Muzica Pink Floyd, Discutii despre albume |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Muzica Pink Floyd, Discutii despre albume |
23 Dec 2006, 05:09 PM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 17.291 Inscris: 9 December 06 Din: Din acest univers. Forumist Nr.: 9.062 |
Consider ca in viata mea a existat un salt al constiintei. Acest salt a fost declansat de muzica trupei PINK FLOYD. Daca impartasiti aceasta opinie va rog sa comentati. Multumesc
-------------------- "Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt īntotdeauna așa de siguri pe ei, īn timp ce oamenii īnțelepți sunt atāt de plini de īndoieli." (Bertrand Russell)
"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains) LINEDRONE |
|
|
3 Sep 2013, 08:51 AM
Mesaj
#2
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 9.057 Inscris: 24 August 06 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 8.595 |
4. Productia
Pink Floyd a fost o institutie puternica ce a avut permanent departamente separate pentru a trata in cele mai bune conditii orice eveniment special.Lansarea pe piata a momentului Ummagumma, a insemnat, de pilda, cateva contracte pentru organizarea si conceptia unitara a albumului, altele pentru prezentarea lui grafica si comerciala; mai multe pentru eventualele variante de turneu in concert. Pana la Pink Floyd nimeni nu a mai facut asa. Nicun amanunt economic nu a fost neglijat; izolat prin America se trecea si dincolo de impresari si de inginerii de studio, dar primul director de productie muzicala apare tarziu si e importat tot din Europa...si tot din Anglia. In strategiile de productie, partea de creativitate nu a prins un coeficient investitional mai mare de 40%, desi in muzica pop, Pink Floyd au fost printre cei mai eficienti creatori ai timpurilor lor. Totul s-a axat mereu pe calitatea sunetului si pe valoarea muzicala a compozitiilor, apoi pe punerea lor in valoare. Concertul The Wall beneficiaza asadar de o experienta tehnica plina, de un suport promotional solid si de o abordare competenta. Am vazut o organizare perfecta cu un personal ce nu se calca pe picioare, exact si precis ca un ceas elvetian. Ca sa poata sa atraga publicul dornic de extraordinar chiar si Jimmy Page a cantat la chitara cu un arcus, Keith Emerson s-a luat la tranta cu Tarkus si isi injunghea orga, Carl Palmer tragea clopote cu dintii in timp ce sustinea un solo de baterie, iar marele Hendrix isi facea zob chitara lovind-o de scena. Exista in asemenea spectacole elemente strict necesare bransei, ce se cer riguros respectate, chiar daca unele dintre ele pot parea deplasate, copilaresti, ori de-a dreptul ridicole. Pink Floyd a incercat sa le limiteze si sa le orienteze in alte directii : lumina modulata, ploaia de lasere, proiectiile de film si gestionarea atenta a sunetului prin repartizarea lui egala si sterofonica (a fost unul dintre primele grupuri care a folost stereofonia la limita posibilitatilor ei - separare completa a canalelor). Citeam recent ca aparatul azimuth coordinator, ce aparea pe afisul spectacolelor de inceput, nici nu avea o eficienta extraordinara…dar ce bine dadea in promovarea concertelor… Acest topic a fost editat de The Dude: 3 Sep 2013, 07:34 PM -------------------- "Te iubesc, Richard Parker. Vei fi mereu cu mine. Fie ca Dumnezeu să te aibă in grijă !"
<arraink@yahoo.com> |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 3 May 2024 - 04:01 PM |