Ajutor - Cauta - Forumisti - Calendar
Versiune completa:Diferite Informatii
HanuAncutei.com - ARTA de a conversa > Odaia Divertismentului > Sport > Masini si Motociclete
dangy
Nu vreau sa se creada ca daca pun acest topic ca vreau sa fac aici reclama altor site'uri sau chestii de genul asta.

Dar are cienva idee unde se pot gasi diferite informatii despre noile optiuni ccu care vin noile masini si cum functioneaza acestea? (EX: Controlul asistat al directie, EBD, corectarea de la tendinta de derapare in curba, chestiunea ca fiecare roata sa primeasca atat cuplu motot cat are nevoie, ambreiaj hidraulic, acceleratie electronica si alte chestii de genul asta..., etc.)
Mihai
Informatii referitoare la masini romanesti sau la cele straine?
dangy
La cele straine se gasesc dotari de genul acesta. Cele romanesti nici ABS nu prea au, dar alte chestii mai complicate ....
sorin666
In afara de curiozitate, la ce iti folosesc aceste informatii ? Cauta cu Google sau un echivalent, daca ai o intrebare concreta, pot sa-ti raspund (si) eu rolleyes.gif
Vraciul
Amuzant? Ciudat? Dezarmant? Voi ce credeti de asta?

Revista italiană Gente Motori a supus unui test un număr de optzeci de maşini, pentru a descoperi care sunt modelele cel mai bine protejate īmpotriva furtului. Rolul principal īn această operaţiune l-a jucat un hoţ profesionist de automobile, pe care jurnaliştii l-au contactat prin intermediul Scotland Yard-ului.

Testul s-a desfăsurat īn felul următor: hoţul - care şi-a păstrat anonimatul - a avut la dispoziţie cīte cinci minute pentru fiecare automobil, pe care trebuia să-l descuie fără să deterioreze īncuietoarea sau să producă măcar o zgīrietură caroseriei. De asemenea, singurele unelte pe care le-a avut la dispoziţie au fost un patent şi un speraclu.

Īn interviul acordat revistei, "specialistul" susţine că nu există maşini care nu pot fi furate, ci hoţii care renunţă dacă pierd prea mult timp cu neutralizarea alarmei. Acesta ar fi, după părerea sa, singurul avantaj pe care-l poate oferi montarea unei alarme foarte scumpe: lungirea timpului necesar deschiderii automobilului.

Cīt despre antifurtul tip "immobilizer", care īmpiedică pornirea motorului dacă nu se foloseste cheia de contact originală, acesta nu este un obstacol de netrecut -"mai greu este să ajungi la fire fără a provoca stricăciuni", potrivit declaraţiei spărgătorului - iar sistemele mecanice de blocaj pentru pedale şi volan sunt banale, pentru că sīnt pe bază de īncuietoare
Hoţul a mai precizat că nici alarmele prin satelit nu sīnt o problemă, dacă se operează īntr-un grup organizat şi se foloseşte un camion. Rezultatul ineditului test a fost dezastruos pentru unele modele, chiar cu sculele rudimentare avute la dispozitie "profesionistul" reusind să pornească şi chiar să se distanţeze cu automobilul fără probleme.

Trebuie spus că īn general tipul lui de hoţ preferă automobilele scumpe, pe care le predă la cīteva minute după sustragere celui care i le-a comandat şi că dispune de o aparatură care poate să decupleze orice sistem de alarmă. "Dacă aveam toate sculele la mine, nu-mi rezista nici una", le-a declarat reporterilor, zīmbind.

Notă: Calificativul a fost acordat īn funcţie de dificultătile pe care hoţul le-a īntīmpinat şi de timpul īn care a reuşit să plece cu maşina. Calificativul IMPOSIBIL īnseamnă doar că hotul nu a reuşit să pornească automobilul īn cele 5 minute, folosind doar sculele menţionate mai sus.

Clasa mică
Model Timp deschidere Calificativ
Peugeot 206 / 2 secunde / *
Opel Agila / 2 secunde / ***
Fiat Punto /15 secunde / ***
Ford Ka 23 / secunde / ***
Renault Clio / 25 secunde / ****
Skoda Fabia / 43 secunde / ****
Toyota Yaris / IMPOSIBIL / *****

NOTA: Peugeot 206 a permis şi neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgīnd 1,8 kilometri īn cele cinci minute

Clasa compactă
Kia Shuma / 4 secunde / **
Renault Megane / 16 secunde / ***
Opel Astra / 21 secunde ***
Seat Leon / 27 secunde / ***
Audi A3 / 29 secunde / ***
Volkswagen Golf / 50 secunde / **
Ford Focus / 65 secunde / ****

NOTA: Golf-ul a permis şi neutralizarea immobilizer-ului, hoţul parcurgīnd 1,6 kilometri īn cele cinci minute

Clasa medie
Subaru Legacy / 12 secunde / **
Seat Toledo / 26 secunde / ***
Peugeot 406 / 29 secunde / **
BMW 325 coupe / 70 secunde / ****
Honda Accord / 83 secunde / ****
Nissan Primera / IMPOSIBIL / *****
Lexus IS 200 / IMPOSIBIL / *****

NOTA: Peugeot-ul 406 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hoţul parcurgīnd 2,3 kilometri īn cele cinci minute. A cedat şi Vectra, fiind parcursi 2 kilometri

Clasa medie superioară si clasa mare
Model Timp deschidere Calificativ
Alfa Romeo 166 / 5 secunde / ***
Cadillac Seville / 5 secunde / ***
BMW seria 5 / 36 secunde / ****
SAAB 9-5 / 58 secunde / **
Jaguar S-Type / IMPOSIBIL / *****
Volvo S80 / IMPOSIBIL / *****

NOTA: SAAB-ul 9-5 a permis şi neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgīnd 2 kilometri īn cele cinci minute

Clasa coupe si spider
Model Timp deschidere Calificativ
Honda S2000 / 18 secunde / **
Porsche Boxster / 22 secunde ****
Jaguar XKR / 40 secunde / ****
Porsche 911 / 50 secunde / ****
Audi TT / IMPOSIBIL / *****
Toyota Celica / IMPOSIBIL / *****
Toyota MR2 / IMPOSIBIL / *****

NOTA: Honda S2000 a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgīnd 1,6 kilometri īn cele cinci minute

Categoria monovolume
Model Timp deschidere Calificativ
Chrysler Voyager / 6 secunde / ***
Citroen Picasso / 15 secunde / ***
Opel Zafira / 21 secunde / ***
Renault Espace / 24 secunde / **
Mercedes A-Klasse / 30 secunde / ***
Nissan Almera Tino / IMPOSIBIL / *****
Toyota Previa / IMPOSIBIL / *****

NOTA: Renault Espace a permis neutralizarea immobilizer-ului, hoţul parcurgīnd 2,3 kilometri īn cele cinci minute

Masini de teren
Model Timp deschidere Calificativ
Suzuki Grand Vitara / 2 secunde / **
Honda HR-V / 5 secunde / ***
Ssangyong Musso / 7 secunde / **
Land Rover Freelander / 26 secunde / ****
Range Rover / 93 secunde / ***
Opel Frontera Sport / 96 secunde / ***

NOTA: Ssangyong Musso a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul arcurgīnd 1,6 kilometri īn cele cinci minute

..................................

Sursa : Forum Masini.Ro

secunda
el: renault clio symbol cu motor 1.4 cu 8 supape si am gasit explicatii dar pt alte motoare
secundita (10:22:01 PM): si care e problema? adica ce problema ai tu la motor...
el: s-a desprins roata de la alternatorsi apoi si cureaua auxiliara; trebuie demontat alternatorul dar nu m-am prins inca cum si apoi vazut de ce i-a sarit rotita
secundita (10:25:08 PM): a, deci problema e cum se demonteaza alternatorul la un motor 1.4 cu 8 supape...
el:da, si io am gasit detalii pt toate celelalte motoare mai putin al meu
secundita (10:26:11 PM): si sunt atat de diferite?
el: asta e si plin, are si aer conditionat si servodirectie, si aceste accesorii partial inutile nu fac decat sa-mi ingreuneze munca

na...careva are idee unde se pot gasi astfel de informatii? rolleyes.gif
Aceasta este o versiune "Text-Only" a continutului acestui forum. Pentru a vizualiza versiunea completa, cu mai multe informatii, formatari si imagini,click aici.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.