Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Cu Ce Va Ocupati ?
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Prietenilor > Peripetii la Gura Sobei > Despre Forumisti
Pagini: 1, 2
Aggelos
Toti petrecem cateva ore bune pe Han, unii mai mult altii mai putin dar toti avem si o viata reala in care muncim sau invatam pentru a face ceva in viata.
Intrebarea care se ridica, in mod firesc este: Cu ce va ocupati ? Ce meserie aveti sau pentru ce meserie va pregatiti ?
Incep eu:
Studiez kinetoterapie si lucrez ca translatorsi director adjunct productie la o firma greceasca cu reprezentanta in Romania.
bubu
Indiscreta sa spunem ca nu este, daca ne-ar intreba cineva in viata de zi cu zi, probabil ca am raspunde.
Aici cei ce nu vor sa raspunda probabil tin la anonimat, atita tot.
Antont
Io personal mi-as fi dorit sa parazitez, da' n-a fost sa fie cry.gif rofl.gif ...
persephona
spoton.gif misto intrebare... nu prea stiu citi o sa raspunda!
Mda, sunt avocat stagiar. Meserie frumoasa, inveti lucruri folositoare, inveti sa minti frumos (mai ales!).
Cineva mi-a spus ca am o meserie apropiata de aceea de prostituata. Frumos, nu?
Avind in vedere ca banii sunt xtrem de putini, eu chiar parazitez!!!

Antont
Io as fi vrut sa parazitez pe bani multi de tot...Parazitarea in opinia mea presupune averi nenumarate, iahturi, chestii de astea.
Pese:
Si io am terminat dreptul, da' sa fiu sincer, teoria e frumoasa, dar ce se intimpla in practica la noi m-a scirbit definitiv...Asa ca am inchis definitiv capitolul ala si ma ocup de altceva, si ca veni vorba, ce fac acum aduce cu parazitarea spoton.gif , desi iaht nu o sa am din asta rofl.gif ....
nefertiti-old
Presa scrisa. Unii spun ca si asta tot un fel de prostitutie se cheama ca e rofl.gif
Diana-Maria