Mersi fain Carrad
....Nu stiu daca se rezolva, dar daca insisti, cine stie
....
Clarence, cam toata chestia a fost din cauza cauciucurilor reci+asfalt rece=aderenta f scazuta. Am frinat tirziu si brutal cind m-am apropiat de o intersectie, si am uitat ca (virgula) conditiile de aderenta nu sint ca vara. Cind am vazut ca n-o sa opresc la timp, am frinat tare si cu spatele pina l-am blocat. Era si praf in zona
, am intrat intr-un derapaj destul de accentuat, asa ca am eliberat frina spate, s-a redresat pt o fractiune de secunda, dupa care fata a fugit spre stinga, pe mine m-a aruncat pe jos, motorul a cazut pe partea dreapta si a alunecat vreo 10 (sau mai multi metri), iar eu am alunecat/rostogolit citiva metri pe doua benzi de circulatie si m-am oprit linga bordura. Ideea e ca am fost foarte aproape sa comit un high-side ca la carte, ceea ce ar fi avut urmari mult mai naspa
...Am avut mare noroc ca nu m-a calcat nimeni, si motorul n-a lovit nimic(era trafic destul de mare). Se pare ca in momentul caderii aveam in jur de 70 sau mai mult.
Pagube io:
Ambii genunchi juliti destul de rau, sint lovit si julit la sold, care ma si supara destul de rau. Casca si-a facut datoria cu brio, altfel nu mai scriam acum, e lovita in 3 locuri(fata, maxilar, timpla dreapta).
Pagube Kawa(bine ca sint doar cosmetice)
:
Carena fata sparta(necesita lipire si revopsire)...semnalizator dreapta varza, mansonul de acceleratie polizat(trebuie inlocuit), carena laterala dreapta julita complet(trebuie revopsita), suportul care tine scarita si frina spate rupt in doua(trebuie reinlocuit). Ca norocul dpdv tehnic e in cea mai perfecta regula, atit motor cit si cadru si furca.
Cam asta a fost, putea fi mult mai rau, am avut mare bafta, bine ca nu s-a intimplat decit atit
.