gif
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.