HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Award Economics, the search for economic development
Minerval
mesaj 3 Jul 2004, 05:58 PM
Mesaj #1


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.238
Inscris: 3 January 04
Din: Romania
Forumist Nr.: 1.683



Ziua buna dragi membri ai Hanului.
M-am hotarat sa deschid o serie de topice cu caracter economic, altfel zis, cu utilitate practica romanimii.
Prima tema enuntata va fi cea legata de Autoritatea Contractanta - Delegatia C.E.
---

FONDUL EUROPA
Program de micro-proiecte Cerere de Finanţare
-Delegaţia Comisiei Europene în România


Linia de Buget B7-030 / 2003

Numele solicitantului:

Nr. Dosar
(doar pentru uz intern)
NOTĂ
Vă rugăm să citiţi şi să completaţi această Cerere de Finanţare cu foarte mare atenţie. Omisiunile nu pot fi rectificate; dacă orice informaţie sau document lipseşte, cererea dumneavoastră va fi respinsă.
I. PROIECTUL
1. Descriere

1.1 Titlu

1.2 Localizare(localizări)

Judeţ(e), regiune(i), oraş(e)

1.3 Suma solicitată de la Autoritatea Contractantă

Costul total eligibil ale proiectului Suma solicitată de la Autoritatea Contractantă % din costul totalul al proiectului
EUR EUR %

1.4 Rezumat

Maximum 10 rânduri (a se include informaţii despre (a) scopul proiectului, (b) grupul(rile) ţintă şi © activităţile principale).

Vă rugăm să scrieţi acest rezumat atât în română, cât şi în engleză.

1.5 Obiective

Maximum 1 pagină. Descrieţi obiectivul(ele) general(e) şi obiectivele specifice ale proiectului.

1.6 Justificare

Maximum 3 pagini. Furnizaţi următoarele informaţii:

(a) relevanţa proiectului pentru obiectivele programului

(b) relevanţa proiectului pentru priorităţile programului

© identificarea necesităţilor şi constângerilor percepute în ţările ţintă

(d) lista grupurilor ţintă şi numărul estimat de beneficiari direcţi şi indirecţi

(e) motivaţia alegerii grupurilor ţintă şi a activităţilor

(f) relevanţa proiectului pentru grupurile ţintă

1.7 Descrierea detaliată a activităţilor

Maximum 9 pagini. Includeţi titlul şi o descriere detaliată a fiecărei activităţi avute în vedere pentru a produce rezultatele, specificând – unde este cazul – rolul fiecărui partener (sau asociaţi sau sub-contractori). În acest sens, descrierea detaliată a activităţilor nu trebuie confundată cu planul proiectului (a se vedea secţiunea 1.9).

1.8 Metodologia

Maximum 4 pagini. Descrierea detaliată a:

(a) metodelor de implementare

(b) motivelor pentru alegerea metodologiei propuse

© cum intenţionează proiectul să continue un proiect anterior (unde este cazul)

(d) proceduri de evaluare internă

(e) nivelul de implicare şi activitatea altor organizaţii (parteneri sau alţii) în proiect

(f) justificarea rolului fiecărui partener

(g) echipa propusă pentru implementarea proiectului (pe funcţii: nu este nevoie să se includă aici numele persoanelor).

1.9 Durata şi planul proiectului

 Durata proiectului va fi de ….. luni.

Notă: În planul orientativ al proiectului nu trebuie să fie menţionate date reale, ci numai să arate “luna 1”, “luna 2”, etc. Solicitanţii sunt sfătuiţi să prevadă o marjă de siguranţă în planul de proiect propus. Planul proiectului nu trebuie să conţină descrieri detaliate ale activităţilor, ci doar denumirea lor (vă rugăm să verificaţi că acestea se potrivesc cu cele menţionate în secţiunea 1.7). Orice lună fără activităţi trebuie inclusă în planul proiectului şi în durata proiectului.

Planul pentru implementarea proiectului trebuie să fie suficient de detaliat pentru a furniza informaţii cu privire la pregătirea şi implementarea fiecărei activităţi. Planul proiectului trebuie prezentat conform următorului model:

An
Semestrul 1 Semestrul 2
Activitate Luna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Organizaţia care implementează proiectul
Exemplu exemplu Exemplu
Activitatea pregătitoare 1(titlu) Partenerul local 1
Activitatea de execuţie 1(titlu) Partenerul local 1
Activitatea pregătitoare 2 (titlu) Partenerul local 2
Etc.

2. Rezultate preconizate

2.1 Impactul preconizat asupra grupurilor ţintă

Maximum 2 pagini. Indicaţi cum va îmbunătăţi proiectul :

(a) situaţia grupurilor ţintă

(b) capacităţile manageriale şi tehnice ale grupurilor ţintă sau ale partenerilor (unde este cazul)

2.2 Publicaţii si alte rezultate

Maximum 1 pagină. Fiţi la obiect şi cuantificaţi rezultatele cât de mult posibil.

2.3 Efecte multiplicatoare

Maxim 1 pagină. Descrieţi posibilitatea replicării şi extinderii rezultatelor proiectului.

2.4 Sustenabilitatea pe termen scurt şi lung*

Maxim 3 pagini. Vă rugăm să faceţi distincţia între următoarele 3 dimensiuni ale sustenabilităţii pe termen scurt şi lung:

(a) Aspectul financiar (Cum vor fi finanţate activităţile după încetarea finanţării nerambursabile? )

(b) Nivelul instituţional (Vor mai funcţiona structurile care susţin implementarea activităţilor la sfârşitul prezentului proiect? Va exista “proprietate” locală asupra rezultatelor proiectului?)

© La nivelul politicilor (care va fi impactul structural al proiectului – ex. va conduce acesta la îmbunătăţirea legislaţiei, codurilor de conduită sau metodelor, etc?)

* Nu se aplică pentru campaniile de informare publică; în schimb, vă rugăm să furnizaţi informaţii despre modul de evaluare / măsurare a impactului.
3. Bugetul proiectului

Completaţi Anexa B (Tabelul 1) pentru durata totală a proiectului. Pentru informaţii suplimentare, consultaţi Ghidul Solicitanţilor (Secţiunea 2.1.4).

4. Surse de finanţare preconizate

Completaţi Anexa B (Tabelul 2) pentru furnizarea de informaţii despre sursele de finanţare preconizate pentru proiect.

II. SOLICITANTUL
1. Identitate

Nume legal complet
(numele organizaţiei):
Prescurtare (unde este cazul):
Statut juridic:
Numărul de înregistrare TVA (unde este cazul)
Adresa oficială:
Adresa poştală:*
Persoana de contact:*
Număr de telefon:*
Număr de fax:*
Adresa E-mail:*
Website:

* Vă rugăm să vă asiguraţi că datele de contact sunt corecte şi actualizate; în cazul în care apar modificări, vă rugăm să ne informaţi în cel mai scurt timp.

2. Detalii despre bancă
Banca trebuie să fie localizată în ţara în care este înregistrat sediul solicitantului.

Numele titularului de cont:
Nr. Cont bancar:
Codul Băncii:
Codul SWIFT (opţional) :
Numele Băncii:
Adresa Băncii:
Numele persoanei(lor) cu drept de semnătură:
Funcţia(iile) persoanei(lor) cu drept de semnătură:

NB : Înainte de semnarea contractului de finanţare nerambursabilă, solicitanţii selectaţi vor trebui să depună o fişă de identificare financiară, folosind modelul din Anexa V a contractului, certificată de banca menţionată mai sus.
Banca corespondentă (unde este relevant)

Numele titularului de cont:
Nr. Cont bancar:
Codul Băncii:
Cod SWIFT (opţional):
Numele Băncii:
Adresa Băncii:

3. Descrierea solicitantului (maximum o pagină)

3.1 Când a fost înfiinţată organizaţia dvs. şi când şi-a început activitatea?

3.2. Care sunt în prezent principalele activităţi ale organizaţiei dvs.?

3.3. Lista consiliului/comitetului de conducere a organizaţiei dvs.

Nume Profesie Sex Funcţie Vechime în consiliu
F / M
F / M
F / M

4. Capacitatea de a conduce şi implementa proiecte

4.1. Experienţă în derularea unor proiecte similare

Maximum 1 pagină per proiect. Vă rugăm să furnizaţi o descriere detaliată a proiectelor derulate de organizaţia dumneavoastră în ultimii 5 ani în domeniile acoperite de acest program, având grijă să identificaţi pentru fiecare proiect:

(a) scopul şi localizarea proiectului

(b) rezultatele proiectului

© rolul organizaţiei dumneavoastră (organizaţie principală sau partener) şi nivelul de implicare în proiect

(d) costul proiectului

(e) finanţatorii proiectului (nume, adresă şi e-mail, nr. telefon, suma cu care au contribuit)

Această informaţie va fi folosită pentru a evalua dacă organizaţia dumneavoastră are suficientă experienţă în gestiunea de proiecte, pe domeniul acoperit de acest program, la scara celui pentru care solicitaţi o finanţare nerambursabilă.

4.2 Resurse

Maximum 3 pagini. Vă rugăm să furnizaţi o descrierea detaliată a diferitelor resurse la care organizaţia dumneavoastră are acces şi, în special, a următoarele:

(a) venitul anual pe ultimii trei ani, menţionând, unde este cazul, pentru fiecare an, numele finanţatorilor principali şi proporţia din venitul anual cu care au contribuit aceştia

(b) numărul angajaţilor cu normă întreagă şi parţială, pe categorii (ex. număr de coordonatori de proiect, contabili, etc), indicând locul unde sunt angajaţi

© echipamente şi birouri

(d) alte resurse relevante (ex. voluntari, organizaţii asociative, reţele care de asemenea ar putea contribui la implementarea proiectului)

Această informaţie va fi folosită pentru a evalua dacă organizaţia dumneavoastră are suficiente resurse pentru implementarea unui proiect la scara celui pentru care solicitaţi o finanţare nerambursabilă.

5. Alte cereri înaintate unor Instituţii Europene, Fondului European de Dezvoltare (FED) sau Statelor Membre UE

5.1 Finanţări, contracte sau împrumuturi obţinute în ultimii trei ani de la Instituţii Europene, FED sau State Membre UE

Titlul proiectului şi numărul de referinţă Linia bugetară a CE, FED sau alte surse Suma (EUR) Data la care s-a obţinut finanţarea

5.2 Cereri de finanţare înaintate (sau în curs de a fi înaintate) la Instituţii Europene, FED sau State Membre ale UE pe anul în curs:

Titlul proiectului şi numărul de referinţă Linia bugetară a CE, FED sau alte surse Suma (EUR)

III. PARTENERI AI SOLICITANTULUI CARE PARTICIPĂ LA PROIECT
1. Descrierea partenerilor
Această secţiune trebuie completată pentru fiecare organizaţie partener, ţinând cont de prevederile secţiunii 2.1.2 a Ghidului Solicitanţilor. Orice asociat, aşa cum este definit în cadrul aceleasi secţiuni, nu trebuie menţionat. Trebuie să copiaţi acest tabel de câte ori este nevoie ca să introduceţi informaţii despre mai mulţi parteneri.

Partener 1 Partener 2
Nume legal complet
(numele organizaţiei)
Naţionalitate
Statut juridic
Adresa oficială
Persoana de contact
Nr. Telefon:
Nr. Fax:
Adresa E-mail
Număr de angajaţi
Alte resurse relevante
Experienţa altor proiecte similare, în legatură cu rolul în implementarea proiectului propus
Istoria cooperarii cu solicitantul
Rolul şi implicarea în pregătirea proiectului propus
Rolul şi implicarea în implementarea proiectului propus

Important:: Acest formular de cerere trebuie să fie însoţit de o declaraţie de parteneriat semnată şi datată de către solicitantul principal şi de către fiecare partener, în conformitate cu modelul din pagina următoare.

2. Declaraţia de Parteneriat

Un parteneriat este o relaţie de substanţă între două sau mai multe organizaţii, ce presupune împărţirea responsabilităţilor în derularea proiectului finanţat de către Autoritatea Contractantă. Pentru a se asigura că proiectul se derulează în mod liniar, Autoritatea Contractantă solicită tuturor partenerilor (inclusiv solicitantului principal care semnează contractul) să recunoască aceasta, consimţind la principiile de bună practică a parteneriatului, stipulate mai jos:

Principiile de Bună Practică a Parteneriatului

1. Toţi partenerii trebuie să fi citit formularul de Cerere de Finanţare şi să fi înţeles care va fi rolul lor în proiect, înainte de a depune Cererea de Finanţare Autorităţii Contractante.

2. Toţi partenerii trebuie să fi citit Contractul standard de finanţare nerambursabilă şi să fi înţeles care sunt obligaţiile lor sub incidenţa contractului, dacă finanţarea nerambursabilă este acordată. Ei autorizează solicitantul principal să semneze contractul cu Autoritatea Contractantă şi să-i reprezinte în toate relaţiile cu Autoritatea Contractantă, în contextul implementării proiectului.

3. Solicitantul trebuie să se consulte regulat cu partenerii săi şi să-i informeze pe deplin asupra evoluţiei proiectului.

4. Toţi partenerii trebuie să primească copii ale rapoartelor – narative şi financiare – înaintate Autorităţii Contractante.

5. Propunerile de modificări esenţiale a fi aduse proiectului (ex. activităţi, parteneri etc.) trebuie să fie consimţite de parteneri înainte de a fi propuse către Autoritatea Contractantă. În cazul în care nu se poate ajunge la o înţelegere, solicitantul trebuie să informeze Autoritatea Contractantă cu privire la aceasta, atunci când înaintează spre aprobare propunerea de modificare.

6. Înainte de terminarea proiectului, partenerii trebuie să consimtă asupra unei distribuţii echitabile a echipamentelor, vehiculelor şi bunurilor cumpărate cu finanţarea nerambursabilă de la UE între partenerii locali situaţi în ţările vizate. Copii ale titlurilor de transfer trebuie ataşate raportului final.

Declaraţie de parteneriat

Am citit şi aprobat conţinutul propunerii înaintate către Autoritatea Contractantă. Ne angajăm să respectăm principiile practicii unui bun parteneriat.

Nume:
Organizaţie:
Funcţie:
Semnatură:
Data şi Locul:

IV. DECLARAŢIA SOLICITANTULUI
Subsemnatul, în calitate de persoană responsabilă din partea organizaţiei principale pentru prezentul proiect, certific că:

(a) informaţia furnizată în această cerere este corectă; şi

(b) solicitantul şi partenerii (unde este cazul) nu intră sub incidenţa nici uneia din categoriile de la (a) la (f) listate la Secţiunea 2.1.1 (2) din Ghidul Solicitanţilor, şi

© solicitantul deţine sursele de finanţare şi are competenţele profesionale şi calificările menţionate în Secţiunea 2.3 (3) din Ghidului Solicitanţilor

Nume:
Funcţie:
Semnătură:
Data şi Locul:

Lista de verificare

Înainte de a trimite propunerea, vă rugăm sa verificaţi că cererea dumneavoastră este completă (vedeţi Nota de la pagina 2), şi anume că:

Cererea de Finanţare

- dosarul este complet şi corespunde cerinţelor cererii de finanţare
- un original şi 3 copii ale tuturor documentelor sunt anexate, fiecare îndosariate şi marcate separat, dar incluse într-un singur plic;
- dosarul este redactat electronic şi este în limba română, iar un sumar în limba engleză este
inclus

- Declaraţia Solicitantului (Secţiunea IV) este semnată şi ataşată

- dacă există partneri, solicitantul a completat şi semnat Declaraţia de Parteneriat, iar aceasta este anexată

- fiecare partner a completat şi semnat câte o Declaraţie de Parteneriat, iar aceste declaraţii sunt anexate

- bugetul şi sursele de finanţare preconizate sunt prezentate în formatul din cererea de finanţare (Anexa B), completat şi exprimat în Euro
- în buget, contribuţia Comisiei Europene este identificată şi este de maxim 80% din costurile totale eligibile ale proiectului
- în buget, costurile de regie nu depăşesc 7% din costurile directe eligibile
- Matricea Logică a proiectului este completă (Anexa C) şi ataşată
- Declaraţia de Imparţialitate (Anexa G) este semnată de către solicitant şi de către toţi partnerii, şi ataşată
- CV-urile echipei de proiect (Anexa F) sunt anexate

Documente justificative
- statutele sau articolele de asociere ale solicitantului sunt anexate

- cele mai recente rapoartele anuale ale solicitantului sunt anexate

- cele mai recente documente contabile ale solicitantului sunt anexate (balanţa de profit şi pierderi şi Bilanţul Contabil pentru ultimul an financiar pentru care documentele contabile au fost incheiate)

- statutele sau articolele de asociere ale tuturor partenerilor sunt anexate

- cele mai recente Rapoarte lunare/anuale ale serviciilor de informare sunt anexate (în cazul Centrelor de Informare deja existente)

- Hărţile si planurile care să indice unde este localizat Centrul în cadrul clădirii, unde este
localizată clădirea, împreună cu zonele din vecinătate (în cazul Centrelor de Informare) sunt
anexate

- Deciziile autorităţilor locale/proprietarului care să ateste alocarea personalului şi a spaţiului Centrului de Informare pe o perioada de 5 ani (în cazul Centrelor de Informare) sunt anexate

- Originalele documentelor justificative cerute sunt anexate, iar în cazul în care originalele nu pot fi furnizate, sunt anexate copii legalizate, şi, în cazul în care astfel de documente sunt într-o limbă alta decît limba Cererii de propuneri de finanţare (română sau engleză), sunt ataşate traducerile legalizate ale acestor documente.

F.'.

Acest topic a fost editat de Minerval: 3 Jul 2004, 06:04 PM


--------------------
NON NOBIS DOMINE, NON NOBIS, SED NOMINI TUO DA GLORIAM!
PATRONATUL ROMAN GALATI - federatie patronala galateana membra Consiliul de Dialog Economic si Social (Prefectura Galati)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Raspunsuri
Minerval
mesaj 28 Jan 2005, 07:28 PM
Mesaj #2


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.238
Inscris: 3 January 04
Din: Romania
Forumist Nr.: 1.683



MODEL 1


ANTET


LETTER OF INTENT


The Romanian Ministry of Education & Research acknowledges Science Shops in environment as University centres for project-co-operation between science and civil society, through problem-based learning and research. In this respect, our ministry is assuring further support and development.
The Ministry supports modernization of curricula content of problem-based learning in environmental research. Will also be initiated Research Centres inside of universities, like in the extended “Inter-Mediu’s” project. Science shop projects can thus be a part of the teaching and research activities for students and staff.
The Ministry will co-operate with the project-team to further develop science shops in Romania and will be partner in the organization of a national seminar on Science Shops in the frame of MATRA program.
These points will allow Science Shops to operate on a sustainable basis in Romania in the future.
Through the project “Problem-based learning through Science Shops in Romania” funded by the Dutch Ministry of foreign Affairs, Romanian universities have the opportunity to benefit from the long experience that The Netherlands has with Science Shops. Science Shops development, which currently exists in Romania, will be maintained.


SIGNATURE,


MODEL 2



LETTER OF INTENT

DESTINATION,

Dear Sir,

I, Prof. Dr. X, President of the Romanian Mycological Society, express my intention to cooperate with you in the project “PROBLEM BASED LEARNING THROUGH SCIENCE SHOPS IN ROMANIA”, as proposed by the Universities of Ultrecht and Groningen.
We are convinced that the current strategy of nature conservation in Romania is insufficient and we are eager to investigate the consensus approach together with you.


DATE,

SIGNATURE,

ADDRESS,


MODEL 3



ANTET


LETTER OF ENDORSEMENT


Our branch of the environmental NGO “SALVATI TERRA” was founded in 1998, in order to promote environmental education, sustainable development and the involvement of people in the process of Local Agenda 21. In these activities our organization had many opportunities to co-operate with InterMEDIU Information and Consultancy Center Technical University of Iasi.
Thus the municipality of Iasi is involved together with other 5 pilot cities (Galati, Giurgiu, Ploiesti, Targu-Mures and Ramnicu-Valcea) in the project “The development of the capacity to implement Local Agenda 21 in Romania”. As member of the Local Executive Council for the project realization the director of InterMEDIU Dr. Carmen Teodosiu had a very important contribution in the achievement of “The Final Draft of the Sustainable Development Strategy for the municipality of Iasi” that was finished in December 2000. I appreciate very much, as a member of the team of experts invited to work in this project in the field of environmental protection, the high level of professionalism and the energy of the InterMEDIU TU Iasi team, that contributed to the recognized quality of this important document.
Among other activities in which InterMEDIU and SALVATI TERRA have a very good partnership, we can mention some environmental educational programs in schools and the development of some project proposals in order to raise public awareness and involvement in the process of the development of Local Agenda 21.
Also, we consider that InterMEDIU had a very important contribution in the process of increasing environmental information of the people and civil society at the local and regional level through the promotion of programs such as: ”Evaluation of drinking water quality and quantity in the city of Iasi.”
I hope that InterMEDIU TU Iasi will have a sustainable future for the benefit of people, civil society and the environment at the local and regional level.


SIGNATURE,



MODEL 4



ANTET


Letter of interest


Romanian society should and can modernize itself respecting European values. Our University have the potential to be between the key enters where public deliberation, knowledge-building and innovative tool making takes place. This implies a new and deeper relationship between the University and the areas in which it is located – its local, regional, national environments. In the same time, in the continuous effort for the educational reform, we are preoccupied by the scientific and methodological adaptation of our learning process at the newest requests of the society.
The Science Shop from our University, created by a Dutch initiative and with financial support of Dutch Government was an important step in a real participation of the University in the societal life, especially on the environmental field. The results obtained in two years are very positive at educational level (introduction of Inter-Mediu in University of Curricula, educational convention with other Universities from Romania and from abroad).
We have now a good network with many NGOs and we assure scientific and informational consulting for them.
We have a good partnership with local administration, we assure the leadership of environmental programs in Local Agenda 21.
Our Department proposed already few projects with enterprise which are based on use of a cleaner technology and on the implementation of EMS in Romanian factories (project developed in collaboration with Dutch Universities).
The reconnaissance at national and international level is now clear and the proof is the qualification of our Department like European Study Center for the Environment (Program Phare RO 9706.01.02) since June 2000.
In this context the continuation of our activity is necessary and useful for the existent structure and for other potential ones.
Thanking to the Dutch Government for the initial support we solicit a prolongation of this support in order to continue with better results our activity.


SIGNATURE,



MODEL 5



ANTET


LETTER OF ENDORSEMENT


As Director of Environmental Protection Inspectorate of the country of iasi, both me and my colleagues had the chance to co-operate with the InterMEDIU Information and Consultancy Center, Technical University of Iasi. This co-operation with InterMEDIU TU Iasi was done with the occasion of different projects that the Center developed with the civil society, with enterprises or for environmental training programs, such as: “Evaluation of drinking water quality and quantity in the city of Iasi”, “Introduction of environmental management systems in Dutch and Romanian enterprises”, “Environmental Management – distance learning program”, “Impact of wastewater from yeast production on the river of Siret”.
We are also co-operating with InterMEDIU Center in a project of great importance for the community: “The development of Local Agenda 21 for the city of Iasi”, project in which Dr. Carmen Teodosiu, the director of InterMEDIU is member of the local Executive Council responsible for the project realization.
We consider the co-operation with InterMEDIU as very good, their level of professionalism and co-operation being appreciated by the staff members of our Inspectorate. We also consider that the environmental educational programs that InterMEDIU TU Iasi realized in general schools and high schools or for NGO’s in Iasi are needed and important for increasing environmental awareness and contribute to environmental protection.
We appreciate that the maintenance and development of such activities that InterMEDIU TU Iasi Center realized is important for the democratization of the civil society and also for environmental protection and we support the initiative of your University to promote a new project in this field.


SIGNATURE,



MODEL 6



ANTET



LETTER OF COMMITTEMENT


ECO COUNSELLING CENTRE (city) is one of the first environmental ONG from our region. Its aim is to support exchange programs, develop information and public awareness, training courses, as well.
In our effort to develop an interactive network so as to provide access to information and to ensure the flow of information, the collaboration with Inter-Mediu Department from (city) University was very useful for the scientific support.
The presence and the relation with NOGs was, for Romania, a new and interesting direction activity for the University, a very concrete possibility to participate into the societal life. We already collaborated with Inter-Mediu Department in few project and their participation in our actions was all time profitable.
We consider that the existence of this Department is very profitable for the University life but also for our community and we strongly recommend the prolongation of financial support from Dutch Government.


SIGNATURE,



MODEL 7



ANTET


Support letter

The local Environmental Protection Inspectorate has a very good informational, scientific and educational relationship with Inter-Mediu Department from the University of (city). We are sure that the initial support of Dutch Government was an excellent opportunity to develop the activity in the environmental field, at the University level but also for different activities in which this department was successfully involved.
We worked together in some critical period for the environment in our region and we admired the competence of professors and students from Inter-Mediu Department.
We thoroughly recommend our colleagues for a prolongation of financial support from the Dutch Government.


SIGNATURE,



MODEL 8



ANTET


Uphold letter

The International Black Sea Club is an organization that includes Local adminstrations, NGOs, enterprises, universities and representants of civil society from all the countries around the Danube and Mediterranean Sea.
Since 2000 Inter-Mediu Department is a member of our organization and a very good promoter of environmental problems and solutions, at regional and international level. We consider that this type of organization is very useful for the better implication of Universities in societal life. Our collaborators from Moldavia and Ukraine are very interested to use the model from (city) University.
We strongly recommend Inter-Mediu Department from (city) University in order to obtain a new financial support in matra program of Dutch Government.



SIGNATURE,



MODEL 9



ANTET CONSILIUL LOCAL (city)/PRIMARIA (city)



Letter of support

The city Council of (city) has a very good opinion about the activity of Inter-Mediu Department from (city) University. The profesionality, competence and total availability for societal problems transformed this Department in a permanent collaborator and counselor for local administration. The best example is the fact that the representant on Inter-Mediu Department is the coordinator in Environmental team from Agenda 21 in which our city is involved.
We are sure that the continuation of financial support from the Dutch government, who has the merit of the initiative for the creation of this department, it will be beneficial for the Inter-Mediu Department, but also for the University and our community also.



SIGNATURE,



Numai bine tuturor membrilor comunitatii HanuAncutei!

Acest topic a fost editat de Minerval: 28 Jan 2005, 07:31 PM


--------------------
NON NOBIS DOMINE, NON NOBIS, SED NOMINI TUO DA GLORIAM!
PATRONATUL ROMAN GALATI - federatie patronala galateana membra Consiliul de Dialog Economic si Social (Prefectura Galati)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Mesaje in acest topic


Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 11 May 2024 - 09:42 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman