Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:23 De Milioane De Patroni
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Dezbaterilor: Stiinta si Cultura > Exploratorium > Afaceri si economie
Lucidinbr
Saluti!

Sunt student anul I la A&C. Am multi prieteni si cam toti vor sa isi deschida firma... ohmy.gif

Ce e si cu asta ??? Nimeni nu vrea sa munceasca pentru altii, toti vor sa fie proprii lor sefi. Multi nu inteleg ca nu esti sef numai daca ai propria ta "firma". Banuiesc ca sunt oameni (multi) pe forum care vor sa isi deschida propria afacere.

Puteti, va rog, sa imi spuneti ca va determina sa faceti acest pas si de ce credeti ca veti reusi ?

lucian

p.s. : nu vrea sa descurajez pe nimeni. vreau doar sa stiu ce ii motiveaza
dead-cat
pai ca self-employed tot profitu care-l generezi e al tau. plus tu decizi cum iti imparti timpul.

dezavantajul e, trebuie sa umblii sa-ti faci rost in continuu de clienti.

eu nu prea vad de unde ar veni grosul de clienti in IT la momentul dat, care sa fie dispusi sa lucreze cu firme de 2-3 oameni si care sa si aibe bani sa plateasca proiectele.
tihomir
"ai ca self-employed tot profitu care-l generezi e al tau. plus tu decizi cum iti imparti timpul." nu e tocmai exact.Profitul il imparti cu statul mai ales daca esti "employed".Cred ca e bine sa incerci sa devii patron chiar daca nu reusesti,castigi experienta,inveti din greseli si e f important.
Tembo