HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Regulament

Siteuri partenere: Auto-Dealer.RO

> Quake 4, Legenda a reīnviat
ypsilonalpha
mesaj 24 Nov 2005, 01:24 PM
Mesaj #1


Cel Mai Bun Moderator :: Premiul 'ARTA de a conversa'
******

Grup: Moderator Global
Mesaje: 2.573
Inscris: 3 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7



... de data asta o să procedez ca la şcoală ... copii, care sīnt ideile principale din Quake 4? ...

-Măi, ce seamănă jocul ăsta cu Doom 3! Acelaşi engine grafic, mai ajustat pe ici pe colo, bineīnţeles, aceeaşi modalitate de dispariţie a cadavrelor inamicilor – acum īntr-o nouă prezentare, īntr-un abur verde, nu roşu ca īn D3.
-Īn Quake 2 (bunicu’, cum ar veni) finalul apoteotic ducea la killărirea unui nene pe nume Makron (or something like that) care era un fel de mare-şef-de-trib al stroggilor, inamicii juraţi ai Pămīntului. Ca atare, e momentul pentru o invazie de proporţii asupra planetei Strogg ... poc-poc, şo pă ei, marines!
-Monştrii sīnt taaare urīţi, īn sensul bun al cuvīntului, mai ales aceia care īşi anunţī prezenţa printr-un strigăt fleoşcăit cam ca al lui Taz, diavolul tasmanian, pentru cei care īl mai ţineţi minte din desenele animate. Acu, că mă aflu puţin dincolo de jumatea jocului, au apărut inamici mai duri, echipaţi cu railgun-uri, care mă seacă rău de tot la sănătate, din 3 lovituri m-au trimis la podea. Şi intră īn scenă zombii, din care unii sīnt experţi īn cīntatul la shotgun.
-Spre deosebire de Doom 3, care īmi rula destul de fluent şi la rezoluţii de 1024 * 768 pe detalii (cel puţin) medii, Quake 4 are probleme din punctul ăsta de vedere, o reoluţie acceptabilă fiind 800 * 600, cu detalii duse spre minim : ( şi īncă şi aşa există locuri unde sacadează mărunt. Bătrinul meu GeForce 4 Ti 4200 īncepe să īnchine steagul, primul semn a fost F.E.A.R., pe care mi-e şi frică să-l instalez, după ce am văzut cum se mişcă demo-ul.
-Avem şi nivele exterioare, chiar destul de lărguţe (unele) adevărate arene unde atacă diverse gīngănii, soldaţi cu jet-pack-uri īn spinare, turele automate cu scuturi īn jurul lor, sfere mişcătoare care trag şi ele cum pot (şi trag dom’le, de zici ca nu-i adevărat!) şi păianjeni de gardă : ) Īn asemenea arene, jucătorul e călare pe ceva tanc sau walker, bine echipat cu putere de foc.
-Am băgat şi un mic cheat de invulnerabilitate, la confruntarea cu un paianjăn (nu, nu cel care apare prima dată īntr-un filmuleţ in-game īn care face arşice vreo două tancuri d-ale noastre, e altul, mai pe finalul nivelelor exterioare). Asta pentru cī mă săturasem să iau la ochit rachetele pe care binevoia să mi le trimită īn cap, teleghidate taman bine cīt să nu mă pot feri de ele (homing missiles). Şi, īn timp ce le ţinteam de bine-de rău, fiara mă toca cu cele două mitraliere proprietate personală. Uite, asta numesc eu anti-distracţie la un joc ... nu mai am răbdarea necesară să pigălesc un nivel pīnă trec de el pe cinstite (la fel am păţit cu monstrul final din nivelurile Hell la Doom 3 – dar pe D3 nici nu m-am chinuit să-l isprăvesc ... eh!)


Şi o dedicaţie vizuală (copii, să īnvăţăm cum se scrie Objective complete īn limba strogg wink.gif )

user posted image

Aşadar, Quake 4 anybody else?!? ...


--------------------
This is my last act as your King. Do not be afraid. All things change. I am Arthur of Camelot and I command you now...to fight! Fight like you never fought before! Never Surrender! Never Surrender!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Mesaje in acest topic
ypsilonalpha   Quake 4   24 Nov 2005, 01:24 PM
ypsilonalpha   - Am terminat jocul. Bossul final este de fapt tre...   29 Nov 2005, 09:02 AM


Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 27 April 2024 - 06:46 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman