YoyoMan
22 Jan 2005, 11:57 PM
Incredibil! Cuuuuum? Oliver Sone?
Pai inseamna ca si asta a mancat prea multi hambugeri modificati genetic! Foai de capu meu! Pai asta e un regizor adevarat. Oare nu ii altu cu acelasi nume?
Eu m-am entuziasmat la sf cand am vazut ca e muzica de Vangelis - da' dupa aia mi-am dat seama ca nu am remarcat-o... si probabil ca nu e nustiuce nici aia...
De unde rezulta ca jeaba ai regizor, actor, muzica si bani si tot ce vrei - daca nu iese nu iese. Sau daca scenariu e prost facut nu iese... Sau daca e facut de mantuiala o sa fie ca pixu' - sau nu stiu ce sa mai zic...
"Muci cu varza" - asa trebuia sa se se numeasca
Serenity
23 Jan 2005, 04:58 AM
Uite, n-am stiut de Vangelis, ma ridicasem sa plec inainte sa se termine filmul
Si chiar remarcasem muzica, singura chestie care mi-a placut din toata "capodopera" asta. Nici eu nu prea pot sa-mi explic ce s-a intamplat cu filmul asta.. ca regizor de renume au avut (intoxicat cu hamburgeri, ce-i drept), actori "mari" fura (foarte prost alesi, e adevarat), bani cu nemiluita au bagat in el (degeaba).. Si a iesit un Soap-Opera Hollywoodian, fir-ar sa fie..
morfeus
24 Jan 2005, 10:53 AM
trebuie sa apara episode2 din razboiul stlelor anu asta
valentinu
24 Jan 2005, 11:31 AM
Endgegner
24 Jan 2005, 01:23 PM
Am vazut recent "Foolproof", "The Bourne Supremacy", "Hellboy", "The Butterfly Effect" ,"The Aviator", "Sky Captain and the the World of tomorrow" - toate filme demne de vazut.
Salutari
Pacala
FaiLuRe
26 Jan 2005, 03:36 AM
In ordine cronologica, filmele vazute in ultimele zile:
1.
Meet the Fockers - Continuare la "Meet the parents", cu aceiasi Robert De Niro si Ben Stiller, insa acuma mai apar si Dustin Hoffman si Barbra Streisand. In concluzie, o continuare mult mai buna ca prima parte, la care am ras cu pofta...
2.
Cube Zero - Asa dupa cum ii zice si numele, filmul e zero. Se vrea continuare la seria Cubul, insa se vede lipsa de fonduri si actorii slabi.Au distrus mitul cubului cu continuarea asta. Mai bine nu pomenea ComicDiva de continuarea asta sau mai bine ascultam de ea, ca si ea l-a caracterizat negativ. Dar m-a facut curios si a trebuiit sa-l vad.
3.
Headrush - Ehe, am dat din intamplare de filmul asta si nu-mi pare rau. Film irlandez , comedie actiune, in stilul caracteristic al insularilor. A fost ceva diferit si mi-a placut.
4.
RRRrrrr! - Francezii iar si-au dat cu firma in cap. Se vor mari comedianti, si scot numai comedii expirate. Nu zic, mai si razi la filmul asta, dar e prea exagerat si tras de par pe-alocuri. Notabila aparitia lui Gerard Depardieu. Chestia care mi-a placut mult e descrierea de la inceput, si care spune cam asa:
" Pe 9 mai, 1969, la o milã de granita cu Laos, divizia 101 a armatei SUA, avansase pe dealul 937. Pentru ei era doar o misiune de recunoastere. Pentru Vietcong, dealul 937 era un punct strategic. Soldatii din companie, noi în luptã, trebuiau sã termine misiunea în 2 ore. S-au luptat eroic 9 zile... Acest film
nu spune povestea lor."
doice
7 Feb 2005, 03:31 PM
Deci sa nu ma uit la Cube Zero?
Chiar vorbeam cu o prietna si imi spunea ca poate sa faca rost de el.
Ce pacat, chiar vroiam sa-l vad
Am sperat sa mearga din bine in bine pt ca HyperCube mi s-a parut super. A fost mult mai bun decat primul.
Pacat ca au realizat o trilogie pe care au distrus-o exact la sfarsit.
edit:
Cred ca totusi n-o sa rezist si o sa-l vad chiar daca lumea zice ca e naspa. ce sa-i faci?
Sunt curioasa.
matz
7 Feb 2005, 07:44 PM
salutari la toata lumea , ca sa-mi dau si eu cu parerea :
Alexander -dezamagitor
Sky Captain and the world of tommorow- slabutz
Piratii din Caraibe -
,
mi-au placut f mult : pi , the nest ( film francez), toata seria taxi si Wasabi
aaaa si Ultimul mohican
andraa
7 Feb 2005, 09:26 PM
Am vazut Forgotten si White chicks...merita vazute, primul te tine in suspans, e super tare, si cel de-al doilea comedie.
FaiLuRe
8 Feb 2005, 03:50 AM
Ultimele 4 filme vizionate:
1.
Anchorman [2004] - comedie faina. Merita! Nota 8/10.
2.
Ju-On: The Grudge [2003] - horror. Varinata japoneza de la The Grudge. Sincer, remake-ul american a fost mai infricosator. Nota 6/10.
3.
Assault on precinct 13 [2005] - actiune. Bun, nou! cu Laurence Fishburne, Ja Rule si alti cunoscuti. Nota 7/10.
4.
King Arthur [2004] - actiune/drama. Mi-a placut foarte mult. Merita! Nota 9/10.
illusion
8 Feb 2005, 11:39 PM
Ultimul film..."Angels in America". In rolul principal, Al PAcino care arata cu vreo 20 de ani mai batran decat e... Un film despre realitati cotidiene....in special despre homosexualitate. In filmul asta toti sunt homosexuali...pana si Ingerul
doice
9 Feb 2005, 01:05 PM
Am fost ieri seara la cinematograf si am vazut
National Treasure.
A fost dragut filmul
Cateva scapari in scenariu dar in general bine facut.
Totul este legat de francmasonerie si de ordinul templierilor.
Unele scene au un umor extraordinar
Mi-a placut asa ca ii dau 9/10
ComicDiva
9 Feb 2005, 04:43 PM
QUOTE (illusion @ 8 Feb 2005, 11:39 PM) |
Ultimul film..."Angels in America". In rolul principal, Al PAcino care arata cu vreo 20 de ani mai batran decat e... Un film despre realitati cotidiene....in special despre homosexualitate. In filmul asta toti sunt homosexuali...pana si Ingerul |
Sotia lui Joe nu cred ca era lesbiana.
Just nuttier then a fruit cake!
Despre mama lui nu voi spune nimic.
Michelle
10 Feb 2005, 09:13 AM
Mergeti si la Viata si moartea lui Peter Sellers ,merita sa vedeti un actor mare intr-o performanta notabila si ma refer aici la Geofrey Rush pe care probabil l-ati vazut si in Salieri (Amadeus) si in Marchizul de Sade.
axel
10 Feb 2005, 10:12 AM
Tocmai am vazut Donnie Brasco.
kristina
12 Feb 2005, 02:14 PM
Saw....brrrrr.....
ausländer
13 Feb 2005, 11:05 AM
Saw nu mi s-a parut o capodopera a genului Horror, dar finalul e demential. Mai sunt si cateva scene in film care sunt regizate foarte bine si sunt filmate din niste perspective interesante.
Film f vechi, dar foarte interesant: The Usual Suspects [1995]. tare am impresia ca s-a mai scris in topicul asta despre el...
Daca se doreste o lista cu filmele mele preferate, ma voi conforma si voi posta una.
ComicDiva
13 Feb 2005, 05:39 PM
All things considered...
The Grudge a fost destul de scary! Mai ales ca l-am vazut seara pe la miezul noptii.
nu destul ca sa-mi dea coshmaruri, insa destul ca sa ma faca sa tresar de cateva ori. Din pacate ma tot asteptam ca Buffy sa-l cheme pe Giles si restul gastii. Nu stiu daca o voi vedea vreodata pe Sarah Michelle Gellar ca altceva decat Buffy.
FaiLuRe
20 Feb 2005, 01:53 AM
Cu ce mi-am mai obosit ochii :
1.
Sideways [2004] - drama/comedie. Film nominalizat la Oscar. E super fain. Sper sa castige ceva. Nota 9/10.
2.
Azumi [2003] - drama/actiune. Film cu samurai, sangeros, dar fain. Mi-a placut. Nota 8/10.
3.
Spun [2002] - drama/comedie. Film destul de explicit in privinta consumului de droguri. Nerecomandat minorilor! Per ansamblu un film bun. Nota 8/10.
4.
The Final Cut [2004] - thriller/SF. Destul de fain si idee interesanta. Joaca Robin Williams. Nota 7/10.
5.
The Polar Express [2004] - animatie/de familie. Cu Tom Hanks (voce).Se pare ca anul trecut a fost anul filmelor de animatie. Un film pentru ajunul Craciunului, despre eterna legenda a lui Mos Craciun. Nota 7/10.
6.
Schindler's List [1993] - drama. Capodopera de-a lui nea Spielberg. Cam lung dar super facut. Nota 9/10.
iniya
20 Feb 2005, 02:13 AM
failure sunt multe filme; sper ca nu le-ai vazut singurel
eu ma gandeam sa ma apuc de telenovele
bad joke sorry
as vrea sa vad inca o data filmul
papillon(l-am vazut doar o parte; sfarsitul mai bine spus
); cartea am citit-o -mi s-a spus ca e mai reusit filmul;
tare curioasa sunt
FaiLuRe
20 Feb 2005, 02:25 AM
sweetsmile, doar 3, 4 si 5 le-am vazut singur. Aproximativ, ca erau si astia prin camera, dar faceau altceva.
bdl
20 Feb 2005, 05:06 AM
King Arthur.....chiar simpatic, dar scenele de lupta f singeroase....merita vazut
Mistinguett
20 Feb 2005, 05:12 AM
The Man who cried. Johnny Depp joaca rolul unui tigan roman. He's never been sexier...
YoyoMan
20 Feb 2005, 06:20 PM
Misti: asta e film nou? Wooooaa - suna foartche foartche interesting mai! Si io vreau!
Jazz
20 Feb 2005, 09:50 PM
Misti,
M-ai facut teribil de curioasa.
Acum e pe lista mea de "must see"
Yoyo,
Site-ul oficial.
Mistinguett
20 Feb 2005, 09:57 PM
Yoyo, cica 2001. Eu nu auzisem nimic de el, l-am "agatat" de pe raft la inchirieri din intamplare. Distributie superba: Christina Ricci, Cate Blanchett, John Turturro.
Si altul de care nu am auzit nimic si a fost o surpriza placuta, cu Charlize Theron (e o placere sa o privesti, zau) - Head in the clouds.
p.s. Jazz, brava - eu nu m-am gandit sa caut site-ul oficial.
Inca o nota asupra lui, e realizat de aceeasi tipa care a realizat Orlando, alt film relativ necunoscut si care eu l-am gasit superb, cel putin vizual.
skysurfer
22 Feb 2005, 10:58 AM
Man on fire personal mi s-a parut destul de reusit 8,5/10 soundtrack-ul lui Zimmer e de 10/10, in genul celui din Gladiatorul. Finalul destul de previzibil dar actiunea e reusita si chiar si imaginea filmului e excelenta. Il recomand.
I robot (2004) cu Will Smith 7/10 Cateva efecte super in rest mi s-a parut cam aiurit.
The Luzhin Defense 10/10 cu o interpretare magistrala a lui John Turturro, imagine si scenariu excelente si un plus din partea mea pt ca sunt iubitor al sahului.
Maine seara vreau sa vad Ray am inteles ca e excelent si Grudge si Saw. Iar in weekend am programate filmele lui Fantozzi
Fantozzi- il ritorno (1996) Fantozzi-la Clonazione (1999)Nu cred sa fie super filmele dar asa ... in amintirea vremurilor cand urmaream Italia 1.
trustbyte
22 Feb 2005, 12:05 PM
Mindhunters, un thriller excelent. merita vazut!
illusion
22 Feb 2005, 02:41 PM
Ati vazut partea a 3-a a filmului "Cubul"? Bestial....
FaiLuRe
22 Feb 2005, 09:16 PM
Partea a treia de la cubul a fost chiar naspa, parerea mea. Asta daca nu cumva ai vazut alta versiune de care n-am auzit.
FaiLuRe
23 Feb 2005, 02:51 AM
Ultimele doua :
1.
The Aviator [2004] - drama/biografic. Cred ca unul din singurele filme cu Leonardo DiCaprio care merita vazute. Mie unul nu-mi palce actorul asta, dar no, trebuie sa recunosc ca stie juca bine si in filmul asta chiar a facut-o. Nu m-as mira deloc sa ia Oscarul. Filmul e un pic cam lung, dar noroc ca e interesant si il poti urmari cu placere pana la sfarsit. Defapt, ce sa zic, e mana maestrului Scorsese la mijloc, altfel probabil ca filmul nu ar fi fost asa bun. Nota 8.5/10.
2.
Constantine [2005] - thriller/horror.Cu mr. Matrix, Keanu Reeves. Eterna lupta dintre bine si rau. Mi-a placut filmul. Un amestec de exorcism, mituri biblice si lumea moderna, la care mai adaug o campanie subtila antifumat si antisuicid. Efectele speciale sunt misto. Nota 8/10.
Serenity
23 Feb 2005, 03:14 AM
Din toate titlurile filmelor insirate pe ultima pagina, nu am auzit nici macar de unul!
Eu am reusit in sfarsit sa vad "The Village" (ceva mai de mult, totusi
). Ce sa spun? Nu zic ca nu e un film bun sau ca nu l-am apreciat, doar ca dupa atatea laude ma asteptam la ceva mai mult. In plus, in promovarea lui s-a pus mult prea mult accent pe partea horror de care eu, nu stiu cum se face, dar nu am dat iar puzzle-ul lui Shyamalan a fost cam simplu de rezolvat de data asta. Totusi, filmul e bun - chiar foarte bun daca e sa-l comparam cu celelalte productii hollywoodiene din ultima vreme - scenariu inteligent, distributie si atmosfera de nota 10
Edit: Acum ca am vazut ultima postare a lui Failure, imi retrag prima afirmatie..
De "Aviatorul" am auzit (era Leo pe coperta ultimului ProTv Magazin
)
kristina
24 Feb 2005, 10:38 AM
"The village" mi-a placut si nu mi-a placut. Ideea e originala dar plecarea oarbei singura prin padure mi se pare neverosimila.
trustbyte
24 Feb 2005, 12:13 PM
Rayemotionant filmul. incantator.
merita cumparat DVD-ul!
denise
24 Feb 2005, 12:18 PM
OK, m-ati convins ... Promit sa vad azi sau maine The Village, iar in week-end o sa revad un film drag mie - El Nuovo Cinema Paradiso.
Dani
25 Feb 2005, 04:38 AM
Subscriu celor spuse de
Failure: Leonardo di Caprio face un rol exceptional in
'The Aviator', fara sa scoata o nota falsa tot filmul. Filmul este un 'Scorsese' demn de luat in seama (nu si cel mai bun) si ce mi s-a parut interesant de urmarit este atat amestecul de excentricitati si fobii ale personajului principal, cat si modul gradual in care acestea avanseaza.
Una peste alta, un film reusit pentru care di Caprio merita Oscarul.
Admiratoarele lui di Caprio nu trebuie sa rateze filmul
. Exista cateva scene de nuditate foarte interesante
.
Onix
25 Feb 2005, 10:41 AM
Inseamna ca sunt printre putinele persoane care nu au apreciat in mod deosebit prestatia lui di Caprio din filmul "Aviatorul". Joaca bine, dar atat. Fizic, are inca aspectul unui copil si nu mi s-a parut deloc convingatoare "imbatranirea" lui din film.
Personajul in sine este unul deosebit de complex; imi pare rau ca nu a incaput pe mainile unui actor mai bun, cred ca ar fi iesit ceva extraordinar.
Endgegner
25 Feb 2005, 08:55 PM
Problema care o are acest film (The Aviator) este ca se restrange doar la o infima parte din viata lui Howard Hughes.
Pentru aceasta parte a vietii lui Hughes, DiCaprio a jucat bine (nu cred sa fi fost alt actor caruia sa i se potriveasca si varsta si si rolul jucat). Project Jenifer sau rolul care l-a avut Hughes in scandalul Watergate au ramas "nespuse".
Figura lui Howard Hughes a mai fost jucata de George Peppard in "Carpetbeggers"(1964), Tommy Lee Jones in "The amazing Howard Hughes"(TV-1977) si de Terry O'Quinn in "The Rocketeer" (1991).
Onix
25 Feb 2005, 10:11 PM
Pana la un anumit punct, este chiar de varsta personajului, dar in momentul in care ar trebui sa treaca de 40 de ani...ei bine, chiar nu arata, oricat s-ar fi chinuit la machiaj.
Din considerente de promovare, Scorsese a gandit bine miscarea cu distribuirea lui in rolul principal. La succesul pe care il are ca actor (mai ales in randul publicului feminin), di Caprio ar fi atras cu siguranta un numar mare de spectatori in salile de cinema. De altfel, se vede foarte clar din nominalizarea la Oscar, Globul de aur castigat, cronicile primite. Nu am ceva personal cu el, dar...de gustibus...ce sa-i faci?
Apropo de Oscaruri, duminica se anunta o seara destul de interesanta: multe filme bune, actori de exceptie si roluri pe masura.
=================================
Am vazut si "Cube Zero" - mi-a placut (mai putin decat primele doua, dar macar e laudabila intentia de a explica ceva din misterul acestora). Totusi, ceva nu se leaga (bine, mai multe
) - la sfarsit, cum o gaseste pe fetita? Poate nu eram eu atenta, dar chiar mi-a scapat partea asta.
mutulica
26 Feb 2005, 09:33 PM
comoara nationala mi s-a parut cam aiurea... un fel de dan brown pe celulo-dvd
iar orinet expres mi s-a parut un fis... genul la prima serie plingi dupa bani, iar la a doua dupa timpul pierdut
incerc sa vad cellular pina luni... desi am auzit ca e cam timpenie
Nico
4 Mar 2005, 06:48 PM
Mie mi-a placut DiCaprio in "Aviatorul" si nu m-a deranjat prea tare faptul ca, asa cum a spus si
Onix , personajul pare ca nu imbatraneste. Leo nu mi se pare frumos, dar cand e vorba de personaje complexe, pasiune, nebunie, isi foloseste toata energia ca sa le dea viata, si asta se simte. Pentru mine a fost genul de film la care nu m-am plictisit nici o secunda.
Onix
4 Mar 2005, 07:49 PM
Am vazut "House of Flying Daggers" de curand; am avut o tentativa si mai demult, dar nu mergea subtitrarea si inca nu am invatat chineza
La noi l-au tradus "Casa
sabiilor zburatoare", desi "dagger" este pumnal, lucru care se vede cu ochiul liber.
Pe scurt: scene de lupta de efect, peisaje absolut superbe, cateva rasturnari de situatie, mici (mari) inadvertente pe ici pe colo, dar ca spectacol este frumos. Frumosi mi s-au parut si actorii din rolurile principale. Mi-a placut.
Erata: vad ca i-am gresit numele lui DiCaprio de doua ori. Sa ma scuze
mutulica
5 Mar 2005, 08:05 AM
Alexander si mi s-a parut timpitel... a vrut sa spuna prea mult si a spus prea putin...
interesant c anu am vazut cind a taiat nodul gordian... sa fie vreo scapare?
de suparare m-am uitat din nou la Johny English bestial!
Olaf
6 Mar 2005, 11:21 AM
Am vazut ieri
Gadjo Dillo si
Saw. Nota zece.
De gadjo dillo nu zic decat ca trebuie vazut, iar saw... cheia filmului este in ultimele secunde
. Suspans pana la sfarsit. Si am descoperit undeva pe parcurs un hint in legatura cu criminalul, dar nu este deloc evident
ComicDiva
6 Mar 2005, 01:53 PM
Aseara am vazut un film foarte interesant numit Cypher
Desi nu am fost impresionata de sfarshit care se vrea absolut demential, restul filmului chiar a fost.
O poveste ce aduce aminte de Total recall insa facut cu cap. Actiunea se petrece intr-un viitor apropiat in care companii producatoare de tehnologie se spioneaza unele pe altele iar spionii folositi sunt spalati pe creier pentru ca identitatea sa nu le fie compromisa. De exemplu personajul principal se numeste Morgan Sullivan, un spion, care primeste numele de Jack Thursby. Dupa o vreme el chiar ajunge sa creada ca asta este identitatea lui adevarata.
Povestea este mult mai complicata decat atat si chia ajungi la un moment dat sa te intrebi "what the hell is going on here!?"
Altceva care mi-a placut la film a fost partea tehnica. Sunetul, montajul si cinematografia. Nu prea ma pricep la lucruri de genul asta, insa in acest film chiar m-au impresionat.
Apropo, filmul este regizat de tipul care a facut Cubul.
skysurfer
7 Mar 2005, 12:41 PM
As avea si eu o intrebare pentru cei care au vazut The Grudge si Ju On. Adica atat varianta americana cat si cea japoneza. M-ar interesa care e mai reusita pt ca le am pe amandoua si vreau sa ma apuc sa le vad dar sunt curios care e mai horror, care merita vazut primul.
FaiLuRe
7 Mar 2005, 08:06 PM
Varianta americana e mai horror si mai reusita, parerea mea.
mutulica
8 Mar 2005, 01:00 AM
taxi 4 cam timpitel, da' merita vazuti cracii lu' gisselle bundchen sau cum o mai chema
si... ladies and gentlemen .... hotel rwanda film de oscar nene.... al naibii de aproape de realitate
Olaf
8 Mar 2005, 11:16 AM
Am vazut
The Forgotten. Haios filmul. Conspiratie, happy end, tot ce-i trebuie
.
ComicDiva
8 Mar 2005, 02:25 PM
QUOTE (Olaf @ 8 Mar 2005, 11:16 AM) |
Am vazut The Forgotten. Haios filmul. Conspiratie, happy end, tot ce-i trebuie . |
The aliens wanted their mommies... how cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute.
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,
click aici.