HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Info

Subiectele de discutie dedicate cartilor vor fi mutate in cadrul subforumului Universul Cartilor

> Cea Mai Frumoasa Replica Dintr-un Film
Mihai
mesaj 9 Aug 2006, 12:12 AM
Mesaj #1

Gazda Hanului

Grup: Admin
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1

Asemanator cu Replici Celebre, topicul de fata isi propune sa afle care este replica preferata din toate filmele pe care le-ati vizionat de-a lungul vremii.

Asadar, asteptam aici replica respectiva si, desigur, filmul din care aceasta face parte. smile.gif

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post

Start new topic
Raspunsuri
Michelle
mesaj 9 Aug 2006, 10:13 AM
Mesaj #2

Cronicar

Grup: Moderator
Inscris: 8 January 05
Din: ???
Forumist Nr.: 5.402

Mi-am scotocit mult gandurile...sunt multe,dar una care mi-a placut mult, ca si filmul de altfel, este ultima replica din Duelistii al lui Ridley Scott

Armand D'Hubert: You have kept me at your beck and call for fifteen years. I shall never again do what you demand of me. By every rule of single combat, from this moment your life belongs to me. Is that not correct? Then I shall simply declare you dead. In all of your dealings with me, you'll do me the courtesy to conduct yourself as a dead man. I have submitted to your notions of honor long enough. You will now submit to mine.

Acest topic a fost editat de Michelle: 9 Aug 2006, 10:15 AM

--------------------
Life is about having the mixture of the curiosity of an older person and the imagination of a child
Daphne Guiness

Mai bine sa fii urat pentru ceea ce esti, decit iubit pentru ceea ce nu esti!
Anatole France
Go to the top of the page

+Quote Post

Mesaje in acest topic

Reply to this topicStart new topic

RSS Versiune Text-Only Data este acum: 20 April 2024 - 04:16 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman