Care Este Masina Sau Motocicleta La Care Visati? |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Care Este Masina Sau Motocicleta La Care Visati? |
10 Mar 2004, 01:14 AM
Mesaj
#176
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Care model de Ninja?, ca sint mai multe ....
|
|
|
10 Mar 2004, 01:20 AM
Mesaj
#177
|
|
Domnitor Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 |
ai pus o poza la topicul cu cele 3 masini / motoare. exact ala. nu-i stiu numele modelului. faza e ca pe cand eram student in politehnica se invarteau 2 tipi prin campus cu 2 bijuterii Ninja verzi. de atunci ... love at first sight.
oricum ... am ramas masca la filmul "Torque" pe care ti-l recomand. O sa-ti placa -------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
10 Mar 2004, 01:27 AM
Mesaj
#178
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Ala de care zici tu e zx6r, ninja de 600 cc......o frumusete ....Si eu sint mort dupa el ...
Acu' in ce priveste Torque, nu mi-o lua in nume de rau, dar e o mare porcarie, crede-ma. L-am vazut. Acu' nu te intreb daca ai mers pe moto, da' sa stii ca ce se intimpla in filmul ala e absolut ireal. Absolut toate cascadoriile alea care se intimpla acolo nu au nici cea mai mica legatura cu realitatea si sint imposibil de realizat. Asa ca traiasca Hollywood-ul si artistii de trucaje. Oricum, crede-ma ca in afara de motocicletele care apar in film si care sint intr-adevar frumoase, filmul ala nu are nici o legatura cu motociclismul . Acest topic a fost editat de Ghost: 10 Mar 2004, 01:30 AM |
|
|
Promo Contextual |
10 Mar 2004, 01:27 AM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
10 Mar 2004, 01:31 AM
Mesaj
#179
|
|
Domnitor Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 |
Pai Ghost, nici nu m-am referit la altceva decat la motoarele de acolo, ca daca vreau sa vad real life ma uit la tutorialele pe care Rossi le face in campionat. Doamne cat de shmecher e pustiul ala! Nu, nu am mers niciodata pe motor ... insa e pe lista ... in in planul de cincinal
-------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
10 Mar 2004, 01:34 AM
Mesaj
#180
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Iti doresc sa incepi cit mai curind si sa ai bafta , da' grija mare ca nu mai scapi de microb ...
Pese: Grija mare de tot daca te bate gindu' sa incepi pe zx6r, ca e racheta ...... |
|
|
10 Mar 2004, 01:38 AM
Mesaj
#181
|
|
Domnitor Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 |
Nu nu iau ceva mai moale, maxim 250 cc ...
-------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
10 Mar 2004, 09:35 AM
Mesaj
#182
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 776 Inscris: 25 April 03 Forumist Nr.: 241 |
Nu este ce visam,dar de astazi avem "ceva" nou(...noua) in parcare
Acest topic a fost editat de Vegas2002: 10 Mar 2004, 09:36 AM |
|
|
10 Mar 2004, 01:20 PM
Mesaj
#183
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
@Ghost - mie imi plac tare mult Peugeot-urile (motociclete) - cum sunt? Ce parere ai de ele? Si imi plac si cele mici de 100cc si 50 cc tot de aceeasi firma - desi simt eu ca nu sunt pe aceeasi unda cu tine la astea
Masina la care visez - un Jaguar XJS Motocicleta la care visez - un BMW (nu stiu cum ii zice) -------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
10 Mar 2004, 02:15 PM
Mesaj
#184
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
@YoyoMan:
Din cite stiu eu, firma Peugeot nu face motociclete, ci scutere. Au intr-adevar ceva modele care dpdv al design-ului arata exact ca niste motociclete sport, dar sint scutere. Ceva in genul cum e Gilera DNA(sa nu fie confuzii, ala nu e Peugeot), daca stii modelul (un scuter cu alura de sportiva). Daca esti interesat, este pe bulevardu' Dacia un magazin, aprox. vizavi de scoala generala nr.14, unde am vazut ceva de genu' in vitrina, du-te si arunca un ochi, poate te lamuresc mai bine cei de acolo. Mai multe nu stiu sa-ti spun din pacate pt. ca in motociclism Peugeot nu e un nume, asa ca nu m-am interesat prea mult. Daca esti fan clasa 50 si 125 cc (si mie imi plac cele de 125), arunca un ochi la Aprilia (modelul RS 125), e o super motoreta sport, si una din cele mai tari marci la clasa 50, 125 si 250, si nu numai. O sa atasez o poza mai jos si niste date. Pese: BMW e un nume mare in domeniul moto, au multe modele si sint super motoare. Vezi daca gasesti la chioscuri Univers Moto, o revista nou aparuta, e un articol misto despre Bmw R 1200 GS, plus un test enduro unde gasesti si pareri despre Bmw F 650 GS Dakar. Uite si niste date despre Aprilia RS 125 2004 (+ poza) : Model: Aprilia RS 125 2004 Category: Sport ENGINE: Type 125 cc, liquid cooled, single cylinder, 2-stroke Bore x stroke (mm) 40.3 mm x 39 mm Compression ratio 12.5 ± 0,5:1 Fuel system Dell'Orto PHBH 28 BD Ignition electronic with fixed spark advance CDI Power 34 hp (25.4 kW) @ 11250 rpm Torque 20 Nm (14.8 ft. lbs) @ 10000 rpm TRANSMISSION: Gearbox 6 speed Final drive Chain WHEELS: Front tyre 110/70-17 Rear tyre 150/60-17 Front brakes single 320 mm disc with 4-piston calipers Rear brakes single 220 mm disc with 2-piston calipers DIMENSIONS: Overall length 1950 mm (76.8 inches) Overall width 1135 mm (44.7 inches) Overall height 720 mm (28.3 inches) 805 mm (31.7 inches) Wheelbase 1345 mm (53 inches) Fuel capacity - reserve 14 l (3.7 gallon US) - 3,5 l (9.2 gallon US) Dry weight 114 kg (251.3 pounds) Acest topic a fost editat de Ghost: 10 Mar 2004, 02:36 PM
Descarca fisierul/ele
|
|
|
10 Mar 2004, 03:39 PM
Mesaj
#185
|
|
Domnitor Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 |
hi hi ... o bijuterie nu alta. e modelul care apare si-n CM la 125cc nu?
-------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
10 Mar 2004, 03:43 PM
Mesaj
#186
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Cam asa ceva ...Ala din poza e modelul de serie. N-am apucat sa merg inca cu una, dar am avut ocazia sa o vad in actiune. Nebunie, nu altceva ....
|
|
|
10 Mar 2004, 03:46 PM
Mesaj
#187
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Multam de informatii Ghost. De aia ziceam si eu de Peugeot - ca le-am vazut in vitrina pe b-dul Dacia si mi-au placut tare. Stiu si eu Aprilia - sunt excelente!
-------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
10 Mar 2004, 03:50 PM
Mesaj
#188
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Cu placere ....Alea din vitrina sint scutere, dupa cite stiu eu...Acu' parerea mea, daca te tenteaza, n-are sens sa arunci banu' pe ele, mai bine iei ceva mai serios ...
|
|
|
10 Mar 2004, 10:23 PM
Mesaj
#189
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Ma tenteaza pe mine multe... - da nu-mi prea permit sa-mi iau - si chestia care ma nearva cel mai tare - sincer sa fiu - e ca tre sa imi fac din nou scoala de soferi si asa lene si lehamite am ca imi piere cheful. Da' daca mai imi faceti mult pofta poate ma pune dracu de-mi vand troagla si imi iau alta numa cu doua roti....
-------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
10 Mar 2004, 10:41 PM
Mesaj
#190
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Faza cu scoala facuta din nou e naspa, si pe mine m-a enervat la culme...Ma rog, faza cu teoria, ca in poligon ma distram la max cind se cara instructoru' d'acolo, ma rupeam in figuri cu motoreta ....Omule, daca esti tentat de ceva, sa stii ca te poti baga la un leasing si la un second-hand. Daca te hotarasti la ceva, da-mi un PM si-ti dau niste variante beton, si in bani rezonabili(si io mi-am luat Kawa cu 1000 de euroi mai putin decit as fi gasit modelul respectiv pe piata romaneasca).
|
|
|
10 Mar 2004, 11:16 PM
Mesaj
#191
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Multam! Esti un adevarat
Daca ma hotarasc - o sa fii primul care afla! Si eu o sa aflu cel mai usor cum sa iau "eftin" -------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
10 Mar 2004, 11:18 PM
Mesaj
#192
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Cu placere, just let me know ....
|
|
|
11 Mar 2004, 12:49 PM
Mesaj
#193
|
|||||
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 15 Inscris: 7 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.495 |
dupa tir ma gandeam laun avion particular, dar nu cred ca voi ajunge curand atat de sus financiar; deocamdata mi-e de-ajuns masina si motorul voi aveti niste intalniri ale voastre? cum are fiecare site, sau exista vrun club kawasaki? mi-as dori sa particip la asa ceva mai vb green-ule, doar esti fratele meu Mada -------------------- I love 636 :D
|
||||
|
|||||
11 Mar 2004, 12:57 PM
Mesaj
#194
|
|||
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 15 Inscris: 7 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.495 |
Torque e o mare prostie de film; am fost la cinema sa-l vad pt efecte etc...dar m-am simtit aiurea cand o maaaare parte din cei care se aflau in sala radeau in hohote la anumite faze, care probabil nici in jocuri nu le prea poti face, nu stiu prea multe pt ca nu ma joc asa ceva, dar oricum filmul ne strica imaginea cumplit, mai ales ca erau si drogati, fumau ca turcii, tatuati etc....degradant....se pare ca imaginea pe care o aveam acum e si mai incotopenita...cum drequ sa ne placa altii cand imaginea noastra e terfelita de niste incompetenti, daca eram in locul actorilor nu acceptam asa roluri; motoarele au fot ok, atat! Nu m-ar mira daca pustanii care d-abia si-au luat A-ul, care au superbani si pra putina minte, sa poata crede ca se pot face in realitate astfel de curse orice este posibil pt ca nebunia e mare, cand te crezi atotputernic, caii de sub craci iti dau curaj si uite asa....ajungi sa nu mai fii....dar sa nu ne intristam asa mult, cei indeajuns de inteligenti vor deduce ce se poate face si ce nu Bafta tuturor si nu credeti ceva ce nu exista, sau poate ca unii dintre voi levitati deja glumeam si sper ca parerea mea sa nu fie luata in nume de rau Mada -------------------- I love 636 :D
|
||
|
|||
11 Mar 2004, 01:00 PM
Mesaj
#195
|
|||
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 15 Inscris: 7 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.495 |
taman am dat raspunsul si observ ca se aseamana cu al tau Mada -------------------- I love 636 :D
|
||
|
|||
11 Mar 2004, 01:03 PM
Mesaj
#196
|
|||
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 15 Inscris: 7 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.495 |
Intr-adevar asa am auzit din mai multe parti, ca 636-le ar fi o racheta si deci un motor neindicat pt incepatori, d-asta am si ales unu de 400, model mai vechi, pana ma rodez si eu poate la anul am sa iau mult visatul 636 Verrrrdeeeee Mada -------------------- I love 636 :D
|
||
|
|||
12 Mar 2004, 01:18 AM
Mesaj
#197
|
|||||||
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Scuze, da' mor de ris din cauza coincidentei ...Si la mine Kawa e marca mea de suflet, si eu sper ca dupa doua sezoane sa-mi iau zx6r, evident tot verde, plus ca speram ca prima moto sa fie tot Kawa verde (sint total innebunit dupa verdele Kawasaki). Asa ca mi-am luat un zxr400 verde cu alb , ca si eu sint beginner si e super bun pt mine modelul acesta. Referitor la supersporturile de 600 cc, uite cam cum vad eu lucrurile, din cele discutate cu cei experimentati si incercate de mine. Cea mai rasarita japoneza pe care m-am dat nu a fost 636, dar a fost tot un motor de 600, mai precis un CBR 600. Mie mi s-a parut bomba, cu toate ca o persoana care are capul pe umeri si experienta de trafic (are B-ul de mai mult timp) ar putea sa o stapineasca, dar totusi stresul ar fi destul de mare si ar apare riscul plafonarii. De asta eu m-am hotarit sa ramin pentru un timp la 400 cc. Crede-ma ca prima data cind am fost cu zxr-ul meu m-a surprins tare de tot, nu ma asteptam sa fie asa nervoasa. Cum mi-am bagat un pic mina in acceleratie a zburat micuta. E o super motocicleta, ai senzatii sportive pe ea din plin, fuge bine de tot, nu e grea, e docila la comenzi, e misto de tot, ce mai. Plus ca te lasa mai mult decit un 600 sa inveti una alta si e mai iertatoare. Tu fiind motociclista stii ce important e sa invatam corect sa folosim frina de motor, frinele, sa negociem un viraj corect, etc, si 400-le te invata mai usor decit un 600 pe care din cauza lipsei de experienta si a fricii poate nu ai fi in stare sa-l folosesti corect. Parerea mea e ca un 400 e o super alegere, din toate punctele de vedere. Ai putere, ai acceleratie si turatie la greu, ai manevrabilitate, si cel mai important, ai sansa sa inveti mai usor. In ceea ce priveste Torque, iti dau perfecta dreptate. Caricatura aia de film terfeleste tot ceea ce inseamna motociclism. Trucaje stupide, oricine a mers pe un motor(mai ales sport) face crampe de ris la aberatiile alea, plus imaginea aia de banditi si criminali. Si ne mai miram ca cei care iau de bune fazele astea ne considera nebuni si agresivi. Problema e cu pustanii care se uita la Matrix, Torque, etc, si pling la taticu ca vor si ei motor de 1000 cc cum au vazut in film, iar taticu ii cumpara un R1 drept cadou ca si-a luat bac-ul. Urmatorul pas e ca se duc sa faca liniute pe sosea, evident fara echipament, ca asa e "cool", si apoi ii aduna salvarea de pe jos si pling parintii dupa ei. Pacat de ei ca unii nu mai au a doua sansa sa se trezeasca la realitate , plus ca pun si pe altii in pericol.
Asta tot de la speed-uri ti se trage cred
Se organizeaza si pe acest forum intilniri forumistice, click aici , dar eu din pacate nu am reusit sa ajung la niciuna pina acum fiindca sunt din Oradea. Daca esti din Bucuresti, merita sa mergi, ca ies super distractii (eu ii cunosc pe multi dintre participanti si sint oameni de nota 10). Club Kawa nu este, nu prea sint bikeri pe forum din pacate, ii putem numara pe degete, dar poate organizam noi unul, ca sintem pe aceeasi lungime de unda . Bafta multa la cumparaturi, si te rog tine-ma la curent cu ce ti-ai luat ca sint curios, si mai ales sa pui pozeee Acest topic a fost editat de Ghost: 12 Mar 2004, 01:32 AM |
||||||
|
|||||||
15 Mar 2004, 12:25 AM
Mesaj
#198
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 15 Inscris: 7 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.495 |
Bune puncte de vedere, asa cum ai zis tu un motor de 400 e mai indicat pt un incepator, B-ul il amde un an, dar nu ma bazez pe asta!
Sper sa iasa soarele si pe strada mea si sa incep cu 400-le mai repede, caldura vine, intalniri sunt gramada, asa ca......... dar trebuie sa am rabdare! Am sa ma uit si dupa intalnirile voastre; deci vii la SMAEB sau nu ? si daca vii cu fata ta? e frumoasa fok, va sta bine Mada -------------------- I love 636 :D
|
|
|
15 Mar 2004, 12:39 AM
Mesaj
#199
|
|||
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Ce sa zic, B-ul te ajuta doar prin faptul ca ai ceva experienta de trafic, si eventual anticipezi mai bine pericolele, in rest ....Da' tot e ceva, avind in vedere ca scoala pt A stii si tu cum se face Apropos de 400, ai facut ceva cu VFR-ul ?
La SMAEB nu stiu daca ajung ca mi-e destul de incarcat programul, dar daca vin clar vin cu Kawasaki ...Mersi frumos pt compliment Acest topic a fost editat de Ghost: 15 Mar 2004, 12:46 AM |
||
|
|||
15 Mar 2004, 12:56 AM
Mesaj
#200
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 15 Inscris: 7 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.495 |
Apropos de scoala moto, ma gandeam sa o mai fac o data la TT, cica costa ceva bani dar te-nvata meseriasii multe, plus motoare apte, echipamente, cunostinte tehnice etc...
cu VFR-ul inca nimic, pe la sfarsitul lunii! Acum cred ca am sa ma culc si eu, am examen azi mai vb FRATE VERDE Mada -------------------- I love 636 :D
|
|
|
15 Mar 2004, 01:00 AM
Mesaj
#201
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Am auzit si eu de cei de la TT, mi-ar fi placut si mie sa am sansa sa fac un curs acolo, sint sigur ca merita.
Bafta cu motorul si la exam de azi .....Somn usor si mai vb Acest topic a fost editat de Ghost: 15 Mar 2004, 01:01 AM |
|
|
15 Mar 2004, 01:03 AM
Mesaj
#202
|
|
Domnitor Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 |
sunt putin offtopic, dar nu ma pot abtine: observ inceputul unei idile!?
-------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
15 Mar 2004, 01:06 AM
Mesaj
#203
|
|||
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Menthoru', las' ca nu te cenzurez pt offtopic (eu vorbesc? ), dar asa sint motociclistii, ar vorbi nonstop despre marea lor pasiune comuna , asa ca ....
Idila a inceput de mult intre noi si frumoasele noastre iubite cu doua roti Acest topic a fost editat de Ghost: 15 Mar 2004, 01:25 AM |
||
|
|||
15 Mar 2004, 01:30 AM
Mesaj
#204
|
|
Domnitor Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 |
Asa sa fie ...
Ia uite aici un bebe de 50cc ( i-l iau lu' fi-miu, cand s-o naste ). Honda NSR50R. Ce ma distreaza tevile alea micutze
Descarca fisierul/ele
-------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
15 Mar 2004, 01:34 AM
Mesaj
#205
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
E faina, da' mai pune niste culori pe carenele alea
In legatura cu tevile alea mici, cam asa arata sistemul de evacuare la toate motocicletele in doi timpi.... |
|
|
15 Mar 2004, 01:36 AM
Mesaj
#206
|
|
Domnitor Grup: EmailInvalid Mesaje: 1.033 Inscris: 3 September 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 706 |
in schimb eu cand ma fac mare o vreau pe asta ...
Aprilia RSV 1000 R 2004 .... ce bestie!!!! ( poza la finalul postului ) ----------------------------------------------------------------------------------- Engine type: V60 Magnesium: four-stroke longitudinal 60° V-twin; liquid cooling with three-way pressurized circuit; double overhead camshaft operated by a mixed gear/chain system; four valves per cylinder; patent AVDC (Anti Vibration Double Countershaft Fuel: 95 RON unleaded petrol Bore and stroke: 97 x 67.5 mm Displacement: 997.62 cc Compression ratio: 11.8 : 1 Maximum power at crank: 138.72 hp (102 kW) at 9500 rpm Maximum torque at crank: 10.9 kgm (107 Nm) at 7,500 rpm Fuel system: Integrated electronic engine management system. Indirect multipoint electronic injection. Throttle body diameter: 57 mm. 10,3 litre airbox, with Air Runner air scoop. Ignition: Digital electronic ignition, with one spark plug per cylinder and integrated injection Starter: Electric Exhaust: Double silencer with three-way catalytic converter and lambda sensor (Euro 2) Alternator: 12V - 500 W Lubrication: Dry sump with separate oil tank. Double trochoidal pump with oil cooling radiator. Steel oil tank Gearbox: six speed with ratios: 1st 34/15 (2.27) 2nd 31/19 (1.63) 3rd 26/20 (1.3) 4th 24/22 (1.091) 5th 24/25 (0.96) 6th 23/26 (0.88) Clutch: Multiple disc wet clutch with patented PPC power-assisted hydraulic control Braided metal clutch line Radial pump with 15 mm piston. Primary drive: Straight cut gears with ratio: 60/31 (1.935) Final drive: Chain Ratio: 40/16 (2.5) Frame: Box section sloping twin-spar aluminium alloy frame Two-chamber adjustable Öhlins Racing steering damper with one-piece mounting. Front suspension: Titanium nitride coated 43 mm diameter upside-down fork; 120 mm wheel travel. External hydraulic adjustment system for rebound, compression and preload. Lowered legs for radial calliper mounting Rear suspension: Double banana aluminium alloy swing arm and APS progressive system linkage. Hydraulic shock absorber with piggy-back cylinder and adjustable rebound, compression and preload. 133 mm wheel travel. Brakes: Front: Brembo double Ø 320 mm floating stainless steel disc. Radial calliper with four 34 mm diameter pistons and 4 sintered pads. Braided metal brake line. Rear: Brembo 220 mm diameter stainless steel disc. Two-piston (32 mm diameter) calliper and sintered pads. Braided metal brake line. Wheels: Forged aluminium alloy Front: 3.50 X 17" Rear: 6.00 X 17" Tyres: Tubeless radial; front: 120/70 ZR 17 rear: 180/55 ZR 17 (alternative: 190/50 ZR 17) Size: Overall length: 2035 mm Overall width: 730 mm (at handlebars) Overall height: 1145 mm (at windscreen) Saddle height: 810 mm Handlebar height 830 mm (at bar ends) Wheelbase 1418 mm Trail 101.7 mm Steering angle 24.80° Dry weight: 185 Kg Tank: 18 litre capacity (including 4 litre reserve) Colours available: Lead Grey/Magnet Grey, Aprilia Black/Diablo Black and Fluo Red/Lead Grey Acest topic a fost editat de menthoru': 15 Mar 2004, 01:41 AM
Descarca fisierul/ele
-------------------- I have given it much thought / It seems, disaster must come / At best, only postponed / Shaolin Kung-Fu to survive / Must now be taught to more young men / We must expand, get more pupils / So that the knowledge will spread
|
|
|
15 Mar 2004, 02:48 AM
Mesaj
#207
|
|
Haiduc Grup: Membri Mesaje: 1.002 Inscris: 17 January 04 Din: Ann Arbor Forumist Nr.: 1.865 |
Mmmmm....... Aprilia...
Sexy! Grrr.... Acest topic a fost editat de Jasmine: 15 Mar 2004, 02:48 AM -------------------- |
|
|
22 Mar 2004, 02:53 PM
Mesaj
#208
|
|
Vesnicul indragostit Grup: Membri Mesaje: 1.055 Inscris: 5 February 04 Forumist Nr.: 2.102 |
Eu imi doresc la nebunie o SUBARU Impreza WRX-STi TUNING are 380 CP. E mortala masina dupa parerea mea. Are mai mult CP decat arata exeriorul. Mor sa las in urma cate un manelist cu X5 sau cu S-Class.
P.S. La motoare ma abtin. Am un prieten cu Yamaha R1, e ceva de speriat, am stat in spatele lui la 200 kmh dar mi-am jurat ca nu ma mai urc niciodata, credeam ca sunt ultimele mele clipe. O fi senzatia klumea, dar cand stii ca poate sa mearga si cu 300 te caci pe tine, mai ales cand conduce unul care avea deja 2 accidente la activ. Acest topic a fost editat de skysurfer: 22 Mar 2004, 03:03 PM -------------------- I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox.
~ Woody Allen |
|
|
24 Mar 2004, 03:20 AM
Mesaj
#209
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 539 Inscris: 3 January 04 Din: Ibiza Forumist Nr.: 1.681 |
Menthoru`, frumos motor. Ii pui un kit Polini si e ZX 12R
Eu ma multumesc cu un CBR 600 RR Fireblade.
Descarca fisierul/ele
-------------------- It's All Gone Pete Tong
|
|
|
26 Mar 2004, 03:18 PM
Mesaj
#210
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Scuza-ma ca te intreb, tu ai mers vreodata pe motocicleta? De RSV MILLE sau ZX12R nu te intreb ...Tu chiar consideri ca ai avea nevoie de un kit Polini la RSV MILLE? Si la ce ai folosi performantele unui ZX12R(daca crezi ca i-ai face fata)?
|
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 23 April 2024 - 02:21 PM |