Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Estetica Si Marketing
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Dezbaterilor: Stiinta si Cultura > Odăi in Dialog - Dezbaterile Hanului > Arhipelagul Imaginii
Ovidiu Bufnila
Coca Cola ne uimeste, ne bulverseaza, ne invata. Foloseste o singura tema in campaniile sale. Ne duce pe negandite inspre un ACOLO. E ceva magie, e estetica si marketing super. In avalansa de imagini, de marci, de artificii si de splendoare vedem cu ochiul liber comorile esteticului. Dar oare uratul e bun la ceva? Diformul ar putea fi folosit in marketing? Simtul tactil e pus la incercare de profesionistii marketingului. Sa te pipai, Madona! Sa te ating Pamelaaaaa! Oauuu, ce betie estetica! Au, pe cine am pus mana aici? O, scuze!

tongue.gif
dsrk3r
Nu stiu daca ma bulverseaza Coca Cola, pe mine m-a invatat sa beau lapte smile.gif. Ce zici de Benetton ? Durere, gay, sex, crima, rau, cimitir, SIDA.
Ovidiu Bufnila
QUOTE (dsrk3r @ 19 May 2004, 02:01 PM)
Nu stiu daca ma bulverseaza Coca Cola, pe mine m-a invatat sa beau lapte smile.gif. Ce zici de Benetton ? Durere, gay, sex, crima, rau, cimitir, SIDA.

Eu nu zic nimic. Tu esti Imaginea I.C.A.N. nu eu.
tongue.gif
Ovidiu Bufnila
QUOTE (dsrk3r @ 19 May 2004, 03:01 PM)
Nu stiu daca ma bulverseaza Coca Cola, pe mine m-a invatat sa beau lapte smile.gif. Ce zici de Benetton ? Durere, gay, sex, crima, rau, cimitir, SIDA.

Benetton? Uuuups! Uite una bestiala cu Benetton:
http://www.museedelapub.org/virt/mp/benett...tondia15med.jpg
Ce filozofie de imagine are Benetton?

Ovidiu Bufnila
consilier de imagine
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.