Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Revistele Online
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Show-biz > Mass-media
Valentina
Dragilor,

Sunt noua pe aici si, pentru ca imi pareti creiere mobilate corespunzator, va propun o tema: sunt revistele online egale in drepturi cu cele printate? Daca da, de ce, daca nu, de ce?

nefertiti-old
In primul rind cred ca ar trebui sa emiti tu o parere despre aceasta tema, ca sa intelegem si de ce ai propus-o.
menthoru'
Cu siguranta ca exista, cel putin in domeniul in care sunt eu interesat, in grafica, branding, advertising web-ul abunda in astfel de e-zine-uri. Care mai de care cu mai multe articole, care mai de care mai bune, care mai de care cu autori celebri.
Sunt absolut convins ca orice domeniu are reprezentati online.

Uite o revista extraordinare de fotografie. www.artphoto.ro
Generatzia IT
Ca tot se vorbeste de revistele online... eu sunt un elev de 14 ani care a creat o astfel de revista...
In curand va fi nr3. Pana atunci Apasa aici
Arktu
Nu. Nu vad de ce tb. sa emita o parere. Poti deschide un subiect fara sa dai tu primul cu parerea.
Cat despre subiect, mi se pare ca cele tiparite au un avantaj si anume acela ca sunt mai usor de citit dpdv al suportului. Mie imi place mai mult sa citesc de pe hartie decat de pe ecran. Si nu-s singurul. Dezavantajele sunt ca tai copaci aiurea si te mai si costa. Hartia. Si ce e pe ea.
Ryan
Ce am observat este ca revistele care se pun pe site dupa modelul din realitate nu fac mare lucru (vorbesc de cele din Romania) si asta pentru ca sunt incomplete (daca ar citi toti pe internet nu s-ar mai cumpara revista) si te trimit la pagina nu stiu care din revista sa citesti continuarea articolului. In plus, te saturi sa tot citesti de pe ecranul calculatorului si parca e altfel sa stai cuibarit in fotoliu cu o revistuta in mana. Parerea mea smile.gif