Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Pios Milaei Ellinika?
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Diasporei > Prin Lumea Intreaga > International Forum
Pagini: 1, 2
david
Loipon, posi eimaste?

treis pros to parwn, na doume stin sinexeia posi aloi einai.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Pantos xeromai idietera vre pedia!


David
Diana-Maria
David, swsto einai <gia elate edw>
smile.gif David, corect este ...
Nu stiu daca avem voie sa facem un topic in greaca ....
Ceilalti nu vorbesc aceasta limba si nu stiu cit de politicos ar fi.. si de elegant...
sad.gif
david
Sa vedem ce spune si Mihai!


david
Diana-Maria
Banuiesc ca ar fi posibil daca am scrie si traducerea in romana...
Nu stiu ce sa zic, imi dau si eu cu parerea...
Mihai
Daca nu puneti la cale cine stie ce atentate, puteti discuta linistiti, chiar si fara a traduce. wink.gif
Doar e forum international... biggrin.gif
david
Diana,

Tu scri in forma "greenglish" (asa se spune pe aici pe la Ellada) adica greaca cu caractere latine, nu exista o regula aparte despre cum ar trebui scris omega se presupune doar ca w ar inlocui pe omega, de altfel mie nu-mi prea place sa scriu "w" in loc de omega. Necunoscatorii limbi grecesti chiar ca nu pot sa-si de-a seama despre ce este vorba, macar asa mai citesc un cuvant si poate se prinde ceva de urechea lor.
Deci in lipsa de caractere grecesti, chiar si ISP-ul meu de aici cand imi trimite un e-mail mi-l trimite sub doua forme scrise, una cu caractere latine si una cu caracatere grecesti (in cazul in care PC-ul meu nu are fontul necesar pentru caracaterele grecesti) iar forma scrisa cu caracatere latine este cat se poate de simpla. Au fost extrem de multe discutii pe seama acestui subiect, cum ar fi folosirea lui 8 in loc de thita, dar pana la urma sa ajuns la cea mai simpla forma de scriere, sau mai precis scriere dupa auz.


David


Diana-Maria
Multumim, Mihai - Eyxarsitoume, Mixaile.
smile.gif
Eu mi-s fomeie linistita, ce atentate sa pun la cale? smile.gif
biggrin.gif
david
Si ca sa fie mai pe intelesul tuturor, este asemanatoare povestea pe care o avem noi la scrierea limbii romane pe internet atunci cand folosim
sh, tz!

david
Mihali,

Efharistoume, poli adelfe!
Diana-Maria
Egw exw ellinikes xaraktires sto pc , alla den pernei ta ellinika, vgienoun kati istwries smile.gif
Opote, tha ta grafoume me latinikes ... smile.gif
Gia pes mou, pws kai eytases sthn Ellada?
Ellinikes rizes h se pige ekei h zwh?
Kakia sinithia,...gia auto ta grafw etsi...twra mou einai dyskolo na t`alaksw..alla tha kanw mia prospathia...smile.gif
Apo`dw kai pera ... smile.gif
david
QUOTE (Diana-Maria @ Aug 27 2003, 02:01 PM)
Egw exw ellinikes xaraktires sto pc , alla den pernei ta ellinika, vgienoun kati istwries smile.gif
Opote, tha ta grafoume me latinikes ... smile.gif
Gia pes mou, pws kai eytases sthn Ellada?
Ellinikes rizes h se pihe ekei h zwh?

Ouf

Poli megali istoria, to '93 otan teliosa to sxolio, pira ena symboleo me mia elliniki eteria "UNISOFT", doulepsa s'afftous 3 xronia peripou, meta efiga apo ekei, tora doulevo sto ypourgeio politismou, syggekrimena sto Irodio Atikou. Eimai pantremenos, exo kai dyo pedia, meno voria proastia stin Athina, exeis erthi edo? Profanos nai, vlakies leo tora. Afta ta nea mas, pou lei o logos.

Pantos vre pedi mou, den to perimena, itan megali ekplixi gia mena, pragmatika.


David
david
Esy pou eisai tora, pano Roumania, h edo Elladitsa?

biggrin.gif biggrin.gif
Diana-Maria
Na sou zisoune kai na ta xerese ta paidia sou.smile.gif H gyneka sou ellinida h roumana?
Loipon, sth Roumania eimai, sxesh 3 xronia, paidia den exw, mono ena skilaki kai eimai metafrastria gia mia elliniki eteria..Tora prospatho na grafo me o kai oxi me w... smile.gif
Ase , me thn ekpliksi, otan ida pos mou grafeis thn apantish sto trivia, kai mou ipes pws einai ap`ta ellinika, me piasan ta gelia..xoris pareksigisi...elega apo mesa mou:na, se poia ta leei!!!
Pou na fantastw oti milas ellinika?
biggrin.gif
smile.gif
david
Malista,

Se pia eteria doulevis, ean epitrepete? smile.gif

david
QUOTE (Diana-Maria @ Aug 27 2003, 02:01 PM)
Egw exw ellinikes xaraktires sto pc , alla den pernei ta ellinika, vgienoun kati istwries smile.gif
Opote, tha ta grafoume me latinikes ... smile.gif
Gia pes mou, pws kai eytases sthn Ellada?
Ellinikes rizes h se pige ekei h zwh?
Kakia sinithia,...gia auto ta grafw etsi...twra mou einai dyskolo na t`alaksw..alla tha kanw mia prospathia...smile.gif
Apo`dw kai pera ... smile.gif

Kala, pou exeis mathi toso oraia ta ellinika, edo sthn Ellada? H ekei, milas poli oraia, pragmatika.

Diana-Maria
Delta-singular.
david
Nai h gyneka mou einai ellinida.

rolleyes.gif
Diana-Maria
smile.gif Na thn xerese...
Panepistimio, pano sto Iasio... smile.gif
david
QUOTE (Diana-Maria @ Aug 27 2003, 02:36 PM)
smile.gif Na thn xerese...
Panepistimio, pano sto Iasio... smile.gif

O andras sou einai ellinas, h, h eteria vriskete ekei;
Diana-Maria
O antras mou ellinas einai kai h eteria exei thn antiprosopia ths Roumanias sto Boukouresti.
Einai apo ths megaliteres ths Ellados pou ftaxnei logistika programmata.
Doksa tou Theoy, doulebw apo to spiti ,metafrasw ta programmata apo ta ellinika sta roumanika kai merika kai sta agglika...
O dikos mou den exei kamia shesi me thn eteria.. smile.gif Spoudazei akomi, einai mikroteros apo mena smile.gif
melcodobelc
*** ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν εισαστε μονοι ! *** biggrin.gif

pardon , scuzati , bonsoar ...
melcodobelc
Signomi sad.gif eithela na po "prosexte, den eisaste monoi ... " alla mou vghikanai ta ... saliggarakia sad.gif
Diana-Maria
Saligaraki, den pairenei ths ellinikes...dokimasa kai egw..
Diana-Maria
Saligaraki,posa xronia eisai sthn patrida tou Omirou?
melcodobelc
.. kai giati den mou to eipes prin kai me afises na ginomai rompa ? mad.gif

melcodobelc
wink.gif kali sas imera
Diana-Maria
rompa, mpournouzi...den exei simasia... smile.gif to exw pathei kai egw otan ithela na grapsw ena poihma sta ellhnika
smile.gif
To legame prin me to David..sthn arxh.. oti prepei na grafoume me latinikes ...
david
Epitelous mpeno pali..
Ouf kati ihe to sait, dyo meres den mporesa na mpo me tipota.

He he he, molis milisa me to saliggaraki, syntoma tha eimaste kai gytones!

40.gif 40.gif
Aggelos
Ooooooooooopppp allos enas !! smile.gif
ti kanoume paidia ?
Thessaloniki edw... fititis sti Roymania .
melcodobelc
Thessaloniki mou megali ftwxomana .... Gia sou Aggele, kalos eirthes !
Aggelos
.... pou vgazeis ta kalitera paidia biggrin.gif ...
efxaristw , kalos sas vrika
melc ellinas eisai ?
melcodobelc
oxi, eimai 100% Roumanos alla menw edo, sthn "patrida tou Omirou" opos eipe i Diana-Maria ...
Aggelos
milas poli kala elinika ... prepei na eisai arketa xronia stin ellada.. smile.gif
me ti asxolise ?
melcodobelc
ena) eyxaristw poli, na se kala ala ta ellhnika moy den einai toso kala oso tha eprepe meta apo tosa xronia (tosa=8 kai kati) kai dio)eimai nayphgos smile.gif
Diana-Maria
...Mono pou o Omiros, o kaimenos, genithike sth Mikrh Asia... pou twra , pleon, den einai meros ths Ellados...alla den exei simasia... wink.gif
Naytikos , ipes, Saligaraki? Se pilo? Xereta thn thalassa kai apo mena..gia ti exw poli kaipo na thn dw. sad.gif
melcodobelc
... Itane Xios, itane Smyrni, o Theos kai o "kaimenos Omiros" xeroun alla, opos les, den exei simasia... (giati ton eipes kaimeno?)
Kai kati alo, eipa "nauphgos" oxi "nautikos" .... Kai o enas kai o allos exoun sxesi me tin thalassa. O nauphgos tin oneirevete kai zografizei ploia, o teleuteos omos ta vlepei kai ta zei kathe mera kai sixna vrizei ton nauphgos pou zografise kai eftiaxe to ploio tou sad.gif
melcodobelc
Tin thalassa tin vlepo kathe mera ap' to paratiro tou grafeio cool.gif . To Sabbatokiriako omos tha vgo sto Saroniko me ta pania kai tha tin xeretiso. Eseis pote tha erthete apo'do;
Aggelos
Distixos h eftixos.. egw tha erthw Ellada ( Thessaloniki ) meta apo 1 xrono !!
Eimai telefteo etos sti sxoli kai exw ena provlima me to diavatirio... kai anaggastika tha prepei na kathisw edw panw olo to xrono ... smile.gif an katevw pio nwris den exw to dikeoma na ksanavgw apo ti xora an den kanw strato sad.gif ... anyway ... den einai kai toso asxima edw panw ...
Eisai pantremenos me ellinida ? i katebikes Ellada me tin ikogenia sou ? pws sou fenete i zwh ekei se sigkrisi me ti Roumania ?
melcodobelc
Pantremenos den eimai... oxi akoma, alla kondevoume wink.gif kai i kopella einai ondos Ellinida (girna grigora stin Ellada, i Roumanoi edo klevoune ... kardies biggrin.gif )
Diana-Maria
Me skotoses, saligaraki... smile.gif
Na`sai kala!!!
Luludya738

Geia sas! Diabasa ta mhnumata sas shmera. Eimai roumana alla mou aresei para polu thn ellhnikh glwssa. Den 3erw na milhsw kai toso kala, pou ema8a monh mou. Arxisa prin apo 1 xrono kai elpizw na ftasw na kerw ta ellhnika arketa kala.

Xairetizw olous tous ellhnes kai tous roumanous apo 'dw smile.gif
Mihai
Bine ai venit la Han, Luludya! smile.gif
Diana-Maria
Kalos irthes Louloudakia...
.... mia xara ta pas...
Luludya738

Multumesc Mihai smile.gif

Euxaristw ki esena, Diana wink.gif De katalaba ena pragma omws...esu eisai ellhnida alla spoudazeis sth Roumania?
Aggelos
Na kalosorisw kai egw me ti sira mou tin luludia smile.gif
Luludia an exeis anaggi apo idietera ... pes mou biggrin.gif
Luludya738


Euxaristw! Xexexe...8a to skeftw, ok? tongue.gif

Esu se poia polh meneis? Eiste oloi apo to Iasi? Egw eimai ap' thn Constanta.
Diana-Maria
Louloudaki,den eimai ellhnida. smile.gif
Oute apo to Iasio den eimaste. smile.gif
An psaxneis gia ellhinika biblia, na ksereis pws den yparxoune polla...h monadikh grammatikh pou ida vgike sto humanitas mou fenete, einai kaloutsikh, alla den einai kai h kaliterh. Gia autodidaktikh pires omws 10 pontous. smile.gif thumb_yello.gif
Luludya738



Biblia exw arketa, pros to paron. Sth Constanta tou laxiston brhka arketa, oxi mono 1 (opws eleges esu). (An 8es leptomeries, pes mou) smile.gif Exw kai 1 le3ikon (roumano - ellhniko) kai 1 ellhno - aggliko (arketa megalo), pou agorasa ap thn Ellada ki exw ki alla biblia pou agorasa otan phga ekei. Thn erxomenh anoi3h 8a paw 3ana Ellada kai 8a agorasw tote perissotera. Exw filous ekei kai 8a mporesa na tous zhthsw na mou ta steiloun, alla den 8elw na tous enoxlhsw. Mporw na ma8w kai blepontas TV h diabazontas ta ellhnika "sites". Den einai auto to problhma.
Euxaristw opwsdhpote gia tis plhrofories. Esu pou meneis twra, Maria-Diana? Elpizw pws den se peirazei pou sou bazw toses erwthseis... eimai periergh giati ta ellhnika sou einai teleia spoton.gif

Na'ste oloi kala wink.gif
Aggelos
Luludia ... h kaliteri kai pio grigori lisi gia na matheis ellinika einai me dialogo
egw etsi ta matha ta roumanika mesa se 3-4 mines... apo ekei pou den iksera na lew oute buna ziua ... mpenontas kathimerina se diafora chats ematha grigora...

Prosferome egw jamie.gif
Luludya738


Ax...an prosferesai...de 8a arnh8w....pws 8a kanoume tote? Na sou steilw egw mail?

Apanthse sto forum kai 8a doume emeis meta, ok?

Geia sas! wink.gif
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.