Ad'Or 2004
Nu mai putin de 368 de lucrari au fost inghesuite de agentiile participante, in numar de 30, la editia 2004 a Ad?Or.
Dintre acestea, cinci agentii - Leo Burnett & Target, Graffiti BBDO, McCann / Creative Services, Young & Rubicam si Cohn & Jansen - si-au impartit laurii pusi la bataie anul acesta. Juriul a hotarat ca Leo Burnett are cele mai proaspete idei si, nu in ultimul rind, cele mai multe.
Saatchi & Saatchi, Focus Advertising, Tempo, Ogilvy, Lowe & Partners si DDB Bucharest se numara printre numele mari din industrie care nu au reusit sa impresioneze juriul anul acesta.
Next Cap, agentia care a avut cele mai multe lucrari inscrise in concurs, a castigat patru premii, insa numai la sectiunea Colaterale.
2 dintre membrii RAAA, Headvertising si Notorious Advertising, au ales sa nu participe la aceasta editie a Ad?Or.
Iata premiile celui mai important festival de publicitate din Romania, Ad?Or 2004:
Agentia anului ? Leo Burnett&Target
Campania anului ? Leo Burnett&Target, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Nu se uita usor
Cel mai bun spot TV - Leo Burnett&Target, brand Academia Catavencu, lucrarea Smart Readers
Cel mai bun Ad de Presa - Leo Burnett & Target, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele
Cel mai bun Outdoor - Graffiti BBDO, brand Guinness, lucrarea Positive
Cel mai bun spot Radio - McCann / Creative Services, brand LOTO 6/49, lucrarea Spring Depression
Premiile Ad?Or 2004 pentru "Cel mai bun spot TV intr-o categorie":
1. Bauturi alcoolice - Leo Burnett&Target, brand Ciuc, lucrarea Parcarea
2. Bauturi nealcoolice - Leo Burnett&Target, brand Prigat Activ, lucrarea Rollercoaster
3. Mass Media - Leo Burnett&Target, brand Academia Catavencu, lucrarea Balansoarul si Graffiti BBDO, brand Pagini Aurii, lucrarea Cicaleala
4. Divertisment - Leo Burnett&Target, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Terasa
5. Telecomunicatii - McCann / Creative Services, brand Mobifon, lucrare Eyebrows
6. Social - Young & Rubicam / Team Advertising, brand Salvatii copii, lucrare Trafic si McCann / Creative Services, brand ARAS, lucrare The missing part
Premiile Ad?Or 2004 pentru "Cel mai bun print intr-o categorie":
1. Autovehicule si accesorii auto - Cohn&Jansen, brand Honda Motorcycle, lucrare Honda First Love
2. Bauturi alcoolice - Graffiti BBDO, brand Guinness, lucrarea Positive,
3. Bauturi nealcoolice - Leo Burnett & Target, brand Prigat Activ, lucrarea Barca
4. Produse alimentare - Leo Burnett & Target, brand Eukanuba, lucrarea Pisica
5. Produse de intretinere casnica - Young & Rubicam / Team Advertising, brand Granstar, lucrarea Sperietoarea
6. Mass Media - McCann / Creative Services, brand Churchill View, lucrarea Coat Hanger
7. Divertisment - Leo Burnett&Target, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele si lucrarea Papusile
8. Vanzari si distributie - McCann / Creative Services, brand Maximum Chic, lucrarea Saint Michael
9. Social - Young & Rubicam / Team Advertising, brand Festivalul brazilor de Craciun, lucrarea Maini
Premiile Ad?Or2004 la categoria "Colaterale":
Interactive (website-uri, multimedia CD, advertising pe internet) - GMP/MAP Romania, brand Candidatura Basescu, lucrarea Joc "Basescu la tinta" (www.basescu.ro)
Brosuri si Direct Mail ? ID Studio, brand ID Studio, lucrarea Timbrele si Next Cap, brand ANCAAR, brand Punga
Postere ? Lowe&Partners, brand Spitale fara fumat, lucrarea Spitale fara fumat
Innovative Media ? Tempo Advertising, brand Orange, lucrarea WireFree Zone
POP ? neacordat
Ambalaje ? Next Cap, brand 3 Hectare, lucrarea 3 Hectare
Identitate Corporativa ? Graffiti BBDO, brand Pepsi Music, lucrarea Equalizer
Ilustratie ? neacordat
Fotografie ? neacordat
Evenimente ? DDB Bucharest, brand FA, lucrarea Henkel FA Box
Autopromovare ? Next Cap, brand Ziarul Financiar, lucrarea Studenti
Altele ? Next Cap, brand Poligrafia Codex, lucrarea Codex 04 si DDB Bucharest, brand Alpha Bank, lucrare Alpha Bank ? Calendar 2032
Sursa: Imagoo.ro